Nick the Greek Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 (edited) Ξεκιναμε με το τωρινο Ester I, ας δουμε λιγο τα χαρακτηριστικα του: 1973, Schulte & Bruns Schiffswerft, Emden(274) as Henry Stahl(1995), Ytong I(2005) ΙΜΟ: 7349651 Flag: Panama GT: 2332 DWT: 1580 Loa: 79.41m Breadth: 12.81m Max Draft: 4.24m Owner: Shega Trans Shipping Το πλοιο το γνωρισαμε στα ελληνικα νερα να ταξιδευει σαν Ytong I με πλοιοκτητες του τη γνωστη εταιρεια τοιχοποιιας Ytong η οποια το χρησιμοποιουσε για να μεταφερει τα προιοντα της σε διαφορα μερη της Ελλαδας. Συνηθως και απ' οσο θυμαμαι τα προιοντα αυτα μεταφερονται πανω σε παλετες οι οποιες στιβαζονται με τη χρηση περονοφορων οχηματων(forklifts) απο την προβλητα απ' ευθειας στο γκαραζ. Εδω το βλεπουμε στις 20 Σεπτεμβριου του 2004 εξω απο το παλιο λιμανι της Μυκονου να περιμενει τις μεσημεριανες αναχωρησεις των φερρυ προκειμενου να συνεχισει την εκφορτωση του. Ακολουθως, το 2005, το πλοιο πουληθηκε στην Αλβανικη μεταφορικη εταιρεια Shega Trans η οποια και εκτοτε το χρησιμοποιει σαν πλοιο μεταφορας εμπορευματοκιβωτιων μεταξυ Πειραια και Δυρραχιου κανοντας ενα ταξιδι την εβδομαδα. Εδω το βλεπουμε στις 28 Οκτωβριου του 2005(αντι να παω στην παρελαση για το Αλβανικο Επος, εγω φωτογραφιζα το Αλβανικο Σκαφος) να περνα τα φαναρια της Δραπετσωνας για το Ικονιο. Πριν απο αυτο ομως, το πλοιο παρεμεινε για αρκετο καιρο στο μωλο ΔΕΗ οπου και πραγματοποιησε εργασιες συντηρησης και επισκευης. Η ακολουθη φωτογραφια ειναι μια εξαιρετικη -θελω να πιστευω- ενδοσκοπηση στις δυνατοτητες αυτου του πλοιου. Προσεξτε οτι το πανιολο του γκαραζ ειναι στην ουσια το καπακι του καταμπαρου που υπαρχει κατω απο το κυριως γκαραζ! Με αλλα λογια μαζευοντας οπως βλεπετε στη φωτογραφια το καπακι του καταμπαρου προς τα πλωρα, αποκαλυπτεται ενα καταμπαρο το οποιο μαλιστα εχω την εντυπωση εχει τη δυνατοτητα να δεχθει και κατεψυγμενο φορτιο. Οταν τελειωσει η φορτωση του καταμπαρου, τα καπακια του επανερχονται στη θεση τους και γινονται το πανιολο του γκαραζ πανω στο οποιο μπορουν να φορτωθουν οχηματα, παλεττες και λοιπο γενικο φορτιο. Ακριβως ιδια διαδικασια υπαρχει και για το ντεκ, το οποιο και μαζευεται ωστε αν χρειαστει να φορτωθει φορτιο με γερανο στο κυριως γκαραζ αλλα και στο ντεκ. Με λιγα λογια, το πλοιο μπορει να παρει διαφορους τυπους φορτιου σε 3 διαφορετικα επιπεδα! Αλλη μια χαρακτηριστικη φωτογραφια απο την παραμονη του πλοιου στη Δραπετσωνα -τραβηγμενη στις 23 Δεκεμβριου του 2005- μας δειχνει ενα ακομη ιδιαιτερο χαρακτηριστικο του πλοιου, το μικρο του σχετικα μεγιστο πλατος. Βλεποντας το ποσο ψηλα ειναι χτισμενο το accomodation του πλοιου και βλεποντας και τα κοντεινερ στο ντεκ, μπορω μονο να φανταστω ποσο ευπαθες ειναι στη θαλασσα. Προκειμενου να υπαρχει μια συνεχεια αναμεσα στο κειμενο και τις φωτογραφιες, τις παραθετω εδω σε μικρη αναλυση. Αν υπαρχει ενδιαφερον απο καποιον με προσωπικο μηνυμα, με χαρα μου θα τις ανεβασω σε πληρη αναλυση και στο γκαλλερι. Επισης αν καποιος φιλος εχει καποια φωτογραφια του με καποιο αλλο ονομα ή σε στιγμη εκφορτωσης και θελει να την μοιραστει μεσω του γκαλλερι, θα ημουν ευτυχης. Κι αλλα συγγενη σκαρια θα ακολουθησουν. Edited January 21 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 To πλοιο συνεχιζει και ταξιδευει με άλλο ονομα όμως και με άλλη ιδιοτητα Πλεον ονομάζεται MALAK 1 με σημαια Τανζανίας και στο equasis αναφέρεται σαν livestock carrier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 Δεν ξέρω αν όντως χρησιμοποιείται σαν ζωάδικο αλλά πάντως ακόμη και τέτοιο να έχει καταλήξει, κάνει σταθερά δρομολόγια μεταξύ Σαουδικής Αραβίας(Jeddah) και Σουδάν(Sawakin ή αλλιώς Digna) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 9, 2022 Author Share Posted March 9, 2022 Επιβεβαιωμένα ζωάδικο το βαποράκι και μετονομασία σε Al Badri 1. Οι πλοιοκτήτες λέγονται Al Badri και έχουν έδρα το Dubai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted June 14, 2022 Share Posted June 14, 2022 Με τελευταία αναφορά και μοναδικές φωτογραφίες απο το @Nick the Greek, τι περιμέναμε απο το βαποράκι? Βυθίστηκε στο Σουδάν Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 14, 2022 Share Posted June 14, 2022 Κρίμα τα ζωάκια που ήσανται in board Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAMAINA Posted June 14, 2022 Share Posted June 14, 2022 Την γλύτωσαν από τον χασάπη με τεχνικές χαλάλ και πήγαν από πνιγμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now