Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 671
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα το πρωί μεθορμισε στο ναυπηγείο του Χαλκιτη με τη βοήθεια ρυμουλκων. Το Ιονίς όπως έχουμε γράψει πιο πάνω αγοράστηκε και το τίμημα του πρέπει να έφτασε τα 2 εκατομμύρια με κάποιες υποχρεώσεις που είχε το πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι ,το ένα του 1977 και με μικροπροβληματάκια πάσης φύσεως(αλλα μικροπροβληματάκια) και το άλλο του 2000 ...σε κρατική εταιρεία με ο,τι σημαίνει αυτό .

Link to comment
Share on other sites

Υπόδειγμα αδέσμευτης δημοσιογραφικής πέννας το link.

Οι σκέψεις μου από τώρα με τους επιβάτες που θα κροσσάρουν το στενό Αντικυθήρων-Κισσάμου τον χειμώνα με σορόκο (ή γαρμπή, it does not make any sense). Εμπειρία αξέχαστη.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει αυτό?

Quote


Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε ότι το ΙΟΝΙΣ ξεκίνησε να ναυπηγείται το 1968 για λογαριασμό του κ. Δημήτρη Κάπαρη από τη Ζάκυνθο με στόχο να δρομολογηθεί στη γραμμή Κυλλήνη – Ζάκυνθος

 

Link to comment
Share on other sites

ασφαλως. ξαναδιαβασε τα παρακατω λινκ ;)

On 18/7/2006 at 2:54 AM, proud_ionian said:

 

την ιστορια του ιονις την εχουμε πει και στην Ε.Α. και στο κουιζ για το αργοστολι.

 

 

 

@georgios express το δημοσιευμα εχει ενσωματωσει οτι ιστορικο στοιχειο εχει γραφτει για το ιονις (οχι μονο στο shipfriends), με τα απαραιτητα... καλολογικα στοιχεια.

το bowthruster του ηταν ψοφιο, τουλαχιστον απο το 2013 που ηταν στην πατρα.

για το ταξιδεμα του τα εχουμε πει πολλες φορες. θα τα δουν και οι τσιριγωτες :P

ΥΓ: η γεφυρα ειναι απο τη μετασκευη του 1994. η παλια ειχε καει και μονο το ξυλινο τιμονι ειχε απομεινει. στην πραξη το πλοιο, εξ αρχης, τιμονευονταν απο ενα

πραμα σαν πομολο, το οποιο φαινεται σε καποια απο τις φωτο. 

 

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

"ένα πράμα σα πόμολο"...... Μοχλουδάκι πες το....... Λαϊκιστή Joystick....

Το βάζω σε κόκκινο κυκλάκι

18.thumb.JPG.f147a1c90ee70219441c8a9084c3b63e.JPG

Όσο για το ξύλινο τιμόνι, μέχρι τον 6ο του 2013 που μπήκα τελευταία φορά στο πλοίο, ήταν πλήρος λειτουργικό, και το είχαν σαν εφεδρικό σε περίπτωση ανάγκης

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, georgios express said:

Οι σκέψεις μου από τώρα με τους επιβάτες που θα κροσσάρουν το στενό Αντικυθήρων-Κισσάμου τον χειμώνα με σορόκο (ή γαρμπή, it does not make any sense). Εμπειρία αξέχαστη.

Οι δυνατοι καιροι, με μεγαλους κυματισμους, κατα βαση ειναι ο γαρμπης, οπως σωστα αναφερεις, και ο γραιγος. Σοροκο σπανια εχει δυνατο.

Επισης τα μεγαλα ζορια συνηθως ειναι σε ολο το κομματι Κισσαμος-Αντικυθηρα-Κυθηρα, οχι μονο στο Κισσαμος-Αντικυθηρα, μακαρι να ηταν μονο εκει.

Να δουμε λιγο απο γραιγο...

 

 

...και λιγο απο γαρμπη στο εν λογω κομματι.

 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς δεν έχει το ταξιδεμα του Κορνάρου, αλλά μην φτάνουμε και στο άλλο άκρο.Αν αντιμετωπίζει πρόβλημα με τέτοιους καιρούς θα υπάρχει θεωρώ απαγόρευση απόπλου.Αλλωστε και το Ακουα Σπιριτ που δεν θεωρείται από τα πιο καλοταξιδα και έχει και σχετικά μικρό μέγεθος, χειμώνα καλοκαίρι το πάλευε στις Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχναμε πως στη συγκεκριμενη γραμμη εχουν ταξιδεψει μικροτερα πλοια οπως Αρσινοη ,Ιονιον κτλ.Δε νομιζω πως θα αντιμετωπισει ιδιαιτερα προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

το "ταξίδεμα" δεν είναι μόνο θέμα μεγέθους. Και ασφαλώς το πλοίο δεν θα αντιμετωπίσει -πρώτα ο Θεός- ιδιαίτερα προβλήματα. Και στον Σαρωνικό τα "ψηλώματα" δεν ήταν επειδή είχε πρόβλημα το πλοίο, αλλά για να ταξιδεύουν ανετότερα οι επιβάτες. Αν όμως το τελευταίο εκρίνετο απαραίτητο σε εναν αρκετά προστατευμένο κόλπο, πως θα είναι το ταξίδι τους στο πέλαγος?

Link to comment
Share on other sites

ετσι ακριβως. δεν αμφισβητησε κανεις, την αξιοπλοϊα του.  εχουμε βασιμες επιφυλαξεις ομως, για το ποσο ανετο και ξεκουραστο θα ειναι το ταξιδι μαζι του, σε ασχημους καιρους.

 

On 26/7/2017 at 8:53 PM, proud_ionian said:

δεν αμφισβητει κανεις την αξιοπλοϊα του ιονις. απλα στεκομαστε στο οτι μετα την προσθηκη των sponsons συμπεριφερεται σαν φουσκα και οσο να'ναι δεν ειναι ευχαριστο στους ασχημους καιρους.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι αξιοπλοο.Απλα δεν εχει ευχαριστο ταξιδεμα.Επισης εχει ενα εντονο vibration.Αν και εγω πιστευω οτι δεν θα ξεκιναει απο Πειραια αλλα Γυθειο.Κρατηστε το αυτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...