Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Ο Ιανουάριος έκλεισε με μέση τιμή του MGO στον Πειραιά τα 633 δολλάρια ο τόνος(από 591 το Δεκέμβρη), σύμφωνα με αυτά που βλέπω εγώ δηλαδή.

Σταθερά ανοδικές οι τιμές λοιπόν.

 

Το άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι πως δεν ακούω απολύτως τίποτε σχετικά με τη συμμόρφωση των ακτοπλοικών με το

Global sulphur cap. Μάλλον είναι στο θα δούμε η ιστορία αυτή, και βλέπω στο τέλος να υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις για όλους

Και ελεγείες πρός το Κράτος για βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πεσμένες λίγο οι τιμές το Φεβρουάριο στον Πειραιά, γύρω στα 375 δολλάρια το HFO και σχεδόν 600 το MGO. Το ενδιαφέρον αν δεί κανείς το curve είναι πως στη μέση του μήνα υπήρχε σημαντική πτώση αλλά στις τελευταίες μέρες του μήνα οι τιμές πήραν πάλι τον ανήφορο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/12/2018 at 2:13 PM, Nick the Greek said:

Το άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι πως δεν ακούω απολύτως τίποτε σχετικά με τη συμμόρφωση των ακτοπλοικών με το

Global sulphur cap. Μάλλον είναι στο θα δούμε η ιστορία αυτή, και βλέπω στο τέλος να υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις για όλους

Και ελεγείες πρός το Κράτος για βοήθεια.

 

Από τη χτεσινή ομιλία του προέδρου της ΣΕΕΝ Σακέλλη στο Theseanation Conference:

Quote

 

Το 2020 θα είναι μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά λόγω των υποχρεώσεων μας για κατανάλωση IFO 0,5% περιεκτικότητας σε θείο, το οποίο αναμένεται να είναι ακριβότερο κατά 45% σε σύγκριση με τον τύπο των καυσίμων που καταναλώνονται σήμερα. Σύμφωνα με τις σημερινές τιμές η επιβάρυνση υπολογίζεται σε €150 ανά τόνο και θα επηρεάσει αρνητικά τα αποτελέσματα των Εταιρειών μας κατά 70,000,000 € περίπου.

Η τοποθέτηση ειδικών φίλτρων μπορεί να αποτελέσει λύση στο πρόβλημα αλλά με σημαντικό κόστος επένδυσης και αρκετά τεχνικά προβλήματα τα οποία πρέπει να λυθούν.

Αυτό το οποίο είναι βέβαιο είναι ότι ήδη διανύουμε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο με την αύξηση του κόστους των καυσίμων να είναι προγραμματισμένη και θεσμοθετημένη και με αναμενόμενες αρνητικές επιπτώσεις και στην κίνηση.

Για να μπορέσει η Ακτοπλοΐα να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που είναι βέβαιο ότι θα παρουσιαστούν, είναι απαραίτητο να προχωρήσουμε άμεσα στις αναγκαίες θεσμικές αλλαγές για την απαλλαγή των εταιρειών μας από υποχρεώσεις Δημόσιας Υπηρεσίας και για την παροχή μεγαλύτερης ευελιξίας στην εκμετάλλευση των πλοίων μας.

 

 

Νομίζω είναι προφανές πρός τα που πάει το πράγμα. Οι κανονισμοί για το global sulphur cap δεν μπήκαν προχτές, είναι στο πρόγραμμα εδώ και χρόνια πλήν όμως ακόμα και οι πιο σοβαρές εταιρείες απλά μετράνε το χρόνο και βάζουν πίεση στην κυβέρνηση. Πιστεύω πως θα έχουμε πολλά να σχολιάσουμε ακόμα σχετικά με αυτό το θέμα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Πολύ σωστός ο @Orestis και για να δούμε τι σημαίνει αυτό πρακτικά, η μέση τιμή Απριλίου στον Πειραιά για το 380άρι είναι στα 395 USD/mt και -αυτό είναι που καίει- για το MGO στα 653 USD/mt. Σε σύγκριση δηλαδή με το Μάρτιο, έχουμε αύξηση 20 δολλάρια στο HFO και 50 στο MGO. 

 

Πρός χάριν κατανόησης, η μέση τιμή του MGO πέρυσι τον Μάιο ήταν στα 478 δολλάρια. Περίπου 175 δολλάρια αύξηση ή 36% επάνω σε σχέση με πέρυσι τέτοιον καιρό. Αν συγκρίνουμε με τον περσινό Ιούνιο, η αύξηση αγγίζει το 50%. Αν οι άλλες παράμετροι, δηλαδή το ύψος της επιβατικής κίνησης και οι τιμές των εισιτηρίων δεν αυξηθούν και με δεδομένο πως τα δρομολόγια είναι πάνω-κάτω τα ίδια, προμηνύεται μια ενδιαφέρουσα χρονιά για τους ιδιοκτήτες ταχυπλόων. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχουμε και κλαίμε(στην κυριολεξία) τις τιμές του Μαίου στον Πειραιά, προφανώς ένας μέσος όρος κατ' εκτήμιση: Το 380άρι από 395 δολλάρια τον Απρίλιο, στα 442 το Μάιο, κοντά 50 δολλάρια ο τόνος αύξηση. Το δε MGO από τα 653 ανέβηκε 40 δολλάρια στα 693. Είναι πάααααρα πολλά τα λεφτά, Neptune. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα οι τιμές των καυσίμων το δίμηνο Ιουνίου-Ιουλίου. Μέση τιμή για το IFO 380 λίγο πάνω από τα 450 δολλάρια ο τόνος. Όσοι έχετε ταχύπλοα, αλλάξτε κανάλι τώρα:D μια και η μέση τιμή του MGO διαμορφώθηκε κοντά στα 680 δολλάρια ο τόνος. Δύσκολοι καιροί για ταχύπλοα.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Παρα την συνεχιζομενη αποκλιμακωση των διεθνων τιμων του πετρελαιου,λογω αυξησης των αποθεματων των ΗΠΑ και αυξημενης παραγωγης απο αλλες πετρελαιοπαραγωγες χωρες που μεχρι ωρας φαινεται να καλυπτουν πληρως τις απωλειες που μπορει να υπαρξουν απο το εμπαργκο στο Ιρανικο αργο,οι μειωσεις αυτες δεν εχουν περασει ακομα στα ναυτιλιακα καυσιμα τα οποια κινουνται ακομα στα επιπεδα που αναφεραμε και πριν απο ενα μηνα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω πως η όποια μείωση θα είναι παροδική. Όσο πλησιάζουμε πρός το 2020 -στη θεωρία τουλάχιστον- θ' αρχίσει η παραγωγή καυσίμων συμβατά με την περιεκτικότητα σε Θείο. Έλα όμως που η παραγωγή αυτή θα γίνει ως επί το πλείστον σε υπάρχουσα διυλιστηριακή υποδομή απ' ότι λένε οι αναλυτές. Οπότε θα έχουμε επί της ουσίας τριών ειδών καύσιμα(HFO 3.5% S, HFO 0.5% S και MGO), πράγμα που εικάζεται πως θα επηρεάσει την διαθεσιμότητα. Αυτό που θα παίξει ρόλο τελικά, θα είναι και οι απόλυτες τιμές αλλά και τα spreads μεταξύ των.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τρελος κατηφορος-επιτελους-και για το ναυτιλιακο καυσιμο.Μεσα σε 15 μερες επεσε απο τα 500 $/tn  στα 438 το χοντρο.Το ψιλο,αν και δεν βαζει κ κανεις δικος μας αυτη την εποχη,απο τα 730 εκλεισε χθες στη σατανικη τιμη :P των 666 $/tn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τρομερη βουτια 20% χθες στις τιμες του ifo380 με κλεισιμο στα 410 $/mt.Βεβαια μη χαιρεστε  γιατι για να αρχισουν να χαιρονται πραγματικα οι φιλοι μας οι ακτοπλοοι(οι ιδιοκτηται οχι οι αλλοι :P )πρεπει να κατεβουν οι τιμες κανα πενηνταρικο τουλαχιστον ακομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τι κι αν αρχές του χρόνου το IFO380 έφτασε τα 330 $/MT, οι τιμές στα εισιτήρια δεν άλλαξαν φίλε @MILTIADIS. Ο Γενάρης κλείνει με τιμή κοντά στα 400 $/MΤ συνεχίζοντας την ανοδική πορεία που έχει από τις αρχές του έτους.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καινούριο άρθρο στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds σήμερα που προβλέπει έκρηξη στις τιμές των καυσίμων και πιο συγκεκριμένα του MGO, με φόντο το 2020. Τιμές Πειραιά την περασμένη Παρασκευή περίπου στα 435 δολλάρια ο τόνος το χοντρό(HFO) και 670 δολλάρια ο τόνος το ψιλό(MGO). Είχαμε δηλαδή αύξηση 20 δολλαρίων μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες, σε σύγκριση με την περασμένη Δευτέρα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ακούγεται στην αγορά πως τα ΕΛΠΕ προτίθενται να παράξουν καύσιμο με 0.5% περιεκτικότητα σε θείο, με ταυτόχρονη αλλαγή όσον αφορά το από που προμηθεύονται crude γι αυτήν τη δουλειά. Οπότε αρχίζει να φαίνεται φως στην αγορά. Η τιμή βέβαια, θα είναι ένα άλλο θέμα. Δεν ξέρω τι θα πράξουν οι Άγιοι Θεόδωροι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε σύγκριση μετα τέλη Μαίου/αρχές Ιουνίου, οι τιμές καυσίμων έκαναν το χατήρι των ακτοπλόων. Για το μήνα Ιούνιο η μέση τιμή στον Πειραιά για το HFO είναι περίπου 400 δολλάρια, ενώ μέχρι σήμερα τον Αύγουστο έχει υποχωρήσει ακόμη περισσότερα στα 335 δολλάρια. Το MGO παραμένει ψηλά αλλά φυσικά είναι φθηνότερο απ' ότι νωρίτερα φέτος. Μέση τιμή Ιουνίου στα 610 δολλάρια, ο Αύγουστος ως τώρα είναι στα 591. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/25/2019 at 9:34 PM, georgios express said:

Ξέρεις καλύτερα από τον insider δηλαδή;

Για να είμαστε δίκαιοι, το report αναφέρεται στο 2018 που οι τιμές αυξήθηκαν περίπου 30% και ήταν οι υψηλότερες της τελευταίας 4ετίας. Φέτος υπάρχει μία μείωση της τάξεως του 12-15% αλλά μην ξεχνάμε πως έμειναν 4 μόλις μήνες για το 2020, με ότι αυτό συνεπάγεται στις τιμές των καυσίμων λόγω των νέων κανονισμών.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μαλλον τιποτα δεν θα γινει τελικα μιας και μολις ανακοινωθηκαν τα αντιμετρα το αργο αρχισε να κινειται κ παλι πτωτικα.

Το παραφουσκωσαν τα ελληνικα media κ οι μονοι που βρηκαν ευκαιρια να επωφεληθουν ηταν οι βενζινοπωλες που ανεβασαν απο την επομενη κιολας μερα της επιθεσης τις τιμες στα πρατηρια(ελεος δλδ καπου καπου σ αυτη τη χωρα).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...