Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μεσα στις εναλλακτικες λυσεις που εξεταζονται για την αντικατασταση των 2 spirit, ειναι και η επιμηκυνση τους. στο ferries of northern europe μιλουν για πιθανη επιμηκυνση γυρω στα 25 μετρα, που σημαινει ακομη 300γραμμικα μετρα και 1.500 χωρους επιβατων.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ξαναλεω τα πρωινα.

post-1817-0-29316400-1354475410_thumb.jp

η TT εχει ακομη κερδη, αλλα χανει μεριδιο επιβατων προς τις φτηνες αεροπορικες πτησεις. η πολιτειακη κυβερνηση δηλωνει οτι ειναι συνεπεια της γενικοτερης τουριστικης καμψης στην αυστραλια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Συμφωνα με το ferries outside europe & την εφημεριδα the advocate, το νεο αφεντικο της Τ-Τ σχεδιαζει να αυξησει τα ημερησια δρομολογια στη γραμμη, για να καλυψει την αυξημενη ζητηση και θα προσφερει και δυνατοτητα early bookings.
 
απο οτι καταλαβαινω, τα τελευταια δυο χρονια υπαρχει αυξηση της κινησης επιβατων και camper/τροχοσπιτων, ενω οι προβλεψεις δειχνουν ανοδικη ταση. το μεγαλυτερο μερος του χρονου αγγιζουν απολυτη πληροτητα.
 

We're at capacity at the moment in a large part of the year, so we'll be looking potentially to do more day sailings, [and] actually doing more sailings between Melbourne and Devonport will increase that capacity," Mr Dwyer said.

"We are very full on the evening sailings, so it really is the day sailings that are the key for us to improve passenger numbers going forward."

The changes and improvements being looked at would begin to appear within the next 12 months, Mr Dwyer said.

"We're 8.3 per cent up on last year's passenger numbers so far this year and 17.4 per cent up on the year before, so the passenger numbers are going the right way and we need to keep driving that even further to really support the government's [aim of attracting] 1.5 million visitors to the state".

With more day sailings, Mr Dwyer hopes to further improve the historically challenging issues in regards to caravans and motors homes on the Spirit of Tasmania, with potentially new opportunities outside the peak season.

"The last three years actually the [number of] caravans and motor homes has been increasing. This year we've totalled just under 5000 for caravans and motor homes, which is up from about 4600 two years ago," he said.


"The thought that people can't get their caravans on is maybe when they are trying to book, but certainly the numbers have been increasing the last two or three years."

TT-Line chairman Mike Grainger said with additional sailings came more opportunities for bookings.

"It also provides some opportunities to be a bit more flexible with the fares, and people who will book earlier will get a better deal - that's just the way the business is," he said.

 

δωρακι και φωτο του αφεντικου με ενα απο τα κοκκινα.

 

post-1817-0-37577400-1416287424_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τα πανέμορφα πρώην Superfast III και IV πρόκειται να ξανανιώσουν, αφού η εταιρεία τους θα επενδύσει σε αυτά £30 εκατομμύρια για πλήρη ανακαίνιση του εσωτερικού τους, δηλαδή των καμπινών-σουιτών και κοινοχρήστων χώρων των καταστρωμάτων 7, 8, 9 και 10. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν στα τέλη του Απρίλη και υπολογίζεται να έχουν ολοκληρωθεί ως τον Αύγουστο. Το project έχουν αναλάβει το κορυφαία στο χώρο "Figura"(design) και "Trimline" (εκτέλεση).

 

SPOT-Tean-starboard-lounge.png

 

SPOT-bar-coffe-shop-bar-area-2.png

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα φαστ πραγματικά τα πιο καλοπουλημένα και τα πιο καλότυχα απο όσα έφυγαν. Φροντίδα που λίγα βαπόρια 15ετίας λαμβάνουν. Δεν είναι τυχαίο που η γραμμή δουλεύει παρότι εκεί ως κουλτούρα το αεροπλάνο είναι πολύ πιο διαδεδομένο...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η TT-Line εξασφάλισε χρηματοδότηση $80 εκατομμυρίων για τους αντικαταστάτες (πιθανότατα new buildings) των Spirit of Tasmania I και II (λογικά σε κάνα 5αρι χρόνια θα αποδεσμευτούν και ως τότε θα ονειρεύομαι να τα πάρουμε πίσω  :P ).

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και θα φτάσουν τα 19 αφου οπως φαίνεται η εταιρεια παρήγγειλε 2 νεα πλοία για να τα αντικαταστησει..

Quote

New ships for Spirit of Tasmania!
We are excited to announce that an order will be placed early next year for two brand new purpose built ships.
The new Spirits will replace our current fleet of twin ships (pictured) by 2021

 

23 χρονων για Ελλαδα..χμ..δεν θα ητανκαι ασχημα ,αλλα κανενας Grimaldi θα τα παρει παλι :P

Link to comment
Share on other sites

Με την ανακαίνιση που τους έκαναν θα ήταν πραγματικά πολύ κρίμα να πέφτανε στα χέρια του Grimaldi.  Ιδανικά για την Attica.

Όσο για τα καινούργια ίσως  είναι  Lng.

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Περίεργο να βλέπεις μια εξελιγμένη σχεδιαστικά και τεχνολογικά εκδοχή των Superfast να "γεννιέται" από άλλη εταιρεία. Με το καλό να παραδοθούν και μακάρι να έρθουν τα πανέμορφα ΙΙΙ και IV πίσω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΑΠΟΡΙΑ :

Εάν η οικογένεια Παναγόπουλου ναυπηγούσε σήμερα την επόμενη γενιά πλοίων της σειράς SUPERFAST , πόσο μπροστά θα ήταν για την εποχή τους όπως είχε πράξει στο παρελθόν ?

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακά και φουτουριστικά αλλά ειδικά μπροστά με την πλώρη ξυράφι χάνουν το κλασσικό στοιχείο που έσωζε πολλά ογκώδη βαπόρια απο το να δείχνουν "άσχημα" τον όγκο τους. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντα ήμουν υπέρμαχος της εξέλιξης αλλά αυτό το στυλ  στα πλοία δεν μου πολύ αρέσει. Σίγουρα  οι νέες αυτές γάστρες έχουν βελτιστοποιηθεί ως προς την απόδοση ,αντίσταση κλπ . Αλλά αν αυτή είναι η επόμενη γενιά πλοίων και εξετάσουμε το θέμα  σε βάθος χρόνου, στο τέλος θα ταξιδεύουμε με πλεούμενα κουτιά . (!!:o  Τετράγωνα. !!).  Στο όνομα του φουτουρισμού .

Link to comment
Share on other sites

Mπορεί και να έχεις δίκιο, αλλά τα ίδια λέγανε και για τα Superfast III-IV πριν 20 χρόνια. Για να δούμε πως θα βγουν. 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πέσανε οι υπογραφές και η παραγγελία των 2 πλοίων που θα στοιχίσουν 262 εκατομμύρια ντόλλαρς το καθένα, είναι γεγονός. Παράδοση το 2021, διαστάσεις 212 μέτρα, 1800 επιβάτες, 600ΙΧ. Κι επειδή το παραπάνω link δεν ανοίγει, να και το μακέτο:

 

d193a407103cc3381c967bd5ca27f18d

 

Πηγή: Tradewinds

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...