Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φιλος απο τα Κυθηρα μου εχει σχολιασει οτι αρκετοι Κυθηριοι δεν καλοβλεπουν την τοσο μεγαλη αβαντα στο βαπορι απο το δημαρχο και τους γυρω του.

 

Σιγουρα ηταν μια ατυχη στιγμη, το Ιονις δε μας εχει συνηθισει σε τετοια προβληματα και απ' οσο ακουγεται εκαναν καλη επισκευη.

 

Ας αφησουμε τα δικαιολογημενα παραπονα (με υπερβολικες κραυγες ομως) για τον Κορναρο λογω των γνωστων προβληματων του τα τελευταια χρονια στην ακρη.

Ας θυμηθουμε οτι οταν ειχε μπει για λιγο στη γραμμη το Αγιος Γεωργιος, ως Παναγια Τηνου στις αρχες του 2015, ειχε αξιοπρεπεστατη ταχυτητα (16.5+), ηταν ενα βαπορι με παμπολλους και ομορφους χωρους για τον επιβατη και βεβαια καλοταξιδο και χιλιοδοκιμασμενο στο Αιγαιο μαζι με τα αδερφια του. Με το που πηγε ειχαν ακουστει σχολια απο πολλους απο τους σημερινους υμνητες για το οτι ηταν ενα παμπαλαιο καβαρι του 1972, και γνωστοι χαρακτηρισμοι που περιμενει κανεις να ακουσει για ενα παλιο βαπορι. Πριν καν προλαβουν να το ταξιδεψουν ετσι... Δεν επιασε και μια - δυο φορες στα Κυθηρα λογω καιρου, χαμος...

Το 2015 ο Αγιος ηταν 43 ετων και το Ιονις αυτη τη στιγμη ειναι 40. Το ελληνικο σκαρι ειναι συμπαθεστατο, το αγαπαμε ολοι, δεν χωρα θεμα συζητησης γι' αυτο, ομως απο καθε αποψη νομιζω δε χωρα θεμα συζητησης για το ποιο ειναι πιο ολοκληρωμενο βαπορι, για τον επιβατη, αναμεσα στα δυο. 

Πως γινεται λοιπον στον Αγιο να επεσε φουλ θαψιμο με συνοπτικες διαδικασιες και το Ιονις να υμνειται τοσο εντονα; Πως ειναι δυνατον να βγαινει σχεδον δελτιου τυπου δικαιολογησης της καθυστερησης; Αν ηταν αλλο (παλιο) βαπορι στο πρωτο του δρομολογιο θα εδειχναν αναλογη ανεκτικοτητα;

Κατι δεν μου παει καλα...

Link to comment
Share on other sites

η θερμη με την οποια ο Δημαρχος στηριζει το πλοιο, υπερβαινει τον ρολο του ;)

εν τω μεταξυ υπαρχει... σιγη ασυρματου αποψε. ;)

κυριολεκτικα (19.00 ηταν στα κυθηρα ακομη με ωρα αναχωρησης B) 16.00 και μετα απο λιγο χαθηκε το σημα του) και μεταφορικα (τα κυθηραϊκα νεα εχουν μεινει στην πλαστικη σακκουλα).

 

Edited by proud_ionian
16.00
Link to comment
Share on other sites

Με δύο στίγματα στο AIS φαίνεται οτι ίσως έχει πλαγιοδετήσει κιόλας...

Και είναι σωστό, μιας και οι γλάροι απ το Τσιρίγο ήρθαν και έφεραν μαντάτα. Ξύσαμε τo sposon, μας κόλλησε κι ο αέρας με την μπάντα και εν τέλει ο κόσμος αποβιβάστηκε στις 19:30.

Παραμένει ακόμα εκεί. Τώρα λόγω καιρού; Λόγω λιμεναρχείου; Οι γλάροι δεν ήξεραν να μου πουν.:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

εξακολουθει να μην εχει δρομο παντως. με 11,5 ανεβαινει.

τι καιρο εχει κατω εκει; (στις προγνωσεις βλεπω πουνεντογάρμπη. αν ισχυει τον εχει δευτεροπρυμα. σωστα; )

Link to comment
Share on other sites

Παει ομως και παλι πολυ σιγα. Γυρω στους 11 - 11.5 κομβους...

Οταν ανεβαινε μετα τους 9.5 - 10 δεν επιασε σχεδον ποτε πανω απο 15, εκει γυρω στους 14.8 ηταν που λογω καθυστερησης δεν ειναι λογικη ταχυτητα. Κανονικα θα επρεπε να πηγαινει παραπανω για να καλυψει κατι.

Ποναει λοιπον σταθερα καπου το βαπορι, ολες αυτες τις ωρες. Κριμα.

1 minute ago, proud_ionian said:

εξακολουθει να μην εχει δρομο παντως. με 11,5 ανεβαινει.

τι καιρο εχει κατω εκει; (στις προγνωσεις βλεπω πουνεντογάρμπη. αν ισχυει τον εχει δευτεροπρυμα. σωστα; )

 

Αν κρινω απο τα ταξιδια μου στη γραμμη πιστευω οτι δε δημιουργει ιδιαιτερο θεμα στο ταξιδεμα εκει που ειναι τωρα το βαπορι γιατι δεν προλαβαινει να κανει μεγαλο κυματισμο. 

Δε νομιζω οτι η πολυ μειωμενη ταχυτητα του ειναι απορροια του καιρου.

Link to comment
Share on other sites

Δυτικος Νοτιοδυτικός είναι ο καιρός, ένα 5άρι γεμάτο, τοπικά 6αρι.

Είναι περίεργο, που μπορεί να πονάει το βαπόρι; (πέρα από τις εκδορές στις λαμαρίνες)

Αύριο το πρωί θα δούμε αρκετά πιστεύω

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοω οτι "ποναει" μετα το οποιο περιστατικο στο λιμανι των Κυθηρων, αλλα οτι απο την καθυστερημενη αναχωρηση (κατα 40 λεπτα) απο την Κισσαμο εως και αυτη τη στιγμη καποιο μηχανικο προβλημα πρεπει να υπαρχει.

Ποτε δεν εφτασε σε κανονικες ταχυτητες οι οποιες συνηθως ηταν πολυ χαμηλες.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι κατι απλο παντως στη σημερινη ολοημερη παραμονή στον Πειραια ,λογικα θα το διορθωσουν το προβλημα

Επι της ευκαιριας δεν βλεπω καθολου τα δρομολογια του στο openseas.Δεν δουλευει με το forth-CRS η εταιρια του;

Link to comment
Share on other sites

Έχει όμως το parakritika.gr μέσω του σα δε ντρέπεσαι την αιτία της καθυστέρησης όπως ακριβώς την γράψαμε

14 hours ago, Nikos_Chania said:

Η καθυστέρηση στην αναχωρηση απο Κισσαμο οφειλόταν σε αναμονή επιβατων οι οποιοι εν τελει δεν εμφανίστηκαν ποτέ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

νικο αυτο καλυπτει ενα μερος της καθυστερησης. ουτε την πολυωρη παραμονη στα κυθηρα, ουτε τη μειωμενη ταχυτητα.

το παραπανω σχολιο μου, δεν παει για το πλοιο ή το πληρωμα του, αλλα για το συγκεκριμενo blog, που εχει αναφερει καθε αχρηστη πληροφορια για το πλοιο, αλλα οχι τα χθεσινα, περα απο το... πλαστικο

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται το ΙΟΝΙΣ προσαρμόζεται σταδιακά στη νέα του γραμμή αφού σήμερα έχει εκτελέσει με απόλυτη συνέπεια τα δρομολόγιά του, έφθασε μέχρι και 17 κόμβους και θα φθάσει στο Πειραιά, όπως φαίνεται, νωρίτερα της κανονικής ώρας άφιξης! Στοιχειώδη πράγματα που είχαν να δουν πολλά χρόνια στα Κύθηρα... Μακάρι να συνεχίσει έτσι! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις σχετικά με την νέα εταιρεία του Ιονίς (ΑΒΛΕΜΩΝΑΣ Ν.Ε.) χωρίς επικριτική διάθεση. Η πολυετής παρουσία της εταιρείας με την επωνυμία ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ Ν.Ε. στην "επαρχιακή" γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα μπορεί να είναι μια χαρά και να μην απαιτεί κάποιο ιδιαίτερο προφίλ, όταν όμως εξελίσσεσαι "πατώντας πόδι" στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας δεν μπορείς να έχεις σαν επωνυμία το άγνωστο και οξύμωρο για τους πολλούς ΑΒΛΕΜΩΝΑΣ Ν.Ε. Για παράδειγμα ένα σινιάλο του στυλ "Tsirigo Lines" στις μπάντες και των δύο πλοίων, πιστεύω θα έδινε έναν νέο αέρα και ένα προφίλ μιας εταιρείας που με δύο καράβια εξυπηρετεί τόσο τοπικά όσο και περιφερειακά το νησί των Κυθήρων. Επίσης, θα ήταν καλό να νοικιάσει προς το παρόν το ανενεργό κιόσκι του Νήσος Σάμος που βρίσκεται ακριβώς απέναντι απ' την θέση πρόσδεσης του πλοίου, καθώς είναι άβολο κάποιος πεζός επιβάτης να τρέχει μέχρι την πλατεία Καραϊσκάκη που είναι το κεντρικό πρακτορείο ή να αναπτύξει ένα δίκτυο συνεργαζόμενων πρακτορείων τουλάχιστον στην πόλη του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έχει εκδοτήριο στην Ε4 πύλη δίπλα από της ΑΝΕΚ, που ήταν το παλιό της Leve Ferries γιατί έχω δει στα τζάμια τα δρομολόγια του Ιονις. Αλλά δεν ξέρω εάν το δουλεύουν γιατί δεν έχω περάσει πριν την ώρα αναχώρησης να δω εάν είναι ανοικτό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...