Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τουλάχιστον για τους Ικαριώτες σε εκείνο που τους βόλεψε πάρα πολύ και το λένε είναι στα ωράρια.Πέραν από το ψαλλίδισμα της χρονικής διάρκειας ταξιδιού επιτέλους φτάνουν μια λογική ώρα στο νησί.Καθημερινές στις 7:15 το απόγευμα αποβιβάζονται βρέξει χιονίσει στον Εύδηλο από εκεί που για 20 χρόνια έφταναν στις 2 στις 4 ακόμα και στις 6 τα χαράματα.

Ένας μάλιστα ταξιτζής στον Εύδηλο σε πηγαδάκι που είχε στήσει με συναδέλφους του την Τετάρτη το απόγευμα έλεγε χιουμοριστικά ότι "το ΜΥΚΟΝΟΣ μου έκοψε μαχαίρι τους καφέδες που δεν είχε μπορέσει ούτε ο καρδιολόγος να μου τους κόψει":D εννοώντας προφανώς μεταξύ σοβαρού κι αστείου ότι έπινε καφέδες για να αντέχει στο καθημερινό ξενύχτι και του έκαναν κακό στην υγεία του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε ταξίδι μου την περασμένη παρασκευή προς τους αγίους τόπους:) το βαπόρι είχε πιάσει πρωτόκολλο και δεν κόβονταν άλλα εισιτήρια από το εκδοτήριο(χειμερινό από 1η απρίλη μπαίνουμε στο θερινό) κι όμως μέσα ενώ κάποιος θα περίμενε την κατάσταση ασφυκτική λόγω και βροχής εν τούτοις ήταν πολύ ανθρώπινη.

Earl θα μου επιτρεψεις,αν και η αγαπη μου για τα αδελφα της HSW ειναι δεδηλωμενη,να διαφωνισω πως με πρωτοκολλο,η κατασταση ειναι ανθρωπινη...Δεν ξερω αν εχει οντως μεγαλη διαφορα με το καλοκαιρινο πρωτοκολλο αλλα εχω ζησει μη ανθρωπινες στιγμες,σε καποια ταξιδια που εχω κανει...Τωρα αναλογως την κατασταση στο εσωτερικο του πλοιου(απο τσαντιρ-style)και την 'ματια' του καθενος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ίσως η HSW θα πρέπει να σκεφτεί την αλλαγή της αγκυροβολίας του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ κι από τα 200αρια να δένει στου Βασιλειάδη εκεί που εδενε μέχρι πρόσφατα το ΑΡΙΑΔΝΗ.

Κι αυτό για τους εξείς λόγους:

1)τέτοιους είδους πλοία με κάποιον σημαντικό άνεμο είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρατηθούν στις άγκυρες οπότε αναγκάζονται να κρατιούνται με λεντίες και αν τυχόν βάλει κανα κουλουριώτικο το πλήρωμα θα χρειαστει να είναι standby

2)Τα πλοία στα 200αρια έχουν γίνει πολλά και ειδικά κάτι πρωινά που είναι πολλά στις αναχωρήσεις τους αρκετές φορές συμβαίνει το γεγονός να έχουν μπλεχτει οι αγκυρες τους

3)Το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ για να δέσει όσο ασφαλώς μπορεί αναγκάζεται να φουντάρει 6-7 κλειδιά οπότε στην αναχώρηση μεχρι να τα βιράρει και να διανύσει την απόσταση μέχρι τα φανάρια έχει χάσει ήδη 10-12 λεπτά.

Ενώ από του Βασιλειάδη κι εύκολα προτεραιότητα πέρνει και από το μόλα σε 2 λεπτά έχει περάσει τα φανάρια

Φιλε Earl εχεις απολυτο δικιο.Χτες εκανε 12 λεπτα ακριβως,για να μαζεψει και τις 2 αγκυρες:eek: Μαλιστα για την δεξια αργησε πιο πολυ,φαινοταν λες και ειχε μπλεχτει με κατι στον βυθο....Το προπελακι βοηθησε την κατασταση ενω χρειαστηκε και ενα συντομο 'αναποδα' για να ολοκληρωθει το σκηνικο:o

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Earl εχεις απολυτο δικιο.Χτες εκανε 12 λεπτα ακριβως,για να μαζεψει και τις 2 αγκυρες:eek: Μαλιστα για την δεξια αργησε πιο πολυ,φαινοταν λες και ειχε μπλεχτει με κατι στον βυθο....Το προπελακι βοηθησε την κατασταση ενω χρειαστηκε και ενα συντομο 'αναποδα' για να ολοκληρωθει το σκηνικο:o

ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ

Το βαπόρι το έχουμε δει να κάνει και 20 λεπτά να μαζέψει τις άγκυρες.

Τώρα για 12 λεπτά θα το συζητάμε??. Τόσα καλά έχει , το μικρό κουσούρι του βρήκαμε??Εάν φύγει από τα 200άρια και πάει απέναντι βέβαια δεν χρειάζετε να φουντάρει.

Μήπως λοιπόν πρέπει να κάτσουν να δούν το (κατασκευαστικό )πρόβλημα του και να το φτιάξουν, αντί να αλλάξουν προβλήτα??

Link to comment
Share on other sites

Μα ρε παιδια ας σοβαρευτουμε. Δεν ειναι κατασκευαστικο προβλημα. Ενα βαπορι σαν το Μυκονος για να κρατηθει ασφαλως πρεπει να ριξει αρκετα κλειδια. Ε μετα οσο γρηγορες μπομπες και να εχει θελει καποιο χρονο. Δε μιλησε κανεις για κουσουρι νομιζω. Εντωμεταξυ δε θελω να σχολιασω το εξης

ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ

Το λιγοτερο αναυτο να λεγεται τετοιο πραγμα...

Link to comment
Share on other sites

σαν το φουρα μιλας καπτα μιμμη:D που προσπαθουσε να μας πεισει οτι στην ευρωπη ολα τα βαπορια πρυμνιοδετουν και δεν πλαγιοδετουν.

και μια πολυ γρηγορη μπομπα που κανει ενα λεπτο το κλειδι, τα 8 κλειδια τα κανει σε 8 λεπτα. αν τωρα εχει μουστακωσει τις αγκυρες (με αλλα λογια "καλουν" σε διαφορετικη κατευθυνση οι καδενες) και δεν μπορει να βιραρει και τις 2 ταυτοχρονα (τουλαχιστον οχι για οολο το "εκταμα") τοτε μπορει να παει 12 και 15 λεπτα.

τωρα αν σε ορισμενους εχει γινει εμμονη ιδεα να βγαλουν το βαπορι σκαρτο, τοτε και το οτι δεν εχει ελαστικη επενδυση στα οκια και στις μπομπες, για να μην κανει θορυβο, κουσουρι θα το βγαλουν.

Link to comment
Share on other sites

τωρα αν σε ορισμενους εχει γινει εμμονη ιδεα να βγαλουν το βαπορι σκαρτο, τοτε και το οτι δεν εχει ελαστικη επενδυση στα οκια και στις μπομπες, για να μην κανει θορυβο, κουσουρι θα το βγαλουν.

Συμφωνώ και επαυξάνω.Τόσα καλά έχει το βαπόρι , για 12 λεπτά καθυστέρηση θα μιλάμε?

Η αλλαγή αυτή απο τα 200άρια (γιατί αυτό είναι το ζουμί), δεν θα οφείλετε στην μπόμπα του πλοίου αλλά γιατί αποφασίστηκε απο εκεί να φεύγει όλη η Ικαροσαμία , μαζί με τους κίτρινους πρέπει να πάνε και οι μπλέ.:):)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρεκορ χθες για το βαπορι απο Ικαρια. Στο ταξιδι της επιστροφης ειχε "μονο" 1023 επιβατες και 125 ΙΧ. Κριμα τα πετρελαια που χαλασε για να παει και στα υπολοιπα λιμανια :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Για τις άγκυρες τα έχουμε ξαναπεί. Στα 200αρια ο βυθός είναι σκαμμένος οι άγκυρες αν δεν αμολύσεις πολλά κλειδιά δεν πιάνουν, το βαπόρι έχει πολλά έξαλα οπότε για να σφαλιστεί και να μπορέσει ο καπετάνιος να ησυχάσει (αν δεν έχει κανεναν πολύ δυνατό άνεμο) πρέπει να φουντάρει 7-8 κλειδιά και να τις μουστακώσει όπως είπε κι ο proud. Τουτέστιν ότι και να κάνεις στην αναχώρηση το 12λεπτο το θέλεις.

Για το περασμένο Σάββατο οι 1023 επιβάτες αποτελούν ρεκόρ διακίνησης επιβατών όλων των εποχών από και προς το λιμάνι του Ευδήλου βάση στατιστικών που κρατάει το λιμεναρχείο.

Παρόλα αυτά το βαπόρι σε 40 λεπτά είχε φορτώσει και είχε σαλπάρει.Οι επιβάτες θα μπορούσαν να ήταν και περισσότεροι αν το βαπόρι δεν είχε χτυπήσει πρωτόκολλο ήδη.

Πάντως το βαπόρι ανταποκρίθηκε πολύ κααλάα στην ααυξημένη κίνηση του Πάσχα εξυπηρέτησε χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις τα νησιά και κέρδισε πολλά θετικά σχόλια. Μόνο την μεγάλη Παρασκευή όπου το βαπόρι ήταν πρωτόκολλο με το 8αρι γεμάτο ο κόσμος στο Ικαριο θέλησε να μπει όλος μέσα κι εκεί ακούστηκαν κάποιες διαμαρτρυρίες ,τα γνωστά περί υπεράριθμών, μη κατανόώντας το λογικό ότι θέσεις από 1η απριλίου πιάνονται κι ααυτές του καταστρώματος.

Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ προτίμησε κι ο υφηπουργός Ε.Ν κ.Πάνος Καμμένος για να έρθει την μεγάλη δευτέρα στην Ικαρία με την οικογένειά του και να φύγει την περασμένη Κυριακή.:)

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

.

Παρόλα αυτά το βαπόρι σε 40 λεπτά είχε φορτώσει και είχε σαλπάρει.Οι επιβάτες θα μπορούσαν να ήταν και περισσότεροι αν το βαπόρι δεν είχε χτυπήσει πρωτόκολλο ήδη.:)

Στις 3/5 το βαπόρι έδεσε στον Εύδηλο προερχόμενο από Σάμο, γύρω στις 9:20και έφυγε από τον Εύδηλο στις 10:30 περίπου (προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 9:05)

Πάντως εγώ που ταξίδεψα τρεις φορές με το βαπόρι το 15θημερο του Πάσχα, παρατήρησα ότι η αποβίβαση γίνεται με αργούς ρυθμούς τόσο στον Εύδηλο, (23/4 ) και πολύ περισσότερο στον Πειραιά (30/4 και 3/5) που ειδικά το Σάββατο 3/5 έφθασε και τη μία ώρα.

Ακόμη τους οδηγούς που δεν ήξεραν τις εσωτερικές σκάλες που οδηγούν στο γκαράζ, τους έστελναν μαζί με τους άλλους επιβάτες να αποβιβαστούν, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις και στο γκαράζ.

Πάντως οι 5:30 ώρες για το δρομολόγιο Εύδηλος - Πειραιάς νομίζω ότι συγχωρούν τις όποιες καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Οι αργοί ρυθμοί αποεπιβίβασης τόσο στο λιμάνι του Ευδήλου όσο και στο λιμάνι του Πειραιά εκεί που δένει έχει να κάνει με τις λιμενικές υποδομές.Η μεγάλη στενότητα του χερσαίου χώρου του Ευδήλου δεν επιτρέπει την μαζική έξοδο επιβαατών από τα δυο κατααπελτάκια κι από το γκαράζ διότι θα μπλοκάρει το σύμπαν και δεν πρόκειται το βαπόρι να ξεφορτώσει τα ΙΧ και τα φορτηγά σε εύλογο διάστημα.Ενώ μια συνεχής ροή αποβίβασης αυτοκινητων και επιβατών είναι πολύ καλύτερα.

Μάλιστα αυτό είναι που θέλει και το λιμεναρχείο Ευδήλου το οποίο τις ημέρες του Πάσχα υπερέβαλε εαυτούς για να αποφευχθούν τα μεγάλα μποτιλιαρισματα στον Εύδηλο.

Εχω ζήσει παλιά μαζικές εξόδους από πλοία στον Εύδηλο και μετά να πήζει το σύμπαν και τα αυτοκίνητα να αποβιβάζονται μετά από πολύ ώρα με ρυθμούς χελώνας.Γι αυτό και το λιμεναρχείο δεν θέλει σε καμία περίπτωση τέτοια αποβίβαση

Στον Πειραια στα 200αρια εκείνο εκεί το φανάρι δίπλα στο λιμεναρχείο που ανοίγει για 4 αυτοκίνητα δημιουργεί χαώδη κατάσταση στο λιμάνι και το μποτιλιάρισμα των ααυτοκινήτων φτάνει μέχρι το γκαράζ του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη στενότητα του χερσαίου χώρου του Ευδήλου δεν επιτρέπει την μαζική έξοδο επιβαατών από τα δυο κατααπελτάκια κι από το γκαράζ

Παρόλα αυτά δεν είδα να ανοίγει και τα δύο καταπελτάκια στον Πειραιά ούτε να βγαίνει κόσμος από το γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

Μα γι αυτό τον λόγο δεν τα ανοίγουν για να μην πήξει το σύμπαν και μην γίνει κάποιο ατύχημα με τα αυτοκίνητα και τους επιβάτες που θα μπλεχτούν.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλα αυτά δεν είδα να ανοίγει και τα δύο καταπελτάκια στον Πειραιά ούτε να βγαίνει κόσμος από το γκαράζ.

Καλημέρα

και απέναντι όταν έδενε κάνοντας το Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη δεν το θυμάμαι να άνοιξε ποτέ και τους δύο καταπέλτες για αποβίβαση επιβατών. Στη Χίο φυσικά ούτε για αστείο μιας και ο χώρος δε το επέτρεπε. Ούτε και το αδελφάκι του ανοίγει ποτέ ( η δε μου έτυχε εμένα) και τους δύο.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλα αυτά δεν είδα να ανοίγει και τα δύο καταπελτάκια στον Πειραιά ούτε να βγαίνει κόσμος από το γκαράζ.

Φιλε maelstorm,εκτος του οπως λεει ο Earl,μπορει να μην ηθελαν να δημιουργησουν πανικο απ τον πολυ κοσμο,μπορει η προσβαση(ανω γκαραζ των IX) του αριστερου(οπως βλεπουμε πρυμα το πλοιο)καταπελτη των επιβατων να ηταν 'μπλοκαρισμενη'...Οταν ειναι με φουλ οχηματα και γεματο το χωρο των αποσκευων,δεν υπαρχει περιπτωση να χωρεσει ανθρωπος να περασει.

Επισης για τον ιδιο λογο δεν βγηκε κοσμος απ το γκαραζ(φουλ απο οχηματα).Οταν πανω στο πλοιο υπαρχουν πανω απο 1000 ατομα και την στιγμη της αφιξης μαζευονται ολοι στο χωρο αποβιβασης,παντα γινεται χαμος,σε οποιοδηποτε πλοιο νομιζω.

Τωρα αν υπαρχουν 2 εξοδοι αποβιβασης(με ικανοποιητικο πλατος)και κυλιομενες τοτε ολα ειναι πιο απλα;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καθυστερηση στην αναχωρηση του Νησος Μυκονος λογό μπλεξιματος στις αγκυρες με αυτές του Μιλενα , μεχρι αυτην την στιγμη γινονται προσπαθειες να τις ξεμπλεξουν. (Το Μιλενα φουνταρισε πανω σε αυτές του Μυκονος)

Edited by Superferry II
Link to comment
Share on other sites

Mε μια ωρα καθυστερηση αναχωσησε τελικα το Νησος Μυκονος απο οτι φαινεται ολα καλα λοιπον. Παντως οτι και να γινεται στο λιμανι καπου ειναι μπλεγμενος και ο Αγουδημος!:D

Link to comment
Share on other sites

ίσως η HSW θα πρέπει να σκεφτεί την αλλαγή της αγκυροβολίας του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ κι από τα 200αρια να δένει στου Βασιλειάδη εκεί που εδενε μέχρι πρόσφατα το ΑΡΙΑΔΝΗ.

Κι αυτό για τους εξείς λόγους:

1)τέτοιους είδους πλοία με κάποιον σημαντικό άνεμο είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρατηθούν στις άγκυρες οπότε αναγκάζονται να κρατιούνται με λεντίες και αν τυχόν βάλει κανα κουλουριώτικο το πλήρωμα θα χρειαστει να είναι standby

2)Τα πλοία στα 200αρια έχουν γίνει πολλά και ειδικά κάτι πρωινά που είναι πολλά στις αναχωρήσεις τους αρκετές φορές συμβαίνει το γεγονός να έχουν μπλεχτει οι αγκυρες τους

3)Το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ για να δέσει όσο ασφαλώς μπορεί αναγκάζεται να φουντάρει 6-7 κλειδιά οπότε στην αναχώρηση μεχρι να τα βιράρει και να διανύσει την απόσταση μέχρι τα φανάρια έχει χάσει ήδη 10-12 λεπτά.

Ενώ από του Βασιλειάδη κι εύκολα προτεραιότητα πέρνει και από το μόλα σε 2 λεπτά έχει περάσει τα φανάρια

4)Στις επιστροφές του πλοίου το πρωί το βαπόρι πέφτει μαζί με τα κρητικά με αποτέλεσμα πολλές φορές να περιμένει στην κίτρινη ακόμη και μισή ώρα.Ενώ στου Βασιλειάδη επειδή μανουβράρει σε άλλη λεκάνη με τα κρητικά θα μπορούσε να μπει σε πολύ λιγότερο χρόνο

Είναι κρίμα το βαπόρι να τρέχει με 26 μίλια,να καίει τόσα καύσιμα και να σε έχουν να περιμένεις έξω από το λιμάνι αρκετή ώρα

5)Το φανάρι στα 200αριά που βγάζει από το λιμάνι στην ακτή Μιαούλη ήταν και είναι απελπισία.Προλαβαίνουν να περάσουν μόνο 4 ΙΧ και ειδικά το Σάββατο στις απογευματινές επιστροφές του βαποριού που έχει και κίνηση η ακτη Μιαούλη, η ουρα για το φανάρι φτάνει μέχρι τον καταπέλτη

Ο Earl επιχειρηματολόγησε από τον Ιανουάριο για την τροποποίηση της πύλης αναχώρησης του πλοίου. Μετά από τέτοια εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση, η HSW το εφαρμόζει από αύριο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Άντε και καλά ταξίδια στην Παροναξία.

Σύμφωνα με πληροφορίες εκ των έσω μετά τις 16/06 θα πιάνει και Παροναξία εκτόσ την Ικαροσαμία δεν γνωρίζω για ΒΑΘΥ.Την Συρο θα εξυπηρετεί το αδελφό μαζί με την Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ταξίδεψα με το πλοίο για/από Βαθύ. Κάποιες μέρες της εβδομάδας πιάνει και Σύρο...(πέρα από την Ικαρία)

Σύντομες εντυπώσεις: Πολύ καλή διαρρύθμιση (για νεότευκτο) με σαλόνια σε 2 ντεκ, αξιοπρεπή καταστρώματα και αίσθηση ΠΟΛΥ μεγαλύτερης ευρυχωρίας από τα "παρόμοια" Blue Star. Μεγάλη ταχύτητα, αν και την καθυστέρηση μισής-μίας ώρας στο σύνολο του ταξιδιού δεν τη γλιτώσαμε.

Καθαριότητα μέτρια και τις δυο φορές που μπήκα (παρότι στην επιστροφή δεν είχε και πάρα πολύ κόσμο...)

Οι μανούβρες του (Παντελής) απλές και ακριβείς στην πλειονότητά τους, σε βαθμό που καταντούσαν βαρετές!

ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ του πλοίου (και λόγος να μην ξαναπατήσω εκεί πάνω) ο κλιματισμός που τη νύχτα ρίχνει τη θερμοκρασία γύρω στους 16 βαθμούς. Την έβγαλα την περισσότερη ώρα στο κατάστρωμα να ανεμοδέρνομαι επειδή δεν είχα διπλή κουβέρτα για ν' αντέξω στα σαλόνια και ιδίως στις αεροπορικές. Όταν φτάσαμε το πρωι οι μισοί φτερνίζονταν και οι άλλοι μισοί έβηχαν. Μιλάμε για απαράδεκτη κατάσταση που δεν δικαιολογείται με κανέναν τρόπο (δυσκολία ελέγχου κλιματιστικών και κολοκύθια... σε άλλα πλοία γιατί δε συμβαίνει αυτό; )

Link to comment
Share on other sites

Οι μανούβρες του (Παντελής) απλές και ακριβείς στην πλειονότητά τους, σε βαθμό που καταντούσαν βαρετές!

Σε αυτό θα διαφωνήσω φίλε harlek! Παρακολούθησα αρκετές μέρες το πλοίο ως θεατής και χθες ταξίδεψα όπου οι μανούβρες του καπτα Μπάμπη ήταν μία και μία! Χάρμα οφθαλμών! Ειδικά θυμάμαι αριστερή στροφή για τη Νο3 του έξω της Μυκόνου, με το CORSICA στη 2 και το AQUAMARINE στην άγκυρα, και το πλοίο να περνάει στα 2 με 5 μέτρα από τα ανωτέρω.

Επίσης χθες στον Πειραιά έκανε μανούβρα που θύμιζε αρκετά Βελαλόπουλο για μεγάλο μόλο! Η πλώρη στη γωνία, σχεδόν πάνω στο ντόκο (!) και η πρύμη να γυρνάει στα δύο μέτρα από το σιλό. Τόσο που έλεγα ότι ούτε στο VS δεν γίνεται τέτοιο πράμμα!!!

Το μόνο που πρόσεξα είναι οτί ενώ το γύρναγε του σκοτωμού, όταν ερχόταν η ώρα να πέσει ο καταπέλτης εκεί τα πράγματα ζόριζαν αρκετά. Μάλλον λόγω της μεγάλης "πάπιας" που τρώει αρκετά από τον καταπέλτη θέλει απόλυτη ευθυγράμμιση.

Link to comment
Share on other sites

Ενα Σαββατοκυρικο γεματο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ εηταν αυτο που μας περασε μιας και εκανα 2 και μισο ταξιδια:P

Ενα απο Πειραια για Ικαρια,ενα απο Ικαρια για Σαμο(το μισο) και ενα απο σαμο για Πειραια.

Να ξεκινησω με τα αρνητικα λεγοντας οτι πραγματικα το κρυο στα σαλονια ειδικα το βραδυ ειναι αρκετο.Χωρις ενα μπουφαν ή μια μπλουζα δυσκολευεσαι να κατσεις.Ισως και το μονο αρνητικο

Στο πηγαινε παρα τον καιρο που ειχε το βαπορι τηρησε τα ωραρια του μεχρι και τον Ευδηλο.Εκει καθυστερησε αρκετα λογω της ιστοριας με το corsica.Κανονικα παντως μεχρι τελευταια στιγμη ηταν να μπουμε πρωτοι στον Ευδηλο.Ετσι φαινοταν τουλαχιστον.

Στην επιστροφη ειχαμε περιπου μιαμιση ωρα καθυστερηση.

Απο καθαριοτητα δεν εχω παραπονο.Και στα τρια ταξιδια ηταν καθαρο παρα τον κοσμο που υπηρχε.

Πολυ καλο και το ταξιδεμα του στον καιρο.Με 7αρι γεματο και σε καποια σημεια και παραπανω απλα κοπανησε 5-6 φορες.Το κουνημα του δεν σε ενοχλουσε καθολου.Το μονο οτι σηκωνει πολυ νερο και το σπρευ δεν σε αφηνει να κατσεις στα πλαινα καταστρωματα.

Αυτα τα ολιγα σε γενικες γραμμες και με μια φωτο απο το ταξιδι

post-15-12832697575_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...