Jump to content
Shipfriends

Ταξιάρχης (IMO 7431090)


Recommended Posts

1_Taxman.jpg
Taxiarchis Main Particulars / Ταξιαρχης Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: TAXIARCHIS
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Seaway Hobart(1976-1994),Agia Methodia(1994-1995),Euromantique(1995-1999)
IMO Number: 7431090
LOA / Μέγιστο Μήκος: 135,80m
Breadth / Πλάτος: 20,60 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 11591tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1976
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Framnas,NORWAY
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 8826 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 16.5 Knots

_____________________________________________________

(1976, ex-Union Hobart, Seaway Hobart, Seaway I, Agia Methodia, Euromantique)

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 587
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όπως είχα γράψει στο thread του Θεόφιλου, ότι το πλοίο λογικά θα έδενε για κανένα 10 ήμερο πει δέσει το άλλο για ένα γρήγορο συμμάζεμα!! Όντως έχει συμβεί αυτό!! Γιατί από τη προηγούμενη εβδομάδα είναι δεμένο στο ντοκ 3!! Δεν πιστεύω ότι θα ξαναδέσει το χειμώνα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο Διαμαντής πήγε φαίνεται με άγριες διαθέσεις!!
Δεν φταίει αυτό, αλλά το ότι την Τετάρτη ο Κεφαλογιάννης (στη συνέντευξη τύπου) έκανε ειδική αναφορά στο Ταξιάρχη.
Αυτό που θέλω να σας πω σήμερα είναι ότι έγιναν αυστηροί έλεγχοι σε όσα πλοία θεωρήθηκε ότι ταλαιπώρησαν το επιβατικό κοινό. Έχουν δοθεί συγκεκριμένες οδηγίες για την αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών πέρα από την ασφάλεια και στο ξενοδοχειακό τμήμα των συγκεκριμένων πλοίων.

Tο πρώτο από αυτά είναι έτοιμο, μιλάω για το πλοίο Ταξιάρχης το οποίο ικανοποίησε όλες τις απαιτήσεις οι οποίες τέθηκαν από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν.

Οι έλεγχοι γίνονται και παράλληλα βιντεοσκοπούνται ώστε να καταγράφεται η κατάσταση των πλοίων κατά την διάρκεια των ελέγχων, με τις εντολές των υπηρεσιών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και στο τέλος το αποτέλεσμα.

Το ίδιο θα γίνει και για τα άλλα δύο πλοία, το ∆ημητρούλα και το Νόνα Μαίρη.

Όπότε είναι περισσότερο προσεκτικοί και τυπικοί.

Επίσης, ετοιμασθείτε να δείτε και γυμνάσια στην Δημητρούλα και στην Μαιρούλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Αν θέλεις Π100 να σε βάλουμε εκεί πάνω να βάφεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Εδώ στο ΘΕΟΦΙΛΟ στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση φουγαροβασίας για να το βάψουν, στον ΤΑΞΙΑΡΧΗ αυτά είναι λεπτομέρειες, και με την ακινησία που έκανε φέτος δεν προλάβε ούτε τα βασικά να κάνει.Εξάλλου έχει και τα δρομολόγια του ΘΕΟΦΙΛΟΥ αυτή την περίοδο και επιπλέον Θεσ/νίκη μια φορά τη βδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή τα λεγόμενα του enas xiotis σε αυτό το τόπικ:http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?p=19539#post19539

ότι δεν καταλάβανε τίποτα θέλω να πω ότι ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ όταν φορτώνει καλά πατάει 6,5μ βύθισμα και με δεδομένο ότι δεν έχει "βιαστεί"(από μετασκευές) είναι όντως ένα από τα πιο καλοτάξιδα βαπόρια της ακτοπλοίας μας παρόλο που δεν έχει stabilizers.άλλωστε οι βορειευρωπαίοι έχουν παράδοση στις βαριές κατασκευές και στα καλοτάξιδα πλοία.

Τις προάλλες με 8αρι ούτε καν χρειάστηκε να ψιλώσει για να μην ταλαιπωρηθούν οι επιβάτες αφού δεν καταλάβαινε τίποτα.

Aπό ταχύτητα κοντα στα 16 μιλάκια πάει κι αν εχει καιρό κόντρα πέφτει στα 15.

Αλλά χαίρεσαι ταξίδι πάντως.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε 15 ημέρες ξαναβγαίνει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και θα πάρει την θέση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ στα δρομολόγια ενώ ένα δρομολόγιο θα προεκτείνεται μέχρι Θεσσαλονίκη.

Αυτά δηλαδή τα δρομολόγια που είχε όταν έλειπε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μαλλον προς το τελος του μηνα παει η δουλεια γιατι οι ’’νεοι’’ ειδαν κατι δουλιτσες που επρεπε να γινουν στο μηχανοστασιο και ειπανε καλυτερα να το κρατησουν ακομα 2 βδομαδες εξω και να φυγει ετοιμο παρα να φυγει και να εχει κανει μισες δουλειες και να εχει προβληματα μετα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Απο σημερα ο Ταξιαρχης Π3 Δυτικα(οπως βλεπετε τον επιβατικο σταθμο απο το δρομο στα αριστερα για τους μη γνωριζωντες), περιεργη θεση και αναρωτιεμαι σε τι χρησιμευει αυτη η μεθορμιση.

Link to comment
Share on other sites

Εκανε δοκιμαστικο σημερα και δεν τον ανοιξανε πολυ απ οτι εμαθα.. Απο το AIS ειδα οτι πηγε 16,7 αλλα πρεπει να ειχε και αλλα περιθωρια. Απο Δευτερα στα δρομολογια του Μυτιληνη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τον άλλο μήνα προστείθεται στα δρομολόγια του ΤΑΞΙΑΡΧΗ και η Μύκονος.

Τώρα δεν ξέρω αν θα γίνει κάτι παρόμοιο και με τα άλλα πλοία της εταιρίας.

Πάντως πολύ καλό δρομολόγιο το απευθείας για Μύκονο και θα εξυπηρετήσει πολύ ειδικά τις ημέρες του Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Η ταχύτητα του Ταξιάρχη είναι γύρω στους 17.8 κόμβους. Πάντως θα προτειμούσα η σύνδεση με την Μύκονο να γίνετε με όλα τα πλοία της ΝΕΛ αφού θα πρόσθετε σε κίνηση σε όλα τα νησιά. Πάντος οι κριτικές σχετικά με την αναβάθμιση των εσωτερικών χώρων του είναι άκρος θετικές!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...