Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

Και οπως παντα στο youtube τα
...

Μπορει οντως η SEAFRANCE να 'ζωγραφισε' το πλοιο με παραπανω πινελιες,αλλα αν δεις το βιντεο και τους εσωτερικους χωρους ολων των αδελφων της σειρας(τα εχει ο Σουηδος),φαινονται να ειναι ενα κλικ παραπανω σε πολυτελεια-ζεστασια,απο τα κοκκινα της Αδριατικης.Λογικο βεβαια αφου τα εκει ταξιδια ειναι κυριως για να την περνας στο εσωτερικο του πλοιου αφου εξω δεν εχει τις καλυτερες καιρικες συνθηκες.Επισης τα 7-8 κλπ,διαθετουν πλωριο σαλονι οπως κ τα 11-12,κατι που σαφως κανει τα 5-6,να ειναι πιο 'ριγμενα' εσωτερικα,απ ολα τα fast.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ωχ δεν υπαρχει ελπιδα οπως φαινεται. Ιδια με τα ROMA/BARCELONA.

Παντως ειναι τα πρωτα νεοτευκτα που τρωνε τοσο κραξιμο πριν καν παραδοθουν :D

Καταρχην να πουμε,οτι τα 'προιοντα' Fincantieri δεν φημζονται για τις ναυπηγηκες τους γραμμες:rolleyes:Κουτια ειναι πανω κατω ολα,με μια τσιμινιερα κολλημενη απο πανω,να τα κανει βαπορια:D

Σιγουρα η σειρα CRUISE ακολουθει την ιδια φιλοσοφια αλλα προσωπικα τα βρισκω αρκετα συμπαθητικα.Βεβαια αν τα συγκρινεις(τα ROMA/BARCELONA) με τα SUPERSPEED 1/2 που ναυπηγηθηκαν την ιδια χρονια και εχουν περιπου το ιδιο μεγεθος,νομιζεις πως τα ιταλικα ειναι δεκατιες πισω σε design και ομορφια:P

Απ την αλλη,αν τα συγκρινεις με την σειρα 'palace'(αλλα και τα αλλα ομοια-FANTASTIC/ATHARA κλπ) βλεπεις οτι τα CRUISE εχουν καποια εξελιξη και ειναι πιο ομορφα.Και πλωρακλα εχουν και πιο ομορφο τελειωμα πρυμα;)Οτι ειναι ψιλοκουτια φαινεται αλλα ειναι και πιο βαπορια.

Τελος τα palace series λογω της μικρης πλωρης κοπανανε αρκετα στον καιρο(κανουν καλες βουτιες..)ενω το ενα τιμονι που εχουν,περιοριζει τις μανουβραδορικες ικανοτητες τους.Αντιθετα,τα CRUISE εχουν πλωρη αλα ΑΡΙΑΔΝΗ και 2 τιμονια για να τα βοηθουν να γυριζουν τον τεραστιο ογκο τους(ειναι και θερια τα ατιμα).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μιας και η δρομολογηση του ΚΡΗΤΗ ΙΙ στο Β.Αιγαιο,εχει πυροδοτησει μεταξυ μας,πολλες σκεψεις-σεναρια,ας κανουμε μια συγκριση μεγεθων με το ΛΙΣΣΟΣ και την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ.

  • ΛΙΣΣΟΣ 1900 επιβατες - 240 καμπινες - 600 οχηματα - 675 lane meters

  • ΚΡΗΤΗ ΙΙ 1600 - 134 - 600 - 1700

  • ΑΡΙΑΔΝΗ 1845 - 145 - 700 - 2050

Αυτα τα στοιχεια δινει το shippax.Η ΑΝΕΚ στο site της,δινει για το ΚΡΗΤΗ 1200 οχηματα(σιγα μην παιρνει κ ολοκληρο εργοστασιο αυτοκινητων:D)ενω σε περιοδικο της(του 2007)αναγραφει 719...

Η ΑΡΙΑΔΝΗ παλι,στο site της HSW φαινεται να παιρνει 560 οχηματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

675 μετρα το ΛΙΣΣΟΣ σα λιγα μου φαινονται αν σκεφτει κανεις οτι εχει και παταρι και καμποσα υπογεια για να στιβαξει αρκετα ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πραγματικα τα fossen της ΑΝΕΚ ειναι τοσο περιορισμενα εσωτερικα που ανετα στεκονταν σε μια γραμμη οπως της Χιου και της Μυτιληνης.(και θα ειχαν κ προβλημα στις περιοδους με αυξημενη κινηση:P).Απο κρεβατια εχουν 808 σε 236 καμπινες(πιο πολλες εχει το ΛΙΣΣΟΣ δεστε παραπανω και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ 250)οποτε το μονο προβλημα θα ηταν το πανω γκαραζ...Εχω την λυση ομως...ολο dormitories:D

Link to comment
Share on other sites

το μονο προβλημα θα ηταν το πανω γκαραζ...Εχω την λυση ομως...ολο dormitories:D

Οχι αγορι μου, ουτε καν κοιτωνες! Βαζεις τζαμια στα ανοιγματα και απλα το στρωνεις με μια μοκέτα Βιοκαρπέτ απ' ακρη σ' ακρη, και δημιουργεις το πρωτο sleeping bag deck της ιστοριας, προσαρμοσμενο ειδικα στα δεδομενα της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Βαφτεί δε βαφτεί η γέφυρα, και τα δύο είναι απο τα πιο άσχημα καράβια της ακτοπλοίας μας. Πραγματικά κακάσχημα.............

Αδικεις τα υπολοιπα ασχημα(και εχουμε πολλα;)).Εγω πιστευω πως τα συγκεριμενα(TENACIA-MAXIMA-SUPERFAST)ειναι ομορφα για τον τυπο τους.Σιγουρα ειναι διαφορετικα απο τα ΕΓ/ΟΓ που εχουμε συνηθισει αλλα εχουν ωραιες γραμμες και κλιμακωτο σχημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

2 βαπορια με μικρη διαφορα ηλικιας ιδιας φιλοσοφιας και ομως και στο ματι και κατασκευαστικα δεν εχουν καμια σχεση.

Seatrade και Polaris

Το πρωτο αν και του 73 θυμιζει ποιο πολυ 60ς ενω το αλλο του 75 θυμιζει 80ς μην πω και αρχες δεκαετιας 90...

Και ομως εχουν μολις 2 χρονια διαφορα. Τελικα το ονομα FUTURA δεν ηταν τοσο ασχετο με το βαπορι :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
... με το αρετουσα εμαθαν να χτιζουν και οι μινωικες και το fossen:cool:, αλλα επανασταση δεν ηταν. επανασταση ηταν τα κοκκινα. (στο gallery ειχα ανεβασει φωτο, μια εν πλω)
Σημαντικές πληροφορίες από όλους και από τον Proud, ειδικά τα περί ταχύτητας, κι είναι σωστή απόλυτα η κατακλείδα του: "Επανάσταση ήταν τα κόκκινα"...

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Το ΑΡΕΤΟΥΣΑ στο μόνο που υπερτερούσε των κόκκινων ήταν στους χώρους και στην πολυτέλεια.Τα Ι & ΙΙ παρότι οι χώροι τους ήταν καλοφτιαγμένοι ήταν μικροί και με όχι καλή διαρρύθμιση.Για παράδειγμα όταν στις 12 την νύχτα έμπαινε ο κόσμος από την Ηγουμενίτσα για να πάει να φάει έπρεπε να περάσει μέσα από την ντισκο που είχε κόσμο και χορευανε.

Κατά τα άλλα τα κόκκινα υπερείχαν κατά κράτος.Μοντέρνα σχεδίαση, τηρήσαν πιστά την διαφήμιση που έκανε λόγο για απευθείας δρομολόγια στην Αγκώνα σε 20 ώρες, απίστευτη ποιότητα κατασκευής,δεν αντιμετώπισαν το παραμικρό πρόβλημα, η απουσία vibration ειδικά στις καμπίνες ήταν ένας τομέας που είχε πετύχει διάνα ο Παναγόπουλος από το πρώτο δίδυμο πλοίων,απίστευτες ελικτικές δυνατότητες, το service που παρειχαν τα πλοία απείχε έτη φωτός τότε από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, το φαγητό όμοιο με τα καλύτερα εστιατόρια, στήθηκε σε χρόνο ρεκόρ ένα απίστευτο δίκτυο πρακτόρων σε όλα τα μερη της γης...

Το ΑΡΕΤΟΥΣΑ ποτέ δεν έπιασε τους χρόνους που διαφημίστηκε , ταλαιπωρήθηκε από μηχανικά προβλήματα που είχαν αντικτυπο στην κινησή του.Εν τω μεταξύ ήταν τότε το ΑΡΕΤΟΥΣΑ με τον ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟ το διδυμο της εταιρείας για Αγκώνα , κι ειδικά το τελευταίο αν κι υπηρξε πρωτοποριακό στην εποχή του το 1995 με την παρουσία των κόκκινων έμοιαζε να έχει ξεθωριάσει η αίγλη του.

Τα κόκκινα λοιπόν μπήκαν και τα 2 σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, έκαναν 6 δρομολόγια την εβδομάδα, πρόσφεραν σταθερούς χρόνους ταξιδιού, μηδενικές καθυστερήσεις και κέρδισαν αμέσως τους επιβάτες και τις μεταφορικές. Τα άλλα δύο δεν μπορούσαν να προσφερουν μαζί κάτι ανάλογο.

Γενικά ηταν η πραγματική επανάσταση στην Αδριατική που τράβηξαν και τους άλλους από το χέρι να ακολουθήσουν την πορεία τους.

Ο Παναγόπουλος σχεδίασε τα πλοία για τις ανάγκες της γραμμής και πήγε και τα έφτιαξε στα έμπειρα γερμανικά χέρια, ενώ οι Μινωικές απευθύνθηκαν σε ένα πολύ καλό ναυπηγείο μεν άπειρο δε στις κατασκευές ΕΓ/ΟΓ. Βεβαίως τα 4 επόμενα φοσενάκια που μας ήρθαν βγηκαν γκαραντύ αλλά το πρώτο δυστυχώς έπασχε από πολλές παιδικές ασθένειες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ως κλασικό πλοίο της HSW θα έχει πολλά αεροπορικά αλλά αυτή τη φορά θα έχει και 2-3 χώρους με καναπέδες.

ΑΡΙΑΔΝΗ και ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μια απο τα ιδια Π100,μην τα χαισπιντοποιεις ολα:P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Παρένθεση: Το τονίζω αυτό, γιατί με τα νέας τεχνολογίας πλοία κοντεύουμε να ξεχάσουμε πως σκίζει η πλώρη τα νερά. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν γίνεται τα νέας τεχνολογίας πλοία να έχουν και πλευρικούς διαδρόμους που να καταλήγουν σε πλωριό μπαλκονάκι.

Αγαπητε ΝΗΡΕΥΣ οταν η ταχυτητες των συγχρονων ferries ειναι 26-27-28 μιλια δεν γινεται να υπαρχει πλωριο μπαλκονακι γιατι δεν θα μπορει να σταθει κανεις απο τον αερα.Αντιθετα φτιαχνουν ωραια παραθυρα στον καθρεφτη και καθεσαι κ απολαμβανεις την θεα απο το σαλονι.;) Τωρα θα μου πειτε δεν ειναι το ιδιο....αλλα πρεπει να σκεφτουμε οτι τα πλοια φτιαχνονται για τους απλους επιβατες(που καρφι δεν τους καιγεται γ μπαλκονακια)και οχι για εμας τους αρρωστους:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι η ταχύτητα αποτελεί εμπόδιο για την απουσία πρωραίου μπαλκονακίου.:D Αφού μπορείς να σταθείς στο Νήσος Ρόδος με 23 μίλια δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα στα 25 του Νήσος Χίος ή στα 27 του BS2. Εξάλλου όταν ένα πλοίο μπαίνει στα λιμάνια ή είναι δεμένο...δεν πάει με 25 μίλια. Και αυτές οι αφίξεις στα λιμάνια είναι που αξίζει να απολαμβάνεις στα μπαλκονάκια.;) Κατά την γνώμη μου θα έλεγα ότι είναι μάλλον ζήτημα αύξησης και εκμετάλλευσης των εσωτερικών χώρων.

ΥΓ Τα λέμε αυτά, μπας και οι Κορεάτες (και όχι μόνο αυτοί:rolleyes:) να μας κάνουν την χάρη και βάλουν κανένα μπαλκονάκι στο Δήλος.

Link to comment
Share on other sites

Tα οποια συνηθως τζαμια τα εχει στη διακεκριμενη με το διπλο εισητηριο και δεν ειναι μονο τα λιμανια φιλε νηρεα αλλα και στον πλου του βαποριου ειναι ωραιο ενα μπαλκονακι μπροστα σαν του ΘΕΟΛΟΓΟΥ ασ πουμε

Link to comment
Share on other sites

Μπαλκονάκι απο δω, μπαλκονάκι απο κει, έλεος:D Δε ξέρω για σας, αλλά εγώ μια χαρά την έχω καταβρεί με τις ξύλινες κουπαστές στις βαρδιόλες του CSCL PUSAN που βρίσκομαι. Κάθεσαι και απολαμβάνεις τη φραπεδιά σου με το αεράκι των 22 κόμβων και η βάρδια περνάει στο τσακ. Και με θέα αστεράτη ε, όλος ο ωκεανός δικός σου;) Για όποιον ενδιαφέρεται κερνάω φραπεδάκι. Αν δε σας πέφτει λίγο μακριά η θάλασσα της Κίνας βέβαια:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τώρα το Λισσος με το European δίνουν αγώνα ποιο από τα δυο θα φτάσει πρώτο στο Πειραιά.

:lol: Καλο βρε Π100,δεν το ειχα ξανακουσει...για πες κανα αλλο ανεκδοτακι :D

Απο τοτε που μπηκε το EUROPEAN στην γραμμη φαινεται ποσο κατωτερο πλοιο ειναι το ΛΙΣΣΟΣ.Πριν που ηταν μονο του και η ΑΝΕΚ του ειχε φτιαξει ετσι τα δρομολογια ωστε να μην κοντραρεται απο κανενα αλλο πλοιο,αναγκαστικα ειχε αρκετα καλη κινηση(που να ψαχνω να βρισκω τα ποστ του Π100 για τα φορτηγα που γεμιζε :rolleyes: ),τωρα πια δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο.

Επισης αρκετες φορες ειχαμε σχολιασει τις πορειες του πλοιου και την ταχυτητα του οταν εχει καιρο.Ετσι προχειρα προχειρα,τελευταια φορα εκανε τοΠειραιας Μυτιληνη σε 16ωρες,ενω χτες ειχε μια ωρα καθυστερηση,εφτασε 8 αντι 7 το πρωι,παλι λογω 'καιρου'...

Αντιθετα το EUROPEAN δεν παρουσιαζει σχεδον ποτε καθυστερησεις,διατηρει σχεδον ακεραιη την πορεια του ακομα κ οταν εχει καιρο ενω καλυπτει το ολο δρομολογιο σε πολυ λιγοτερο χρονο.

Το ΛΙΣΣΟΣ δεν το εχω ταξιδεψει(κ ουτε προκειται)αλλα το εχω επισκεφτει στην Χιο κατα την παραμονη μιας ωρας που εχει παντα.Δεν θα ηθελα να αναφερω πως μου φαινεται εσωτερικα γιατι θα ειμαι ιδιαιτερα καυστικος :P

Μπορει καποιος ομως που εχει ταξιδεψει και τα δυο,να μας πει γιατι οι απλοι επιβατες να προτιμησουν το ενα η το αλλο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ωραία και τα δύο πλοία όμως σύμφωνα με πληροφορίες το Λισσός θα μας αφήσει χρόνους επομένως ας περιμένουμε λιγάκι για να δούμε τα καινούργια μέτρα σύγκρισης.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Kαι τωρα που ηρθε το Delos η συγκριση ειναι μια! Βlue star Delos ήηηηη Νησος Μυκονος;;;(ας αφησουμε το Χιος να κοντραρει το Πατμος οταν με το καλο μας ερθει)Εγραψα καποια πραγματα για το Δηλος εδω .http://www.shipfriends.gr/forum/topic/3635-blue-star-delos-imo-9565039/page__st__420#entry135477 ας μας πειτε οι Συρομυκονικαροφουρνοσαμιωτες :) για το Νησος Μυκονος να τα συγκρινουμε

Link to comment
Share on other sites

Den eixa skopo na grapso kati pano sto thema tis sigkrisis tou BS Delos me to Nissos Mykonos alla telika einai tempting. Prosopika pistevo pos an ekseresoume to gegonos oti prokeitai gia ploia paromoias filosofias (imeroploia) kai diastaseon oi sigkriseis stamatoun ekei. To na sigkrineis to Delos me to Mykonos einai sa na sykgrineis ena airbus tis Easyjet me ena antistoixo tis Emirates. Oi esoterikoi xoroi tou BS Delos einai makran kalyteroi tou Mykonos kai sigoura einai sto top 3 tis aktoploias afti ti stigmi.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κι εγω οτι συγκριση στην ουσια δεν υπαρχει,το ΔΗΛΟΣ ετσι κι αλλιως ειναι η εξελιξη του ΜΥΚΟΝΟΣ.Καλυτεροι εσωτερικοι χωροι,περισσοτεροι επιβατες,μεγαλυτερο γκαραζ με την ιδια φιλοσοφια στις γραμμες που μπορουν να ταιριαξουν.Ειναι σαν να προσπαθουμε να συγκρινουμε μια ferrari του 2005 με μια του 2011...ε δεν μπαινουν τετοια διλημματα :D

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από αυτό υπάρχει μια σημαντική διαφορά στο τρόπο υπολογισμού των χώρων ενδιαίτησης (όταν κατασκευάστηκε το Νήσος Μύκονος και τώρα το Blue Star Delos), όποτε το ένα γέμισε με αεροπορικά καθίσματα και το άλλο έχει περισσότερα σαλόνια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Συμφωνώ με τον Panagia Ekatontapiliani. Έχω ταξιδέψει κ με τα δυο καράβια.Πάντως παρόλο που το Νήσος Μύκονος και το Blue Star Delos είναι κατά την γνώμη μου από τα καλύτερα καράβια της κατηγορίας τους, πιστεύω το Blue Star Delos κερδίζει κατά κράτος. γιατί και εσωτερικά και εξωτερικά το καράβι είναι σαν ένα μοντέρνο πλωτό "ξενοδοχείο". Βέβαια το Νήσος Μύκονος κερδίζει για λίγο το Delos στο θέμα ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

αυτοι οι σχιστοματηδες εξακολουθουν να φτιαχνουν ''αληθινα βαπορια''!!!

Διότι εξακολουθούν να φτιάχνουν "ίδια βαπόρια", θα συμπληρώσω εγώ. Κι αφού ανδρωθήκαμε έχοντας μιά συγκεκριμένη εικόνα ως πρότυπο για πλοίο (αυτή με το οποίο μας ταξίδευαν οι γονείς μας ή βλέπαμε από το μπαλκόνι μας να μπαίνει στο λιμάνι για παράδειγμα), αντιμετωπίζουμε το διαφορετικό, το νέο, το εξελιγμένο ως "μη αληθινό". Έτσι, αφού οι ευρωπαίοι εξελίσσονται -ειδικά σχεδιαστικά- με γοργούς ρυθμούς, τα ναυπηγήματά τους κάποιους τους ξενίζουν, ενώ τα ιαπωνικά απλώς έχουν ακόμη κάτι να θυμίζουν από παρελθόν και τίποτα παραπάνω...

Από τη στιγμή που τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία είναι καινοτόμα τεχνολογικά, είναι μπροστά ποιοτικά, αλλά και ποσοτικά (κρίνοντας από το αποτέλεσμα και τον όγκο των παραγγελιών στον τομέα των επιβατηγών), έχοντας "χτίσει" τα πιό σύγχρονα, εντυπωσιακά, μεγάλα, πολυτελή, διάσημα πλοία στον κόσμο, θεωρώ "άκυρο" να υποστηρίζεται (θαρρώ μόνο από Ελληνες Ευρωπαίους) ότι είναι οι Ιάπωνες εκείνοι που φτιάχνουν "αληθινά βαπόρια" :wacko:

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...