Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

οπως τα λες ειναι

On 25/2/2015 at 10:45 PM, proud_ionian said:

εκτοτε συμπεριφερεται σαν μια φουσκα και εχει αγρια κουνηματα και επαναφορες. αυτος ειναι και ο λογος για τα απιστευτα ψηλωματα που εκανε τα τελευταια χρονια οταν ειχε καιρο.

 

On 1/3/2016 at 9:04 PM, proud_ionian said:

απο τοτε που μπηκαν τα sponsons συμπεριφερεται σα φουσκα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 671
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επίσης, μια ευκαιρία θα ήταν το πλοίο να δουλέψει τουλάχιστον για το καλοκαίρι ναυλωμένο απ' την Ionian Group, μιας που η αποχώρηση του Σολωμού μειώνει την συνολική μεταφορική ικανότητα του στόλου και επίσης είναι αγαπητό στο Ιόνιο έχοντας γράψει τόσα χρόνια μεγάλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Στη συνεδρίαση του ΣΑΣ είχε παραβρεθει ένας πρώην πρόεδρος του Ολυμπιακού που έχει σχέση με την Αίγινα, φαίνεται να έχει δείξει ενδιαφέρον για να αγοράσει το Ιονις!! Εάν ξεμπλεξει από τις δικαστικές διαμάχες του πλοιοκτητη και του ναυλωτη, δεν αποκλείεται να προκύψει κάτι με αυτό το ενδιαφέρον!!!

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα δούμε να ξεκινάνε σύντομα οι εργασίες συντήρησης και επισκευής του Ιονίς από την πλοιοκτήτρια εταιρεία (οικογένεια Τυρογαλά). Οπότε εάν ξεκινήσουν θα δούμε να εξαφανίζονται άμεσα τα σινιάλα της Leve Ferries από πάνω του!!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ένα δημοσίευμα του aegina press λέει ότι το Ιονις θα επιστρέψει στο δρομολόγιο Πειραιά Αίγινα για λογαριασμό της Leve Ferries. Όπως αναφέρει το άρθρο η δικαστική διαμάχη για το ιδιοκτησιακό καθεστώς φαίνεται να έχει θετική εξέλιξη και κατάληξη υπέρ των συμφερόντων της Leve Ferries. Ο χρόνος ενεργοποίησης και δρομολόγησης αναμένεται γύρω στα τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου. 

Υ.Γ: Έχει ακουστεί σαν φήμη η επιστροφή του στη παραλία του Σαρωνικού, αλλά κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά!! Πάντως έχω απορία πότε θα αποκατασταθουν οι σοβαρές καταγγελίες της Leve Ferries, έτσι ώστε να κριθεί αξιοπλοο από την ίδια αρχικά αλλά και από την επιθεώρηση πλοίων!!! Θα αναμένουμε τα θέματα του ΣΑΣ της επόμενης εβδομάδας εάν θα υπάρχει σχετικό αίτημα.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

η δικαστική διαμάχη για το ιδιοκτησιακό καθεστώς φαίνεται να έχει θετική εξέλιξη και κατάληξη υπέρ των συμφερόντων της Leve Ferries.

τι ακριβως εχουν αποφασισει τα δικαστηρια;

το πλοιο η leve το ειχε ναυλωμενο. τι εννοουμε διαμαχη για το ιδιοκτησιακο καθεστως; ανηκει στη leve το πλοιο πλεον;

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα η εντύπωσή μου είναι ότι το ρήγμα μεταξύ πλοιοκτητών και Leve ήταν σημαντικό. Η Αίγινα μιλάει για Αργύρη, όπως αναφέρθηκε παραπάνω (εγώ θα είχα κάποιες επιφυλάξεις για το αν ο Αργύρης μπορεί να αναλάβει μόνος του το εγχείρημα). Μήπως παίζει κάποιο ρόλο στο να συνεχίσει η Leve (ίσως και με διαφορετική "σύνθεση")?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

υπαρχει καποια εξελιξη ή ακομη ειναι κολλημενο στο βαλτο της δικαστικης διαδικασιας; (εφτασε το τελος μαϊου, που λεγαν τα δημοσιευματα)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Υπό ποία ιδιότητα θα συνέχιζε ο Λεβεντάκης αν δεν βρισκόταν η χρυσή τομή με τους πλοιοκτήτες και "αποσύρθηκε" δηλαδή? Εξ όσων γνωρίζουμε είχε ναυλώσει το πλοίο και πιθανότατα είχε και option αγοράς. Με τα όσα συνέβησαν η λογική λέει ότι πιθανότατα δεν έκανε χρήση του δικαιώματος αυτού.Εκτός αν είχε ασκήσει το δικαίωμα και κατόπιν "ανέκρουσε πρύμνα" εις ήν περίπτωση θα είχε καταβάλλει και το προβλεπόμενο τίμημα και θα το διεκδικούσε πίσω, το οποίο θα μου έκανε τεράστια εντύπωση. Μπορεί εγώ να μην έχω καταλάβει καλά αλλά η εντύπωσή μου είναι ότι οι πλοιοκτήτες "έφαγαν φέσι" και για την περίοδο της ναυλώσεως. Άσε που θα ήταν σχεδόν αδύνατο αν το είχε πληρώσει να διεκδικήσει εκ των υστέρων τα χρήματα πίσω. Εικάζω -για να το θέσω λίγο "δημοσιογραφικά"- ότι το "αποσύρθηκε" διέρρευσε από "κύκλους Λεβεντάκη" για προφανείς λόγους. ΄Οσο για το αν υπήρξε συμβιβασμός η αν τελεσιδίκησε το θέμα -δεν γνωρίζω- δεν είναι απίθανο να μην έχει συμβεί τίποτα από τα δύο, ειδικά αν η υπόθεση που διετύπωσα παραπάνω έχει βάση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 27/5/2017 at 3:24 PM, proud_ionian said:

δηλαδη; υπηρξε συμβιβασμος ή τελεσιδικησε το θεμα;

Από ότι έχω καταλάβει βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου (δεν ξέρω εάν είναι τελεσίδικη) υπέρ της οικογένειας Τυρογαλά. Νομίζω ότι ο καταπέλτης του πλοίου είναι κλειστός

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, polmyt said:

Το επιβατικο προφανως είναι το ΙΟΝΙΣ,

Δε Νομιζω ΤακηB):P

On 8/6/2017 at 0:31 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από ότι έχω καταλάβει βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου (δεν ξέρω εάν είναι τελεσίδικη) υπέρ της οικογένειας Τυρογαλά. 

εχει τελειωσει το story Ιονίς - Leve και επισημως. λεπτομερειες αγνωστες και ουτε θα τις μαθουμε.

για το καλοκαιρι χλωμο να ταξιδεψει, οπως ειπε και ο π100 παραπανω. απο εκει και περα, οτι αποφασισουν οι πλοιοκτητες του

Link to comment
Share on other sites

Υπήρξε δημοσίευμα που μιλούσε για δρομολόγηση του Ιονίς στη γραμμή Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη. Το ίδιο site όμως έχει γράψει διάφορα (όπως π.χ. έλεγε και για δρομολόγηση από 01/04 του Κάλβου στο ΠΣΙ)
Γενικά δεν θεώρησα πως δεν έχει βάση. Έλα μου που ακούγεται στην Ιθάκη για δρομολόγηση του Ιονίς και πάλι!
Αλήθεια σε τι φάση είναι το πλοίο; Γίνονται π.χ. εργασίες; Έχει κόσμο επάνω; Ξέρει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεται καμία απολύτως εργασία στο πλοίο και ο καταπέλτης του πλοίου παραμένει κλειστός. Επίσης να σημειώσω ότι σήμερα ήρθαν στα αυτιά μου πληροφορίες, που έλεγαν ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Έλληνα πλοιοκτήτη που δεν έχει σχέση με το Ιόνιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
4 hours ago, Ariadne said:

Το Ιονίς εξακολουθεί να έχει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό καμπινών, αν και χρησιμοποιούνται από το πλήρωμα (όχι όλες, οι υπόλοιπες μένουν κενές).

Νομίζω ότι οι καμπίνες που είχε αρχικά, όταν ταξίδευε και προς Ιταλία, έχουν εδώ και χρόνια αφαιρεθεί και αντικατασταθεί από σαλόνια.

Link to comment
Share on other sites

Στο δευτερο ντεκ επιβατων, πρυμα απο το ομορφο πλωριο σαλονακι εχει ενα διαδρομο καμπινων. Δεν ειναι πολλες και νομιζω οτι χρησιμοποιουνται σχεδον ολες απο το πληρωμα.

Μιλαω για παροδικη λυση του προβληματος.

Απο το να μην εχουν καθολου πλοιο ας εχουν ενα μικροτερο, χωρις καμπινες μεν, αλλα με αξιοπρεπη ταχυτητα, ομορφους και αρκετους εσωτερικους χωρους, καταπληκτικα εξωτερικα καταστρωματα και ικανοποιητικο γκαραζ.

Για το καλοκαιρι θα τους βοηθησει πολυ.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...