Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν είπα οτι δεν ειναι σοβαρές οι άλλες , αλλα εχει λογικη αυτο που γράφω , η Hellenic ειχε την δυνατότητα μεταφορας στο Εξπρές Σκιαθος( στον Βόλο )  με λεωφορειο σε περιπτωση βλάβης .

το πως μια γραμμη που ηταν με τον σαρωνικο το 1999 οι μεγαλύτερες σε κινηση επιβατών ως κοντινά νησια  στην στεριά υποβαθμίστηκε τοςο ειναι απορίας άξιο και για μενα . 

Οι εταιρειες αρέσκονται να ματώνουν αλλου σε φιλέτα προφανώς . Και συνήθως οταν ειχαν μονοπώλια δεν τους ενδιεφερε η συχνότητα δρομολογίων καθως τους έφτανε να συγκεντρώνουν  τον κοςμο σε ενα δρομολογιο πλοίου .

Αν αντιμετωπίσει με σοβαρότητα την γραμμη μια εταιρεια με ανακοινωςη των δρομολογίων της απο Δεκεμβρη τοτε θα δείτε πως τα 260 ατομα της Θεσσαλονίκης θα γίνουν 450.

Οι εταιρίες κανουν οικονομίες λογω πετρελαίων αλλα και το management πολλών δεν θα έλεγα οτι ηταν και το καλυτερο τουλαχιςτον στο παρελθόν .

Εννοείται οτι εχουμε και κριση ετςι ... 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για μένα δεν έχει καμία λογική αυτό, δεν θυσιάζεις ένα ολόκληρο πλοίο για να είσαι καλυμένος σε περίπτωση βλάβης. Αν είσαι σοβαρός φροντίζεις να είναι σε καλή κατάσταση τα πλοία, και αν προκύψει βλάβη (γιατί και ποιο πλοίο δεν παθαίνει βλάβη μια στο τόσο) βρίσκεις τρόπο να μεταφέρεις τον κόσμο είτε με δικό σου πλοίο, είτε με πλοίο άλλης εταιρείας! Πολλές φορές επιβάτες πλοίου με βλάβη καταλήγουν να πηγαίνουν στον προορισμό τους με πλοίο άλλης εταιρείας, και μπορώ να σκεφτώ πολλά παραδείγματα! Δηλαδή αν το πλοίο της golden πάθαινε καμια βλάβη γιατί να μην πάνε πάλι οι επιβάτες στο Βόλο και μετά με το Flyingcat ή το Εξπρές Σκιάθος όπως θα συνέβαινε με τους επιβάτες του FC4; 

Δεν έχω πολλές γνώσεις για τη γραμμή των Σποράδων, αλλά πιστεύω πως το βασικότερο ρόλο τον έχει παίξει η αλλαγή του επιβατικού κοινού: πλέον οι Έλληνες δεν ταξιδεύουν τόσο (και μιλάω γενικότερα για το Αιγαίο, όχι μόνο τις Σποράδες), αντιθέτως το μεγαλύτερο μέρος των επιβατών των πλοίων είναι ξένοι τουρίστες. Και αυτούς κυνηγάνε πλέον οι εταιρείες, γιατί εκτός της μεγαλύτερης οικονομικής δυνατότητάς τους, ταξιδεύουν περισσότερους μήνες και όλες τις μέρες το καλοκαίρι (σε αντίθεση με τους Έλληνες που πλέον ταξιδεύουν ΣΚ -και ίσως ούτε και τότε-, και 15αυγουστο). Στις Σποράδες όμως οι περισσότεροι τουρίστες πάνε με το αεροπλάνο στη Σκιάθο (που δέχεται και πολλές πτήσεις εξωτερικού) και είτε μένουν εκεί, είτε πάνε Σκόπελο/Αλόννησο με το πλοίο. Ως προς τη Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω πως με τα τωρινά δεδόμενα μπορεί να πάει τόσο καλά όλο το καλοκαίρι ένα πλοίο με 60€ εισιτήριο και χωρίς γκαράζ όταν το μεγαλύτερο μέρος των επιβατών του δεν είναι τουρίστες.

Συμφωνώ για το management και θεωρώ πως σε κάποιες περιπτώσεις εξακολουθεί να ισχύει αυτό. Πάντως έχω την εντύπωση ότι τουλάχιστον για πέρσι τα δρομολόγια του Flyingcat από Θεσσαλονίκη είχαν ανακοινωθεί αρκετά νωρίς και ήταν και δεύτερη χρονιά που ο κόσμος θεωρητικά είχε μάθει το δρομολόγιο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

«Πράσινο φως» για τη σύνδεση Θεσσαλονίκης -Β. Σποράδων.

 

Quote

Θετικές είναι οι εξελίξεις αναφορικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σποράδων με ταχύπλοα πλοία της Golden Star Feries.  Σημειώνεται πως η εταιρεία αιτήθηκε την έκτακτη δρομολόγηση των ταχύπλοων πλοίων της (Superspeed και Supercat) στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Σποράδες από τις 15 Ιουνίου έως τις 9 Σεπτεμβρίου. 

Όπως τόνισε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας στη Voria.gr, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής φέρεται να έχει εγκρίνει το αίτημα της εταιρείας για τη σύνδεση και μάλιστα ενημέρωσε τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, για την εξέλιξη αυτή.

Το μόνο που απομένει για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια είναι και η έγκριση από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, το οποίο όλα δείχνουν ότι θα δώσει το πράσινο φως. 

 

Link to comment
Share on other sites

Με απευθείας ανάθεση στην Golden Star Ferries από  15/06 η σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη  όπως γράφει η Ναυτεμπορική

 

Quote
Από τις 15 Ιουνίου θα ξεκινήσει η κάλυψη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες με απευθείας ανάθεση της γραμμής στην εταιρεία Golden Star Ferries.

Ο πλοιοκτήτης της εταιρείας, Γιώργος Στεφάνου, εμφανίστηκε ικανοποιημένος για τη θετική έκβαση στο αίτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες, αναφέροντας ότι «ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής ενήργησε με δυναμικότητα -όπως και ο υφυπουργός και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου- και τελικά αποφάσισε σήμερα να δοθεί με απευθείας ανάθεση το δρομολόγιο στην εταιρεία και να ικανοποιηθεί συγχρόνως ένα πάγιο αίτημα τόσο των φορέων της Θεσσαλονίκης όσο και των νησιών των Β. Σποράδων».

[...]

«Πρόκειται για πολύ σύγχρονα πλοία, δυο καινούργια αποκτήματα της εταιρείας, το Super speed και το Super cat ενώ για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα έχουμε τριμαράν με μεγάλες δυνατότητες», επεσήμανε ο κ.Στεφάνου και τόνισε ότι «οι τιμές των εισιτηρίων θα παραμείνουν ίδιες παρόλο που έχουν αυξηθεί τα καύσιμα, δηλαδή 60 ευρώ η απλή μετάβαση και 108 ευρώ μετ’επιστροφής».

Το πλοίο θα αναχωρεί καθημερινά 10 το πρωί από Θεσσαλονίκη ενώ η ώρα άφιξης στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατά την επιστροφή, θα είναι στις 19.15.

 

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Quote

Ο πλοιοκτήτης της εταιρείας, Γιώργος Στεφάνου, εμφανίστηκε ικανοποιημένος για τη θετική έκβαση στο αίτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες, αναφέροντας ότι «ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής ενήργησε με δυναμικότητα -όπως και ο υφυπουργός και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου-

πιο σλουρπ πεθαινεις:D

θετικοτατη η εξελιξη και για τη συνδεση των σποραδων με τη Θεσσαλονικη και για την εταιρια, που ξεφευγει απο το διαφαινομενο remake του περσυνου πολεμου (απο τη ραφηνα στις δυτικες), αλλα και λιγη εγκρατεια δεν βλαπτει. τοσα και τοσα εχουν γινει μεταξυ υπουργειου και GSF.

ας κανουν και το σταυρο τους, που μπουταρης και συριζα ειναι στα... χαμουρεματα και δεν ηθελαν να του χαλασουν χατηρι ;) 

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια των Superspeed και SuperCat θα εκτελούνται καθημερινά εναλλάξ, τα αιτούμενα δρομολόγια είναι:

απο Βόλο αναχώρηση στις 09:00 για Σκιάθο(10:30) - Βόλο(12:15) - Σκιάθο(13:35) - Σκόπελο(14:15) - Αλόννησο(14:45)  - Σκόπελο(15:10) - Σκιάθο(15:50) - Θεσσαλονίκη 18:55

Απο Θεσσαλονίκη αναχώρηση στις 10:00 για Σκιάθο (13:20) - Σκόπελο (14:05) - Αλόννησο(14:30) - Σκόπελο(15:00) - Σκιάθο(15:50) - Βόλο 17:00

Edited by speedrunner
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που δεν κολαει ειναι το πέρασμα και των δυο απο Σκιαθο για Σκόπελο 12:35 το ενα και 13:20 το αλλο πολυ κοντά και τα δυο ...

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, wysiwid said:

Το μόνο που δεν κολαει ειναι το πέρασμα και των δυο απο Σκιαθο για Σκόπελο 12:35 το ενα και 13:20 το αλλο πολυ κοντά και τα δυο ...

13:35 το ένα και 13:20 το άλλο θες να πεις. Μόνο που το ένα φέρνει κόσμο από Βόλο και το άλλο από Θεσ/νίκη. Οι ενδιάμεσοι ας διαλέξουν όποιο θέλουν ;) 

Link to comment
Share on other sites

Μια μεγαλυτερη απόσταση θα κάλυπτε περισσοτερες αφιξεις πτήσεων , θα ξαναέχει πέρασμα μετα απο ωρες, αυτο θελω να πω   . Αλλα Ενταξει οτι ειναι καλυτερο για την εταιρεια αυτοι ξέρουν καλυτερα . 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι της 29/06 το Super Speed θα κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Σκιάθο - Σκόπελο  - Αλόννησο και επιστροφή καθώς το Super Cat φαίνεται να ξεκινάει δρομολόγια απο τις 30/06.

Link to comment
Share on other sites

Στο openseas.gr μπορούμε να δούμε τα δρομολόγια του Aqua Blue. Έχουμε:

Αναχώρηση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στις 17.00 από τη Θεσσαλονίκη με άφιξη σε:

Σκιάθο στις 22.45 (5 ώρες και 45 λεπτά)

Άνδρο στις 04.40 (11 ώρες και 40 λεπτά)

Σύρο στις 06.25 (13 ώρες και 25 λεπτά)

Τήνο στις 07.20 (14 ώρες και 20 λεπτά)

Μύκονο στις 08.10 (15 ώρες και 10 λεπτά)

Πάρο στις 09.55 (16 ώρες και 55 λεπτά)

Νάξο στις 11.15 (18 ώρες και 15 λεπτά)

Σαντορίνη στις 14.10 (20 ώρες και 10 λεπτά)

και Ηράκλειο στις 18.10 (26 ώρες και 10 λεπτά)

 

http://www.openseas.gr/SKG/ALL/2018-07-05/2018-07-05/itineraries

 

Και κάθε Δευτέρα Αναχώρηση απο Θεσσαλονίκη στις 08:00 για Σκιάθο (13:45)  - Αγνώντας (14:30) - Αλόννησο (15:30) και επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρει κάτι για τοπικό δρομολογιο!!!

Αυτο που μου λες είναι το δρομολόγιο που θα κάνει από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο!!

Και δεν ειναι και λογικο να το επιδοτησει απο την στιγμη που η γραμμή εξυπηρετείται ήδη!

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Η προκηρυξη δε σημαινει κατι. Μπορει το πλοιο να παρει και παραπανω δρομολογια απο αυτα. Τα παντα ειναι στο χερι του υπουργου, ακομη και με Οχι του ΣΑΣ αν ο υπουργος πει ΟΚ γινεται.....

Αν εχει δοθει αδεια, τελειωσε το θεμα.....

Link to comment
Share on other sites

To επιδοτούμενο δρομολόγιο είναι από τη Θεσσαλονίκη ως τη Σύρο με ενδιάμεση προσέγγιση στην Σκιάθο. Οι προσεγγίσεις στα άλλα νησιά, περιλαμβανομένης της Κρήτης, και τα υπόλοιπα είναι ελεύθερες δρομολογήσεις. Όπως και πολλές άλλες δρομολογήσεις, νυν και προηγούμενες, δεν έχουν περάσει από το Σ.Α.Σ.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι είναι γνωστά και ορθά όλα όσα λέτε.

Όμως ένα αίτημα πρέπει να υποβληθεί στο ΣΑΣ άσχετα με το ότι ο Υπουργός έδωσε έγκριση.

Έδωσε έγκριση ο Υπουργός λοιπόν; Κι αν ναι, θα φανει στις δηλωσεις του επομενου ΣΑΣ;

Link to comment
Share on other sites

Ίσως εμφανιστεί εκ των υστέρων, όπως τόσες και τόσες. Και άλλες δρομολογήσεις δεν έχουν περάσει από Σ.Α.Σ., δεν είναι σπάνιο φαινόμενο. Δείτε ποια πλοία ταξιδεύουν και ανατρέξτε στα πρόσφατα Σ.Α.Σ., δεν θα τα βρείτε. 

Link to comment
Share on other sites

Πριν 9 μήνες τελείωναν τα δρομολόγια της Hellenic Seaways με το Flying Cat 4 στη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες.

Δηλώσεις του κ. Γιώργου Στεφάνου πριν την χθεσινή έναρξη των δρομολογίων του Superspeed στη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες.

Υπήρξε συνέντευξη τύπου με δηλώσεις του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, του πλοιοκτήτη. του πράκτορα της Golden Star Ferries και εκπρόσωπων των νησιών

Quote

Την ενίσχυση της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκης - Σποράδες, τόσο οικονομικά όσο και από τον κόσμο, προκειμένου να διατηρηθεί, ζήτησαν σήμερα ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και η εταιρεία της Golden Star Ferries, το ταχύπλοο της οποίας Super Speed ξεκίνησε σήμερα τα δρομολόγιά του.

«Ήρθαμε εδώ για να μείνουμε και να συνδέσουμε τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες. Θέλουμε το καράβι να μείνει όλο τον χρόνο για να υπάρξει ανάπτυξη όχι μόνο για τη Β. Ελλάδα αλλά και για τα όμορφα αυτά νησιά» δήλωσε ο πλοιοκτήτης Γιώργος Στεφάνου, ο οποίος εμφανίστηκε ικανοποιημένος για την παρουσία του στη Θεσσαλονίκη.

Άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το δρομολόγιο είτε να επεκταθεί και μετά τον Σεπτέμβριο, είτε να παραμένει ακόμα και όλο το χρόνο, με την προϋπόθεση να στηριχθεί από τον κόσμο και να καλύπτει τα λειτουργικά έξοδα ή να ενισχυθεί από τις δύο Περιφέρειες.

«Αν πάει καλά και τον Σεπτέμβριο και έχουμε πληρότητα σε κάθε δρομολόγιο 250 – 300 επιβάτες (το πλοίο είναι χωρητικότητας 430 επιβατών), τότε θα ζητήσουμε παράταση. Και εάν συνεχίσει να πηγαίνει καλά γιατί όχι όλο το χρόνο και να απουσιάζει μόνο τους δύο μήνες υποχρεωτικά», είπε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Ο κ. Στεφάνου, ο οποίος έκανε λόγο για μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο, εξέφρασε την ενόχλησή του ότι η δεύτερη γραμμή που σχεδιάζεται να συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με τις Κυκλάδες είναι επιδοτούμενη, ενώ αυτή για τις Σποράδες δεν επιδοτείται.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης ζήτησε να ενισχυθεί η γραμμή και κάλεσε τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας να βάλουν το χέρι στην τσέπη, μέχρι να γίνει αυτοδύναμη οικονομικά. Παράλληλα, πρότεινε να διαφημιστεί η γραμμή σε Σκόπια, Φιλιππούπολη, Σόφια, Βουκουρέστη, Τίρανα προκειμένου να προσελκύσει τουρίστες. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ανέφερε ότι «είναι ευκαιρία μεγάλη, αφού θέλουμε να λεγόμαστε μητρόπολη των Βαλκανίων, να παρουσιαστεί αυτή η γραμμή σε αυτές τις περιοχές».

«Πρέπει να επικοινωνήσουμε αυτή τη γραμμή, πέρσι ο κόσμος άργησε να την μάθει. Έτσι θα μπορεί να μείνει όλο το χρόνο και δεν είναι ανάγκη να έχει δύο δρομολόγια την ημέρα, άλλα ένα ανά διήμερο. Οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει μια συστηματική ενίσχυση της γραμμής. Έχουμε ανταγωνισμό με τον Βόλο, όπως καταλαβαίνετε και στόχος της πόλης είναι να προσελκύσει τους κατοίκους των νησιών να εξυπηρετούνται από τη Θεσσαλονίκη», τόνισε. Κάλεσε τον κόσμο, αντί να πηγαίνει μόνο στην Χαλκιδική, να βάλει στο πρόγραμμά του και τα τρία νησιά των Σποράδων.

Στις προσπάθειες που κατάβαλε η δημοτική αρχή για να επανέλθει η σύνδεση με τις Σποράδες αναφέρθηκε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Σπύρος Πέγκας. «Χρειάστηκαν και φέτος πολλές προσπάθειες και διαβουλεύσεις . Η γραμμή είναι αγαπητή στους Θεσσαλονικείς και η πόλη έχει σημαντική μάζα τουριστών και επισκεπτών που μπορεί να τη στηρίξει», ανέφερε ο κ. Πέγκας.

Την ικανοποίησή της για την έναρξη των δρομολογίων εξέφρασε η Κική Αναγνώστου, εκπρόσωπος του Οργανισμού Τουρισμού Αλοννήσου. «Στηρίζουμε τη γραμμή και αυτή την προσπάθεια. Η φετινή γραμμή ήταν πολύ δύσκολη για εμάς.  Δεν εξυπηρετούνταν οι τουρίστες και κινδυνέψαμε να ακυρωθούν και συμβόλαια», υπογράμμισε η κ. Αναγνώστου, αναφέροντας ότι για τα προβλήματα είχαν ενημερώσει οι αρχές της Αλοννήσου το υπουργείο Ναυτιλίας.

Στο πρώτο δρομολόγιο αναχώρησε με περίπου 120 επιβάτες από τη Θεσσαλονίκη και με τους ενδιάμεσους επιβάτες έφτασε τους 190 επιβάτες στο πρώτο σκέλος του δρομολογίου (κάθοδο) και γύρω στους 100 επιβάτες στην επιστροφή.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν ξέρω για τις δικές σας πληροφορίες ότι το "Ιεράπετρα" τη Δευτέρα θα κάνει κι ένα εξπρές δρομολόγιο στις Σποράδες τη Δευτέρα, αλλά ακόμη δεν είναι καν σε κάποιο σύστημα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...