Jump to content
Shipfriends

H καλύτερη μετασκευή πλοίου, σε Ε/Γ - Ο/Γ, για να δρομολογηθεί στην Ελλάδα.


Η καλύτερη μετασκευή πλοίου σε ferry, για να δουλέψει στην Ελλάδα ;)   

55 members have voted

  1. 1. Ποια θεωρείτε την καλύτερη μετασκευή πλοίου σε επιβατηγό - οχημταγωγό, για να δουλέψει στην Ελλάδα;

    • Έλυρος
    • Αριάδνη (1996)
    • Λισσός
    • Superferry II
    • Μυτιλήνη

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 04/30/2018 at 09:01 PM

Recommended Posts

Οτι ειμαστε... λατρεις των δημοσκοπησεων, το γνωριζετε και το εχετε υποστει:D:P

Περα απο τα στανταράκια καθε τελος της χρονιας (πλοιο της χρονιας, εταιρια της χρονιας, φιδια της χρονιας και ανασκοπηση της χρονιας), τα τελευταια χρονια, παντα υπαρχει και μια γενικοτερου ενδιαφεροντος για το μικροκοσμο μας (πχ. πλοιο της ενδεκαετιας, πλοιο που πρεπει να αποχωρησει, πιο αποτυχημενος υπουργος κλπ).

Σκεφτηκαμε οτι για ζητηματα που δεν ειναι ανακεφαλαιωτικα της καθε χρονιας που φευγει, δεν ειναι απαραιτητο να περιμενουμε το τελος της χρονιας. Το ειχαμε ξεκινησει και παλιοτερα, με δημοσκοπησεις για ονομασιες νεων πλοιων, καλυτερα πλοια εταιριων κλπ, αλλα ατονησε.

Ξεκιναμε λοιπον, με την καλυτερη μετασκευη πλοιου σε επιβατηγο οχηματαγωγο, για να δρομολογηθει σε γραμμες με αφετηρια ελληνικα λιμανια.

αναφερομαστε σε πλοιο που ταξιδευε, ανεξαρτητως τυπου (επιβατηγο οχηματαγωγο, φορτηγο οχηματαγωγο, δεξαμενοπλοιο, πολεμικο, κλπ) το οποιο μετασκευαστηκε, ειτε στην ελλαδα, ειτε στο εξωτερικο, για να δρομολογηθει αμεσως μετα τη μετασκευη στην ελλαδα, ειτε σε γραμμες εσωτερικου, ειτε σε διεθνεις γραμμες με αφετηρια ελληνικα λιμανια.

δεν αναφερομαστε σε πλοια που μετασκευαστηκαν στην ελλαδα, αλλα δουλεψαν κατ'ευθειαν στο εξωτερικο, ουτε γενικως σε ξενα ferries που ηρθαν στην ελλαδα. πολλα απο τα τελευταια δρομολογηθηκαν με μικρες παρεμβασεις, που δεν μπορουν να χαρακτηριστουν μετασκευη. (ετσι και αλλιως για τα ξενα second hand, εχουμε κατι στο μυαλο μας για αργοτερα). εννοειται πως η ερωτηση δεν αφορα κανενος ειδους νεοτευκτα που πρωτοδρομολογηθηκαν εδω ή ημιτελη πλοια που αποπερατωθηκαν και πρωτοταξιδεψαν σε ελληνικες γραμμες.

Δεν υπαρχει χρονικος περιορισμος. Μπορειτε να πατε οσο πισω θελετε απο τοτε που πρωτοδρομολογηθηκαν ferries στην Ελλαδα. Ουτε στο μεγεθος του πλοιου υπαρχει περιορισμος. 

Ο καθενας προτεινει μεχρι δεκα πλοια. στις 22/04, τα πεντε πρωτα προτεινομενα, θα μπουν σε δημοσκοπηση κατα τα γνωστα, μεχρι τελος του μηνα.

Τα πλοια που εχουν μετασκευαστει κατα καιρους ειναι πολλα. Σκεφτειτε με την ησυχια σας και προτεινετε τις δεκα μετασκευες που θεωρειτε καλυτερες, με τα δικα σας παντα κριτηρια .

ΥΓ: παρομοια δημοσκοπηση, αλλα πολυ πιο περιορισμενη, ειχε μπει πριν μερικα χρονια.

Edited by proud_ionian
υγ
Link to comment
Share on other sites

Ελυρος , απο θέμα μεγέθους 

Αριάδνη απο θέμα ομορφιας

 Καλβος απο θέμα αλλαγής χρήσης φγ/ογ σε εγ/ογ

Μετα πανε τα 2 Καραγιώργη αλλα δε ζούσα και τα αναφέρω για την εποχή . 

Προφανώς Κύδων ως αρχή της ΑΝΕΚ 

Πατμος της ΔΑΝΕ , γιατι αυξήθηκε όμορφα σαν μέγεθος .. προς τα πανω (αν δε το μπερδεύω με αλλο )

Dame M, γιατι παντα μ αρεσε ετσι οπως εγινε

 

Link to comment
Share on other sites

1) Mediterranean Sea/Sky: Θα μείνουν αξεπέραστα ως προς την ποιότητα και σέρβις του ταξιδιού. Εάν έπρεπε να διαλέξω ένα, θα έπαιρνα το Mediterranean Sea. Ήταν λίγο πιο όμορφο.

2) Kefalonia: Πιστεύω όλοι οι Κεφαλλονίτες και Ιθακήσιοι είχαμε μείνει εντυπωσιασμένοι με τη μετασκευή που του είχε γίνει εσωτερικά όταν πρωτοδρομολογήθηκε.

3) Το πρώτο Αριάδνη των Μινωικών.

4) Το Lissos που εσωτερικά ήταν εντυπωσιακό για τα δεδομένα της εποχής.

5) Το δεύτερο Ionian Victory του Στρίντζη. Είχε υποστεί μια πολύ καλή μετασκευή εσωτερικά.

6) Ionian Island

7) El Greco των Μινωικών

8) Ιονίς

9) Αφροδίτη Λ ( η ... παντόφλα ... :P) Πιο ριζική και επιτυχημένη για τα δεδομένα της γραμμής μετασκευή, δεν έχει ξαναγίνει!

10) King Minos

 

Θα έβαζα και  Fedra αλλά αυτό δε δέχτηκε μεγάλη μετασκευή.

Edited by proud_ionian
2σε1
Link to comment
Share on other sites

Αναμφισβητητα η μετασκευη του Dame M.Και μονο αυτη.Βγηκε ενα βαπορι που μονο τα  νεοτευκτα θα το εκτοπιζαν.Ενα πραγματικο στπλιδι απο οποια μερια θες ειτε απο ασφαλεια ειτε απο ανεση ειτε απο ποιοτητα.Η ναυαρχιδα της Marlines δεν ειχε ουτε πολυ κτισιμο και γενικα η μετασκευη ειχε αρμονια και ταυτοχρονα επιβλητικοτητα.Το πρωτο πλοιο στην Ελλαδα συμφωνα με τη σολας 98 απο το 94.Εσωτερικα πρεπει να ηταν οτι πιο πολυτελες εχει περασει απο Αδριατικη.Και η μετασκευη του ηταν τοσο πολυδαπανη που ''γονατισε'' μια τοσο μεγαλη εταιρεια σαν τη Marlines.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

μερικες διευκρινισεις: α) οσον αφορα τα αδερφα πλοια. σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις που ερχονται στο μυαλο μας, οι μετασκευες ηταν, λιγο ως πολυ, διαφορετικες. καθε αδερφο λοιπον διαφορετικη ψηφος. (δεν χρειαζεται να διαλεξεις:P). β) το πρωτο αριαδνη, υπεστη μεγαλη μετασκευη το 1990, 14 χρονια αφοου ειχε ερθει στην Ελλαδα. οποιος το θελει λοιπον, μπορει να το ψηφισει. γ) μην βαζετε οσαν δεν μετασκευαστηκαν και απλα εγιναν μικρες παρεμβασεις. κανετε υπομονη και θα ασχοληθουμε και με αυτα.:)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με τη σειρά μου θα ξεκινήσω από λίγο πιο πίσω, υπό την αίρεση φυσικά πως σε αυτά τα πλοία δεν έχω μπεί ποτέ, οπότε δεν ξέρω τι γινόταν στο ξενοδοχειακό τους. Πλήν όμως νομίζω πως θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι και μόνο το εξωτερικό είναι αρκούντως εντυπωσιακό:

 

1) Ο Πατριάρχης όλων των μετασκευέων, Κωνσταντίνος Ευθυμιάδης, μετασκευάζει εν έτει 1967 το ιαπωνικό ατμόπλοιο Taisetsu Maru που έδειχνε κάπως έτσι:

taisetsu_maru_1948_3.jpg

 

Στο δηζελοκίνητο:P Αιολίς / SOL Phryne που έδειχνε έτσι:

 

Απίθανη μετασκευή τόσο σε επίπεδο τεχνικό αλλά και σε επίπεδο ομορφιάς και γραμμών, το Αιολίς αγαπήθηκε από πολύ κόσμο της περασμένες δεκαετίες και για εμένα με τα χρώματα του Σολωμονίδη από τα πλέον αγαπημένα μου πλοία.

 

2) Μένουμε στον Ευθυμιάδη για όλα εκείνα τα πρώην τάνκερ(κυρίως) και φορτηγά που μετέτρεψε σε επιβατηγά/οχηματαγωγά. Διαλέγω ενδεικτικά το tanker Soya Margareta που μετετράπη στο γνωστό σε εμάς άνω των δευτέρων -άντα, στο όμορφο Μίνως με τον πρίγκηπα στο φουγάρο.

 

3) To τζενεραλάδικο της Ellerman Lines, City of York, μετατρέπεται σε Mediterranean Sky. Απίθανη δουλειά, τόσο σε επίπεδο εξωτερικής μεταμόρφωσης, όσο και σε επίπεδο εσωτερικού που ήταν από τα πλέον πολυτελή της εποχής.

 

4) Κάτι σαν αυτό, μετατρέπεται στο κρουαζιερόπλοιο Aegean Dolphin, το σημερινό Aegean Odyssey, εντυπωσιακή και διαχρονική αλλαγή.

 

5) Επίσης εντυπωσιακό και με την υπογραφή των Στριντζαίων, το Via Ligure γίνεται Ionian Star και ακόμα και σήμερα κάνει μεγάλη επιτυχία σε mainstream γραμμές της Δυτικής Μεσογείου.

 

6) Το Λισσός ήταν αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο διακεκριμένες μετασκευές, εκπληκτικό και φουτουριστικό αποτέλεσμα για την εποχή, διαχρονική η επιτυχία του πλοίου που κάποτε έδειχνε κάπως έτσι(φωτό από αδελφό του).  

 

7) Μπορεί να ταξίδεψε ελάχιστα στην Ελλάδα αλλά όπως και να το κάνεις από αυτό σε αυτό, και με παγκόσμιο καραβολατρικό ενδιαφέρον ενόσω εξελισσόταν η μετασκευή, αξίζει σίγουρα θέση στη λίστα το Παναγία Σουμέλα. 

 

8) Για μένα αξίζει αναφοράς και το Vega σε Μυτιλήνη, σίγουρα ομορφότερο από το αδελφό Ροδάνθη. 

 

9) Από πιο πρόσφατες δουλειές, προφανώς και ξεχωρίζει ο Έλυρος που μετετράπη από ασχημόπαπο σε κύκνο, εσωτερικά κι εξωτερικά.

 

10) Μία πρόταση μένει και θα την ρίξω πάλι στην Ιαπωνία. Κι επειδή ήδη έβαλα μια μετασκευή Στρίντζη θα προτείνω το Ferry Nishiki Maru που τελικά έγινε Δαίδαλος, πανέμορφο πλοίο και ένα πολύ επιτυχημένο των Μινωικών που μας άφησε σχετικά νωρίς μια και το μέγεθος το γκαράζ του δεν ανταποκρινόταν στις μεταφορικές ανάγκες. 

 

Η προκήρυξη του δημοψηφίσματος απέκλεισε εξ' ορισμού τα κρουαζιερόπλοια Δάφνη/Δανάη του Καρρά που για μένα είναι σίγουρα top-5 ever. Εύφημος μνεία σε El Greco, Superferry Hellas, Μαρίνα, Ζάκυνθος Ι, Αφροδίτη ΙΙ, Άννα V,  Όμηρο, Αριάδνη, Λευκά Όρη, Dame M, Έλλη Τ. Γενικά δεν προτίμησα βορειοευρωπαικά σκαριά λόγω της γενικά περιορισμένης και πιο εύκολης παρέμβασης. Πραγματικά έχουν γίνει τόσες καλές δουλειές που είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαλέξει κανείς. 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα για μένα οι καλύτερες μετασκευες πιστεύω πως ήταν του Μαρίνα γιατί μεταμόρφωθήκε σε ένα πολύ συμπαθητικό καραβι,του Νεφελη από τα μικρά για την εντύπωσιακη μετασκευη του, των Διαδαλος και Καζαντζάκης για τόν ίδιο λόγο με την Νεφέλη  και τέλος του Αριαδνή για τον ίδιο λόγο που πε και ο @Petros P

Υ.Γ. Ελπίζω να έχω δικαίωμα ψήφου :P

Edited by Marios Superfast
Link to comment
Share on other sites

  1. Διαγόρας
  2. Μυτιλήνη
  3. Ροδάνθη
  4. Μαρίνα
  5. Πρέβελη
  6. Αριάδνη (1968)
  7. Αδαμάντιος Κοραής
  8. Σουπερφέρυ ΙΙ
  9. Έλυρος
  10. Αριάδνη (1996)
Edited by proud_ionian
1968
Link to comment
Share on other sites

Για εμενα μια πολυ επιτυχημενη μετασκευη ειναι αυτη του Fior Di levante η οποια ομως πραγματοποιηθηκε στο εξωτερικο.Το καραβι εγινε αγνωριστο απο την κορυφη μεχρι τα νυχια!!!

1583273 (1).jpg

maxresdefault.jpg

 

Μια  αλλη πολυ επιτυχημενη μετασκευη ειναι και αυτη του Νεφελη νυν La Galera .

nefeli1.jpg

hellenic2.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 ΜΑΡΙΛΕΝΑ του ΛΑΓΑ

2 ΜEDITERRANEAN SEA

3 SUPERFERRY 2

4 LISSOS

5 ΕΥΤΥΧΙΑ

6 ΜΑRINA

7 ELYROS

8 EL GRECO

9 MYTILENE

10 ΔΑΦΝΗ/ΔΑΝΑΗ του Καρρα

Γνωμονας μου ο βαθμος της <μεταμορφωσης> η δυσκολια και ποιο ανοιξε <δρομους>

Link to comment
Share on other sites

Θα διαλέξω δύο πλοία για τα οποία έχω την προσωπική εμπειρία να τα ταξιδεψω και ένα που απλά δεν έτυχε ακομα. Μιλάμε για την καλύτερη μετασκευή άρα έχει σημασία πολλές φορές να το έχουμε δει κι απο μέσα εκτός απο έξω. 

 

1. Έλυρος. Πλοίο που αναγεννήθηκε εσωτερικά και εξωτερικά. Σαν να ξαναχτίστηκε απ την αρχή. Αλλά χτίστηκε με προοπτική για συγκεκριμένη γραμμή, αυτή των Χανίων.

2. Στο ίδιο μήκος κύματος, απο Ιαπωνία, το Αριάδνη το νεότερο. Όχι τόσο εκτεταμένη όσο του Έλυρος αλλά σίγουρα πολύ μεγάλη. Με στόχο το άνοιγμα της εταιρείας του και σε μεγαλύτερα "φιλέτα".

3. Το Fior di Levante. Πλοίο αμφιβόλου μέλλοντος, κα"η"μένο, ξαναγεννήθηκε απ τις στάχτες του και έχει γίνει στολίδι. Δεν το έχω ταξιδέψει αλλά έχω δει αρκετό υλικό. Ήρθε και αναβάθμισε την ποιότητα. 

Με τσι γειες μας 

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το συγκεκριμένο topic είναι κυρίως Ιαπωνική υπόθεση . 

Πραγματικά ,  φωτογραφίες Ιαπωνικών πλοίων, του Πριν και του Μετά  θα έπρεπε να μπαίνουν δίπλα δίπλα, όπως στις διαφημίσεις προϊόντων  που γενικά επιφέρουν αλλαγές :).  Οπότε έχουμε και λέμε :

1) Αδαμάντιος Κοραής.  - Πετυχημένη μετασκευή, άξιο πλοίο . 

2) Δαίδαλος. 

3) Αριάδνη (1996) .

4) Ροδάνθη.   - Πανέμορφη μετασκευή,  αρχοντικό πλοίο.

5) Έλυρος.  -  Δεν το συζητάμε καν. 

6) Λισσός  -  Θυμάμαι πιτσιρικάς να το θαυμάζω στον Πειραιά και να μου προκαλεί δέος. Γαλέρα κανονική. Ειδικά αυτά τα ατελείωτα  καταστρώματα ( φωτεισμένα  ειδικά )με τα ανοιχτά μεγάλα παράθυρα  και η περίεργη κατάληξη στην πρύμνη, με έκαναν να το λατρεύω. Τι να πούμε για την πλώρη. Ένα από τα πιο ιδιαίτερα πλοία , προϊόν μετασκευής.

Όμως προσωπικά πιστεύω πως  οι επιτομές των μετασκευών είναι τα

7) Fior Di Levante . 

8) Superferry.

 Εντυπωσιακές και πολύ όμορφες  αλλαγές τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Πραγματικά στολίδια.

*Bonus - Νήσος Σάμος.    Δεν ξέρω αν θα προσμετρηθεί,  λόγω του ότι είχαμε κυρίως  εσωτερική μετασκευή και κάποιες μικρο αλλαγές εξωτερικά.  

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@svo εννοειται οτι μετραει. μετασκευη ηταν ;) 

πραγματικα, τι να πρωτοδιαλεξει κανεις. χωρια που τα ferries ειναι μονο οι μισες περιπου μετασκευες των μεταπολεμικων ετων. παρα πολλα ειναι τα κρουαζιεροπλοια, ειδικα στα 60s και τα 70s. γι'αυτα ομως, επιφυλασσομαστε. 

εχουμε και λεμε:

  • Κυδων, το original. Δεν ηταν το πρωτο μετασκευασμενο tanker. Μακροημερευσε ομως και συνεβαλε παρα πολυ, στην εδραιωση της εταιριας του.
  • Mediterranean Sky. Και αυτο και το Sea που προηγηθηκε, συνεβαλαν στην αναδειξη της γραμμης της Ancona. Εκπληκτικες μεταμορφωσεις πλοιων, που εκαναν λαμπρη δευτερη καριερα. Το Sky μου αρεσε περισσοτερο. Πιο αεροδυναμικο (πιο μπροστα η γεφυρα, αλλος σχεδιασμος στα παραπετα) και χωρις τις παιδικες ασθενειες του Sea (αφαιρεθηκαν ογκοι για να βελτιωθει η ευσταθεια). Πολλοι λενε, οτι oσοι κονομησαν στην αδριατικη, θα επρεπε να πληρωνουν δικαιωματα στην ΕΛΜΕΣ και τον Καραγιωργη.
  • Δαιδαλος. Πολυ ομορφη μετασκευη, μεσα εξω. Εξωτερικα, ακουλουθησε τις γραμμες του πλοιου και αυτο ομορφυνε και αναδειχθηκε. Το πλοιο εκανε δεκα χρονια καριερα στις ελληνικου ενδιαφεροντος γραμμες της αδριατικης, πεντε χρονια στο αιγαιο και απο οπου περασε αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις. Συνεχισε, σε ιταλικου ενδιαφεροντος γραμμες και εξακολουθει να δηλωνει παρον.
  • Ν.Καζαντζακης. Ενα αδιαφορο ιαπωνικο ferry, μετασκευαστηκε σε υποδειγματικο night ferry. για αρκετα χρονια μετα την αποχωρηση του, οσοι το ειχαν ταξιδεψει, ρωτουσαν τους ναυτικους των διαδοχων του, για την τυχη του πλοιου. Αυτο τα λεει ολα. Ατυχο ομως, γιατι μπορουσε ακομη να δουλεψει σαν ferry για καποια χρονια.
  • Λατω. Δεν ηρθε ομορφο, ουτε εγινε ομορφο εξωτερικα. Μιλαμε παντως για εκπληκτικη μεταμορφωση πλοιου, που σε οποια γραμμη και αν πηγε, εφερε τα λεφτα του πισω με το παραπανω. Οταν εγιναν τα εγκαινια του στην πατρα πριν 29 χρονια, οι τοπικες εφημεριδες και οι τοπικοι Ρ/Σ, παραμιλαγαν για μερες.
  • Ροδανθη. Ηταν καραβαρα. Ηταν ετσι και αλλιως ωραιο σκαρι και η μετασκευη το γεμισε, σεβομενη της γραμμες του. Μεσα ηταν εξαιρετικο (οταν πρωτοξεκινησε). Καλοταξιδο, γρηγορο (στα νιατα του και οσο επεφτε παραδακι στις μηχανες του). Σιγουρα του αξιζε καλυτερο τελος και σιγουρα, σαν σκαρι, ηταν κλασεις ανωτερο απο το Μαρινα.
  • Ionian Island. Το δευτερο καλυτερο πλοιο των στριντζαιων στην Αδριατικη (πρωτο εννοειται το Superferry Hellas/Blue Horizon). Πιο ολοκληρωμενη μετασκευη και πιο συμπαγης εικονα πλοιου, σε σχεση με το αδερφο του. Μειονεκτημα η ταχυτητα και το χαμηλο υψος γκαραζ.
  • Κρητη ΙΙ. Εξαιρετικη μετασκευη, που (και εδω) ομορφυνε το πλοιο. ακολουθησε τις γραμμες του, χωρις ατυχεις παρεμβασεις. Εχει ενα πλεονεκτημα σε σχεση με το αδερφο του, γι'αυτο και το ψηφιζω. Βγηκε πρωτο.:P.
  • Superferry II:)Aπο ενα ασημο κα κακοσυντηρημενο, ferry του βελγιου, βγηκε το καμαρι μας. Εκπληκτικη μεταμορφωση πλοιου, το οποιο εγινε διαχρονικη αξια της γραμμης επι 25 ετη. Μετασκευη προσαρμοσμενη στις αναγκες της γραμμης. Τυχερο, γιατι ακομη του ριχνουν λεφτα.
  • Νησος Κεφαλονια. Σαν το Κεφαλονια δεν εχει:D. Και εδω εχουμε ενα αδιαφορο γιαπωνεζικο μικρο ferry, που μετασκευαζεται συμφωνα με τα δεδομενα της γραμμης και κανει θραυση. 23 χρονια μετα, παραμενει σταθερη αξια στις γραμμες κεφαλονιας και ιθακης. Λιγοτερο τυχερο απο το Superferry II.

ΥΓ: ειδικη μνεια στον κωστα ευθυμιαδη, που πρωτοξεκινησε εκτεταμενες μεασκευες (απο tanker αυτος).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1) Aδαμάντιος Κοραής

2)Superferry 2

3)Αριάδνη (το Νέο)

4)Νεφέλη

5)Superferry (το νεότερο)

6)Ανδρέας Κάλβος

7)Πρέβελις

8)Έλυρος

9) Fior di levante

10)Θεολόγος π.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κατά σειράν επιτυχίας μετασκευής,με "άριστα" το 10

10) Παντοκράτωρ

9) Fior di Levante

8) Ελυρος

7) Παναγία Σουμελά

6) Νεφέλη

5) Superferry II

4) Κοραής

3) Κάλβος

2) Πρέβελης

1) Θεολόγος Π.

Υποκειμενικά βεβαίως είναι όλα αυτά,αλλά πιστεύω ότι τουλάχιστον στο Παντοκράτωρ και στο Fior θα συμφωνήσουν αρκετοί μαζί μου.

ΥΓ.Θα έβαζα και το Φοίβος/Ciudad de Ceuta μέσα (το είχα δεί όταν το έφεραν στον ΝΜΔ και ήταν μιά επιπλέουσα σκουριά),αλλά θιεωρώ ότι δέν έγινε κάποια σημαντική αλλαγή στην "δομή" τού πλοίου.(και το λέω αυτό έχοντας ταξιδέψει μ'αυτό πολλάκις (και όχι Πολάκης :) )

 

Link to comment
Share on other sites

Ας δωσω και τη δικη μου δεκαδα με τυχαια σειρα

1.ΛΙΣΣΟΣ

2.ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ

3.ΑΡΙΑΔΝΗ (νέο)

4. ΜΥΤΙΛΗΝΗ

5.ΑΙΟΛΙΣ

6.ΣΑΠΦΩ (θεωρω ότι εγινε μετασκευή μιας και ειχαμε αρκετο χτίσιμο πρυμα)

7.ΔΑΙΔΑΛΟΣ

8.ΕΛΥΡΟΣ

9.ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ

10.Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...