Jump to content
Shipfriends

Προσάραξη του ΕΓ/ΟΓ Blue Star Patmos στο λιμάνι της Ίου, την 30.08.2017


Recommended Posts

Και καπνός από το φουγάρο του πλοίου. 

16 minutes ago, georgexios said:

Και καπνός από το φουγάρο του πλοίου. 

Φαίνεται ότι σιγά σιγά ξεκολλάει το πλοίο, εχούμε μετακινηση της πλωρης προς την καμερα, ενω φαινεται να χρησιμοποιει και τις μηχανες του στην προσπαθεια που γινεται.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σταμάτησαν εδω και μερικά λεπτά. Αν και πλώρα φαίνεται να είχαν σαβουρώσει μάλλον  γενικά ήταν βεβιασμένη η προσπάθεια. Το πλοίο έκανε αρκετές φορές στροφές περι τον άξονά του γύρω στις 40-45 μοίρες. Μένει να δούμε αν ξεκόλλησε και κάνουν κολλήσεις ή έρχεται β' γύρος τραβήγματος...

Link to comment
Share on other sites

χωρις να ειμαι ειδικος, ουτε γνωριζω την ακριβη κατασταση του πλοιου, πιστευω οτι θα επρεπε να εχει γινει πρωτα προσπαθεια να εκκενωθει το γκαραζ του. απο τη στιγμη που εχει καρφωθει στα βραχια, υπαρχει παντα ο κινδυνος για μεγαλυτερη ζημια.

υποθετω οτι οι εικονες που ειδαν απο τις υποβρυχιες ληψεις, τους οδηγησαν στην εκτιμηση οτι ειναι καλυτερα να προσπαθησουν να το τραβηξουν αμεσα

φανταζομαι οτι σκοπος της προσπαθουμενης μετακινησης, ειναι να μπει στην Ιο να ξεφορτωσει και μετα να σταθεροποιηθει για ρυμουλκηση.

θα δουμε. ετσι και αλλιως ο καιρος πεφτει και δινει λιγες μερες ακομη περιθωριο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ηταν στο σχεδιασμό και γύρισε ετσι το πλοιο ή το plan a δεν πετυχε και θα επιχειρησουν αυτο που αναφερεις;; 

Στην Ιο φτάνει το Aktea ΟSRV που ανήκει στη EMSA.  Για την χρησιμότητα του πλοίου υπάρχει ειδικό αφιέρωμα στο forum

Edited by proud_ionian
quote άντι reply
Link to comment
Share on other sites

αναλογο ρεπορταζ επαιξε και στον  ΣΚΑΪ.  σε αλλη αναρτηση της Καθημερινης, αναφερεται οτι οι αποφασεις λαμβανονται απο ατυπο συμβουλιο οπυ συμμετεχει και εχει τον πρωτο λογο το P  & Ι Club του πλοιου. εκει επιβεβαιονοντα και οι δικες μας υποψιες, οτι σε πρωτη φαση επιχειρειται απλως μια μεταφορα σε κοντινο ασφαλεστερο σημειο.

 

14 hours ago, proud_ionian said:

 

φανταζομαι οτι σκοπος της προσπαθουμενης μετακινησης, ειναι να μπει στην Ιο να ξεφορτωσει και μετα να σταθεροποιηθει για ρυμουλκηση

 

απο οσα εχουμε ακουσει για την κατασταση του πλοιου, δεν θα απεκλεια μεταφορα του πανω σε πλοιο heavy lift και οχι απλη ρυμουλκηση.

το μονο θετικο, απο τα αναγραφομενα, αλλα και απο οσα ειδαμε live χτες, ειναι οτι το πλοιο εχει το μηχανοστασιο και τα αξονικα του. 

Link to comment
Share on other sites

αν αντι παραβαλουμε το ga του δηλος, λιγα ποστ πιο πισω, με τη φωτο,  μπορουμε βασιμα να υποθεσουμε οτι απο το βραχο και πλωρα πρεπει να εχει γινει ποπ κορν απο κατω.

το μηχανοστασιο  πρεπει να τη γλυτωσε παρα γουρουνοτριχα.

θα ειναι ενδιαφερον να μαθαιναμε (αν ποτε μαθουμε), περα απο τα εμφανη σκισιματα και τα χτυπηματα, αν εχει συνολικη στρεβλωση το hul κοντα στα σημεια της προσκρουσης.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ πιθανό, γιατί αν  υποθέσουμε πως όντως το πλοίο από 17-18 μηδένισε ,τότε σίγουρα οι τάσεις που θα αναπτύχθηκαν στις γύρω  περιοχές θα ήταν πολύ μεγάλες .

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Θα μάθουμε άραγε γιά ποιόν λόγο πήγε τόσο κοντά στην στεριά;Δέν ξέρω άν δικαιολογείται η αποφυγή πρόσκρουσης με άλλο πλοίο.

(btw πού είναι αυτό το άλλο πλοίο;γιατί δέν παρέμεινε και αυτό στην περιοχή;)

Βλέπω την φωτογραφία πάντως και ανατριχιάζω.....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό που υποστηρίζει η καθημερινή, δεν επαληθεύονται ούτε απο το πολυ ωραίο time lapse ούτε και απο τις φωτογραφίες... φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο βολβός ειναι ελεύθερος και ότι το σημείο περιστροφής ειναι περίπου στο μπροστινό 1/3 του μήκους του πλοίου...

Ισως να αδικώ τις προσπάθειες της τωρινής ομάδας, αλλα μου φαίνεται λίγο γιουργια η κατάσταση... 

Αν ισχύει η πρόθεση για προσωρινή πλεύση ώστε να παει λίγο παραδίπλα σε προστατευμένη περιοχή (έτσι κι αλλιώς τα περί heavy lift και να ισχύουν τεχνικά δεν νομίζω ότι μπορει να υπαρχει διαθεσιμότητα σε τόσο μικρό notice) καταδεικνύει ότι είμασταν πολυ τυχεροί που το πλοίο έμεινε εκει και σφήνωσε και δεν προχώρησε παραπέρα γιατί θα πήγαινε άπατο και πολυ φοβάμαι με αλλα συνέπειες σε ανθρώπινα θύματα.

Δεν μπορω να βρω πλέον άλλη λύση απο το προσπαθήσουν να με κάποιο τροπο να βγάλουν φορτίο απο το πλοίο... αλήθεια τι φορτίο σε πετρέλαιο θα πρέπει να εχει αυτή τι στιγμή; τι επίπτωση θα είχε αυτό στο βύθισμα; Υπαρχει άραγε περίπτωση να βγάλει κάποιος απο το γκαράζ του πλοίου τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...