Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Algeciras και Στενών Γιβραλτάρ


Recommended Posts

Το στόλο της X-Press Feeders τον έχουμε συναντήσει κάμποσες φορές στο παρελθόν στο Shipfriends. Είχαμε δεί το X-Press Shannon στην Ancona, το X-Press Etna στο Algeciras, αλλά και μόλις πρίν λίγο το X-Press Agility στην Στοκχόλμη. Άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα είναι και το X-Press Mulhacen (IMO 9365960) που βλέπουμε εδώ αγκυροβολημένο στον κόλπο του Algeciras. Κατασκευής 2008 στο Nantong Mingde με μηχανή Wartsila και χωρητικότητα 809 TEU. Προηγούμενα ονόματα είναι τα Fresena Sailor(από κατασκευής), Flintercarrier(2008), Judith Borchard(2012), Flintercarrier(2013) ενώ ακολούθησε το σημερινό του όνομα από το 2013.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάμε σε Mitsui OSK Lines και το χωρητικότητας 6,350 TEU με όνομα MOL Proficiency (IMO 9403619) που έχει πάρει πλοηγό και πάει για το terminal της Maersk στο Algeciras. Χτισμένο στο Koyo Dockyard(2273, τώρα πια Imabari) της Ιαπωνίας το 2007 με μηχανή χτισμένη μάλιστα από τους πλοιοκτήτες του. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 3/15/2019 at 12:13 AM, Nick the Greek said:

Συνέχεια με ένα 55άρι που είναι το Navios Kypros(IMO 9254721), το οποίο ανήκει στη Navios Maritime Holdings. Είναι κατασκευής 2003 στο Sanoyas(1203) της Ιαπωνίας, ναυπηγείο που αν δεν με απατά η μνήμη μου έχει χτίσει και το Διονύσιος Σολωμός. Μηχανή Kawasaki και μοναδικό προηγούμενό του όνομα, κατά την καθέλκυση, το Νήσος Κύπρος. To πλοίο είχε φορτώσει στάρι Upriver Argentina, ξεφόρτωσε στο Djen-Djen και τη Bejaia της Αλγερίας και μετά κατευθύνθηκε πρός το Abidjan της Νιγηρίας, ίσως έχοντας φορτώσει ζάχαρη από την Bejaia. Δίπλα του το εφοδιαστικό Monte Anaga(IMO 9551399).

 

Το Navios Kypros κατέληξε το Φεβρουάριο που μας πέρασε στην Alang σε ηλικία μόλις 17 ετών με όνομα σκέτο Κύπρος και σημαία St Kitts & Nevis. Κάποιος είχε άμεση ανάγκη για ρευστότητα κατά τα φαινόμενα :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Η το κόστος του επερχόμενου intermediate να ήταν όσο έκανε το βαπόρι συν αλλά τόσα! 

Προφανώς σίγουρα είχε να βάλει BWTS και πολύ πιθανό να ήθελε πολύ.. μα πάρα πολύ σίδερο και συμμάζεμα.. Δε φημίζονται κιόλας ότι τα κρατάνε σε καλή κατάσταση γενικότερα. 

Αλλά αν είχα να διαλέξω θα ετεινα προς το δικό σου σενάριο. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Καλοκαιρινή σκηνή από το 2018 στην Tarifa με τα Boraq και Algeciras Jet να συναντώνται έξω από τη μπούκα του λιμανιού στα πλαίσια των καθημερινών τους δρομολογίων για την Ταγγέρη. Η FRS μάλιστα, η εταιρεία του Algeciras Jet δηλαδή, προσφέρει και πακέτα για παραμονή 2-3 ημερών που περιλαμβάνουν ξενοδοχείο, πλοίο και διάφορα άλλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Συνάντηση με ένα εφοδιαστικό της περιοχής το οποίο ονομάζεται Bunker Breeze (IMO 9824590). Ναυπήγηση του 2018 στα ναυπηγεία Zamakona Santurtzi(787) με 2 κύριες μηχανές Guascor και ένα dwt μόλις ένα τόνο κάτω από τις 5 χιλιάδες. Προφανώς και δεν έγινε τυχαία αυτό, κάποιον κανονισμό πήγαν να παρακάμψουν. Τέλος πάντων το αξιοσημείωτο εδώ είναι πως το συγκεκριμένο εφοδιαστικό, σύμφωνα με αυτά που βλέπω εγώ τουλάχιστον, δύναται να εφοδιάσει τα πλοία-πελάτες του και με συμβατικό καύσιμο αλλά και με LNG. Πλοιοκτήτης η Flota Suardiaz, σημαία Ισπανίας, νηολόγιο Santa Cruz de Tenerife και κλάση BV.

Link to comment
Share on other sites

Ναι και ένα νταμάρι της CMA CGM που βλέπουμε δεμένο στο τέρμιναλ της Maersk στο Algeciras. Πρόκειται για το CMA CGM Rhone (IMO 9674543) των 9,365 TEU και των 300 μέτρων μήκους. Ναυπηγείο του το Dalian Shipbuilding(C9200-4) και η μηχανή του MAN B&W. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Σημαία Μάλτα, κλάση Bureau Veritas.

Link to comment
Share on other sites

On 8/15/2018 at 8:37 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα στις οθόνες μας το ρυμουλκό VB Algeciras(ΙΜΟ 9289348) που προβλεπόμενα είναι ρυμουλκό λιμένος στο ομώνυμό του λιμάνι. Δουλεύει για το division των ρυμουλκών της Grupo Boluda και από το 2004 δεν έχει αλλάξει ιδιοκτησία ή όνομα. Προβλεπόμενα επίσης, οι Ισπανοί χτίζουν στην Ισπανία και το συγκεκριμένο είναι προιόν του Union Naval Valencia(337). Το μόνο μη Ισπανικό επάνω του, είναι οι 2 Deutz μηχανές του.

 

Και σε μια πιο φρέσκια φωτογραφία από το καλοκαίρι που μας πέρασε, και πάλι στο Αλχεθίρας.

Link to comment
Share on other sites

Όταν βρίσκεσαι σε terminal της AP Moller όπως αυτό στο Algeciras, οι πιθανότητες είναι πως θα βρείς πλοίο της Maersk να κάνει οπερέσιο. Ιδού Lars Maersk λοιπόν, με ΙΜΟ 9294379. Κατασκευή στο Odense(193) το 2004 με μηχανή Sulzer και χωρητικότητα 4,533 TEU. Και εδώ στην αναχώρησή του το πλοίο που φέρει σημαία Δανίας, νηολόγιο Sakskobing και κλάση ABS.

Link to comment
Share on other sites

On 11/23/2019 at 5:59 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα πάμε σε Mitsui OSK Lines και το χωρητικότητας 6,350 TEU με όνομα MOL Proficiency (IMO 9403619) που έχει πάρει πλοηγό και πάει για το terminal της Maersk στο Algeciras. Χτισμένο στο Koyo Dockyard(2273, τώρα πια Imabari) της Ιαπωνίας το 2007 με μηχανή χτισμένη μάλιστα από τους πλοιοκτήτες του. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

 

Λίγα χρόνια μετά, ίδιο λιμάνι, ίδιο πλοίο. Η μοναδική διαφορά είναι το ότι η επιγραφή MOL έχει εξαφανιστεί από το κύτος του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Το MSC Lucy (IMO 9289104) είναι νεότευκτο της MSC από το 2005 και δεν το έχει αποχωριστεί ποτέ της. Χτίστηκε στην Hanjin Busan(N 129) με μία μηχανή Sulzer και χωρητικότητα 8,089 TEU, αριθμός που τη σήμερον ημέρα παραπέμπει σε δευτερεύουσα γραμμή. Σημαία Παναμά και παρέλειψα να πω ότι το βλέπουμε στο Algeciras της Ισπανίας.

Link to comment
Share on other sites

Ένα εφοδιαστικό της περιοχής είναι και το Petroport (IMO 9240201) που βλέπουμε εδώ να περνά μπροστά μας. Κατασκευή 2002 στο Samho Shipbuilding(1033) της Νοτίου Κορέας σαν Kergoat πίσω στο 2002. Μηχανή Wartsila, σημαία Ισπανίας.

Edited by Nick the Greek
Link
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να φωτογραφίσω το Sealand Guayaquil (IMO 9383259), δεν θυμόμουν να είχαν απομείνει πλοία στο στόλο της Maersk με το πρόθεμα Sealand στο όνομά τους. Το συγκεκριμένο είναι κατασκευής 2009 στο Jiangsu Yangzijiang(2005-714C) με κύρια μηχανή Wartsila και χωρητικότητα 2,456 TEU. Πρώτο του όνομα ήταν το Hammonia Roma, σχεδόν αμέσως έγινε TS Malaysia, όνομα που κράτησε μέχρι το 2010 οπότε και ξανάγινε Hammonia Roma μέχρι το 2016. Τη χρονιά εκείνη έγινε Sealand Guyaquil, όνομα που κράτησε μέχρι λίγες ημέρες μετά την φωτογραφία. Κάπου εκεί πέρασε σε ελληνική πλοιοκτησία σαν Charm C, ανήκοντας πια στην Cosmoship του Νίκου Σάββα.

Link to comment
Share on other sites

Η Grupo Boluda μονοπωλεί την αγορά των ρυμουλκών σε πολλά σημεία, και ειδικότερα στην Ισπανία. Ένα ακόμη μέρος του στόλου λοιπόν βλέπουμε κι εμείς απόψε, είναι το VB Braco (IMO 9071260) που βλέπουμε στο Algeciras το περασμένο καλοκαίρι. Χτισμένο το 1997 στα Astilleros Zamakona(375) του Bilbao σαν Deilginis, όνομα με το οποίο δούλεψε στην Ιρλανδία μέχρι το 2013, χρονιά την οποία αυτό και οι 2 του Caterpillar μηχανές επέστρεψαν στην Ισπανία.

Link to comment
Share on other sites

Σειρά σήμερα παίρνει το VB Juangonzalez (IMO 9813125) που επίσης απασχολείται στην περιοχή του κόλπου του Algeciras. Τα Astilleros Zamakona(770) του Bilbao είναι ο κατασκευαστής και αυτού του ρυμουλκού, το έτος 2017. Η μηχανή του είναι MaK και δεν έχει αλλάξει ακόμη όνομα. Σημαία Ισπανίας, νηολόγιο Αλχεθίρας.

Link to comment
Share on other sites

On 9/25/2018 at 11:12 PM, Nick the Greek said:

Συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας από το Estrecho με το κοντέινερ X-Press Etna (IMO 9354349) που εδώ το βλεφαριάζουμε πλαγιοδετημένο στο terminal της Maersk. Έχει καθελκυστεί το 2006 σαν Robert στα Sietas(1223)αλλά σύντομα πήρε το όνομα Birkaland για 2ετή ναύλωση σε operator της Βορείου Ευρώπης. Μετά πάλι Robert μέχρι το 2015 οπότε και πήρε το τωρινό του όνομα για λογαριασμό της X-Press Feeders. Χωρητικότητα 1,736 TEU και μια μηχανή ΜΑΚ Caterpillar.

 

Παραμένει στην ίδια πλοιοκτησία το πλοίο, πλήν όμως έχει μετονομαστεί και λέγεται πια X-Press Sousse. Το πέτυχα εκ νέου το περασμένο καλοκαίρι καθώς αυτό πέρασε χρόνο πλαγιοδετημένο λόγω κάποιας αβαρίας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...