Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ξέρουμε εάν στους 70000 περιλαμβάνονται οι επιβάτες που διακινήθηκαν ενδιάμεσα στα νησιά με το Flying Cat 4 αλλά και προς τον Άγιο Κωνσταντίνο που κατέληγε το δρομολόγιο του το 2016.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα νούμερα αφορούν αποκλειστικά τη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σποράδες. Τα ενδιάμεσα και ο Άγιος Κωνσταντίνος δεν μπορούν να συνυπολογιστούν σαν κίνηση της Θεσσαλονίκης. Ομοίως η βαρύτητα της σύνδεσης. Με περίπου 250.000 επισκέπτες να φτάνουν με ακτοπλοϊκά στις Σποράδες και άλλες 250.000 με αεροπλάνο στη Σκιάθο μόνο, δεν ήταν το κλάσμα των 25.000 από Θεσσαλονίκη που έκαναν τη διαφορά, όπως γράφτηκε κάπου.

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση από και προς Θεσσαλονίκη είναι 51850 επιβάτες (σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσες), δηλαδή σε ένα διάστημα 100 ημερών που περίπου ταξίδευε το Flying Cat 4 βγαίνει περίπου 260 άτομα ανά σκέλος διαδρομής, ενώ το πλοίο έχει πρωτόκολλο 441 επιβάτες. Και μην ξεχνάμε ότι το 2016 τη τελευταία στιγμή αποφασίστηκε η δρομολόγηση του Flying Cat 4 στις Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

Ανεκτέλεστο σήμερα το δρομολόγιο για το ΕΡΑΤΩ και τον ΠΡΩΤΕΑ στις Σποράδες, με τις ριπές του ανέμου να φτάνουν τα 100 χλμ/ώ στην Σκιάθο.

Συνάντηση των δημάρχων των Σποράδων με την ηγεσία της Hellenic Seaways

Quote


Κλείστηκε για το πρωί της ερχόμενης Δευτέρας το πολυπόθητο ραντεβού των δημάρχων των τριών νησιών με τους επικεφαλής της Hellenic Seaways, προκειμένου να συζητήσουν το φλέγον θέμα που αφορά την ακτοπλοϊκή γραμμή της Θεσσαλονίκης. Οι δήμαρχοι Σκιάθου Δημήτρης Πρεβεζάνος, Σκοπέλου Χρήστος Βασιλούδης και Αλοννήσου Πέτρος Βαφίνης, θα μεταφέρουν το αίτημα της διατήρησης της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκης – Βορείων Σποράδων, και ταυτόχρονα την ανησυχία των κατοίκων αλλά και των επαγγελματιών των νησιών. Σύμφωνα με πληροφορίες, εξάλλου, προγραμματίζονται και άλλες επαφές.

Συγκεχυμένες είναι οι πληροφορίες σχετικά με το πλοίο «Μυρτιδιώτισσα» που συνδέει τα νησιά με τον Αγιο Κωνσταντίνο στη διάρκεια της θερινής σεζόν. Μέχρι στιγμής δεν είναι γνωστό αν το «Μυρτιδιώτισσα» ή κάποιο άλλο πλοίο θα δρομολογηθεί στη συγκεκριμένη κατεύθυνση στη διάρκεια της θερινής σεζόν. Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, υποβλήθηκε αίτημα έναρξης των δρομολογίων μετά το Πάσχα. Πρόθεση της εταιρείας, πάντως, είναι να διατηρηθεί ανοιχτή η επικοινωνία των νησιών με τον Αγιο Κωνσταντίνο.

Οι δήμαρχοι των τριών νησιών θα επιδιώξουν, όπως όλα δείχνουν, επαφή και με τη συγκεκριμένη πλοιοκτήτρια εταιρεία, προκειμένου να αποσαφηνίσουν τις προθέσεις που υπάρχουν για την, εξίσου σημαντική, γραμμή του Αγίου Κωνσταντίνου.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Με “άδειο καλάθι” επιστρέφουν οι Δήμαρχοι

Θεσσαλονίκη γιοκ!
 
Το δρόμο της επιστροφής πήραν οι τρεις δήμαρχοι των Βορείων Σποράδων χωρίς -όπως ήταν αναμενόμενο-, αποτέλεσμα, αφού στη συνάντηση που είχαν στα γραφεία της Hellenic Seaways, στην οποία πήραν μέρος η κα Βογιατζόγλου και ο κ. Σαντίκος, ο Αντ. Αγαπητός, Α' Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της HSW, τους ξεκαθάρισε ότι δεν είναι στις προθέσεις της εταιρίας η δρομολόγηση ταχύπλοου στη γραμμή Θεσσαλονίκης - Βορείων Σποράδων, αφού η γραμμή θεωρήθηκε όχι κερδοφόρα.

Μετά το άκαρπο ραντεβού οι δήμαρχοι επισκέφθηκαν τον υφυπουργό Ναυτιλίας Νεκτάριο Σαντορινιό, ο οποίος τους είπε ότι είναι γνώστης του προβλήματος, θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να πείσει κάποιους πλοιοκτήτες να μπουν στη γραμμή, αλλά, όπως είναι φυσικό, δεν υποσχέθηκε τίποτα….
 
 
Link to comment
Share on other sites

On 11/1/2018 at 12:38 PM, gtogias said:

To οποίο νούμερο των 70.000 δεν τεκμαίρεται από κάπου, σύμφωνα δε με την Στατιστική Υπηρεσία, (για το 2016) ο αριθμός των επιβιβασθέντων από Θεσσαλονίκη για όλους τους προορισμούς είναι 25.199 και των αποβιβασθέντων από όλους τους προορισμούς 26.651.  Του 2017 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.

 

On 11/1/2018 at 1:50 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η κίνηση από και προς Θεσσαλονίκη είναι 51850 επιβάτες (σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσες), δηλαδή σε ένα διάστημα 100 ημερών που περίπου ταξίδευε το Flying Cat 4 βγαίνει περίπου 260 άτομα ανά σκέλος διαδρομής, ενώ το πλοίο έχει πρωτόκολλο 441 επιβάτες. Και μην ξεχνάμε ότι το 2016 τη τελευταία στιγμή αποφασίστηκε η δρομολόγηση του Flying Cat 4 στις Σποράδες.

 

On 12/1/2018 at 12:50 AM, proud_ionian said:

διπλα τους μετραμε τους επιβατες; οι 25.000+ που πηγαν στα νησια, γυρισαν κιολας. δεν εμειναν εκει ;) 

@proud_ionian σωστά τα λες και σωστά τα έχουν παραθέσει. 25χιλ επιβιβασθεντων και 25χιλ αποβιβασθεντων εγραψε ο gtogias.

Και ορθώς έγιναν και οι υπολογισμοί από τον Π100.

Μιλάμε λοιπον για πληρότητα του πλοίου που κατα μ.ο. αγγίζει οριακά το 60%, και ορθώς καταλήγουν στο συμπέρασμα οτι δεν είναι κερδοφόρα  (άλλο βγάζω τα εξοδα μου κι άλλο βγάζω τα έξοδά μου και συνάμα αυξάνω και τον τζίρο μου ;) )

Link to comment
Share on other sites

Θέλει να βάλει 3μηνες ο Ηλιο και προσπαθουν να πείσουν την Hellenic να ερθει ,γιατι οι μεν φοβουνται οτι δε θα ερθει και η hsw το πολεμο τιμων.Έτσι κατάλαβα απο φίλο μου Βολιώτη σημερα που μιλησα και ειναι συνεχώς στα νησιά...

Link to comment
Share on other sites

Την αισιοδοξία του για τη θετική έκβαση του αιτήματος για συνέχιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες εξέφρασε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.

Quote

 

Όπως έκανε γνωστό ο κ. Μπουτάρης, επικοινώνησε με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτιής Π. Κουρουμπλή και του ζήτησε να επιδοτήσει το κράτος τη γραμμή, στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή άλλη λύση, ενώ ο υπουργός τον ενημέρωσε ότι το θέμα θα συζητηθεί τις επόμενες ημέρες.

Υπενθυμίζεται ότι η Θεσσαλονίκη επανασυνδέθηκε, έπειτα από παύση έξι ετών, με τις Σποράδες το καλοκαίρι του 2016. Τα δρομολόγια που πραγματοποιούνται μόνο κατά την καλοκαιρινή περίοδο, συνεχίστηκαν και το 2017, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ότι δεν θα τα συνεχίσει το καλοκαίρι του 2018.

Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμαρχος είπε ότι πρέπει να εξεταστούν όλες οι πιθανές λύσεις, ενώ ανέφερε ως ιδέα να επιβαρύνεται ο ταξιδιώτης με ένα ποσό, π.χ. ένα ευρώ επιπλέον, προκειμένου να συνεχίσει να υφίσταται το δρομολόγιο. Επεσήμανε ωστόσο, ότι το σημαντικότερο είναι να υπάρχει συνεργασία και κοινή γραμμή μεταξύ όλων των φορέων και ειδικά με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης αλλά και με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, πολλώ δε μάλλον όταν οι θεματικές είναι κοινές.

Από την πλευρά της, η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, δήλωσε ότι ο Οργανισμός είναι ανοιχτός στις συνεργασίες, και τόνισε αναφερόμενη στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, ότι χρειάζεται να ασκηθεί από κοινού, περαιτέρω πίεση στους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες, όπως έγινε και στο παρελθόν.

Οι δηλώσεις του δημάρχου έγιναν στο πλαίσιο εκδήλωσης για την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του τμήματος της αντιδημαρχίας Τουρισμού, στους οποίους ο κ. Μπουτάρης έδωσε συγχαρητήρια για τα αποτελέσματα της δουλειάς και των προσπαθειών τους.

Ως οικοδεσπότης, ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας, υπογράμμισε ότι η συνολική εικόνα για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης είναι καλή, ευχαρίστησε τους επαγγελματίες και φορείς του τουρισμού αλλά και της εκπαίδευσης, οι οποίοι έδωσαν το παρών στην εκδήλωση που έγινε στο δημαρχείο, και ανακοίνωσε ότι την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να γίνει γνωστό το πρόγραμμα για τις δράσεις της Διπλωματίας των Πόλεων, που θα υλοποιηθούν το 2018.

 

Ενώ οι δήμαρχοι ζήτησαν να παρέμβει το υπουργείο για να δρομολογηθεί ταχύπλοο άλλης εταιρίας στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, για την καλοκαιρινή περίοδο Ιούλιος – Σεπτέμβριος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δελτίο Τύπου της HELLENIC SEAWAYS για τη γραμμή Θεσσαλονίκης – Β. Σποράδων

Quote

Σε συνέχεια πολλών δημοσιευμάτων τις τελευταίες εβδομάδες όπου αναφέρεται πως η HELLENIC SEAWAYS εγκατάλειψε την γραμμή Θεσσαλονίκης – Βορείων Σποράδων ενημερώνουμε για τα παρακάτω:

Η HELLENIC SEAWAYS ως η μόνη ακτοπλοική εταιρεία που την τελευταία δεκαπενταετία και συγκεκριμένα τα έτη 2004, 2005, 2006 και 2009 επιχείρησε με ταχύπλοο πλοίο την δρομολογιακή σύνδεση της συμπρωτεύουσας με το σύμπλεγμα των νησιών των Β.Σποράδων, κατέβαλλε για ακόμη μια φορά την  προσπάθεια, δρομολογώντας το πλοίο της Flying Cat 4 την θερινή περίοδο του 2016. Παρόλο που τα οικονομικά αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, συνέχισε την προσπάθεια και το 2017 συμβάλλοντας στην Τουριστική ανάπτυξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

Παρόλα αυτά, το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης δρομολόγησης δεν κατεγράφη με θετικό πρόσημο για ακόμη μια χρονιά, καθιστώντας ασύμφορη οικονομικά την συνέχιση του εγχειρήματος.

Η HELLENIC SEAWAYS δεν εγκατέλειψε τη γραμμή, γιατί δεν ήταν μια γραμμή η οποία της ανήκε. Κατέβαλε επί δύο συναπτά έτη μεγάλη προσπάθεια για την σύνδεση αναλαμβάνοντας μόνο αυτή τον οικονομικό κίνδυνο.

Με το τέλος της δεύτερης χρονιάς και δεδομένων των αποτελεσμάτων αποφάσισε πως δεν ήταν πλέον εφικτό να συνεχίσει τη δρομολόγηση και εγκαίρως, ως ο Νόμος 2932 ορίζει, ήταν γνωστό από το 2017 ότι το πλοίο της Flying Cat 4 είχε ήδη δρομολογηθεί σε άλλη γραμμή.

Η HELLENIC SEAWAYS θεωρεί πως οι πρόσφατες πρωτοβουλίες που αναλαμβάνονται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση και είναι σε εγρήγορση παρακολουθώντας τις εξελίξεις.

Μέσα στη τελευταία 15ετια η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες είχε επιχειρηθεί από τη NEL LINES με το Αλκυόνη το 2010 ενώ κάποια χρόνια πιο πίσω η GA Ferries με συμβατικό πλοίο στα πλαίσια του δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη Σποράδες Κυκλάδες Ηράκλειο

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνέντευξη της προέδρου της ένωσης ξενοδόχων Σκοπέλου, όπου ελπίζει ότι θα βρεθεί ενδιαφερόμενος για τη γραμμή Θεσσαλονίκης Σποράδων με την οικονομική στήριξη των αρχών της Θεσσαλονίκης (λένε ότι υπάρχει ενδιαφέρον και από τη HSW), αλλά και για την καθυστέρηση της ανάρτησης των δρομολογίων στις γραμμές των Βορείων Σποράδων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μεγάλη ανατροπή, αν ισχύει το δημοσίευμα:

Ενδιαφέρον από την Golden Star Ferries για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σποράδων

Νέες εξελίξεις στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Σποράδες φέρνουν ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα, καθώς εμφανίστηκε εταιρεία η οποία εκδήλωσε ενδιαφέρον για την γραμμή. Η εταιρεία Golden Star Ferries κατέθεσε εγγράφως αίτηση χθες Παρασκευή προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την έκτακτη δρομολόγηση των ταχύπλοων πλοίων της (Superspeed και Supercat) στην γραμμή Θεσσαλονίκη – Σποράδες.

Η εταιρεία ζήτησε έγκριση για να δρομολογήσει τα δύο προαναφερθέντα ταχύπλοα για το διάστημα από τις 15 Ιουνίου έως τις 9 Σεπτεμβρίου 2018.

Στην επιστολή της αναφέρει επίσης ότι για την εν λόγω σύνδεση υπήρξε «έντονη απαίτηση του Δημάρχου» Θεσσαλονίκης.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση, αν όντως υλοποιηθεί. Ωστόσο εκτιμώ ότι μάλλον έχει τεράστιο ρίσκο η δρομολόγηση όχι μόνο ενός, αλλά δύο πλοίων την στιγμή που η HSW δεν διατήρησε το FC4 κρίνοντας τη γραμμή ασύμφορη.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τη σύνδεση Θεσσαλονίκης Σποράδες από τη Golden Star Ferries, υπάρχει αίτημα για τη προέκταση μέχρι το Βόλο. Οπότε μάλλον θα πρέπει να μιλάμε για αντίθετα δρομολόγια!! Δηλαδή το ένα να ξεκινάει από το Βόλο και το άλλο από τη Θεσσαλονίκη.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ας πάνε στη γραμμή που πήραν και ας αφήσουν τα τσαλιμάκια, μια χαρά ειναι η 10η πρωινή...Ουτε κίνηση ουτε τιποτα. Φευγει και 12 άλλο πλοιο για Κυκλάδες μετά...

Δλδ θα ακυρώσουν το εαυτό τους που έφτασαν μεχρι το Νομικό Συμβούλιο...

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα σε μια γραμμή μονάχα τους,παρά στον ανταγωνισμό τον έντονο και με τετοια ώρα αναχώρησης....Γιατι,μη γελιόμαστε,δεν ήταν και η καλύτερη ώρα....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

σοφη κινηση ειναι (αν ειναι οντως γεγονος).

πανε σε μια γραμμη που δεν καλυπτεται και που παρακαλανε οι ντοπιοι να καλυφθει. πιστευω οτι αν πετυχει, θα μπορεσουν να το εξαργυρωσουν αυτο (το οτι εκαναν χαρη).

εχει ενα ρισκο, αλλα αν εγκριθει με το βολο μεσα, δεν ειναι τοσο μεγαλο.

Link to comment
Share on other sites

Εκαναν μεν χαρη αλλα δίνουν "δίκιο" στους πολέμιους των για την δρομολόγηση στι κυκλάδες.

Είναι δίκοπο μαχαίρι, Αλλά η ωρα αναχωρησης στις 10 ειναι μια εξαιρετική για μενα ωρα και συντασσομαι με τον @Petros P

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και ότι ξαφνικά ανακάλυψαν ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στη γραμμή!!! Ως προς τον ανταγωνισμό τίποτα δεν άλλαξε, το μόνο που άλλαξε είναι η ώρα, η οποία και για μένα είναι καλύτερη, όχι μόνο σαν ώρα, αλλά γιατί τους διαφοροποιεί και από τον (τόσο έντονο) ανταγωνισμό. Πάνε να κάνουν τα ίδια που κάνουνε στη Ραφήνα που δεν τους βγήκαν κιόλας!! Τί νόημα έχει να φεύγουν τόσα πλοία την ίδια ώρα για τους ίδιους προορισμούς;; Ας διαφοροποιηθούν και λίγο και ας ξεφύγουμε και απ'τη λογική ότι αν δεν είναι 7-8 το πρωί δεν είναι καλή ώρα, ειδικά για δρομολόγια ταχυπλοων 2-4 ωρών! Και αν προσφέρουν λίγο καλύτερες υπηρεσίες/συνέπεια (όχι και τόσο δύσκολο) ή λίγο καλύτερες τιμές (που πιστεύω υπάρχει περιθώριο) θα έχουν ένα παραπάνω πλεονέκτημα!

Στο κάτω κάτω ας βάλουν μόνο το ένα απ'τα δύο να δουν πώς θα πάει.. δε γίνεται να ακυρώνουν τόσο απλά την ώρα που πήραν και την επιμονή τους στη γραμμή τόσο καιρό!

Link to comment
Share on other sites

On 5/21/2018 at 10:31 AM, hsw said:

Στο κάτω κάτω ας βάλουν μόνο το ένα απ'τα δύο να δουν πώς θα πάει.. 

Μια σοβαρή εταιρεια οπως η golden θα φρόντιζε να εχει δυο σκάφη για να μπορει να καλύπτει τον σχεδιασμό της γραμμής που εξυπηρετεί σε περιπτωση πχ κάποιας απροοπτης βλάβης .

Επιπροσθετα Ο βολος αυτη την στιγμη μετράει - 1 ενα γατάκι που κάποτε έκανε το πρωινο απο εκει και το μεσημεριανό προς αγιο  , και το αλλο γατάκι που εχει απομείνει το  5 δεν εχει δρομολογια Π Σ Κ απο Βόλο οποτε θα βρει αμεσα ρόλο και το ενα και το αλλο απο Θεσσαλονίκη .

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όποια εταιρεία δεν έχει δύο πλοία σε μια γραμμή δεν είναι σοβαρή;!; Από που κι ως που;

Και το Flyingcat 4 την πρώτη του χρονιά στη Θεσσαλονίκη έκανε δρομολόγια και από Θεσσαλονίκη και από Άγιο Κωνσταντίνο, γιατί να μη μπορεί να κάνει και η golden το ίδιο με Βόλο αντί για Άγιο Κων/νο; Δηλαδή το να μπει ένα πλοίο δεν αποκλείει δρομολόγια και από Βόλο και από Θεσ/νίκη!

ΥΓ Υπάρχει κάποιος λόγος που και ο Βόλος και η Θεσ/νίκη μετρούν -1 πλοίο, προφανώς οι εταιρείες που είχαν δρομολογημένα πλοία δεν ήταν ευχαριστημένες με την κίνηση/κερδοφορία. Δε λέω ότι είναι απίθανο να πάει καλά το εγχείρημα, απλά πιστεύω ότι το να βάλεις δύο πλοία σε αυτές τις γραμμές χωρίς να υπάρχουν και τα καλύτερα δείγματα είναι μεγάλο ρίσκο, οπότε ας βάλουν το ένα και αν πάει καλά ας αυξήσουν την παρουσία τους από του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...