Jump to content
Shipfriends
proud_ionian

Βύθιση του Δ/Ξ Αγία Ζώνη ΙΙ, στο Σαρωνικό Κόλπο. 10.09.2017

Recommended Posts

Να μεταφέρει καύσιμα με δυο άτομα πλήρωμα είναι λίγο δύσκολο.

Υποθέτω το αυτονόητο πως ήταν αγκυροβολημένο όταν συνέβη ό,τι συνέβη. Τώρα αν είχε φορτώσει πριν βγει στο αγκυροβόλιο για να κάνει bunkering το πρωι ή αν ήταν άδειο και είχε μονο τα καύσιμά του και ό,τι υπόλοιπα από προηγούμενα bunkering υποθέτω θα το μάθουμε.

Το πως ένα πλοίο στην άγκυρα βουλιαξε μέσα στη νύχτα θέλω πολύ να το μάθω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του λιμενικού το «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» είχε αποπλεύσει έμφορτο πρωινές ώρες χθες από τα διυλιστήρια του Ασπροπύργου με δύο χιλιάδες διακόσιους (2.200) μετρικούς τόνους fuel oil και τριακόσιους εβδομήντα (370) μετρικούς τόνους marine gas oil, ενώ επέβαιναν επί του πλοίου δύο (02) μέλη του πληρώματος από τα συνολικά έντεκα (11) μέλη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Axilleas Tzathas said:

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του λιμενικού το «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» είχε αποπλεύσει έμφορτο πρωινές ώρες χθες από τα διυλιστήρια του Ασπροπύργου με δύο χιλιάδες διακόσιους (2.200) μετρικούς τόνους fuel oil και τριακόσιους εβδομήντα (370) μετρικούς τόνους marine gas oil, ενώ επέβαιναν επί του πλοίου δύο (02) μέλη του πληρώματος από τα συνολικά έντεκα (11) μέλη.

Και τα υπόλοιπα 9 μέλη του πληρώματος που ήταν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνέχεια ενημέρωσης για την αντιμετώπιση της προκληθείσας ρύπανσης από τη βύθιση του Δ/Ξ «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» στη θαλάσσια περιοχή νότια-νοτιοδυτικά ν. Αταλάντης την 10/09/2017

Quote

Αναφορικά με την βύθιση του Δ/Ξ πλοίου «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» Ν. Πειραιά 11763, στη θαλάσσια περιοχή νότια νοτιοδυτικά της ν. Αταλάντης και την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης, που έλαβε χώρα την 10-09-2017, γνωρίζεται ότι απογευματινές ώρες χθες, κατόπιν περιπολίας που διενήργησε στην περιοχή του συμβάντος αεροσκάφος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., καθώς και ελέγχου που ακολούθησε στη συνέχεια από στελέχη του Γ' Λιμενικού Τμήματος Σαλαμίνας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, παρατηρήθηκε ρύπανση από πετρελαιοειδή (μαύρου χρώματος), σε διάφορα σημεία από το Άκρο Κυνοσούρας μέχρι τον όρμο Σεληνίων της νήσου Σαλαμίνας

Άμεσα ενημερώθηκε η εταιρεία στην οποία έχουν ανατεθεί οι εργασίες απορρύπανσης, ενώ από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σαλαμίνας τοποθετήθηκε πλωτό φράγμα στο λιμενίσκο Σεληνίων. Στην περιοχή των Σεληνίων επιχειρεί συνεργείο είκοσι τριών (23) ατόμων της ανωτέρω εταιρείας με πέντε (05) βυτιοφόρα οχήματα και παράκτια αντιρρυπαντικά σκάφη.

Σημειώνεται ότι στην περιοχή του ναυαγίου συνεχίζουν να επιχειρούν περιπολικό σκάφος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ., ειδικό αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ., πλωτός γερανός με πλωτά φράγματα, Ρ/Κ, παράκτια αντιρρυπαντικά σκάφη καθώς και βοηθητικό. Νωρίς το πρωί σήμερα, αεροσκάφος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. διενήργησε εκ νέου περιπολία στην περιοχή του συμβάντος. Στο σημείο της βύθισης του πλοίου έχουν ποντιστεί επάλληλες σειρές πλωτών φραγμάτων και αναμένεται εντός της ημέρας η ολοκλήρωση των εργασιών στεγανοποίησης του ναυαγίου, ενώ στη συνέχεια πρόκειται να εκκινήσουν οι εργασίες απάντλησης του φορτίου του. Επιπρόσθετα, στην ανωτέρω περιοχή μετέβη κλιμάκιο της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών (ΜΥΑ) του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ..

Γνωρίζεται ακόμη ότι τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του πλοίου είναι σε ισχύ.

Τέλος, την περιοχή της νήσου Σαλαμίνας, όπου παρατηρήθηκε η ρύπανση, επισκέφθηκαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Διονύσης – Χαράλαμπος Καλαματιανός καθώς και ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχος Λ.Σ. Σταμάτιος Ράπτης, συνοδευόμενοι από τον Κεντρικό Λιμενάρχη Πειραιά Αρχιπλοίαρχο Λ.Σ. Λεοντάρα Κωνσταντίνο.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και με τη κατεύθυνση που έχει αέρας σήμερα προβλέπω να φτάνει στις παραλίες της νότιας Αθήνας. Σήμερα που ταξίδευα για Αίγινα είδα πολλές κηλίδες πετρελαίου σε διάφορα σημεία της πορείας των πλοίων προς Αίγινα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρόβλημα στην Πειραϊκή και γενικά στις ακτές του Πειραιά είναι μεγάλο, εύχομαι να μην γίνει μεγαλύτερο . . .

 

073.jpg

090.jpg

Edited by vat61

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν πρεπει να μιλαμε απλα για βυθιση του αγια ζωνη, αλλα για μεγαλη περιβαλλοντικη καταστροφη, εξ'αιτιας αυτης.

ολες σχεδον οι παραλιες της αττικης στο σαρωνικο, ανατολικα του σημειου βυθισης και ολη η ανατολικη μερια της σαλαμινας, εχουν μαυρισει, ενω ειναι θεμα χρονου, να μαυρισει η τριοιζηνια και τα νησια του σαρωνικου.

υποτιμηθηκε αδικαιολογητα ο κινδυνος ρυπανσης.

τα καναλια εν τω μεταξυ το περνανε πολυ... στο αβαβα

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, proud_ionian said:

υποτιμηθηκε αδικαιολογητα ο κινδυνος ρυπανσης.

Σωστά. Ήταν και οι συνθήκες τόσο ευνοϊκες άλλωστε.   Ενα πλοίο στη ραδα, φορτωμένο με fuel βουλιάζει μέσα στη νύχτα, είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κανείς τι μπορεί να συμβεί ;

Άραγε το ΑΚΤΑΙΑ OSRV δε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σ αυτήν την περίπτωση ;; το λέω γιατι έχει εξοπλισμό ειδικό για τέτοιες περιπτώσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, kyr1 said:

Άραγε το ΑΚΤΑΙΑ OSRV δε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σ αυτήν την περίπτωση ;; το λέω γιατι έχει εξοπλισμό ειδικό για τέτοιες περιπτώσεις.

σε καποιο site διαβασα οτι ηδη το εχουν ριξει στην μαχη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα!

Πως ειναι δυνατον ενα πλοιο που χρειαζεται 11 ατομα να ταξιδευει με 2(!) κ οχι μονο αυτο, αλλα να βυθιζεται σε νηνεμια?

Κατι δεν κολλαει εδω...

Γνωριζει κανεις την οικονομικη κατασταση της εταιρειας?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ταξίδευε με 2 άτομα. Το πλοίο φαίνεται να βγήκε στη ράδα του Πειραιά και τα υπόλοιπα 9 άτομα φαίνεται να βγήκαν το βράδυ και έμειναν 2 άτομα για την ασφάλεια του πλοίου.

Όποια οικονομική κατάσταση να έχει η εταιρεία δύσκολα θα επιβιώσει με την υπάρχουσα μορφή, μετά το ναυάγιο και την οικολογική καταστροφή που θα προκαλέσει στη περιοχή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, kyr1 said:

Άραγε το ΑΚΤΑΙΑ OSRV δε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σ αυτήν την περίπτωση ;; το λέω γιατι έχει εξοπλισμό ειδικό για τέτοιες περιπτώσεις.

 

10 hours ago, mpolo said:

σε καποιο site διαβασα οτι ηδη το εχουν ριξει στην μαχη.

Ισχυει ότι το AKTAIA OSRV δουλευει στην περιοχη.Φαινεται και στο AIS από χτες να πηγαινοέρχεται στην ακτογραμμή μεταξυ Πειραϊκης και Γλυφαδας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δέν έχει γίνει απάντληση καυσίμων από το BS PATMOS;Πώς ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης τού γκαζάδικου ότι η πετρελαιοκηλίδα προήλθε από αυτό το πλοίο και όχι απ'το δικό του;

Κι'άς πούμε ότι το πλοίο ήταν στην ράδα και πράγματι ήταν μέσα μόνο δυό άτομα και οι υπόλοιποι είχαν βγεί.Νηνεμία ήταν,καιρό δέν είχε,πώς βρέθηκε το γκαζάδικο να πλέη-να κινήται δηλαδή-μές στην μαύρη νύχτα ενώ έπρεπε να είναι αγκυροβολημένο;Σπάσανε οι καδένες;

Και τέλος,δέν έπρεπε να υπάρχουν περισσότερα άτομα σε επιφυλακή;Πλοίο με 11 άτομα πλήρωμα δέν είναι "η βαρκούλα τού ψαρά".....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλά πράγματα δεν κολλάνε, αλλα αν το πάρεις μαφιοζικα το θέμα....... μάλλον κάτι τρέχει. Τιποτα δεν μοιάζει να έγινε τυχαία και κάποιος συγκαλύπτει.

Το οτι μονο 2 ατομα ηταν στο πλοιο εμένα δεν θα πρόκειται να με πείσει ότι όλα ήταν φυσικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Τραγικές και καθυστερημένες αντιδράσεις.   Μάλλον δεν έχουμε συνειδητοποιήσει το μέγεθος της καταστροφής. E σου λέει,  Ριβιέρα δεν θέλατε? Πάρτε την

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Nikos_Chania said:

Πολλά πράγματα δεν κολλάνε, αλλα αν το πάρεις μαφιοζικα το θέμα....... μάλλον κάτι τρέχει. Τιποτα δεν μοιάζει να έγινε τυχαία και κάποιος συγκαλύπτει.

Το οτι μονο 2 ατομα ηταν στο πλοιο εμένα δεν θα πρόκειται να με πείσει ότι όλα ήταν φυσικά.

Πολύ σύνηθες σκηνικό... Το Giannis που ηταν 4 χρόνια έξω απο τα Περιστέρια , ολοκληρο bulkcarrier και δεν ειχει πανω απο 3-4 ατομα... Τα παρατημενα της SAOS δεν έχουν κανενα πανω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ότι ειναι σύνηθες δεν σημαίνει ότι ειναι και νόμιμο, επίσης αυτο δεν ήταν παρατημένο. 

Θυμαμαι απο μια υπόθεση με ενα κατασχεμένο στη ραδα ότι αρχικα έφυγαν όσοι δεν χρειάζονταν με βάση το minimum safe manning και τελικά έμειναν 4-5 άτομα. 

Σε ενα αλλο που είχαμε ντανιασει στην Ελευσίνα έπρεπε να εχει βατσιμανη και είχαν προηγηθεί και κάποιες δουλειές μεταξύ των οποίων σημαδεύτηκε η ισαλος με άσπρη μπογιά πλωρα και πρυμα

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, proud_ionian said:

σιγουρα υπαρχουν κενα στο θεμα της απαντλησης καυσιμων απο το πατμος.

οσα κενα ομως και να υπαρχουν, ειναι αστειο να ισχυριζεται κανεις οτι μαυρισε ο σαρωνικος απο το πατμος.

η εταιρεια του αγια ζωνη, περα απο το οτι οχυρωνεται πισω απο τα πιστοποιητικα, εχει απειλησει με μηνυση για συκοφαντικη δυσφημιση, οσους υπονοουν οτι υπαρχουν κενα στο ναυαγιο.

τι πιο φυσιολογικο αλλωστε. bunker tanker, φορτωμενο, βουλιαζει σαν βοτσαλο στη ραδα και το πετραλαιο μενει στα τανκια.

YΓ: νομιζω οτι με μια δειγματοληψια στο πατμος και το holly belt, ευκολα θα φανει ποιος ειναι ο βρωμιαρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×