Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αυτη τη στιγμη τα 4 ρο-ρο του Αγαπητου εχουν ως εξης:

Aegean Pearl για Λεμεσσο και Χαιφα ναυλωμενο στην ΑΝΕΚ
Aegean Glory για Ηρακλειο ναυλωμενο στην ΑΝΕΚ
Aegean Star για Χανια ναυλωμενο στην ΑΝΕΚ
(αν και τα δυο ρο-ρο της Κρητης ισως και να αλλαζουν προορισμους αναλογα με την κινηση, ενω σημειωτεον οτι το ρο-ρο των Χανιων πιανει τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα και Κυθηρα)
Aegean Sun δεμενο στο νεο Μωλο περιμενοντας πιθανη δρομολογηση/ναυλωση απο τη ΝΕΛ για Χιο και Μυτιληνη.

Για το Αθηνα τα λεμε σε αλλο ποστ, νομιζω ομως πως και γι αυτο αρχισε η αντιστροφη μετρηση της δρομολογησης.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Μια και μιλαμε για τον Αγαπητο....Επειδη εχει και το ΑΘΗΝΑ, υπαρχει περιπτωση να ξαναδραστηριοποιηθει και παλι στην ακτοπλοια?? Nα ξαναδουμε παλι την AGAPITOS EXPRESS FERRIES η AEGEAN FERRIES?? Η θα παραμεινει μονο στα ro - ro??

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα: Μέσα στο forum αυτά τα θέματα έχουν αναλυθεί εκτενώς. Μπαίνει ξανά στην ακτοπλοία με το ΑΘΗΝΑ το οποίο έχει τα σινιάλα του στα φουγάρα αλλά λόγω κοινοπραξίας με το ΦΟΙΒΟΣ και τον Λεφάκη, αντί να γράφει Agapitos Express Ferries, γράφει Nova Ferries. Μελλοντικά μακάρι να ήξερε και ο ίδιος τι θέλει να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Ο Αγαπητός την ψάχνει την δουλειά για να ξαναασχοληθεί με την ακτοπλοία και σίγουρα θα ήθελε ένα βήμα παραπάνω από το ΑΘΗΝΑ.

Αλλά πλέον τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα , ήθελε διακαώς το ΟΛΥΜΠΙΑ :eek: αλλά η ΕΛΛΕΝΙΚ δεν το έδινε στο εσωτερικό και πόσο μάλλον στον ίδιο , οι διασυνδέσεις και γενικότερα οι σχέσεις με το ΥΕΝ είναι σε κάκιστο σημείο και πλέον τα περιθώρια για να μπει κάποιος στην ακτοπλοία με τα τωρινά δεδομένα είναι πολύ στενά.

Άλλωστε γι αυτό πιστεύω ότι η NOVA FERRIES δεν γεννήθηκε μόνο από την προσωπική φιλία που έχουν ο Αγαπητός με τον Λεφάκη αλλά και με σκοπό να είναι μία δυναμική παρουσία που την καθιστούν τα δύο πλοία για να μην φουντάρει εν την γεννέση της.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα εγένετο μια πρωτότυπη ενεργεια. Τα πληρώματα της Aegean Cargo υπεγραψαν κείμενο προς τον ΥΕΝ με κοινοποίηση στα ναυτεργατικά σωματεία οπου ζητάν να επιτραπεί στο Aegean Sun να ξεκινησει δρομολόγια, μιας που σε αντίθετη περίπτωση θα απολυθούν κ θα βρεθούν οικογένειες ναυτικών στο δρόμο. Περίεργα?

Επίσεις αναφέρετε οτι το ΣΤΑΡ θα αλλάξει δρομολόγιο κ θα διπλώσει το ΠΕΡΛ στη γραμμή της Κύπρου

Link to comment
Share on other sites

Απο τη μια ειναι σωστο γιατι προκειται για ενα αθλιο πολεμο με σκοπο να βοηθησουν μερικους και να θαψουν καποιους αλλους.. Αμα ο Αγαπητος δεν ειχε πολεμο με καποιους ''αλλους'' τωρα θα ειχε δρομολογηθει το Σαν και ουτε γατα ουτε ζημια.. Αλλα τι να λεμε τωρα.. Καθε υπουργος κοιταει πως θα βαλει ποιο πολλα στη τσεπη του

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αναμενόμενο!

Δεν πρέπει να υπήρχε άλλο Ro Ro με Ελληνική σημαία και με όλο το γκαράζ κλειστό και να παίρνει 80 άρματα.

Αλήθεια, τι προσφορά έδωσε? Έδωσε και άλλος προσφορά?

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία λίγο άσχετη αλλά επειδή αναφέρθηκε στο thread... Τι ρόλο έχει το ΥΕΝ να ναυλωνει πλοίο για τη μεταφορά Ουγγρικού εξοπλισμού, στο Κουβειτ... Τωρα θα πληρώνουμε και αυτά?

Link to comment
Share on other sites

Έκανε τον διαγωνισμό για λογαριασμό του ΓΕΝ. Μάλλον πρόκειται για ΝΑΤΟικό εξοπλισμό.

Και μάλλον προτιμώνται τα πλοία με Ελληνική σημαία για ευνοήτους λόγους.

Χώρια που υπάρχει option για να πιάσει και στη Σούδα.

Link to comment
Share on other sites

Ο Αγαπητος παζαρεύει 3 πλοία να τα φέρει τα 2 Παροναξία και το ένα Σύρο-Τήνο-Μύκονο.Αν τελικά τα αγοράσει κι αληθεύει ότι πρόκειται για πλοία 10ετίας με 24 μίλια δρόμο σίγουρα θα είναι πολύ καλές αγορές.

Από την άλλη τέτοι βαπόρια σαν ακριβα δεν κοστίζουν?

Θα δείξει το προσεχές μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Και που τα βρηκε..

Ολοι αυτα τα βαπορια ψαχνουν.. Μακαρι να δουμε λιγο κινηση.. Καιρο εχει να κινηθει κατι.. Και αμα ειναι 10ετιας ειναι μια χαρα. Θα πεσουν και λεφτα μεσα θα δουλεψει και ο κοσμος. Και στις γραμμες θα λειτουργησει λιγο και ο ανταγωνισμος. Ειδαμε τι εγινε Χιο Μυτιληνη με την παρουσια του Νησος Μυκονος.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να τα φέρει!! Αλλά και εδώ και πολλά χρόνια ακούω ότι θα φέρει βαπόρια, αλλά δεν τα έχω δει!!

Για να γράψουμε « Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ», όπως είχε γράψει κάποτε ο «Ε» όταν είχε αγοράσει το Εξπρές Αθηνά και μετά την απόπειρα δολοφονίας του!!

Link to comment
Share on other sites

εχετε ασθενη μνημη.

τα πλοια των αγαπητων τα θυμομαστε ολοι οπως και γενικα τον τροπο λειτουργειας τους.

οσο για τα φτηνα πλοια 10ετιας με 24 μιλια ανεκδοτο σαν το σχεδιο σηφουνακη εχουν καταντησει.

Link to comment
Share on other sites

Oμολογουμένως τα βαπόρια του Κώστα Αγαπητού λίγο πριν τα δώσει στην ΕΛΛΕΝΙΚ ήταν μια χαρά.ΑΘΗΝΑ και ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ήταν κούκλα ΑΠΟΛΛΩΝ και ΟΛΥΜΠΙΑ πολύ καλά ενώ κι ο ΕΡΜΗΣ δεν είχε χάλια αρκετά καλός ήταν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ξεχασα να ανφερω οτι την περασμενη Τεταρτη το βραδι, το Aegean Glory βρισκοταν πρυμνοδετημενο στο Ντοκ Δραπετσωνας, εκει που δενουν τα πολυ μεγαλα car-carriers. Το κατω γκαραζ φαινοταν γεματο αλλα δεν μπορεσα να δω με τι ακριβως. Μηπως ειχαμε καμια περιεργη ναυ΄λωση εκτος ΑΝΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ:

1) ΕΤΖΙΑΝ ΓΚΛΟΡΥ - ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ ΚΥΠΡΟ

2) ΕΤΖΙΑΝ ΠΕΡΛ ΠΡΩΣΩΡΙΝΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

3) ΕΤΖΙΑΝ ΣΤΑΡ ΚΟΥΤΣΑ ΚΟΥΤΣΑ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΑΝΤΕΝ

4) ΑΝΕΚ? ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ RO/RO ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!

Link to comment
Share on other sites

1) ΓΙΑΤΙ ΠΑΕΙ ΚΟΥΒΕΙΤ (ΕΦΤΑΣΕ ΕΙΔΗ)

2) ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙΡΟΥΣ (ΑΚΟΜΗ Κ ΤΟ SWELL ΚΟΒΕΙ ΜΙΛΙΑ)

Και γενικα γιατι το αρχείο boat.cfg των βαποριων θέλει λιγο πείραγμα ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...