Jump to content
Shipfriends

Syros Wind (IMO 8707771)


Recommended Posts

On 3/28/2018 at 11:48 PM, Petros P said:

Αδερφάκι του Syros Wind 

Περιέργως, η αναφορά του Πέτρου στο θέμα του Amazigh S1 είναι και η μοναδική που έχουμε γι αυτό το μικρό φορτηγό των λίγο πάνω από 3,000 τόννων DWT που εδώ και 4 χρόνια με το όνομα Syros Wind, δουλεύει στις ελληνικές θάλασσες. Το βλέπουμε εδώ αρόδου στο Αχλάδι να περιμένει εκφόρτωση και παρατηρούμε πως εκτός από ελληνική σημαία, είναι γραμμένο και στο νηολόγιο της Σύρου. 

 

Η ζωή του άρχισε το 1987 στο πασίγνωστο ναυπηγείο Sietas που δυστυχώς δεν υπάρχει πια, με αριθμό γιάρδας 966 για τους Γερμανούς πλοιοκτήτες Bernd Becker, με το όνομα Jan Becker. Έκτοτε έχει περάσει από έναν Γερμανό πλοιοκτήτη(Triton Schiffahrts με όνομα Triton Loga), έναν Ολλανδό πλοιοκτήτη(Seatrade Groningen διατηρώντας το όνομά του), άλλον ένα Γερμανό πλοιοκτήτη(Shipcom Beerederungs με το όνομα Mosa) και ένα Δανό πλοιοκτήτη(Shipping.dk με όνομα Dan Supporter). Από τις αρχές του 2014 όμως περνά σε Συριανή πλοιοκτησία με έδρα την Ερμούπολη, το όνομα της εταιρείας Sea Current, με την Thetis Shipholding να είναι η διαχειρίστρια εταιρεία και την Syros Navigator Co να είναι η μονοβάπορη πλοικτήτρια.

 

Ομορφότατο και εξωτερικά πολύ καλοδιατηρημένο πλοίο. Η μία του Wartsila των 1,353 ίππων του δίνει ταχύτητα 14 κόμβων(αν την χρειαστεί δηλαδή). Μήκος 94.5 μέτρα σε βύθισμα 5 μέτρα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

πράγματι πολύ καλοδιατηρημένο multipurpose βαποράκι (αν θυμάμαι καλά μονάμπαρο). Δούλεψε για κάποιο χρονικό διάστημα στην Μεσόγειο και στην συνέχεια δουλεύει κυρίως νομίζω εντός Ελλάδος.

Link to comment
Share on other sites

Το πετυχα πριν ένα μηνα περιπου να μπαινει στα ναυπηγεια της Αυλιδας

Δεν ξερω αν ανεβηκε και δεξαμενή ή εδεσε απλα για εργασιες,αλλα αν εξαιρέσουμε τα σημαδια από τα ρυμουλκα τα οποια είναι και φυσιολογικο να υπαρχουν ,ηταν σε πολύ καλη κατασταση εξωτερικα

Σε σχεση με τις φωτο του nick βλέπουμε ότι στο πλοιο εχει προστεθει και μια δαγκανα  

Link to comment
Share on other sites

Μην τα πάρετε και τοις μετρητοίς. Νομίζω ότι στο τριμάρισμα δεν έχει πρόβλημα. Απλά αν δεν με προδίδει το .....έμενταλ, νομίζω ότι -για πλοίο αυτού του τύπου- δεν είναι πολύ σβέλτο στο σαβούρωμα/ξεσαβούρωμα που το χρειάζονται κατά την φόρτωση/εκφόρτωση ειδικών φορτίων και conex (για να διορθώνουν την κλίση τους). Επειδή είμαι αριστούχος στην οργάνωση, πιστεύω ότι αυτή πρέπει να είναι δική του φωτο προ τετραετίας περίπου, στην οποία διακρίνεται to υπερυψωμένο fore peak

2014-52

Link to comment
Share on other sites

Πλέον απο τοτε που έβαλε τη χούφτα, φορτώνει συνήθως τέτοια φορτία που να χρησιμοποιεί τη χούφτα. Πριν οσο υπήρχε και το Ευστράτιος,επαιρνε project cargos οπως φαινεται και απο τη φωτό σου.Aς δούμε την πολύ καλή χουφτα του ,πριν 1 χρονο στην Αυλίδα

sw1.thumb.jpg.67ce9daea44620f004bb113b6da9701e.jpg.

 

Ως Sietas :wub: το πλοίο με αρεσε πολύ,και ειναι αλήθεια πως και η εταιρεία του οπως και τον...μακαρίτη τον Ευστράτιο το προσέχει πολυ.

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε τώρα ρε παιδιά.. Box-shaped αμπάρια, hopperάκια στην πλώρη, σκαλοπάτι στο αμπάρι, χούφτα από πάνω, για κοίτα πράγματα το βαποράκι. Το σκαλοπάτι να υποθέσω πως χρειάζεται για να παίρνει έξτρα σαβούρα πλώρα?

Link to comment
Share on other sites

νομίζω ναι παρ΄ όλο που δεν έχω GA. δείχνει να αυξάνει τον όγκο του FP. αρκετά χρήσιμο και στην καλύτερη στοιβασία "μακρουλών" φορτίων, περιoρίζει αρκετα τις ανάγκες σε dunnage. Βέβαια αναρωτιέμαι στην περίπτωση που ανέλαβε τον ρόλο του Ευστράτιος (στο οποίο παραπέμπει η "χουφτα") αν δεν είναι μειονέκτημα το ότι είναι μονάμπαρο. Δείχνει πράγματι προσεγμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Προβληματα αντιμετωπισε το πλοιο στη Σεριφο χτες λογω των ανεμων
 
 
Quote

 

Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε σήμερα το πρωί στο λιμάνι της Σερίφου
με το φορτηγό πλοίο «Syros Wind».
 
Σύμφωνα με πληροφορίες του Cyclades24,gr, έσπασαν οι κάβοι στο πλοίο με αποτέλεσμα, να παρασυρθεί από τους ισχυρούς Νότιους ανέμους που επικρατούσαν εκείνη την ώρα.
 
Το πλοίο βρίσκονταν πλαγιοδετημένο στο προβλήτα του λιμανιού της Σερίφου, ο αέρας δυνάμωσε ξαφνικά με αποτέλεσμα να μην μπορεί να μείνει με ασφάλεια σταθερό εκεί που ήταν! Αρχικά ένα σίδερο στο οποίο είχε δέσει τον έναν από τους κάβους έσπασε με αποτέλεσμα σε λίγα λεπτά να αποκολληθεί από την προβλήτα και να κρέμεται στη θάλασσα η σκάλα επιβίβασης.
 
Στο λιμάνι επικράτησε ένας πανικός, με το πλοίο και τους ναυτικούς να παλεύουν για περισσότερο από μία ώρα με τα μανιασμένα κύματα.
 
Σε όλη αυτή τη διάρκεια, υπήρχε στην προβλήτα του λιμανιού, ένας μονάχα άνθρωπος που βοήθησε και έλυσε τους εναπομείναντες κάβους του πλοίου κι ενώ λουζόταν όλη η προβλήτα και ο ίδιος από τα κύματα με κίνδυνο της ζωής του.
 
Μέλος του πληρώματος που ήταν στη προβλήτα του λιμανιού αναγκάστηκε να επιβιβαστεί μέσα στο πλοίο με δαγκάνα φορτοεκφόρτωσης των υλικών που διέθετε το πλοίο, καθώς ο χειρίστης της την μετέφερε προς την προβλήτα οπού και επιβιβάστηκε κάπως επεισοδιακά σε αυτήν, με την βοήθεια, του ηρωικού ανθρώπου, οποίος τυγχάνει να είναι και ο αντιδήμαρχος του νησιού, (Δημήτρης Ρώτας).
 
Τελικά όλα κύλησαν ομαλά και το πλοίο αναχώρησε για ένα πιο ασφαλές αγκυροβόλιο.

 

 
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...