Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...

Πριν μερικές ημέρες, είχα τη χαρά να ταξιδέψω με τα δυο πλοία της Ιόνιαν Γκρουπ στη γραμμή Πόρο-Κυλλήνη, συγκρίνοντάς τα έτσι άμεσα.

Για Κυλλήνη με περίμενε για πρώτη φορά το Φιορ. Το πλοίο εξωτερικά είναι όμορφο και ανυπομονούσα να δω, πως θα είναι και εσωτερικά. Και δε με απογοήτευσε καθόλου! Μπορώ να δηλώσω μετά λόγου γνώσεως και εμπειρίας από (τώρα σχεδόν ... ;) ) 40 χρόνια ταξιδιών στα πλοία Κεφαλλονιάς-Κυλλήνης/Πατρών και Πατρών-Ιταλίας, πως εσωτερικά το Φιορ κατατάγεται για μένα προσωπικά, στα TOP 5 μου. Τολμώ μάλιστα να πω, πως το βρίσκω εσωτερικά πολύ πιο όμορφο, φιλόξενο και άνετο από τα αντίστοιχα πλοία της Ιταλίας (ειδικά τα Cruise), με εξαίρεση το πλώριο μπαρ στα Νορβηγικά της ΑΝΕΚ! Είναι μετασκευασμένο με γούστο και αγάπη για τις λεπτομέρειες. Από τις καντάδες στις οροφές, μέχρι τις μοκέτες με τους χάρτες, όλα δείχνουν πως κάποιος έκατσε και σκέφτηκε 2-3 πράγματα προτού αρχίσει να ξοδεύει χρήματα. Η εσωτερική σκάλα/κλιμακοστάσιο είναι καλόγουστη και αρκετά εντυπωσιακή με τις χελωνίτσες. Όλο το πλοίο είναι λουσμένο στο φως, παντού μπαίνει ο ήλιος μέσα.

ΘΕΤΙΚΑ

- Άνεση χώρου στα σαλόνια

- Ευγενέστατο πλήρωμα, έτοιμο να σε εξυπηρετήσει σε κάθε σου πρόβλημα ή απορία

- Πεντακάθαρο

- Πεντακάθαρες και πολύ ευρύχωρες τουαλέτες (το τονίζω ιδιαίτερα, επειδή αυτές αποτελούν συνήθως ένα από τα μεγάλα προβλήματα πολλών άλλων πλοίων)

- Πολύς εξωτερικός χώρος για βόλτες

- Το έξω μπαρ/μίνι εστιατόριο

- Το πλώριο σαλόνι

- Η πλατιά ράμπα στο άνω γκάραζ

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

- Το, σε περιόδους αιχμής, ίσως λίγο μικρό άνω γκαράζ (σε σύγκριση με του Σολωμού και του Σταρ)

- Η σχετικά μικρή του ταχύτητα

Το πλοίο, κατά τη δική μου πάντα γνώμη, χαραμίζεται στη γραμμή του Πόρου. Εάν το επέτρεπε η ταχύτητά του, θα έπρεπε να αναλάβει τη γραμμή της Σάμης και με την προσθήκη λίγων καμπινών, γιατί όχι και μια μεγάλυτερη γραμμή, π.χ. για Κέρκυρα, όπως παλαιότερα τα Ιονίς και Γκλόρυ.

Στο γυρισμό, μου έτυχε πάλι ο Σολωμός. Είναι άδικο να τον συγκρίνω με το Φιορ, επειδή η όλη φιλοσοφία μετασκευής του και αξιοποίησής του, είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του Φιορ. Για αυτό, θα τον κρίνω καθαρά μόνο σαν πλοίο, από τη σκοπιά του επιβάτη.

ΘΕΤΙΚΑ

- Τεραστια γκαράζ (για τα δεδομένα της γραμμής)

- Το άνω δεξί μπαρ που έχει μείνει ατόφιο από την εποχή του στην Ιαπωνία

- Τα μεγάλα εξωτερικά καταστρώματα

- Η σχετικά υψηλή του ταχύτητα

- Το καταπλητικκό πλώριο μπαλκόνι του (μπαλκονάρα!)

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

- Η ράμπα του άνω γκαράζ που κατεβαίνει στην πλώρη, οπότε λόγω μη χρήσης του πλώριου καταπέλτη, το 90 % των αυτοκινήτων αναγκάζεται να κάνει 2-3 μανούβρες για να πάρει τη στροφή (η ράμπα κατεβαίνει πολύ κοντά στον κλειστό πλώριο καταπέλτη)

- Η κυλιόμενη σκάλα από τον καταπέλτη των επιβατών στο κυρίως κατάστρωμα. Θα έπρεπε να φροντίσουν λίγο την όλη εμφάνισή της, π.χ. να ντύσουν/επενδύσουν τις πλευρές και την οροφή

Ο Σολωμός είναι ο εργάτης της γραμμής. Το Φιορ είναι η καινούργια καλλονή :)

Σας συνιστώ πάντως ανεπιφύλακτα και τα δύο. Το καθένα έχει τις χάρες του!

Υ.Γ.: Ξέχασα να αναφέρω πως, ενώ στο Φιορ οι κραδασμοί/το Vibration ήταν μηδαμηνοί έως ανύπαρκτοι, στο Σολωμό, για πρώτη φορά σε τέτοια βαθμό, ήταν αρκετά ενοχλητικοί.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλες οι αγορές αν γινει και αυτη του Αικατερινη Π αλλα μηπως παμε λιγο πισω μετα το Fior; Εκτος και αν γινουν γενναίες μετασκευες και στα δυο. Δε λεω οτι τα πλοια ειναι ασχημα αλλα οταν θέλεις να φερεις το κατι νεο πρεπει να χωσεις χρήμα

 

εισαι λιγο αδικος ;)

 

το φιορο ηταν ενα μισοκαμμενο πλοιο, που ανακατασκεβαστηκε πληρως πανω απο το γκαραζ.

 

το αικατερινη μια χαρα πλοιο ειναι, τον δρομο του τον εχει, οικονομικο ειναι, ωραια ανακαινιση του εγινε το 2012 και μπορει να σταθει σε πολλες γραμμες.

πιθανον να ειναι λιγο στεναχωρο για τις γραμμες που εξυπηρετει απο ραφηνα, αλλα δεν ειναι του πεταματου σε καμια περιπτωση.

 

αν τυχον πουληθει. οποια εταιρεια το παρει δεν εχει να κανει  παρα μικροπινελιες

 

(αυτα περα απο τις αυτοτροφοδοτουμενες φημες και τη βασιμοτητα τους)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εννοω οτι για τον επιβατη και σε σχεση με το Fior και το εντυπωσιακο μπασιμο της Levante πάμε πισω. Το οικονομικο και τα υπόλοιπα δεν τα βλεπει ο επιβάτης. Απο την αλλη βεβαια σε μια γραμμη οπως ΠΚΙ το οικονομικό ισως βοηθήσει για να παραμείνει σε μονιμη βαση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια χαρά χωράει. Και ακούγεται ότι αυτό θα κάνει το καλοκαιρινό δρομολόγιο της άγονης που πιάνει Καρλόβασι και πήρε φέτος το Μύκονος. Σαν πρόβα δηλαδή το αυριανό...

 

 

Ανακοίνωσε η Hellenic seaways τα δρομολόγια για τον Μάιο και το πλοίο θα πιάνει Φούρνους. Και ρωτάω εγώ, αφού μπορεί να μπει στους Φούρνους, σημαίνει ότι μπορεί να μπει και στο Καρλόβασι. Τότε γιατί δεν θα πιάνει Καρλόβασι;

 

 

Οσον αφορα την Αριαδνη και το Καρλοβασι. Οπως φαινεται ο καπεταν Γιωργος θα κανει μια δοκιμη, θα προσπαθησει, εμεις πως μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι χωραει;

Για να το πω καλυτερα, με μπουνατσα μπορει να μπαινει, το θεμα ειναι αν θα αποφασισει ο πλοιαρχος οτι μπορει να μπαινει στις περισσοτερες των περιπτωσεων και σχεδον με καθε καιρο ωστε να το βαλουν ως σταθερο λιμανι προσεγγισης.

Μακαρι να συμβει.

 

Οσον αφορα το Ροδος. Το λιμανι των Φουρνων ειναι σιγουρα ενα δυσκολο λιμανι με πολυ μικρη προβλητα ομως ειναι πιο ανοιχτο απο το Καρλοβασι, ισως αυτο να ειναι πλεονεκτημα σε σχεση με το Καρλοβασι.

 

Επισης αν συγκρινουμε την Αριαδνη με το Νησος Ροδος, εχουν παρομοιο μεγεθος αλλα οι διαφορες τους ειναι σημαντικες.

Η Αριαδνη εχει κυριες μηχανες με συνολικη ισχυ 46200 ιππων, δυο πλωρια προπελακια 1100 kw το καθενα και ενα πρυμιο επισης 1100 kw.

Το Ροδος εχει κυριες μηχανες με συνολικη ισχυ 28800 ιππων και μονο ενα πλωριο προπελακι 1060 kw...

 

Ο καπεταν Διαμαντης σε παλαιοτερη συζητηση ειχε πει οτι το Ροδος ειναι πιο δυσκολο απο το Αριαδνη αρα ακομα και να μπει σταθερα το Αριαδνη στο Καρλοβασι, δε σημαινει οτι θα συμβει το ιδιο και με το Ροδος.

 

Τα τελευταια χρονια εχουμε δει πολυ μεγαλα και δυσκολα πλοια να μπαινουν εκει που δεν πιστευαμε οτι μπορουν να μπαινουν μονιμα, ισως συμβει και σε αυτην την περιπτωση, αλλα μην το θεωρουμε σιγουρο.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τις τελευταίες μέρες είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω και με τα τρία κόκκινα της Ραφήνας. Πρόκειται για τρία πλοία παρόμοιας φιλοσοφίας με μεγάλα γκαράζ, χώρους επιβατών σε ένα κατάστρωμα (πλην της Αικατερίνης που έχει ένα σαλόνι με αεροπορικά στο τελευταίο deck).Από ταχύτητα είναι περίπου στα ίδια 19+ αυτή την περίοδο. Μια βασική διαφορά που παρατήρησα είναι ότι στον κυματισμο το Άνδρος κάνει pitching (με νοτιοδυτικό 5-6 στη μάσκα τα ρελια στο πλάι ήταν παράλληλα με τον ορίζοντα συνέχεια).Το δε Θεολόγος με τον ίδιο καιρό δευτεροπρυμα έκανε rolling . Γενικά το Άνδρος ειναι οκ στον καιρό και δεν έχουν ακουστεί παράπονα. Για το Αικατερίνη το θέμα είναι γνωστό. Από θέμα διακόσμησης το Θεολόγος είναι νομίζω καλύτερο αλλά προσωπικά σαν διαρρύθμιση προτιμώ την Αικατερίνη. Στα μείον Αικατερίνης και Άνδρος είναι ότι δε βλέπεις πλωρα. Όμως είναι ωραίο που το open deck δεν φτάνει τέρμα πρυμα και έτσι Superfastιζουν λίγο. Τέλος στη μανούβρα η Αικατερίνη είναι σαφώς δυσκολότερη αν και τελευταία γυρνάει πιο σβέλτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Θα επιχειρήσω μια σύγκριση ανάμεσα στο Superferry II με το Superferry, όσο δύσκολη κι αν φαντάζει. Ξεκινώντας από τν εξωτερική εμφάνιση το ΣΦ2 έχει μια πιο αρσενική εμφάνιση, ενώ το ΣΦ διαθέτει μια πιο μοντέρνα όψη με τα μπαλκόνια στην πλώρη να είναι περισσότερο αεροδυναμικά και σε συνδυασμό με τα σποτάκια φωτισμού πιο εντυπωσιακό, ενώ σε "προφίλ" το ΣΦ 2 είναι πιο αρμονικό καθώς δεν είναι φορτωμένο με μεγάλης επιφάνειας παράθυρα. Στα εξωτερικά καταστρώματα δεν εντοπίζονται μεγάλες διαφορές, συγκεκριμένα στο ΣΦ 2 τα πλωρια μπαλκόνια είναι ανοικτά ενώ στο ΣΦ είναι κλειστά και το ανώτερο είναι προσβάσιμο για τους επιβάτες, βέβαια για τους καραβολατρες θα είναι πιο ωραίο του ΣΦ2 αλλά για την πλειοψηφία των επιβατών θα είναι καλύτερο του ΣΦ γιατί υπάρχει προστασία από τον άνεμο και το σκονισμα με όταν έχει μποφόρ. Το ΣΦ 2 έχει έναν επιπλέον ανοικτό χώρο εκεί που βρίσκονται οι λέμβοι. Στο κατάστρωμα της γέφυρας πρύμα το ΣΦ 2 έχει καθίσματα στο λεγόμενο Sun deck, το ΣΦ δεν έχει αλλά φαντάζομαι πως με την πρώτη ευκαιρία θα προστεθούν έτσι ώστε να αυξηθεί και το πρωτόκολλο επιβατών. Επίσης το ΣΦ έχει δύο εξοχές μία κάτω από κάθε βαρδιόλα με παγκάκι από ξύλο και inox ρέλι, κάτι που είναι αναμφίβολα πρωτοποριακό. Τα καθίσματα που υπάρχουν στα εξωτερικά καταστρώματα είναι εξαιρετικής ποιότητας και πολύ άνετα, δε θυμίζουν σε τίποτα τις λευκές πλαστικές καρέκλες. Τα καταστρώματα είναι βαμμένα με γκρι χρώμα στο ΣΦ σε αντίθεση με το ΣΦ2 που είναι βαμμένα με το κλασικό μπλε. Οι ξύλινες κουπαστές προσδίδουν στο πλοίο κάτι το διαφορετικό και πολύ ωραίο αλλά σίγουρα θέλουν πολύ δουλειά για να διατηρηθούν όπως και τα παγκάκια από ξύλο στις εξοχές που προαναφέρθηκαν. Τα μεγάλα κυκλικά φωτιστικά που βρίσκονται κάτω από τις βαρδιόλες και φτάνουν μέχρι και το ύψος της τσιμινιέρας φωτίζουν επαρκώς και ομορφαίνουν την νυχτερινή όψη του πλοίου. Προχωρώντας στους εσωτερικούς χώρους των δύο πλοίων το ΣΦ2 έχει τη γνωστή άπλα και τέλεια διαρρύθμιση με αποτέλεσμα καταπίνει τον κόσμο εύκολα, κάτι που κληροδότησε στο νεότερο ΣΦ. Ωστόσο, η διακόσμηση του ΣΦ αποπνέει μια πολυτέλεια με τις ταπετσαρίες και τα πολλά και εντυπωσιακά κλιμακοστάσια. Τα καθίσματα και οι καναπέδες είναι άνετα και καλαίσθητα όπως είναι και στο ΣΦ2. Ειδικά η πρώτη θέση του ΣΦ έχει πολλά καινοτόμα πράγματα (διακοσμητικό τζάκι) και είναι υπερπολυτελής. Το ΣΦ2 έχει κι αυτό ωραία διακεκριμένη αλλά δεν έχει την πολυτέλεια του ομόσταβλου. Το μαγαζί του ΣΦ2 είναι λίγο μεγαλύτερο και με πιο σωστή διαρρύθμιση, αφού στο ΣΦ το ταμείο είναι τοποθετημένο κοντά στην είσοδο και ο διάδρομος είναι αρκετά στενός για την ταυτόχρονη διέλευση δύο ατόμων,  αυτό όμως είναι ένα δευτερευον πρόβλημα που λύνεται εύκολα. Και τα δύοπλοία διαθέτουν ωραίες καμπίνες αλλα συνολικά το κάθε πλοίο έχει 40 κρεβάτια το μεν ΣΦ και 70 το δε ΣΦ2. Το ΣΦ διαθέτει αριθμημένα αεροπορικού τύπου καθίσματα ενώ το ΣΦ 2 έχει αεροπορικού τύπου αλλά δεν είναι αριθμημένα δηλαδή λογίζονται ως καθίσματα της οικονομικής. Το μεν ΣΦ χωράει 1760 επιβάτες και το ΣΦ 2 1630 επιβάτες! Στα γκαράζ τώρα το ΣΦ 2 χωράει 250 περίπου Ι.Χ. ενώ το ΣΦ 280, οι διαφορές εδώ έγκειται στο γεγονός ότι το ΣΦ 2 είναι πιο εύχρηστο και πιο άνετο για τα φορτηγά. Στο θέμα της ταχύτητας το ΣΦ κυμαίνεται στα 19,5-21 ν.μ. την ώρα έχοντας πάει μέχρι το 85% της ιπποδύναμης ενώ το ΣΦ 2 στα 18,5-20 στο καλοκαίρι που μας πέρασε εκτελώντας όμως συνεχώς δρομολόγια από το Φεβρουάριο του 2015, κάτι που σημαίνει ότι έγινε πολλή καλή δουλειά τότε. Σαφώς και με τον καθαρισμό των υφαλων θα πηγαίνει όπως και το καλοκαίρι του 2015 με μια ταχύτητα 19,5-21 κόμβους. Όσον αφορά τις καταναλώσεις τους με τις παραπάνω ταχύτητες στο μεν ΣΦ έχουμε περίπου 1,3 τόνους την ώρα, στο δε ΣΦ2 περίπου 2 τόνους την ώρα. Στον τομέα του ταξιδεματος το ΣΦ υπερτερεί βραχεία κεφαλή του ΣΦ 2 με δεδομένο ότι έχει μεγαλύτερο βύθισμα. Όσον αφορά τη μανούβρα το ΣΦ2 θεωρείται πιο εύκολο δεδομένου ότι έχει αφενός μικρότερο βύθισμα και μεγαλύτερη ιπποδύναμη 18.000 έναντι 13.500 ίππων του ΣΦ. Το ΣΦ έχει 4 ανοίγματα, δύο σε κάθε μπάντα που βοηθούν αισθητά. Επίσης τα πρυμναία προπελακια συνιστούν βοήθεια. Παρότι το ΣΦ έχει το μεγαλύτερο βύθισμα απο όλα τα πλοία της γραμμής, μεγάλο ύψος, προπελες και πηδάλια κοντά μεταξύ τους αυτό δεν έχει εμποδίσει τον καπτα Τάσο να πραγματοποιήσει εντυπωσιακές μανούβρες σε όλα τα λιμάνια της γραμμής. Κάτι επιπλέον καινοτόμο για τα Ελληνικά δεδομένα είναι η ύπαρξη control room του μηχανοστασίου σε χώρο στη γέφυρα κάτι που σημαίνει οτι είναι ένα πλήρως αυτοματοποιημένο μηχανοστάσιο. Συνοψίζοντας, το ΣΦ είναι ένα πλοίο που πατάει στα χνάρια του ΣΦ 2 και είναι σαφώς εξελιγμένο. Παρόλα αυτά το ΣΦ 2 παραμένει ακόμα και σήμερα χάρη στη φροντίδα που λαμβάνει από την εταιρία του υποδειγματικό πλοίο,  το κατα πολλούς κορυφαίο ημερόπλοιο. Ευχής έργο θα είναι τα δύο αυτά πλοία να συνεχίσουν να ταξιδεύουν μαζί για πολλά ακόμη χρόνια. Υ.Γ. Την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να συγκρίνω το Σουπερφερρυ 2 με το Θεολόγος Π.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
16 hours ago, mpolo said:

Αν λαβουμε υποψιν αυτο που γραφτηκε στο elliniki aktoploia οτι δηλαδη μετα το ελυρος και το κυδων που ηδη το ξεραμε  θα ναυλωθει και το κρητη 1 στην ιταλια τοτε κατα πασα πιθανοτητα θα ξανα δουμε το ελ.βενιζελος στα χανια.

Μακαρι  νομιζω πως  εχει λειψει αρκετα  στη γραμμη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.

Προκειται για ένα βαπορι ταλαιπωρημενο και με αρκετες βλαβες τα τελευταια χρονια.Δεν μπορω να φανταστω ότι είναι καλυτερο από το ΕΛΥΡΟΣ πχ ή το ΚΥΔΟΝ

Link to comment
Share on other sites

Από τον Ελυρο σίγουρα δεν είναι καλύτερο αλλά από το Κύδων/Blue Galaxy το θεωρώ πιο άνετο για τους επιβάτες με τους άπειρους εσωτερικούς χώρους. Υστερεί σε ταχύτητα από δυο πλοία αλλά τα ωράρια των ημερήσιων δρομολογίων μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα στο Ελ. Βενιζέλος, όπως έχει γίνει πριν 3-4 χρόνια που ήταν ξανά καλοκαίρι στη γραμμή των Χανίων.

Link to comment
Share on other sites

Και γω συμφωνω  πως το Ελυρος ειναι καλυτερο σαν πλοιο του  Ελ. Βενιζελου και το Κυδων  ,  αν  οχι  καλυτερο του ,  ισαξιο,  σε θεμα υπηρεσιων παντα. Αλλα πιστευω οτι δεν μπορει  καλοκαιριατικα να εχεις το Κρητη 1  στη γραμμη των Χανιων για αυτο και θεωρω, πως εχει λειψει  το Ελ Βενιζελος . 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

On 1/3/2017 at 10:08 PM, Nick the Greek said:

OK, ευχαριστώ, εννοούσα τις τιμές μέσα στα εστιατόρια/μπάρ κλπ, τις τιμές του περάσματος τις έχω κοιτάξει κι εγώ.

 

Ενδιαφέροντα σχόλια κάνεις στην δεύτερη παράγραφο του μηνύματός σου. Αυτό που σκεφτόμουν και νωρίτερα, είναι πως αν μπορώ να κάνω μια αρνητική κριτική γι αυτά που είδαμε παραπάνω, οι χώροι θυμίζουν αεροδρόμιο σε στύλ, διακόσμηση και διάταξη. Σα να πετάς για Σιγκαπούρη μέσω Abu Dhabi, για όσους έχουν περάσει από το συγκεκριμένο αεροδρόμιο. Είναι πολυτελές μεν, αλλά απρόσωπο. Δεν ξέρω τι ορισμό δίνει κανείς στη λέξη απρόσωπο, θα έλεγα αποστειρωμένο στα δικά μου μάτια.

 

Τίποτα, να 'σαι καλά :) 

Σκεφτόμουν το ίδιο χθες που έτυχε να είμαι στο lounge της SAS, αλλά μήπως απλώς αυτή είναι η τάση τώρα στο design (Flandres, Dunes, Superfast X, Spirit of Tasmania I & II) και την έχεις ταυτίσει με το απρόσωπο των μοντέρνων αεροδρομίων και των lounges τους, με τα οποία όντως μοιάζει ο διάκοσμος ενός νεοπαραδοθέντος ferry; Σίγουρα είναι άλλη η αίσθηση να ταξιδεύεις με ένα παλιότερο σκαρί, άσε που πάει πακέτο και με αναμνήσεις ή νοσταλγία, αλλά ακόμα και στο Grace θα βρεις μια ωραία, χουχουλάρικη γωνιά να κάτσεις με την παρέα ή με τα ακουστικά σου και να ευχαριστηθείς τη θέα. Ακόμα και στις πολυθρόνες του Delos δίπλα στα τεράστια παράθυρα θα απολαύσεις το Αιγαίο, ειδικά με φουσκοθαλασσιά. Ένα πλοίο που κάνει ταξίδι 2 ωρών ίσως είναι και καταδικασμένο να είναι απρόσωπο και αποστειρωμένο...

Στο μεταξύ λίγο off topic, αλλά όσον αφορά και τις καμπίνες, εμένα οι καλύτερές μου είναι οι παλιές του Ionian Queen (διακοσάρια τις ονομάζανε) και των Euroferry Egnazia & Olympia, οι αρχικές -όχι αυτές που προτέθηκαν Τουρκία. Τεράστιες, με ξύλινο έπιλο-γραφείο, φινιστρίνι που άνοιγε, νόμιζα πως ήμουν σε γκαζάδικο με τον πατέρα μου το 1996 από Λάρνακα για Χάιφα! Αλλά και οι Comfort Class και Captain's Class της Stena που είναι φουλ μοντέρνες, ευρύχωρες και με τεράστια παράθυρα, όνειρο είναι...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Όχι εντάξει, δεν το πάω σε σύγκριση με παλιότερα σκαριά. Αλλά σκέφτομαι πλοία όπως τα Stena Britannica/Hollandica, Nils Holgersson κλπ. Αλλά βέβαια δε συγκρίνουμε μήλα με μήλα, διαφορετικές αγορές και απαιτήσεις. Οπότε είναι κομματάκι άκυρο από μέρους μου να κάνω τέτοια σύγκριση. Το μόνο σίγουρο είναι πως πρέπει να επισκεφθώ κι εγώ το Helsinki για να πάρω γεύση ιδίοις όμμασι, όπως είπε κι ο Μαργαρίτης.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι τα Britannica/Hollandica είναι πάνω κάτω το ίδιο απρόσωπα στους κοινόχρηστους χώρους τους, αλλά οι καμπίνες τους -που βλέπουμε παρακάτω, όπως έγραψα και πριν, κάνουν τον πλου μαζί τους πολύ ευχάριστο. Θα μου πεις την άποψή σου όταν με το καλό πας στο Megastar. To Viking Xprs στη γραμμή του Megastar ίσως θεωρείται πιο ζεστό, αλλά θεωρείται και ως πλοίο με όχι καλή διαρρύθμιση.

478f8f413a767ec039c58929d85a2cc2

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Καλά, τα παλιά πλοία και οι καμπίνες τους είχαν άλλη χάρη (θυμάται κανείς τις ξύλινες στα Φαιστός, Κνωσσός; :) ), αλλά και τα νέα σκανδιναβικά πλοία δεν πάνε πίσω. Πάντως, θεωρώ τα πλοία της Color Line (Fantasy και Magic) πιο όμορφα εσωτερικά και αναφορικά με τις καμπίνες τους, από αυτά στη Βαλτική. Αλλά, προσωπικά γούστα είναι αυτά ;)

Link to comment
Share on other sites

Ariadne, το δίδυμο Color Magic/Fantasy στις καμπίνες -ειδικά στις απλές- και στο promenade, μοιάζει αρκετά στο δίδυμο Silla Symphony/Serenade, στο οποίο και μάλλον βασίστηκε η φιλοσοφία του, αλλά και στις καμπίνες μόνο μοιάζει με τα παλαιότερα πλοία της Viking. Τώρα τo Grace ή το ανακαινισμένο Silja Europa έχουν αρκετά πιο μοντέρνες καμπίνες, αλλά και πάλι ίδιας φιλοσοφίας. Υπάρχει κάποιο άλλο topic να πάμε τη συζήτηση; Sorry αν είμαστε off :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάτσε να δούμε πρώτα με τι ταχύτητα θα πηγαίνει το TERA JET, όπως επίσης και με τι ταχύτητα θα πηγαίνει το Super Runner, γιατί αν το πάνε με 35 μίλια που τα έχει άνετα δεν υπάρχει περίπτωση το TERA να πηγαίνει πιο γρήγορα!!!!!

Το Tera δεν το έχουμε δει με 38άρια ποτέ στο Ηράκλειο-Σαντορίνη;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, .voyager said:

Το Tera δεν το έχουμε δει με 38άρια ποτέ στο Ηράκλειο-Σαντορίνη;

Το Tera τα πήγαινε τα 38 συχνά πυκνά την εποχή που έκανε το Ηράκλειο. Εδώ δε νομίζω ότι τα χρειάζεται, αν όμως προκύψει τα έχει άνετα, όπως και τα 40. Δεν έχει νόημα όμως.

Link to comment
Share on other sites

Οτι ειναι ειναι. Το Σουπερ δε νομιζω οτι φορτωμενο εχει πανω απο 35 κομβους. Το αλλο τους εχει, ειδικα αν δουλευει η τουρμπινα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...