Jump to content
Shipfriends

Ionian Sky (IMO 7377567)


Recommended Posts

  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί τί έχει κάτω από το γκαράζ ??Μια χαρά εγώ το είδα όταν το επισκέυτικα πεντακαθαρο μηχανοστάσιο λαμαρίνες γερές ,το πλοίο είναι πολύ προσεγμένο και έχει ακόμα ψωμί

Link to comment
Share on other sites

Και τεχνικα να εχει ψωμι,δεν εχει πρακτικα καθως και η ιδιοκτητρια και η ναυλωτρια εταιρεια ειναι χρεοκοπημενες.


Επισης η ναυλωση του στη Νελ ληγει τον ερχομενο Σεπτεμβριο απ οσο θυμαμαι.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απο το στόλο της η ΝΕΛ έχει αφαιρέσει ήδη το πλοίο!

 

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο ειχε μηχανολογικα προβληματα απο την εποχη που ανηκε στη blue star. μια αναζητηση σε παλιοτερα ποστ θα σας βοηθησει. η attica το προοριζε για ντανα και σουτ, αλλα της εκατσε τοτε που εδωσε και τη γραμμη του brindisi μαζι.

 

περα απο τις γνωστες βλαβες εχει περασει και διαφορες που δεν εγιναν γνωστες, ενω τα χρονια τελευταια χρονια που ταξιδευε καθε χρονο εχανε και μισο μιλι δρομο.

 

αν θυμαμαι καλα ειχε και καποιες εκκρεμοτητες με εναρμονισεις κλπ

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτο το βαπορι δεν ειχε το τρομερο ξενοδοχειο του(που ακομα και σημερα θεωρειται απο τα καλυτερα στην Ελλαδα) θα ειχε φυγει πολυ νωριτερα.Ηρθε και μετασκευαστηκε απο το Στριντζη σε χρονο ρεκορ προσδοκωντας υψηλη ταχυτητα (23 κομβοι) αλλα το βαπορι ηταν το 99 που ηρθε ηταν ηδη 25 χρονων.

Link to comment
Share on other sites

Οντως το ξενοδοχειακό του ήταν ανέκαθεν από τα καλύτερα,είχα ταξιδέψει μ'αυτό Κέρκυρα-Πάτρα το 2002 και μού είχε κάνει εντύπωση η πολυτέλειά του.Εχοντας μάλιστα κάνει την αντίθετη διαδρομή κάποιες μέρες πρίν με το ΙΚΑΡΟΣ PALACE,είχα εντυπωσιαστεί απ'το γεγονός ότι το (τότε) Blue Sky με το οποίο γύρισα είχε την ίδια σχεδόν πολυτέλεια παρ'ότι ώς "συμβατικό" περίμενα να είναι κάπως πιό "λιτό".

 

Πάντως γιά να λέμε την αλήθεια,δέν είναι ευέλικτο πλοίο το Sky.Στην Πάτρα είχαμε κάνει κάπου 7-10 λεπτά να δέσουμε (μήν με ρωτάτε πού,αυτά τα ξέρει ο Proud...).Ούτε και ιδιαιτέρως υψηλή ταχύτητα είχε.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι τα αλλα δενουν σε λιγοτερο απο 10 λεπτα? Εχουμε πει 100 φορες τις ιδιοτροπιες του Σκαι στη μανουβρα. Δεν ειναι και πιο δυσκολο απο τον Ερωτοκριτο απλα θελει λιγο παραπανω προσοχη απ οτι ενα βαπορι με pitch. To Elli T ας πουμε ως μονιτιμονο ειναι ακομα πιο δυσκολο

Link to comment
Share on other sites

Παντως τις τελευταιες ημερες ακουω οτι γινονται ενταντικες εργασιες για να κλεισουν τις μηχανες του πλοιου. Φαντάζομαι ότι είχαν σχέση με αυτή την ναύλωση που μάλλον δεν θα γίνει όπως μας αναφέρετε

Πάντως οι Ιταλοί το περιμένουν το πλοίο μέχρι τις 20/07 πάνω .... Όντως ναύλωσαν το Aurelia το οποίο ξεκίνησε δρομολόγια αλλά κυκλοφορούν φήμες οτι φεύγει το Michela για Σικελια ....

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 7 months later...
  • 4 months later...
On 17/6/2010 at 1:04 AM, proud_ionian said:

Το παπορο ηρθε στην ελλαδα τον απριλιο του 1998 και μεσα δυομισυ μηνες μετασκευαστηκε στο περαμα και ξεκινησε ταξιδια τελη ιουνιου. η αποφαση για την αγορα του ηταν εσπευσμενη και ηταν αποτελεσμα της ναυλωσης του (ηδη με ανοιχτα πλανα) Ionian Galaxy στην αραπια. Βαπορι του 74, ηδη με αρκετα χρονια οταν ηρθε, επιλεχθηκε, γιατι (υποτιθεται οτι ) ειχε υπηρεσιακη ταχυτητα ανω των 23 κομβων.

Ηταν μια λαθος αποφαση (μια απο τις αρκετες που πηρε η strintzis εκεινο το διαστημα). θα ηταν ιδανικο πλοιο αν ειχε ερθει 10 χρονια νωριτερα, αλλα δεν μπορουσε να σταθει στη αδριατικη του 98, οταν στην ancona υπηρχαν ικαρος πασιφαη, sfIII & sf IV και στη βενετια ερωτοκριτος και αρετουσα.

Η μετασκευη καρατησε δυο μηνες, ανακατασκευαστηκε η πρυμη, αφαιρεθηκαν ογκοι για να μπουν οι βαρκες, εκλεισε ο καθρεφτης και μπηκαν οι ακαλαισθητες τσοντες στις τσιμινιερες. στο ξενοδοχειο εγινε εξαιρετικη δουλεια, αλλα η μηχανες δεν αργησαν να δειξουν οτι ειναι κουρασμενες. πηρε το ονομα Ionian Victory (ονομα που ειχε και το Paloma οταν ανηκε στους στριντζαιους την περιοδο 84-85) και δρομολογηθηκε στα δρομολογια του Galaxy (ενα δρομολογιο ancona & ενα βενετια). ξεκινησε δρομολογια μια εβδομαδα πριν το κατα 24 χρονια νεωτερο πασιφαη.

Η πρωτη σαιζον (1998) κυλησε ομαλα, αλλα χωρις ιδιαιτερη εισπρακτικη επιτυχια. ειχε ομως μια μεγαλη τιμη. στα τελη αυγουστου εκανε ενα κυκλικο δρομολογιο πατρα σαμη ιθακη:D. το κεφαλονια επαθε χιτωνιο βγαινοντας απο πατρα. γυρισε στο λιμανι και επιβατες και οχηματα μπηκαν στο victory που ειχε ημερευση. εκανε λοιπον το μεσημεριανο δρομολογιο στη θεση του καμαριου:P και στο αναποδα στο βαθυ (δεν υπηρχε πισαετος στο μενου τοτε) σκοτεινιασαν τα παντα.

τη σαιζον του 1999 ταξιδευε σε ancona & βενετια μαζι με το superferry hellas. τρια δρομολογια απευθειας για ancona (σε 23+ ωρες) και 2 για βενετια. το ενα βαπορι μια ancona και μια βενετια και το αλλο δυο και μια εναλλαξ. την εβδομαδα που το victory ειχε δυο ancona και βενετια, οι χρονοι του εβγαιναν οριακα. μετα την εξαγορα απο την attica και την αλλαγη του brand name, στη σαιζον του 2000, το πλοιο εγινε blue sky, με σινιαλα Blue Ferries. δυο δρομολογια την εβδομαδα για βενετια (με κερκυρα και ηγουμενιτσα) και στις ημερευσεις στην πατρα (νομιζω παρασκευες) εκανε και εμβολιμο πατρα σαμη (οπως και τα αλλα πρωην ionian που βρεθηκαν στη βενετια). στη γραμμη της βενετιας εμεινε μεχρι το φθινοπωρο του 2003, οταν η Βlue Star αφησε τη γραμμη. τα χρονια της Blue Ferries, τους χειμωνες ειχε περασει και απο Brindisi (σκαντζα το Bridge). To χειμωνα 2003-2004, αφου πηγε να σκαντζαρει το bridge, κατεβηκε στη γραμμη του Bari, παρεα με το Horizon για το μεγαλυτερο διαστημα (το SFII ειχε πουληθει, το horizon καλυψε το κενο του και το Sky ηρθε για τις ακινησιες των κοκκινων).

την ανοιξη του 2004 και ενω η BS το προριζε για τη ντανα, πουληθηκε στην Agoudimos Lines μαζι με το πελατολογιο της BS στη γραμμη ηγουμενιτσα brindisi. η bs αποσυρθηκε απο τη γραμμη (πωληση Blue Bridge) και το Sky πηγε στη θεση του. Τα χρονια της Agoudimos Lines εμεινε ηγουμενιτσα-κερkυρα-brindisi, με εξαιρεση μια σκαντζα του King στην ετησια του 2006 και ενα ολιγομηνο ζευγαρωμα με το King στο Bari το καλοκαιρι του 2008. τοτε τα ειχε τσουγκρισει η endeavour και ο κυρ μιμης και εψαχνε για ταιρι στο King. εκεινη τη σαιζον εκανε παλι καποιες προσεγγισεις στην κεφαλονια.

οπως εχουμε πει και σε αλλα ποστ εδω, βασικο του μειονεκτημα ο μεγαλος χρονος αναστροφης των μηχανων και μια ευαισθησια στο αναποδα της δεξιας, που τα εχει απο τη χωρα των χρυσανθεμων. στα καλα του οταν πρωτοηρθε η ταχυτητα αγγιζε τα 22 (μπορει να τα περναγε και με κανενα ρευμα), αλλα τα τελευταια χρονια τα βλεπει με το κυαλι

φετος μετα απο πολυμηνο παροπλισμο ετοιμαζεται, χωρις να εχουμε καταλαβει ακομη για που: θα ζευγαρωσει το king στο bari (ασθμαινοντας οπως προπερσυ) ή θα παει στη γνωριμη γραμμη των τελευταιων χρονων;

 

On 14/7/2012 at 10:42 PM, antonis molos said:

"Kασσάνδρα " ο όμιλος Grimaldi, όταν " συμβούλευε " τους Ιταλούς που είχαν σκοπό να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, να αποφευγουν τις ελληνικές εταιρείες γιατί, υπήρχε φόβος να μείνουν "αμανάτι" στο λιμάνι.

Να θυμηθούμε και λίγο τα παλιά, την άφιξη του πλοίου και την μετασκευή του στο Πέραμα σε ΙΟΝΙΑΝ VICTORY.

post-1854-0-50098500-1342294836_thumb.jp

post-1854-0-57873400-1342294866_thumb.jp

post-1854-0-90096200-1342294892_thumb.jp

 

On 4/7/2014 at 10:34 PM, proud_ionian said:

το πλοιο ειχε μηχανολογικα προβληματα απο την εποχη που ανηκε στη blue star. μια αναζητηση σε παλιοτερα ποστ θα σας βοηθησει. η attica το προοριζε για ντανα και σουτ, αλλα της εκατσε τοτε που εδωσε και τη γραμμη του brindisi μαζι.

 

περα απο τις γνωστες βλαβες εχει περασει και διαφορες που δεν εγιναν γνωστες, ενω τα χρονια τελευταια χρονια που ταξιδευε καθε χρονο εχανε και μισο μιλι δρομο.

 

αν θυμαμαι καλα ειχε και καποιες εκκρεμοτητες με εναρμονισεις κλπ

 

On 8/11/2016 at 10:46 PM, Petros P said:

Το πλοιο πλειστηριαζοταν στις 2/11 ,ξέρουμε τι έγινε ??

ας θυμηθουμε την ιστορια του πλοιου στην ελλαδα, οσο περιμενουμε να μαθουμε την τυχη του.

να προσθεσω οτι καποια στιγμη, λιγο μετα το 2000, οσο η attica (τοτε ΕΠΑΤΤ) προσπαθουσε να προωθησει την πατρα ως κυρια γραμμη της κεφαλονιας, υπηρξε σκεψη να μπει το blue sky σαν μονιμο πλοιο της γραμμης.  σκεψη που εγκαταληφθηκε λογω του κοστους λειτουργιας του πλοιου, αλλα και των μηχανολογικων προβληματων του.

διπλα του ειναι ενα bulk carrier.

οι καδενες του εχουν ξεσυρει και ειναι απικο. σε κανενα καλο καιρο δεν το βλεπω καλα

 

Edited by proud_ionian
δοτικη
Link to comment
Share on other sites

Quote

ας θυμηθουμε την ιστορια του πλοιου στην ελλαδα, οσο περιμενουμε να μαθουμε την τυχη του.

να προσθεσω οτι καποια στιγμη, λιγο μετα το 2000, οσο η attica (τοτε ΕΠΑΤΤ) προσπαθουσε να προωθησει την πατρα ως κυρια γραμμη της κεφαλονιας, υπηρξε σκεψη να μπει το blue sky σαν μονιμο πλοιο της γραμμης.  σκεψη που εγκαταληφθηκε λογω του κοστους λειτουργιας του πλοιου, αλλα και των μηχανολογικων προβληματων του.

 

Καινούργιο αυτό. Δεν το ήξερα.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

το συζητουσαν αρκετα, σαν ιδεα παντα, πρακτορες και ορισμενα στελεχη της εταιριας, μετα το καλοκαιρι του 2000 και τα δρομολογια που ειχαν κανει τα blue ferries πατρα σαμη. θεωρουσαν πως θα καλυτε ολη την κινηση με διπλα δρομολογια, χωρις να χρειαζονται xtra δρομολογια, απο τα πλοια της βενετιας και του bari.

δε νομιζω πως εφτασε ποτε σε περικλη/μακη ή οτι πηρε στα σοβαρα το δρομο της υλοποιησης

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

συμφωνα με τον ΣΚΑΪ, πουληθηκε €1.670.000 σε εταιρια κυπριακων συμφεροντων, σε ηλεκτρονικο πλειστηριασμο.

το χτυπημα εγινε 1' πριν ληξει η κανονικη προθεσμια και πηρε 5' παραταση

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...