Jump to content
Shipfriends

Prince (IMO 7347548)


Recommended Posts

το καμαρι της σκανδιναβιας (cesme) γυρω στις 17.30 περασε απο τον τρικουπη.

μολις παραλαξει το Δρεπανο (εργοστασιο ΤΙΤΑΝ) κοβει δρομο και σιγα σιγα πλησιαζει το στενο. (οχι μονο αυτο ολα οσα πανε δυτικα ετσι κανουν).

καθε 4 μερες γυρω στις 5 περνα ο μαγκας προς brindisi ολο το καλοκαιρι. δεν εχω αξιωθει να τον φωτογραφησω ακομη γιατι συνηθως πλατσουριζω εκεινη την ωρα.

στο ταξιδι προς την αξιαγαπητη γειτονα περνα πρωι και τα πρωινα συνηθως κωλυομαι

________________________________________________________________________________________________________

(1974, ex-Prinsessan Birgitta, Stena Scandinavica, Scandinavica, Tarek L, Venus, King of Scandinavia, Cesme, Wind Ambition)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Το CESME ειναι λοιπον,ενα καραβακι που γουσταρω καθε φορα που το βλεπω κ επισης εχει κ αξιοπρεπη ταχυτητα για τα χρονια του(20+ μιλια);)Εδω ειναι φωτογραφημενο στο τουρκικο λιμανι!

post-709-128326976201_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
copy post
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Το CESME εθεάθη ηλεκτρονικώς να κατηφορίζει το Αιγαίο λίγες ημέρες πριν. Πιθανότατα ξεχειμώνιασε σε καποιο ναυπηγείο ή ντόκο της Βασιλεύουσας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

το cesme παραμενει γοητευτικο παρα τα χρονια του. η πλωρη του μοιαζει αρκετα σε ιαλυσσος κλπ. εκεινο που ειναι παραξενο ειναι οτι το clam shell δεν εχει σφραγιστει και οταν δεις το καραβι νυχτα απο κοντα (με κλειστο to clam shell) φαινονται ξεκαθαρα τα φωτα του γκαραζ:eek:

Link to comment
Share on other sites

To oποίο CESME ανεβοκατεβαίνει ακατάπαυστα το Αιγαίο μιας και ενώνει το ομόνυμο λιμάνι με το Brindisi. Προχθές που το είδα στο ιταλικό λιμάνι έφερε απίστευτα μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων τα οποία όμως αποβιβάζονταν με απελπιστικά αργούς ρυθμούς. Από φορτηγά σχεδόν τίποτα. Δεν ξέρω τι δρομολόγια κάνει πάντως Σάββατο απόγευμα φτάνει στο Brindisi και έχει εθεαθεί αρκετές Δευτέρες πρωί να ανηφορίζει τον Τσικνιά. Ωστόσο δεν φάνηκε να φορτώνει μέχρι τις 21:00 που το έβλεπα.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ενδιαφεροντα αυτα που μας λες George! Εγω πιστευα οτι 'κρατιεται΄στην γραμμη απο τα φορτηγα που θελουν να μεταβουν στην νοτια Ιταλια...Προφανως οι πρακτορες του πλοιου εχουν καλη δουλεια και ετσι υπαρχουν αρκετοι τουριστες(τα ΙΧ που λες)που σχεδιαζουν τις διακοπες τους με αυτο.

Τα δρομολογια του μεχρι τις 8/9 ηταν για Brindisi ενω απο τις 11-22/9 θα πηγαινει Ancona;)

EDIT Φετος το πλοιο κανει τον γυρο της Πελοποννησου,αντιθετα το προηγουμενο καλοκαιρι περνουσε σχεδον παντα απο τον ισθμο.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

εκεινο που ειναι παραξενο ειναι οτι το clam shell δεν εχει σφραγιστει και οταν δεις το καραβι νυχτα απο κοντα (με κλειστο to clam shell) φαινονται ξεκαθαρα τα φωτα του γκαραζ:eek:

Ο πλωριός καταπέλτης χρησιμοποιείται μόνιμα στο λιμάνι του Τσεσμέ, όπως δείχνει και η φωτό του Ν.ΧΙΟΣ παραπάνω.

Για το σφράγισμα παραπέμπω στον αντίστοιχο του ΘΕΟΦΙΛΟΣ που είναι διαμπερής κι αυτός.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Μαλλον το cesme-port δεν παιρνει παραπανω απο 2 μεγαλα πλοια(αν και απο τον δορυφορο φαινεται πως ακομα ενα πλοιο μπορει να κανει πρυμοδετηση...)Προφανως παντως,περιμενει να κανει αυτα τα 2 δρομολογια που μας λεει ο chiotis παραπανω και μετα τερμα το μαρτυριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

03,10/10 ματαιώνονται οι αναχωρήσεις από Αncona και 01,08/10 οι αναχωρήσεις από Τσεσμέ. Άρα θα φάει 2 βδομαδούλες ράδα το βαπόρι, όπως πέρσι. Το τελευταίο δρομολόγιο της χρονιάς είναι 24/10 από Ancona.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Έτσι εξηγείται αυτό που έγραφαν στο site με τα δρομολόγια

ITALY-TURKEY FERRY

LIMITED VEHICLE PLACES AND CABINS IN 2010 SEASON

BE SURE TO BOOK EARLY TO GET EXACTLY WHAT YOU WANT

ΥΓ. Τώρα που η γραμμή μένει χωρίς βαπόρι επιβάλλεται η ΝΕΛ να εξετάσει το άνοιγμα που έλεγε στην Τουρκία.;):D

Link to comment
Share on other sites

Στο Ferries Of Southern Europe είχαν πει ότι το πλοίο πουλήθηκε μεν αλλά ότι η εταιρία ψάχνει ήδη τον αντικαταστάτη για να επιστρέψει στα δρομολόγια από τέλη Ιουνίου. Αυτό βέβαια άμα θέλουμε το πιστεύουμε :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Στο forum του naviearmatori γραφουν οτι ανηκει πλεον στην http://www.c-bed.dk/ για να γινει πλωτο ξενοδοχειο.Αφου αλλαξε κι ονομα μαλλον θα πουληθηκε:confused:

Και απο το www.cruisingtalk.com τα ιδια νεα

The Cesme is being converted into a floating Hotel ship for offshore drilling, and wind park installation.

αλλα εμεις θα το θυμομαστε παντα ετσι:P

http://www.youtube.com/watch?v=wXcj0FhCtVg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 6 years later...

Με αφορμή  την αγορά του Wind Solution  είδαμε και το άλλο πλοίο της πρώην εταιρείας του το Wind Ambition.Ένα βαπόρι που μου άρεσε πάντα και θα ταίριαζε γάντι στο Αιγαίο.Με καλή ταχύτητα ιδανικό μέγεθος και πολλές καμπίνες.Αν ερχόταν στο Αιγαίο πριν μια 20αετία θα έκανε σίγουρα τη διαφορά.Πριν καμιά 10αριά χρόνια ήταν στα μέρη μας δρομολογημένο με το όνομα Cesme Τουρκία-Ιταλία.Πανέμορφο βαπόρι,ένα μεγάλο Ιαλυσσός.Γνωρίζουμε άλλες πληροφορίες για αυτο;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Wind Ambition (IMO 7347548)

Οπως πολλα αλλα πλοία στο πλανήτη Γή ,πωλείται και αυτο. Αραγε θα το τσιμπησει κανεις δικοςμας τώρα που αρεσκομεθα στη vintagιλα και έχουμε γίνει πλωτό shipsnostalgia ? :lol:

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...