Jump to content
Shipfriends

Προσάραξη του ΕΓ/ΟΓ Blue Star Patmos στο λιμάνι της Ίου, την 30.08.2017


Recommended Posts

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Petros P said:

Στη Μεγαλη του Περάματος τελικα θα επισκευαστει το πλοιο, απο τις 9 μέχρι τις 17(18 κατεβαινει) του Σεπτέμβρη. Πατ κιουτ πραγματα η Αττικα.

Μόνο οκτώ μέρες θα κρατήση η επισκευή;Εδώ έλεγαν γιά τρίμηνο....

 

36 minutes ago, NEA MAKRH said:

Θεωρείται ότι είναι πιθανόν το όνομα του πλοίου να αλλάξει, όπως έγινε και μετά την πυρκαγιά στο Highspeed 5, για λόγους αποφυγής ''ρετσινιάς''?

Γιατί ν'αλλάξη όνομα το πλοίο;Μιά χαρά είναι το όνομά του,δέν εξαρτάται απ'αυτό άν το πλοίο είναι ασφαλές ή όχι.

Και το HS5 κακώς άλλαξε όνομα,κατά την γνώμη μου.Επρεπε να μείνη μ'αυτό που είχε.Δέν έγινε ασφαλέστερο επειδή άλλαξε όνομα.Αν δηλαδή-φτού κακά-ξαναπάθη κάποια ζημιά και το επισκευάσουν και ξαναβγή σε δρομολόγια,θα ξαναλλάξη όνομα;Ελεος πιά μ'αυτήν την δεισιδαιμονία!

 

Link to comment
Share on other sites

Και για τους περίεργους μπορει να μην είχε live αλλά έχει timelapse της αποκόλλησης... Βλέπουμε ότι όπως και την πρώτη φορά το πλοίο για αρκετή ώρα αρχικά ήταν κολλημένο  πλώρα.

Link to comment
Share on other sites

Ενδέχεται να κάτσει τοσο λιγο στην δεξαμενή για 2 λόγους:

- έχουν ήδη ετοιμάσει τα νέα τμήματα οπότε κοβουμε και κολλαμε .

- γίνεται πλεον μια πιο ξεκαθαρη επιθεώρηση απο εταιρεια, ασφαλιστικες κλπ, γινεται μια τελικη εκτίμηση και πεφτει απο την δεξαμενη μεχρις οτου ετοιμαστουν τα νεα ελασματα, νομεις, κλπ (ισως και stabilizers??? )

 

Πιο πιθανο για μένα το 1ο.

 

Με το καλο να φτάσει Πέραμα.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ δυσκολο και το 1 και το 2 ;) Σιγουρα μπορουν καποια πραγματα να εχουν ετοιμαστει, αλλα ειναι ρισκο να ετοιμασεις κομματι πριν βγαλεις αυτα που πρεπει. Δεν ξερεις τι αλλο υπαρχει που δεν φαινεται.

9-10-11 μερες δεν ειναι και λιγες αν μιλαμε για 16 ωρες δουλεια τη μερα (υπαρχουν και περιπτωσεις με 24ωρες βαρδιες αν βιαζονται)

 

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς. Για αυτο έδωσα και το 2ο ενδεχομενο διοτι το να δεις απο κοντα και πιο καθαρα θα σε κάνει να εκτιμήσεις καλυτερα την κατασταση παρά με μια υποθαλασσια εικονα.

Link to comment
Share on other sites

On 30/8/2017 at 9:10 PM, proud_ionian said:

επισης πριν ο καθε proud ionian, γινει εμπειρογνωμωνας

 

On 1/9/2017 at 6:39 PM, proud_ionian said:

χωρις να ειμαι ειδικος, ουτε γνωριζω την ακριβη κατασταση του πλοιου,

κανεις μας δεν γνωριζει την ακριβη κατασταση του πλοιου, ουτε εχει δει τις υποθαλασσιες ληψεις απο τους δυτες.;)

οτι εχουμε γραψει ως τωρα, στηριζεται σε πληροφοριες (ή "πληροφοριες") απο γνωστους που εμπιστευομαστε και απο τη συνεντευξη ενος απο τους δυτες που βουτηξαν την πρωτη μερα. (δειτε ξανα τα πρωτα ποστ του topic).B)

απο οτι φαινεται εκ των υστερων, η ζημια, οσο μεγαλη και αν ειναι, ειναι προφανως πιο ευκολα διαχειρισιμη και επισκευασιμη, απο οτι διαφαινοταν στην αρχη.

στην πραξη θα φανει ποσο χρονο θα κανει.

On 4/9/2017 at 11:55 PM, babisbabis said:

Μια ιδεα απο εναν ασχετο με τετοιες διαδικασιες, αλλα νομιζω με αρκετη λογικη. (Μπορει να ειναι και βλακεια :().

Αν τραβουσαν το πλοιο απο πισω, αντιθετα δηλαδη απο την κινηση που εκανε οταν "σκαλωσε", 
 

On 5/9/2017 at 6:14 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Φημες απο την Ιο λενε οτι το πλοιο επεσε στα βραχια με τη πλωρη και εν συνεχεια με την ορμη που ειχε γυρισε με τη μπαντα,

απο οτι βλεπουμε, κοιτωντας τα video απο τις δυο προσπαθειες αποκολλησης, η λογικη ηταν να ρυμουλκηθει το καραβι, αντιθετα απο την πορεια που ειχε οταν προσαραξε. μεσες ακρες, οτι ειπε και ο @babisbabis.

ΥΓ1: καθημερινη και πρωτο θεμα, ηταν τελικα πιο κοντα στην attica και ειχαν την πιο ακριβη πληροφορηση.

ΥΓ2: καποια στιγμη πρεπει να γινει μια κουβεντα, γιατι καθε σαιζον εχουμε τοσα πολλα ατυχηματα και οσο περνουν τα χρονια, εχουμε περισσοτερα. 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το υγ2 ειναι το σημαντικότερο γιατί αυτό που παρατηρείς ειναι απολύτως αληθές. Είμαστε πολυ τυχεροί που μέχρι τώρα τα πιο πολλα ατυχήματα πέρασαν αναίμακτα. Αλλα ειναι πραγματικά παρά πολλα...

Link to comment
Share on other sites

Οντως είναι πάρα πολλά,αλλά είναι επίσης πάρα πολλά τα ψαρολίμανα στα οποία στέλνουμε ακόμη και τα υπερσύγχρονα πλοία μας (όχι εμείς οι shipfriends :) )

Μέχρι ν'αποφασίσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι με τίς λιμενικές υποδομές να σοβαρευτούν,τέτοια θα έχουμε.

ΥΓ.Πάω τώρα να δώ τί έγινε με την πρόσκρουση τού ταχυπλόου (δεύτερο συμβάν εντός 10ημέρου (όλα καλά,όλα ανθηρά,που έλεγε και ο Βουτσάς)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι παρα πολλα τα ψαρολιμανα, οντως, αλλα πιστευει κανεις οτι επαιξαν σοβαρο λογο σε καποιο απο τα προσφατα ατυχηματα; Νομιζω το κυριοτερο ειναι ο ανθρωπινος παραγοντας, ειτε γιατι οι ανθρωποι δεν ειναι επαρκεις (που δεν νομιζω), ειτε γιατι εχουν να κανουν 20 προσεγγισεις σε μια ημερα, ειτε...

Link to comment
Share on other sites

On 8/9/2017 at 6:26 PM, Petros P said:

Σιγά τι έπαθε για να αλλαξει όνομα. Αντιθέτως,με ο,τι επαθε , έδειξε ποσο γερο (και τυχερο) σκαρι ειναι! :wub:

(Ένσταση στο τυχερό, δεν είχε κάτι ατυχή συμβάντα με ναύτες;;;) Παρόλα αυτά, στην προβληματική που θέσατε γιατί γίνονται περισσότερα ατυχήματα τον τελευταίο καιρό, είναι αφελές άραγε να αναρωτηθεί κανείς ότι όλη αυτή η πίεση για το ακριβόχρονο των δρομολογίων και η  εκμετάλλευση στο έπακρο των δυνατοτήτων έμψυχων και μηχανών, ενδεχομένως να αφήνει πρόσφορο έδαφος για λάθη; Δηλαδή, χωρίς να είμαι ειδικός και λέγονας κάτι ανερμάτιστο, διερωτώμαι, αν η κόπωση του πληρώματος παίζει ρόλο στο σύστημα της ακτοπλοΐας. Όπως για παράδειγμα για πάρα πολλά αεροπορικά ατυχήματα, έχει κριθεί από τις ανάλογες επιτροπές διερεύνησης ότι η κούραση και η εξάντληση οδηγούν σε ατύχημα. Επαναλαμβάνω ότι είναι απλή σκέψη και σε καμία περίπτωση δεν διακδικώ δάφνη επαΐοντα. Απλώς, εκτός αν μου διαφεύγει, δεν το έχω παρατηρήσει σαν παράγοντα σε κάποιο πόρισμα της επιτροπής διερεύνησης ναυτικών ατυχημάτων, που φαντάζομαι θα έχει επιληφθεί, και ταιριάζει με τις παραπάνω εικασίες.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε μήπως κάποια εικόνα για το πόσο θα διαρκέσουν τελικά οι επισκευές στο πλοίο; γιατι έχει γραφτει και ακουστεί για 2 ή 3 μήνες αλλά στη δεξαμενή θα μείνει, σύμφωνα με το πρόγραμμα πάντα, λιγότερο από 10 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, margaritis24 said:

Με την πλωρη προς την σαλαμινα για πολλους λογους φανταζομαι...

περα απο την πλακα, μηπως ενας απο τους λογους ειναι ο λεπτομερης ελεγχος των αξονικων και γενικως ολου του πρυμνιαιου τμηματος, που συμφωνα με οσα εχουν κυκλοφορησει ως τωρα δεν εχει ζημιες;

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Blue Star Delos said:

Έχουμε μήπως κάποια εικόνα για το πόσο θα διαρκέσουν τελικά οι επισκευές στο πλοίο; γιατι έχει γραφτει και ακουστεί για 2 ή 3 μήνες αλλά στη δεξαμενή θα μείνει, σύμφωνα με το πρόγραμμα πάντα, λιγότερο από 10 μέρες.

Στην δεξαμενή θα ανέβει προσωρινά προκειμένου να φωτογραφηθεί η ζημιά,να καταγραφούν τα πάντα επακριβώς κλπ. Μετά θα ληφθεί η απόφαση για το που θα επισκευαστεί κατόπιν συνεννοήσεως Εταιρείας και Ασφαλιστων....Η blue star ζήτησε πάντως κάλυψη της γραμμής από άλλο πλοίο για τρεις μήνες....

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

On 8/9/2017 at 8:19 PM, Nikos_Chania said:

 

- γίνεται πλεον μια πιο ξεκαθαρη επιθεώρηση απο εταιρεια, ασφαλιστικες κλπ, γινεται μια τελικη εκτίμηση και πεφτει απο την δεξαμενη μεχρις οτου ετοιμαστουν τα νεα ελασματα, νομεις, κλπ (ισως και stabilizers??? )

 

5 hours ago, valencay said:

Στην δεξαμενή θα ανέβει προσωρινά προκειμένου να φωτογραφηθεί η ζημιά,να καταγραφούν τα πάντα επακριβώς κλπ. Μετά θα ληφθεί η απόφαση για το που θα επισκευαστεί κατόπιν συνεννοήσεως Εταιρείας και Ασφαλιστων....Η blue star ζήτησε πάντως κάλυψη της γραμμής από άλλο πλοίο για τρεις μήνες....

It makes sense.

 

Ενδιαφέρον θα έχει πάντως να μάθουμε αυτό που είπε ο @proud_ionian σχετικά με την επιθεώρηση των αξονικών και αν δεν έπαθαν εν τέλει τίποτα.

Με τοσο δρομο έπεσε και με τους άξονες να τρέχουν. Ποτέ δεν ξέρεις..

Link to comment
Share on other sites

Είναι δηλαδή πιθανόν να στραβώσανε οι άξονες απ'το απότομο μηδένισμα τής ταχύτητάς τους;Πώς γίνεται αυτό;Περιστροφική κίνηση κάνουν (και μεταφορική βεβαίως,αφού το πλοίο προχωράει,αλλά η μεταφορική κίνηση δέν επηρεάζει τόσο πολύ).Τα λέω αυτά βάσει τών γνώσεων σχολικής φυσικής που έχω,δέν είμαι κανένας μέγας ναυπηγός-μηχανολόγος-πλοίαρχος ή κάτι τέτοιο :)

Link to comment
Share on other sites

η λογικη παντως, για τοσο μεγαλη ζημια, λεει εξωτερικο. ο συνδυασμος χρονου, κοστους και ποιοτητας που απαιτειται, δεν ξερω αν μπορει να προσφερθει στη χαλκιδα ή την μεγαλη του περαματος.

χωρις να γνωριζω κατι, απο την πρωτη στιγμη σκεφτομουν κατι μεταξυ fincantieri και προποντιδας

btw, εμφανιστηκαν, δειλα, οι πρωτες φωτο. 2-3 στο αρχιπελαγος, που δειχνουν μονο το βολβο (τσαλακωμενο εννοειται).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...