Jump to content
Shipfriends

Brand Loyalty Cards


Recommended Posts

Απο μιά πρώτη ανάγνωση της ανακοίνωσης της Hellenic Seaways, εγω καταλαβαίνω οτι εναρμονίζεται η κάρτα σύμφωνα με τους κανονισμούς των (πρώην) ανταγωνιστών τους. Τώρα όσον αφορά την ενδεχόμενη κατάργηση κάποιων προνομίων, αυτοί που πιθανόν να πληρώσουν πρώτοι το μάρμαρο να είναι οι επιβάτες με ΙΧ στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης, οπου ενώ μόλις μέχρι πριν λίγους μήνες κυνηγιόντουσαν για το ποιός θα πάρει μεγαλύτερο μεταφορικό έργο, στο τέλος να μειώσουν την έκπτωση 50% που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα αυτοκίνητα για τους κατόχους των καρτών.   

Link to comment
Share on other sites

Μοναδικά δώρα στα μέλη του Minoan Lines Bonus Club για τα 13 Χρόνια του προγράμματος!

Quote

Τα γενέθλια πρέπει να τα γιορτάζουμε με τους ανθρώπους που μας στηρίζουν.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 13 χρόνων του Minoan Lines Bonus Club, θέλουμε να γιορτάσουμε με τα 300.000 μέλη του προγράμματος, κοινώς με όλους εσάς που μας εμπιστεύεστε για τις μετακινήσεις σας σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Γι’ αυτό, εκτός από τα καθιερωμένα προνόμια που απολαμβάνετε με την κάρτα μέλους του Minoan Lines Bonus Club, σας έχουμε δυο εκπλήξεις έως τις 20 Μαΐου:

-Εορταστική έκπτωση 50% στα μέλη που θα ταξιδέψουν σε καμπίνα σε 3 συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας (Ημέρα ταξιδιού* Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο).

-3 δωρεάν εισιτήρια μετ’ επιστροφής για 2 άτομα ανά εβδομάδα, στη γραμμή επιλογής των νικητών (Κρήτης/Ιταλίας), οι οποίοι θα αναδεικνύονται μετά από κλήρωση μεταξύ των μελών του Bonus Club που θα ταξιδέψουν τη συγκεκριμένη εβδομάδα


 

Link to comment
Share on other sites

On 4/28/2018 at 7:47 AM, polmyt said:

Ηδη στη Blue Star οι ποντοι χανονται αν δεν ταξιδεψεις μεσα σε δυο χρονια μαζι τους και η καρτα σου ακυρώνεται.Μπορεις να την ξαναενεργοποιησεις βεβαια αλλα οι ποντοι ειανι μηδεν.

Ασε που για να εξαργυρώσεις τους δωρεαν ποντους είναι ολοκληρη διαδικασια.

Βρε παιδιά,  αυτα τα προγράμματα είναι για τον τακτικό επιβάτη τον οποίο τον ενδιαφέρει να ταξιδέψει όσο πιο φθηνά γίνετε . Θα μου πείτε τώρα , γιατί και ο τουρίστας δεν έχει δικαίωμα να ταξιδέψει όσο πιο φθηνά γίνετε, και βέβαια αλλά για δείτε και την πλευρά της εταιρίας και κατ'επέκταση και του τακτικού επιβατη ( της κάθε εταιρίας) ,την συμφέρει να δίνει πιο φθηνά εισιτήρια στο καθένα ; ( διότι άμα αφήνει τον καθένα να έχει την κάρτα απεριόριστα έχοντας να πατήσει σε πλοίο της εταιρίας πχ 5 χρόνια, τότε και η 'κουτσή Μαρία' όποτε θα μπορεί να ταξιδεύει θα περνει έκπτωση , έτσι θα αναγκαστεί να αφαιρέσει κάποιες ελαφρύνσεις στη τιμή του εισιτηρίου οι οποίες θα δυσαρεστήσει τον τακτικο) Τελικος , η κάθε εταιρεία είτε ναυτιλιακή είτε οτιδήποτε κοιτάει το μέγιστο κέρδος και για να το διατηρήσει (το κερδος) κοιτάει να έχει καλά τον πελάτη . Για αυτό διαφωνώ με αυτό που λες polmyt 

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση της Hellenic Seaways για ανενεργούς λογαριασμούς BONUS MILES

Quote

Η Hellenic Seaways ανακοινώνει στα μέλη του προγράμματος “Hellenic Seaways Bonus Miles” ότι οι προσωπικοί λογαριασμοί Bonus Miles που θα παραμένουν πλήρως ανενεργοί για δύο (2) ημερολογιακά έτη, δηλαδή μέχρι τις 31/12 του εκάστοτε δεύτερου έτους από την ημερομηνία του τελευταίου ταξιδιού, θα καταργούνται οριστικά. Οι συγκεκριμένοι αριθμοί καρτών θα ακυρώνονται και τα μίλια, όπως και τα ποσά που θα υπάρχουν στα ηλεκτρονικά πορτοφόλια θα διαγράφονται οριστικά.

Για παράδειγμα, τα μέλη που δεν έχουν ταξιδέψει με την Bonus Miles κάρτα τους από την 01/01/2016 και μετά, θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσουν μέχρι τις 31/12/2018, ώστε να διατηρήσουν το λογαριασμό τους (προσωπικά στοιχεία, μίλια και ποσό στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι). Διαφορετικά, θα γίνεται ολική διαγραφή του λογαριασμού τους. Αν μελλοντικά επιθυμήσουν να μπουν ξανά στο πρόγραμμα Bonus Miles, προκειμένου ν’ απολαμβάνουν τα προνόμιά του, θα πρέπει να προχωρήσουν σε εκ νέου εγγραφή.

 

Link to comment
Share on other sites

Μια επιλογή που δίνουν ορισμένες αεροπορικές εταιρείες για να μη χάνονται οι πόντοι(για παράδειγμα ορισμένες εταιρείες της Star Alliance), είναι στο μέλος να βγάλει μια πιστωτική κάρτα στύλ Lufthansa Mastercard και μένουν ανέπαφοι οι πόντοι, και την ίδια στιγμή φυσικά να προστίθενται και άλλοι ανάλογα με τις αγορές. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω πως οι αλλαγές που γίνονται στα προγράμματα πιστότητας έχουν σκοπό να «ρίξουν» τους πελάτες των εταιρειών, άλλωστε 24-35 μήνες είναι ένα υπερ αρκετό  διάστημα προκειμένου να χρησιμοποιήσει κάποιος τα δώρα/μίλια του.

Ο λόγος που τίθενται τα χρονικά όρια πρέπει να σχετίζεται με την υποχρέωση των εταιρειών να σχηματίζουν προβλέψεις στις οικονομικές τους καταστάσεις σχετικά με την υποχρέωση που έχουν απέναντι στους πελάτες τους, συνεπώς αυτές δεν μπορεί να μην λήγουν ποτέ και να αυξάνονται στο διηνεκές.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οσο οι εταιριες είναι διαφορετικες τα μιλια ισχυουν όπως εχουν

Αν ενωθουν σε μια τοτε θα δουμε ,αν και η λογικη λεει ότι θα παμε σε μοντελο Blue Star.Σε αυτή την περιπτωση δεν είμαι αισιόδοξος ότι τα υπαρχοντα μιλια θα περασουν με καποιο τροπο στο νέο συστημα 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Στο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κατα την έκδοση εισιτηρίων δηλώνεται η κάρτα Seasmiles αφού το πλοίο είναι υπό την διαχείριση της Blue Star και στα μπαρ όπου δεν υπάρχει σύστημα για να υποστηριξει την seasmiles υπάρχει ανακοίνωση που λεει να κρατήσετε το εισιτήριο και την απόδειξη και να τα στειλετε στη seasmiles για την πίστωση. 

20180616_171003_600x1066.thumb.jpg.1ccbb6d9531bd9154ca7307688f1b4df.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παντως το προγραμμα της blue star εχει προβλημα απο το μαιο κ δεν περνιουντε οι ποντοι απο τα εισιτηρια αλλα μονο απο τα μπαρ κ σε επικοινωνια μαζι τους μου ειπαν καποια στιγμη θα περαστουν

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εισαγωγή στο Πρόγραμμα Eπιβράβευσης "Seasmiles"

 

logo%20seasmiles.jpgΗ Hellenic Seaways ανακοινώνει ότι μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξαγοράς πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της εταιρίας «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» από τον Όμιλο Attica Group, το πρόγραμμα πιστών πελατών Βonus Miles  την 31η Οκτωβρίου 2018 αναστέλλει την λειτουργία του, σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος.

Ο Όμιλος Attica Group μέσω των εταιρειών του Blue Star Ferries, Superfast Ferries και Hellenic Seaways, σας παρέχει τη δυνατότητα να εγγραφείτε στο πρόγραμμα επιβράβευσης Seasmiles, προσφέροντάς σας δώρο 100 πόντους καλωσορίσματος. Η  κάρτα μέλους Seasmiles αναγνωρίζεται σε όλο το διευρυμένο δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου, ανταμείβοντάς σας για την αγορά των εισιτηρίων σας και για τις καταναλώσεις ή αγορές σας στα πλοία του Ομίλου, σε οποιαδήποτε προορισμό επιλέξετε να ταξιδέψετε στις Γραμμές Εσωτερικού για Κυκλάδες, Σποράδες, Αργοσαρωνικό, Δωδεκάνησα, Β.Α. Αιγαίο, Κρήτη αλλά και στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας.

Στο πλαίσιο λειτουργίας του προγράμματος, ο Όμιλος Attica Group δημιουργεί και επενδύει σε επιτυχημένες συνεργασίες, με σκοπό να παρέχει αποκλειστικά στα μέλη Seasmiles περισσότερα προνόμια, προσφορές και ειδικές εκπτώσεις, σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο δίκτυο επιλεγμένων Συνεργατών.

Η δημιουργία νέου λογαριασμού Seasmiles για τα μέλη του προγράμματος Bonus Miles,

θα είναι διαθέσιμη online από 01/11/2018 έως 31/01/2019 στο www.seasmiles.com.

Επιπρόσθετα, ο Όμιλος Attica Group  παρέχει στα Bonus Miles μέλη που θα έχουν υπόλοιπο χρημάτων 100 ευρώ και άνω στο ηλεκτρονικό τους πορτοφόλι στις 31/10/2018, το πλεονέκτημα αναγνώρισης και μετατροπής του υπολοίπου τους σε πόντους, με αντιστοιχία 1€=1πόντος, ανεξαρτήτως βαθμίδας.

Η ένταξη των παραπάνω μελών Bonus Miles στο πρόγραμμα Seasmiles,

θα είναι διαθέσιμη online από 01/11/2018 έως 31/01/2019

στο www.seasmiles.com με τις εξής διευκρινίσεις:

  • Αν είστε ήδη μέλος στο Seasmiles και στο Bonus Miles, θα ισχύσει το άθροισμα των πόντων το οποίο θα προκύψει από τα 2 προγράμματα στον Seasmiles λογαριασμό σας και θα διατηρηθεί η υψηλότερη βαθμίδα κάρτας.
  • Aν είστε μέλος μόνο στο Bonus Miles, θα δημιουργηθεί νέος λογαριασμός Seasmiles στον οποίο θα ενταχτεί αυτόματα το υπόλοιπο του ηλεκτρονικού σας πορτοφολιού. Η νέα κάρτα σας θα διατηρήσει την ίδια βαθμίδα με την παλιά Bonus Miles. Για την παρούσα περίπτωση δεν θα ισχύσει το δώρο 100 πόντων καλωσορίσματος.

Για την ολοκλήρωση των παραπάνω, θα πρέπει να εισέλθετε στην επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος Seasmiles στο  www.seasmiles.com από 01/11/2018 έως 31/01/2019.

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την υποστήριξή σας και είμαστε βέβαιοι ότι θα παραμείνετε κοντά μας ώστε να σας προσφέρουμε ακόμα περισσότερα προνόμια και υπηρεσίες για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι έχουμε χρήματα στο πορτοφόλι της hsw προλαβαίνουμε να τα χρησιμοποιήσουμε μέχρι την 31/10;

Και ανεξαρτήτως υπολοίπου, η χρυσή της hellenic μετατρέπεται σε χρυσή seasmiles, ή πρέπει να υπάρχει υπόλοιπο 100 ευρώ και άνω;

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσα καταλαβαίνω μέχρι 31/10 μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε χωρις κανένα πρόβλημα. 

Ομως έχω την εντύπωση οτι η χρυσή της Hellenic δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αντίστοιχα της  seasmiles, αφου έχουν εντελώς διαφορετικούς κανονισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση αναφέρει ρητά ότι θα διατηρηθεί η ανώτερη από τις δύο. Αυτοί που έχουν θέμα είναι όσοι έχουν κάτω από 100 Έουρα υπόλοιπο, μιας και τα χάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ καταλαβαίνω ότι το υπόλοιπο του ηλεκτρονικού πορτοφολιού, εφόσον ξεπερνά τα 100 Ευρώ, θα μετατραπεί σε πόντους, σε αναλογία 1 Ευρώ = 1 Πόντος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η πρώτη σε βάρος βέβαια του επιβάτη αλλαγή που έγινε απο σήμερα με την ενοποίηση του συστήματος κρατήσεων Hellenic Seaways/Blie Star είναι οτι η έκπτωση για τα ΙΧ στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης με την κάρτα (αναγκαστικά τώρα) Seasmiles απο 50 περιορίζεται στο 40%.

Link to comment
Share on other sites

Aν κάποιος ήταν Gold member στο Bonus Miles αλλά είχε λιγότερα από 100ΕΥΡΩ στο online πορτοφόλι, δε γίνεται gold member και στο πρόγραμμα Seasmiles?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γίνεται gold και στη Seasmiles ανεξαρτήτως ποσού στο πορτοφόλι του

On 10/16/2018 at 3:13 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:


 

Αν είστε ήδη μέλος στο Seasmiles και στο Bonus Miles, θα ισχύσει το άθροισμα των πόντων το οποίο θα προκύψει από τα 2 προγράμματα στον Seasmiles λογαριασμό σας και θα διατηρηθεί η υψηλότερη βαθμίδα κάρτας.

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/27/2018 at 9:57 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: HELLENIC SEAWAYS BONUS MILES – ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΔΩΡΟΥ

Η Hellenic Seaways ανακοινώνει στα μέλη του Hellenic Seaways Bonus Miles ότι το δώρο (Bonus Ticket) που κερδίζεται με κάθε συμπλήρωση 1.000 μιλίων ισχύει για δύο (2) ημερολογιακά έτη, δηλαδή μέχρι τις 31/12 του εκάστοτε δεύτερου έτους από την ημερομηνία συμπλήρωσης των μιλίων.

Για παράδειγμα, τα μέλη που το δώρο τους πιστώθηκε στο ηλεκτρονικό τους πορτοφόλι εντός του 2016 και δεν το έχουν ακόμα χρησιμοποιήσει, μπορούν να το εξαργυρώσουν έως τις 31/12/2018.

++++

Είναι τα πρώτα σημάδια της εξαγοράς...

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο; Όταν είχε γίνει στην αρχή η εξαγορά είχε βγει η ανακοίνωση που παραθέτω. Πώς ξαφνικά στις 16 Οκτωβρίου (και μόνο δύο βδομάδες πριν την κατάργηση του προγράμματος) να βγάζουν ανακοίνωση όπου στην ουσία σου λένε ότι χάνεις το 80% των ευρώ που έχεις στο πορτοφόλι σου; Είναι τόσο απαράδεκτοι και μας κοροϊδεύουν μες στα μούτρα μας ή χάνω κάτι;

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...