Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και εγώ συμφωνώ με το ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ, λυπάμαι για τους "επίγονους¨ που φαίνονται να έχουν λησμονήσει πλήρως την ιστορία της ΑΝΕΚ.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και γιατι Αστεριων 2; Σαμπως θα χει και 1; 

Το Ειρηναιος έχει προταθεί από πολλούς στην εταιρεία, αλλά φαινεται πως δεν θελουν να τιμησουν τον ιδρυτη και καθοδηγητη τους. Σαφως ντρεπονται για τα λαθη τους.

 

Με το καλο να ερθει το βαπορι με όποιο όνομα και ας μην ξεχνάμε οτι η ΑΝΕΚ εχει και μία δεκαετία να αγορασει πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

On 21/3/2018 at 12:12 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Grand Spring (ΙΜΟ Νο: 8922163) είναι κατασκευασμένο το 1991 στο ναυπηγείο MHI KOBE SHIPYARD & MACHINERY WORKS της Ιαπωνίας (Yard No 1183).  Το πλοίο έχει μήκος 192,50 μέτρα, πλάτος 27,00 μέτρα και φοράει δυο κύριες μηχανές MAN-B&W'14V52/55B (33.540 HP) που του δίνουν ταχύτητα 23,10 κόμβους. 

Στα στοιχεία που μας παρέθεσε ο Petros P

On 23/3/2018 at 11:32 AM, Petros P said:

M/E: MAN B&W MITSUBISHI 14V52/55B 14,770 HP X 2 SETS

On 23/3/2018 at 7:17 PM, margaritis24 said:

Διαβαζοντας τους ιππους της μηχανης εχω την εντυπωση πως ειναι πιο μικρες απο τα αλλα ιαπωνικα

On 23/3/2018 at 7:34 PM, mpolo said:

Απο το blue galaxy και την Αριαδνη εχει όντως μικροτερη ιπποδυναμη.Με τα υπολοιπα εχουν πανω κατω τις ιδιες ιπποδυναμεις 

Ας κάνουμε μια σύγκριση στα Γιαπωνεζικα και τις ιπποδυνάμεις των μηχανών τους!!

Quote

 

Το Νήσος Σάμος (Τύπος μηχανής: 2 x Pielstick 8PC40L) έχει συνολική ιπποδύναμη 17480 KW (23441 HP)

Το Νήσος Ρόδος (Τύπος μηχανής: 2 x MAN 8L 58/64) έχει συνολική ιπποδύναμη 17210 KW (23079 HP)

Το Κύδων/Blue Galaxy (Τύπος μηχανής: 2 x Pielstick 12PC4-2V) έχουν συνολική ιπποδύναμη 22260 KW (29851 HP)

Το Ελυρος (Τύπος μηχανής: 2 x Pielstick 12PC4-2V) έχει συνολική ιπποδύναμη 26180 KW (35107 HP).

Το Αριάδνη (Τύπος μηχανής: 2 x Pielstick 14PC4-2V) έχει συνολική ιπποδύναμη 33980 KW (45567 HP).

Το Κρήτη Ι/Κρήτη ΙΙ (Τύπος μηχανής: 2 x MAN 16V 52/55) έχει συνολική ιπποδύναμη 23875 KW (32016HP).

Το Grand Spring (Τύπος μηχανής: 2 x MAN 14V 52/55Β) έχει συνολική ιπποδύναμη 22030/25010 KW (29540/33540HP).

 

Όποτε έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη από το Νήσος Ρόδος, Νήσος Σάμος. Παραπλήσια ιπποδύναμη με το Κρήτη Ι/Κρήτη ΙΙ που έχουν ίδιο τύπο μηχανής αλλά δυο παραπάνω κυλίνδρους και με το Κύδων/Blue Galaxy που έχουν διαφορετικό τύπο μηχανής αλλά με δυο λιγότερους κυλίνδρους αυτά. Ενώ το Grand Spring έχει μικρότερη ιπποδύναμη από το Αριάδνη και το Ελύρος

Link to comment
Share on other sites

On 25/3/2018 at 1:03 PM, proud_ionian said:

 

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Παραπλήσια ιπποδύναμη με το Κρήτη Ι/Κρήτη ΙΙ που έχουν ίδιο τύπο μηχανής αλλά δυο παραπάνω κυλίνδρους και με το Κύδων/Blue Galaxy που έχουν διαφορετικό τύπο μηχανής αλλά με δυο λιγότερους κυλίνδρους αυτά. Ενώ το Grand Spring έχει μικρότερη ιπποδύναμη από το Αριάδνη και το Ελύρος

Για να δούμε πόσο ταιριαστό είναι το πλοίο απο θέμα ισχύος, θυμάται κάποιος με τι ταχύτητες ταξίδευαν τα λευκα ορη/σοφοκλης βεν στην γραμμή της Βενετίας;

Το πλοίο μπορεί να είναι παροπλισμένο, αλλά μην ξεχνάμε οτι και το Σάμος ήταν στην Πάτρα παροπλισμένο για 3 και πλέον χρόνια και τώρα αλωνίζει στο Αιγαίο 

On 13/9/2012 at 1:29 AM, proud_ionian said:

απο το πρωι της τεταρτης στην αγιου νικολαου (7-8). απο οτι φαινεται απο το δρομο, ο (δεξιος) καταπελτης για το ανω γκαραζ ειναι κλειστος και εχει φουνταρει τη δεξια

 

On 2/12/2015 at 6:29 PM, Cruise Europa said:

Καλορίζικο το πλοίο στην Hellenic Seaways τελικά όπως είχαμε πει μέρες πριν ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Τα πρώτα χρόνια ταξίδευαν με 23 κόμβους γιατί είχαν και τρίτο δρομολόγιο εξπρές Ηγουμενίτσα Βενετία αλλά παρουσίαζαν συχνές ζημιές στις μηχανές. Οπότε από τότε που κατάργησαν το τρίτο δρομολόγιο ταξίδευαν 20-21 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Το galaxy και το κυδων στην πρωτη σελιδα των τοπικ τους εδω στο φορουμ αναφερονται με 26.184 kw που μεταφραζεται καπου στους 35.000 hp.

Link to comment
Share on other sites

Ένα αρκετά όμορφο πλοίο. Πιστεύω πως αν έχει την τύχη να μείνει καιρό στα μέρη μας πολλοί θα δεθούν μαζί του όπως γίνεται ήδη με όλα τα πλοία της Ιαπωνικής Ναυπηγικής σχολής. Και   με φουγάρο που  φέρνει σε Φαίδρα και  Ποσειδών Εξπρές 2;)

Πάντως είναι πολλοί άπλες εκεί στας Ανατολάς, αν κρίνεις από τις φώτο στο εσωτερικό του πλοίου .Δεν είναι να απορείς μετά, γιατί μετέφερε μόλις 700 άτομα.  Θα έπρεπε να πάρουν λίγα μαθήματα από τα μικρά Blue Star:)  (Από περιέργεια τι να ισχύει άραγε εκεί ,  στον τοπικό  κανονισμό ενδιαίτησης, όσον αφορά τα εμβαδά των εσωτερικών χώρων  ανά επιβάτη ?).   

Το καλό είναι πως έχει φρέσκια και  μοντέρνα σχεδίαση εσωτερικά και ίσως να μην χρειαστεί μεγάλο  χρονικό διάστημα  να αναδιαμορφωθεί όπως θα ήθελε σε άλλη περίπτωση. 

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζουμε μήπως τι εργασίες θα γίνουν στο πλοίο όταν έρθει στην Ελλάδα, εκτός απο το μηχανολογικό κομμάτι;

Φαντάζομαι δεν θα έχουμε εκτεταμένη μετασκευή όπως σε Έλυρο και Αριάδνη, λόγω χρόνου αλλά και χρήματος, οπότε μάλλον προσθήκη αεροπορικών καθισμάτων, καταπέλτη επιβατών και μικρή αναδιαμόρφωση εσωτερικών χώρων;

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς το τι θα γίνει θα αποφασιστεί οριστικά αφού έρθει και ανέβουν επάνω οι ναυπηγοί να δουν τους χώρους και ολοκληρωθούν οι προτάσεις μετασκευής προς την εταιρεία αναλόγως και τι έκτασης παρεμβάσεις αυτή θα έχει ζητήσει.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι στα λευκα ορη κ σοφοκλη κανανε μετασκευη εξωτερικη,οχι!το πληρωμα τα ειχαν ξηλωσει ολα μεχρι τον πειραια κ μπηκαν μεσα τα συνεργεια εδω κ αρχισε το ντυσιμο..οποτε κερδιζεις κ χρονο κ χρημα

Link to comment
Share on other sites

On 25/3/2018 at 1:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Υπολογίζεται μέχρι το τέλος Απριλίου θα είναι στην Ελλάδα. 

8160 ν.μ. είναι για να μας έρθει. Με 15 κόμβους (θεωρητικά πάντα) θέλει και 22 μέρες άρα να υπολογίζουμε πως θα φύγει στο πρωτο 10ημερο του Απρίλη 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, lostromos said:

Είναι και 27 χρονών δεν αξίζει να κάνεις και εκτεταμένη μετασκευή.

αν ειναι δικο σου οχι. αν κουμανταρεις απλως, χωρις να ειναι δικο σου, ολα γινονται;). δες το σαμος

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το αν αξιζει ή όχι είναι κατι σχετικο και θα το δειξει το μελλον

Και το ΦΟΙΒΟΣ 25 χρονων ηρθε και εκανε μια τεραστια επενδυση σε ανακαινηση.Αυτο μαλιστα σε μια εποχη που η 35ετια δεν ειχε καταργηθει αρα η διαρκεια ζωης του στην Ελλαδα ηταν το πολύ αλλα 10 χρονια

Ετσι όπως εχει γινει πλεον που καλως ή κακως τα πλοια τα ξεζουμιζουν μεχρι τα 45 και 50 τους χρονια ,το συγκεκριμενο,οσο και αν ακούγεται λιγο υπερβολικο μοιαζει καινουριο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η οποια μετασκευη θα εχει σχεση λογικα με τις αναγκες της γραμμης που θα δρομολογηθει..

Υ.Γ.

Δεν θα μας χαλαγε καθολου να σκαντζαρε με το ΚΥΔΩΝ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...