Jump to content
Shipfriends

Η επιδιωκόμενη αγορά του ΕΓ/ΟΓ Ανδρέας Κάλβος, από την Kefalonian Lines και τα απόνερά της


Recommended Posts

Μεγάλη ανατροπή στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες των νησιών μας, αφού σύμφωνα με ασφαλείας πληροφορίες του ekefalonia.gr, η οικογένεια Λυκούδη προσέφερε 6,5 εκατ. ευρώ για την αγορά του «Ανδρέας Κάλβος».

Ουσιαστικά μ’ αυτή την εξέλιξη διαλύεται η Ζακυνθινή Κοινοπραξία, με την “Kefalonian Lines” να είναι πλέον “leader” στις ακτοπλοϊκές εταιρείες του Ιονίου και να έχει τον πρώτο λόγο στις μετέπειτα κινήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά του πλοίου “Ανδρέας Κάλβος” από την “Kefalonian Lines” είναι η δεύτερη το τελευταίο διάστημα, αφού είχε προηγηθεί αυτή του πλοίου “Αλεξάνδρα Λ”.

Αναμένουμε επίσημο δελτίο Τύπου από την εταιρεία.

Μείνετε συντονισμένοι σε λίγο περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα οταν το ειχα πρωτακουσει, δεν το πιστεψα ουτε καν σαν φραστικο ενδιαφερον

On 8/2/2018 at 8:30 PM, proud_ionian said:

εκτος απο την levante, για το πλοιο ειχε ενδιαφερθει, τουλαχιστον φραστικα, η kefalonian και πιο δυνατα ο γουτος, που απο οτι φαινεται θα κοψει το νημα.

7εκ ηταν η τιμη που ζητουσε η εταιρια (και οι τραπεζες που την εχουν δανεισει),

7 ζητουσε τοτε η ANMEZ (οι τραπεζες δηλαδη). η KL (λεγαν οι φημες) ειχε πει οτι ηταν πολλα και δεν ενδιαφεροταν και η Levante ειχε μπει σφηνα προσφεροντας ευτελες ποσο για ναυλωση ;) 

Link to comment
Share on other sites

ενα δοξαστικο αρθρο του e-kefalonia, για την αγορα του καλβου.

On 10 Φεβρουαρίου 2018 at 2:29 PM, proud_ionian said:

η πωληση εχει προσυμφωνηθει, αλλα δεν εχει οριστικοποιηθει.

αυτο θα γινει μετα απο ελεγχο του πλοιου κατα το δεξαμενισμο του.

αν κλεισει το πλοιο θα παραδοθει μετα την ακινησια του mare

η διαρροη ειναι οτι η πωληση στον αλιφραγκη, χαλασε κατα το δεξαμενισμο.

 πιστευω οτι στη ζακυνθο υπηρχαν αντιστασεις, σε ενα ενδεχομενο κιτρινο μονοπωλιο

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Στο σύστημα κρατήσεων δεν έχει αλλάξει κάτι στο πρόγραμμα της εταιρίας ακόμα, fior & mare στη Ζάκυνθο την περίοδο του Πάσχα, και Κάλβος στην Κεφαλλονιά. 

Link to comment
Share on other sites

3 πλοία έχει η εταιρία, το Κάλβος δεν το έχει παραλάβει ακόμη. Για την καθυστέρηση ακούγονται φήμες στα νησιά για πρόβλημα ρευστότητας!

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν νομίζω να αγοράσει με ρευστό τον Κάλβο.

Πιο πιθανό μου φαίνεται ότι είναι διαδικαστικό θέμα είτε για να εγκριθεί από όσους σχετίζονται με την ΑΝΜΕΖ είτε από την τράπεζα που θα δανείσει την ΚΛ. Μεγάλο ποσό για να το έχει διαθέσιμο η εταιρεία. Αν ήταν έτσι, θα έπαιρνε άλλο (πιστεύω).

Μήπως αυτό που λέει ο @Strofades διαρρέεται και από τον ανταγωνισμό;

(χωρίς να αμφισβητώ αυτό που λες, τη γνώμη μου καταθέτω)

Link to comment
Share on other sites

πολλα στραβα μπορει να εχει ο λυκουδης, αλλα μ.....ς να ανακοινωσει οτι αγορασε πλοιο ( οχι οτι ΘΑ αγορασει) και να βγαλει μακετα, χωρις να ειναι σιγουρος, δε νομιζω οτι ειναι. 

το ζητημα εχει... red tape σε τρια μετωπα: δανειστες και μετοχοι ΑΝΜΕΖ, ρητρες λυσης κοινοπραξιας & fundraising kefalonian.

Edited by proud_ionian
λ
Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι ευσεβείς ποθοι της Ζακυνθινης επιχειρηματικής πλευράς επειδή τους πρόλαβε ο Λυκούδης παρα το μεγάλο ανοιγμα που έχει κανει??

Πάντως να λέμε την αλήθεια εμείς οι ανεξαρτητοι παρατηρητές του Αιγαίου τη Levante περιμεναμε για το Καλβο παρα τη Kefalonian

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να δούμε τι θα γίνει πάντως θα έχουμε περισσότερα νέα μέλη στο SF ή/και περισσότερα μέλη που θα κάνουν το πρώτο τους post. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Τι έβαλε ο λεβαντε το χέρι του;

Έχουμε ανακοίνωση του λυκουδη για απόκτηση του πλοίου, έχουμε δημοσιοποίηση μακέτας της εταιρείας που περιλαμβάνει τον κάλβο, και συζητάμε οτι ο λεβαντε έβαλε το χερι του και θα μεινει στη ανεζ ή θα φορεσει τα κιτρινα;

Πως γίνεται αυτο;!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ariadne said:

https://www.imerazante.gr/2018/03/29/173014

Άρθρο της Ημέρας της Ζακύνθου για τη γραμμή της Ζακύνθου αλλά και του Πόρου.

 

44 minutes ago, proud_ionian said:

σα να το εχει γραψει η levante

αναλογο αρθρο για τις γραμμες της κεφαλονιας, απο το αλλο γραφειο τυπου, το kefaloniapress.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λεω στο παραπανω ποστ για τις ρητρες της κοινοπραξιας, επιβεβαιωνεται απο το ρεπορταζ του ερμη που εβαλε ο π100

3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Δύο από τις γνωστές εταιρείες αγόρασαν ή δεσμεύτηκαν να αγοράσουν πλοία για τη γραμμή, ενώ για πολλές εβδομάδες διαδραματίστηκε ένα θρίλερ με την τύχη του πλοίου Α. ΚΑΛΒΟΣ που η ιδιοκτήτρια εταιρεία ΑΝΜΕΖ έχει αποφασίσει να το πουλήσει. Αυτή όμως η απόφαση της ΑΝΜΕΖ δεν είναι η μοναδική για τη γραμμή Ζακύνθου Κυλλήνης. 

Η εταιρεία εδώ και καιρό έχει αποφασίσει να αποχωρήσει από την κοινοπραξία ΙΟΝΙΑΝ FERRIES για λόγους που σχετίζονται άμεσα με τις ζημιές που καταγράφονται και από τις οποίες έχει κάθε λόγο να επιθυμεί να απαλλαγεί, πολύ δε περισσότερο που τα άλλα δύο πλοία της εταιρείας αποδίδουν κέρδη στις γραμμές του Αιγαίου. 

Η ανακοίνωση της πώλησης του πλοίου ΚΑΛΒΟΣ από την ΑΝΜΕΖ στις ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση καθώς επρόκειτο για την δεύτερη αγορά πλοίου από την κεφαλλονίτικη εταιρεία, μετά από αυτή που ανακοίνωσε τον Ιανουάριο με το πλοίο ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ που μετονόμασε σε ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ.   

Κατ’ ανάλογο τρόπο κινήθηκε και η εταιρεία LEVANTE FERRIES η οποία βλέποντας ότι η ΑΝΜΕΖ πρόκειται να αποχωρήσει από την Κοινοπραξία της ΙΟΝΙΑΝ φέρεται να έκλεισε πλοίο μεγάλων διαστάσεων από την Άπω Ανατολή. Παράλληλα ενεργοποίησε τις ρήτρες που περιλαμβάνονται στο ιδρυτικό συμφωνητικό της Κοινοπραξίας και απαίτησε την παραμονή του ΚΑΛΒΟΣ ή κάποιου άλλου πλοίου της ΑΝΜΕΖ, στην Κοινοπραξία, έως την λήξη της Κοινοπραξίας στις 30 Οκτωβρίου 2018.

Η εξέλιξη αυτή σε συνδυασμό με ορισμένα άλλα διαδικαστικά ζητήματα πάγωσε την διαδικασία πώλησης του πλοίου στις ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενώ λίγες ημέρες αργότερα μια βλάβη στο ΖΑΚΥΝΘΟΣ 1 έθεσε το πλοίο εκτός λειτουργίας.

Μετά από αυτές τις εξελίξεις με τις αγοραπωλησίες των πλοίων φέρονται να ασχολούνται περισσότερο οι δικηγόροι παρά οι ιδιοκτήτες

σε αυτες περιπτωσεις τεσσερα ενδεχομενα υπαρχουν:

α) παγωνει η πωληση

β) πληρωνει το penalty, ειτε η ΑΝΜΕΖ μονη της, ειτε μισα μισα με την kefalonian και πεφτει η ρητρα.

γ) μπαινει σφηνα ο 11880 και λεει να το παρει αυτος, για να μην παιξουν ρητρες.

δ) το παιρνει η kefalonian και γινεται επιτελους κοινοπραξια boca juniors:P

επειδη ομως, μιλαμε για παικτες που, οπως ξερουμε, ουτε χτεσινοι ειναι, ενω και για να πουν καλημερα συμβουλευονται επιτελειο νομικων, πιστευω οτι θα εχουμε εξελιξεις νωριτερα απο το τελος της δρομολογιακης περιοδου.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...