Jump to content
Shipfriends

Χρήστος XXII (IMO 7230135)


Recommended Posts

Θανάσιμος τραυματισμός ναυτικού του Ρ/Κ ΧΡΗΣΤΟΣ XII στο Κερατσίνι

 

Quote

Τραυματίστηκε θανάσιμα 43χρονος ημεδαπός ναυτικός, πρωινές ώρες σήμερα, στην θαλάσσια περιοχή δυτικά του προβλήτα ΙΙ στον ΣταΘμό Εμπορευματοκιβωτίων Ικονίου Πειραιά, εντός του Ρ/Κ πλοίου “ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΙΙ” Νηολογίου Πειραιά 12109.

Συγκεκριμένα, μετά το πέρας της διαδικασίας ρυμούλκησης του Φ/Γ - Εμπορευματοκιβωτίων ''HAMMERSMITH BRIDGE'' σημαίας Παναμά, τραυματίστηκε θανάσιμα ο 43χρονος μηχανοδηγός του Ρ/Κ ΄΄ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΙΙ”, όταν κατά τη διαδικασία περισυλλογής του κάβου ρυμούλκησης από τη θάλασσα, περιπλέχτηκε αυτός στη μία εκ των δύο προπελών, με αποτέλεσμα να κοπεί και να εκτιναχτεί, τραυματίζοντάς τον θανάσιμα στο κεφάλι.
Ο 43χρονος, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Από το Β' Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής, ενώ συνελήφθη ο Πλοίαρχος του Ρ/Κ πλοίου, σχηματίστηκε σε βάρους του δικογραφία και παραπέμπεται στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά.
Πηγη: ΥΕΝ
Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Άλλο ένα ρυμουλκό καταγόμενο από τα Σπανοπουλέικα Σαλαμίνας:P. Δείχνει αρκετά μοντέρνο στα δικά μου μάτια σαν σκαρί, εδώ δεμένο στο Αμπελάκι. Δύσκολο να πιστέψει κανείς πως είναι χτισμένο το μακρινό 1972 στο ναυπηγείο Bodewes Millingen της Ολλανδίας με αριθμό ναυπηγείου 702. Έχει μια μηχανή Stork-Werkspoor των 1,470hp και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 14 μίλια ταχύτητα.

 

Τελευταία του διάκριση, η συμμετοχή του στην αποκόλληση του Blue Star Patmos, εδώ το βλέπουμε στην Ίο να περιμένει την ώρα των επιχειρήσεων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Από την έκθεση της ΕΛΥΔΝΑ ( http://www.hbmci.gov.gr/js/investigation report/final/11-2015 CHRISTOS XXII.pdf ) προκύπτουν 3 βασικά ζητήματα:

1. Ο Κυβερνήτης του Ρ/Κ δεν είχε οπτική επαφή με την περιοχή του καταστρώματος όπου οι 3 ναυτικοί προσπαθούσαν να τραβήξουν τον κάβο (ούτε και από το κλειστό κύκλωμα CCTV του Ρ/Κ).

2. Δεν είχε προηγηθεί πλάνο για τη ρυμούλκηση (και τον τρόπο απελευθέρωσης του κάβου) μεταξύ του Container, του Ρ/Κ και του Πιλότου.

3. Ακόμη και σήμερα ΔΕΝ είναι απαίτηση της νομοθεσίας η ύπαρξη λαβής απελευθέρωσης του γάντζου των Ρ/Κ από 2 σημεία (δηλαδή και από το κατάστρωμα και από τηγέφυρα). Η ίδια σύσταση ασφαλείας (safety recommendation) με αριθμό 18/2013 είχε επαναληφθεί από την ΕΛΥΔΝΑ και σε παλαιότερο ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ατύχημα ( http://www.hbmci.gov.gr/js/investigation report/final/04-2013 ARTEMIS V-GRE.pdf ).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Αλήθεια είναι. Έβαλαν κάτι μπαλώματα και έχουν ξηλώσει τιμόνια,χοάνες, αξονοπροπέλες. Γράφτηκε και σε σελίδα του φβ το Tugs of the World.

https://www.facebook.com/groups/189449807833318/search/?q=christos xxi

Τεχνικά χαρακτηριστικά

https://www.spanopoulos-group.com/equipment/tug-boats/tugboat-christos-xxii

 

Edited by Αχιλλέας Καλλέργης
Link to comment
Share on other sites

Και σε συνδυασμό ίσως με την μεγάλη ηλικία και μέγεθος. Και ένα άρθρο σχεδόν 8 χρόνια πίσω, που το χαρακτηρίζουν γρουσούζικο...

 

https://robindesbois.org/en/christos-xxii-le-remorqueur-qui-porte-la-poisse/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...