Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

Εντάξει παιδιά συζήτηση κάνουμε δεν με πειράζει(λες και είναι μέτοχος της blue star!).Επειδη έχω ταξιδέψει με όλα τα πλοία της Χίου(blue star 1,blue star Patmos,nissos Chios,Ariadne,mytilene)θα πω τα εξής.

Ότι το 1 είναι το καλύτερο με διαφορά!

και Οσο για την κίνηση που είπατε πάνω το πλοίο είναι full εγώ κλείνω εισιτήρια για Χίο από αρχές Ιούνιου(για τέλη Ιουλίου) και δεν βρίσκω ποτέ καμπίνα παρόλο που έχει 193 καμπίνες.

το Ariadne είναι ένα παρά πολύ καλό πλοίο μεγαλυτερο του 1(κατα 17 μέτρα)όμως δεν παίζει μόνο το μήκος ρόλο.

 

Επισης υπάρχει πιθανότητα τωρα που η hsw  πέρασε στα χέρια της Attica να δούμε στα πλοια της goodys?

Edited by blue star patmos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

16 hours ago, proud_ionian said:

μεταξυ μας, τα παλατια ειναι καλυτερα στον καιρο απο τα bs1 & bs2.

Θα συμφωνήσω. Επειδή τυχαίνει να έχω μια τρέλα να κάνω ταξιδάκια με  πλοία όταν έχει καιρό μπορώ να πώ πως τα παλάτια είναι μια χαρά στον καιρό σε 8αρια. Τα Blue  Star 1/2 είναι λίγο πιο ΄΄πάμε σούζες παιδιά΄΄.   Βέβαια  πολλές φορές, αναλόγως και πως είναι η θάλασσα (κατεύθυνση ανέμου ,ύψος κύματος κλπ)  μπορεί να φας παραπάνω κούνημα ή και λιγότερο . Αλλά κάτι που πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν μας σε τέτοιες συγκρίσεις  είναι ότι ο καθένας έχει διαφορετική αίσθηση του κουνήματος . Πχ κάποιος που ζαλίζεται εύκολα,  θα ρίχνει κατάρες ενώ θα βλέπεις τους θαλασσόλυκους χαλαρούς. Άρα μιλάμε νομίζω,  για καθαρά υποκειμενικές κρίσεις,  εκτός και  αν μιλήσουμε για  κάποια πλοία που αντικειμενικά τα πάνε άσχημα  ακόμα και στα 4αρια-5αρια

Link to comment
Share on other sites

Εδώ δεν κάνουμε κουβέντα για το τι θέλει ο καθένας. Κάνουμε συγκρίσεις εμπεριστατωμένες. Αν είναι δυνατόν να κάνουμε γκάλοπ. Αν κάποιος έχει ταξιδέψει με 2 πλοία και θέλει να κάνει την σύγκρισή του, μπορεί. 

Τώρα έτσι αυθαίρετα αν μας αρέσει το Sfxii ή το Bs1, νομίζω δεν μπορεί να απαντήσει κανείς και χάνουμε και την ουσία του πράγματος.

Εγώ που έχω ταξιδέψει και με τα 2 προτιμώ το Blue Star 1/2. Ολόκληρο ντεκ σαλόνια, καθίσματα και άνετες καμπίνες. Το SF 12 έχει λιγότερα σαλόνια με καμπίνες πιο περιορισμένες σε χώρο. (Η σύγκριση γίνεται στις 2κλινες εξωτερικες που εχω ταξιδέψει)

Απο θεμα καθαριότητας κανένα δεν μου άφησε άσχημη εντύπωση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
7 hours ago, proud_ionian said:

Κρητη ΙΙ. Εξαιρετικη μετασκευη, που (και εδω) ομορφυνε το πλοιο. ακολουθησε τις γραμμες του, χωρις ατυχεις παρεμβασεις. Εχει ενα πλεονεκτημα σε σχεση με το αδερφο του, γι'αυτο και το ψηφιζω. Βγηκε πρωτο.:P.

Για πείτε και σε μας το πλεονέκτημα του ΙΙ έναντι του Ι. Κάτι ανάλογο έχω ακούσει και για τα Ροδάνθη/Μυτιλήνη υπερ του πρώτου βεβαίως βεβαίως χωρίς να ξέρω ούτε εκεί τι παίζει.

Link to comment
Share on other sites

αστειευομαι. αναφερω και στο ποστ. το κρητη ΙΙ βγηκε πριν το κρητη Ι.

το ροδανθη και το μυτιληνη ηταν τελειως διαφορετικες μετασκευες + μια φωτια στο μυτιληνη κατα τη μετασκευη.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, .voyager said:

Πρέπει να το έχουμε αναφέρει ξανά, αλλά δεν το βρίσκω. Ποιο ειναι το ταχύτερο... ταχύπλοο στην Ελλάδα;

Το ταχυτερο ταχυπλοο στην Ελλαδα ειναι το FC 3.Με μεγιστη τους 48+ κομβους.Το 2008 εκανε Σαντορινη Πειραια απευθειας σε 3 ωρες και 15 λεπτα αν θυμαμαι καλα...

Τωρα για τα 2 Κρητη θυμαμαι πως η ΑΝΕΚ παντα προτιμουσε το ii να δρομολογει σε ανταγωνιστικοτερες γραμμες εναντι του i.( ΒΑ Αιγαιο - Βενετια).Ισως παλι ναταν τυχαιο.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, proud_ionian said:

αστειευομαι. αναφερω και στο ποστ. το κρητη ΙΙ βγηκε πριν το κρητη Ι.

το ροδανθη και το μυτιληνη ηταν τελειως διαφορετικες μετασκευες + μια φωτια στο μυτιληνη κατα τη μετασκευη.

Την πάτησα στο πρώτο. Αλλά για τα Virgo/Vega λέγεται ότι το πρώτο υπερτερούσε του δεύτερου από την εποχή που τα αγόρασε ο καπτα-Μάκης και για αυτό άλλωστε επέλεξε να κρατήσει το Virgo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 5/31/2018 at 5:54 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

26 καμπίνες έχει το Blue Star Paros σύμφωνα με την εταιρεία του! Εάν είναι όλες τετράκλινες καμπίνες μας κάνουν μάξιμουμ 104 κρεβάτια!!

Αν το Paros έχεις τις ίδιες καμπίνες με το Naxos, τότε μιλάμε για 25 τετράκλινες και 2 καμπίνες ΑΜΕΑ (2κλινες ή 3κλινες).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αυτη η εταιρια εχει ενα θεμα με την εσωτερικη οργανωση - ιδεα των καραβιων της . Προχθες που ταξιδεψαν δικοι μου ανθρωποι απο Λερο για Πειραια με το Νησος Χιος  (μεσα σε αυτους και μια ηλικιωμενη γυναικα που χρειαζετε αναπηρικο αμαξιδιο για να μπει μεσα στο πλοιο). Για να μπει η γυναικα μεσα στο πλοιο με το καροτσακι δεν μπηκε  σε μια απο τις μικρες μπουκαπορτες ( διοτι ηταν κλειστες ) ουτε απο τις πλαινες εισοδους μεσα στο γκαραζ αλλα την πηγαν μεσα στο γκαραζ  και την ανεβασαν απο τη ραμπα των οχηματων (!!!) και υστερα την πηγαν στο ανελκυστηρα του πλοιου . (αυτο το ειχα δει μονο στο Κοραη, πριν απο 4 χρονια στη Σιφνο για Πειραια  με το ιδιο ατομο , διοτι στην μπουκαπορτα των επιβατων εχει πρωτα 4 με 5 σκαλες και μετα ηταν οι κυλιομενς σκαλες, δικαιολογοντας το οτι το πλοιο ειναι σχετικα παλιο). Αλλα το Χιος ενα  σχετικα καινουριο πλοιο , να μην εχει προνοησει για τετειους ιδους καταστασεις. Εσωτερικα το πλοιο μου ειπαν οτι δεν υπηρχε μεγαλος  χωρος σαλονιων  ολο το πλοιο ηταν αεροπορικα καθισματα . Μπορει καποιος να μου πει αυτο το πλοιο οταν θα εχει σε αυτη τη γραμμη πολλη κοσμο πως θα μπορει να εξηπηρετησει τους επιβατες που δεν εχουν ουτε αεροπορικη θεση αλλα ουτε καμπινα ;;  και αυτο δεν ειναι μονο στο Χιος αλλα  στο Σαμος στο Μηκονος  (με αυτα εχω ταξιδεψει και ξερω), παραλληλα αυτη η γραμμη ειναι και λιγο διαφορετικη  απο τη γραμμη της Χ-Μ (πολλα νησια , διαφοριτικα εξοικειωμενοι οι επιβατες (βλεπετε εσωτερικη οργανοση των blue star - superfast ).

Edited by BlueStarLeros
Link to comment
Share on other sites

Οτι οι επιβάτες είναι εξοικειωμένοι με διαρρυθμίσεις ειναι πρωτάκουστο. 

Το Ν. Χίος έχει σαλόνια για να φιλοξενησει κοσμο. Φυσικα και αν καθεται ένα ατομο ανα τραπεζακι με 4 καρέκλες, τοτε δεν φτάνει φυσικά. 

Ξερουμε τις υπερβολές που λέγονται απο τους Έλληνες επιβάτες.

Όσο για το αναπηρικο αμαξίδιο θα επρεπε να χρησιμοποιησουν το ασανσερ του πληρωματος στο γκαραζ για να την ανεβασουν επάνω. 

Link to comment
Share on other sites

Πρωτάκουστο;;;

Εδώ  οι Χιώτες δεν έιχαν σαν πρώτη επιλογή το blue star 1 γιατί δεν έχει πολλές αριθμημένες αίθουσες όσο έχει το Αριάδνη ή το Σάμος  , και όντος ήταν μια αλήθεια!(πέρα ότι δε βόλευε στις ημέρες)

Γιατί παραξενευσαι; Τόσα χρόνια ήταν ελεύθερη η επιλογή του καθίσματος τους (στα Δωδεκάνησα) , και τώρα φέρνει ένα πλοιο όπου από την πρύμνη έως τη πλώρη ,κυριολεκτικά, έχει μόνο αριθμημένες θέσεις και πολύ λίγες οι ελεύθερες, μπορείτε να μου πείτε τι θα γίνετε όταν το πλοιο θα είναι full;;

Όσο για τους ανθρώπους που περνούν ένα τραπέζι ολόκληρο δικό τους , τους βλέπουμε και όταν το πλοιο γεμίζει και φτάνει πρωτόκολλο;

Επειδή έχω βγει λιγο εκτός θέματος,  η τακτική που έχει η hellenic seaways ,να γεμίζει όλο το main deck σε αριθμημένες είναι για τον επιβάτη πιο δαπανηρό ,και δε μιλάω για χειμώνα (οπου ειναι σχεδον άδεια τα πλοια) αλλά για καλοκαίρι όπου ολα τα πλοία της γεμίζουν,  δηλ κάποιος  που δε θέλει να δώσει 10 - 12 εύρο παραπάνω allertour για την αριθμημένη  απο το 3ης θεσεις θα πρέπει να είναι έξω να τον τρωει η ζέστη ή να είναι μέσα και να κάθετε στο πάτωμα .

ΥΓ. Συγγνώμη άμα ο λόγος μου σας φενετε λίγο επιθετικός, αντίθετος,  απλός παραθέτω την άποψη μου , με πάσα ειλικρίνεια και χωρίς καμία υπερβολή 😉

Link to comment
Share on other sites

Οι επιβάτες μιας γραμμής είναι απόλυτα εξοικειωμένοι με τις διαρρυθμίσεις. Για παράδειγμα, οι συμπαθείς Ρομά πάντα προτιμούσαν το Θεόφιλος από το Μυτιλήνη, γιατί είχε άπειρους χώρους για τσαντίρωμα.

Προσωπικά προτιμώ να δώσω 3 ευρώ παραπάνω και να έχω ήσυχο το κεφάλι μου για όλο το ταξίδι ότι έχω κάθισμα να με περιμένει, παρά να ψάχνω για τραπέζι ή κάθισμα σε βαπόρι με πρωτόκολλο. Μάλλον οι επιβάτες των 12νησων θα πρέπει να ξεκινήσουν να εξhelleniζονται. Για το θέμα κατάλληλο πλοίο σε γραμμή, από το Σεπτέβρη που θα ανοίξουν τα σχολεία.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται βρε παιδιά πως οι επιβάτες εξοικειώνονται με τις διαρρρυθμίσεις.Πάρτε άλλο ένα παράδειγμα με τα μικρά Blue Star στη Παροναξιά.Η μάχη γίνονταν πάντα για τους καναπέδες του μεσαίου μπαρ-flocafe.Αν δε προλάβαινες εκεί θέση πας αυτομάτως σε αεροπορικό έξω ή πρώτη θέση.Η HSW αλλά πρώτα η BS γέμισαν τα βαπόρια με αεροπορικά για να ''στοιβάζουν'' το κόσμο με αποτέλεσμα να κερδίζουν περισσότερο χρήμα.Κοινός παρανομαστής.Ίσως ο Στρίντζης.Αν αναλογιστεί κανείς ότι επι εποχής του στη HSW γέμισαν όλα  τα βαπόρια αεροπορικά.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ζήσει τις εποχές των ντου για την εξασφάλιση "καλής" ή αν θέλετε προτιμητέας θέσης, επιλέγω το σύστημα της HSW. Διαλέγω το εισιτήριο μου από πριν, πάω στο πλοίο την ώρα που θέλω και έχω εξασφαλισμένη τη θέση μου. Όλα αυτά σε συνθήκες πρωτοκόλλου, τις άλλες εποχές δεν υπάρχει θέμα. Χίλιες φορές να ταξιδέψω με αυτόν τον τρόπο, παρά με αγκωνιές για μια θέση.

Πριν έρθει η Hellenic στο βόρειο Αιγαίο το ζούσαμε σε κάθε ταξίδι, ειδικά εμείς που μπαίναμε στο ενδιάμεσο λιμάνι, με τις "καλές" θέσεις να τις έχουν πιάσει όσοι έρχονταν από τη Λέσβο. Και η διαφορά τιμής απλού με αεροπορικό δεν είναι τέτοια που να είναι αποτρεπτική. Βέβαια, γούστα είναι αυτά, περί ορέξεως..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...