Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η Naviera Armas έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της πίσω στο 1941 και αυτή τη στιγμή έχει στο στόλο της 11 πλοία στο στόλο της.

1) Volcán Del Teide

2) Volcán De Tamadaba

3) Volcán De Taburiente

4) Volcán De Tamasite

5) Volcán De Tijarafe

6) Volcán De Timanfaya

7) Volcán De Tauce

8) Volcán De Tindaya

9) Volcán De Tinamar

10) Volcán De Tirajana

11) Volcán De Teno

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη περίοδο η Naviera Armas και το ναυπηγείο Armón επανασχέδιασαν το project της κατασκευής του νέου πλοίου, (με option για κατασκευή ενός δεύτερου), έτσι το συγκεκριμένο πλοίο να έχει δυνατότητα διπλού καύσιμου (πετρέλαιο και φυσικό αέριο). Οι διαστάσεις του πλοίου θα είναι μήκος 182 μέτρα, πλάτος 28.4 μετρα με χωρητικότητα 1,800 επιβάτες, 109 ΦΓ και 246 ΙΧ, με ταχύτητα 26 κόμβων με συνολικό 125 εκ ευρώ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετά το ατύχημα του Volcan de Tamasite και προβλήματα που έβγαλαν τόσο το ίδιο πλοίο μετά το ατύχημα αλλά και άλλες μονάδες της εταιρείας, φαίνεται πως στα Ισπανικά social media πληθαίνουν οι φωνές που κατηγορούν ανοιχτά την εταιρεία για πλημελλή επίπεδα συντήρησης στο στόλο της. Απαντά δυναμικά ο πλοίαρχος του Tamasite και διάφοροι άλλοι με ποσταρίσματα/δηλώσεις, γενικά φαίνεται πως υπάρχει μια ωραία ατμόσφαιρα γύρω από την εταιρεία, αυτήν την εποχή.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αν καταλαβαίνω καλά με τα φτωχά μου ισπανικά, η εταιρεία εξέδωσε ομόλογο αξίας 300 εκατομμυρίων ευρώ για να χρηματοδοτήσει την απόκτηση της Trasmediterranea. Υπερκαλύφθηκε 2.5 φορές μέσα σε μόλις 2 μέρες, φαίνεται πως οι αγορές εγκρίνουν την αγοραπωλησία. Επταετής η διάρκεια των ομολόγων.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτό δεν το αναφέρει το άρθρο, λέει όμως πως και το καλοκαίρι του 2016 είχε εκδώσει άλλο ομόλογο αξίας 232 εκατομμυρίων ευρώ στην αγορά του Λονδίνου. Για το δεύτερο θεωρώ σίγουρο πως δεν θα έχει σχέση με ισπανικά κεφάλαια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

πολυ δεν ανοιγεται το μαγαζι;

εξαγορες, ναυπηγησεις, ομολογιακα δανεια...

συνηθως το επομενο βημα ειναι το πτωχευτικο δικαιο

 

edit ΥΓ 00.55

και για να μη ρωτησει κανεις για την attica και τη hsw, να δουμε σε δυο χρονια, που θα βρισκονται και η naviera armas και η attica. μπορει το πτωχευτικο δικαιο να ακουγεται υπερβολικο, αλλα οι υπερβολικες επεκτασεις με δανεισμο, εισοδο επενδυτικων funds υψηλου ρισκου κλπ, εχουν εναν κοινο παρονομαστη: δυσκολα παραμενει για μεγαλο διαστημα η ιδια μετοχικη συνθεση και η ιδια διοικηση. ειτε στο πρωτο στραβοπατημα η εταιρια θα σηκωσει τα χερια ψηλα, ειτε, αν το γενικοτερο outlook (οχι μονο εταιριας, αλλα κλαδου και χωρας), ειναι θετικο και υπαρχει λειτουργικη κερδοφορια, να μπει στρατηγικος επενδυτης που θα αναλαβει και τη διοικηση της εταιριας.

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Η Naviera Armas υπέγραψε συμφωνία με τις Πορτογαλικές αρχές για την έναρξη της διαδρομής Madeira με τις Καναρίους Νήσους αυτό το καλοκαίρι. Η συγκεκριμένη σύνδεση θα ξεκινήσει στις 2 Ιουλίου και λήγει τον Σεπτέμβριο με το Volcan De Tijarefe

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...
On 1/16/2018 at 11:26 PM, proud_ionian said:

πολυ δεν ανοιγεται το μαγαζι;

εξαγορες, ναυπηγησεις, ομολογιακα δανεια...

συνηθως το επομενο βημα ειναι το πτωχευτικο δικαιο

 

edit ΥΓ 00.55

και για να μη ρωτησει κανεις για την attica και τη hsw, να δουμε σε δυο χρονια, που θα βρισκονται και η naviera armas και η attica. μπορει το πτωχευτικο δικαιο να ακουγεται υπερβολικο, αλλα οι υπερβολικες επεκτασεις με δανεισμο, εισοδο επενδυτικων funds υψηλου ρισκου κλπ, εχουν εναν κοινο παρονομαστη: δυσκολα παραμενει για μεγαλο διαστημα η ιδια μετοχικη συνθεση και η ιδια διοικηση. ειτε στο πρωτο στραβοπατημα η εταιρια θα σηκωσει τα χερια ψηλα, ειτε, αν το γενικοτερο outlook (οχι μονο εταιριας, αλλα κλαδου και χωρας), ειναι θετικο και υπαρχει λειτουργικη κερδοφορια, να μπει στρατηγικος επενδυτης που θα αναλαβει και τη διοικηση της εταιριας.

 

Δύο χρόνια μετά από τα λεγόμενα του τρισπάππου μου του μάγου :D, η ισπανική El Confidencial μας δίνει μια ματιά στα εσωτερικά της Armas, η οποία φέρεται να ψάχνει απεγνωσμένα χρηματοδότηση. Επιγραμματικά να πω με τα φτωχά μου Ισπανικά πως οι διεθνείς χρηματοπιστωτικοί οίκοι έχουν χαντακώσει την εταιρεία με το ομόλογό της να χάνει πάνω από το 50% της αξίας του. Η εταιρεία ψάχνει βοήθεια από την επενδυτική τράπεζα Alantra για να βρεί νέους επενδυτές, χωρίς επιτυχία ακόμη. Ίσως αυτό να εξηγεί και την πώληση του Albayzin στη Grimaldi. Όσοι πιστοί που ψάχνετε πλοίο, προσέλθετε, φαίνεται πως όλος ο στόλος είναι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εδώ έχουμε μια εταιρεία που έτσι κι αλλιώς αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα και έψαχνε χρηματοδότηση, ας δούμε πως την επηρεάζει ο κορωνοιός όσον αφορά το στόλο της. Οι γραμμές που αναφέρω παρακάτω είναι όλες στα Κανάρια Νησιά.

 

Παροπλισμένα:

Volcan de Tauce (στο Γιβραλτάρ από τις 21 Ιανουαρίου)

Volcan de Teno (στο Algeciras από 16 Μαρτίου)

Volcan de Tirajana (στο Puerto de la Estaca από τις 20 Μαρτίου)

 

Εν ενεργεία:

Volcan de Taburiente στη γραμμή Los Cristianos - La Gomera

Volcan de Tagoro στη γραμμή Las Palmas - Tenerife

Volcan de Tamadaba στη γραμμή Las Palmas - Tenerife

Volcan de Tindaya στη γραμμή Corallejo - Playa Blanca

Volcan del Teide στη γραμμή Las Palmas - Puerto del Rosario

 

Δουλεύει μόνο 1 ταχύπλοο και τα άλλα είναι σε βασικές γραμμές. Άλλα δύο φέρρυ του στόλου είναι παροπλισμένα στη Βαρκελώνη, αυτά τα δύο τα κάνει οπερέσιο η Trasmediterranea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

To Ferrybalear σήμερα έχει ένα κειμενάκι όπου ο Vicente ο Costa αναφέρεται στο ότι υπάρχουν πάρα πολλές φήμες για το μέλλον της Naviera Armas. Από τη μία η εταιρεία δεν βγάζει κέρδος ή τέλος πάντων δεν βγάζει αρκετό ώστε να πληρώνει τους ομολογιούχους της, οι οποίοι με τη σειρά τους ασκούν πίεση στην εταιρεία για καλύτερα αποτελέσματα. Με απλά ελληνικά, και επειδή η εταιρεία έχει μερικά αξιόλογα πλοία, όσοι πιστοί προσέλθετε. Κι αφού έχουν dealάρει μια φορά με τον Grimaldi, δε βλέπω το λόγο να μην το κάνουν και δεύτερη. Η εταιρεία έχει πολύ ισχυρή παρουσία στα Κανάρια Νησιά, παρθένα περιοχή για τον Grimaldi, οπότε έχει πολύ νόημα μια τέτοια κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

To Shippingitaly εχει ρεπορταζ για το θεμα με κυκλους του Γκριμαλντι να αρνουνται την υπαρξη ενδιαφεροντος για την αποκτηση του υπολοιπου της εταιρειας.

Ως επικρατεστεροι εμφανιζονται η Balearia,Boluda και gnv/msc.

https://www.shippingitaly.it/2022/12/15/naviera-armas-destinata-alla-vendita-possibile-interesse-di-msc/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σε συνέχεια των παραπάνω, τα σενάρια επιβεβαιώνονται. Δεν έχω το χρόνο να μεταφράσω όλο το κείμενο, το βασικό είναι πως ήδη από τις 9 Μαρτίου οι δανείστριες τράπεζες έχουν παρει την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών της εταιρείας. Και φυσικά δεν πρόκειται να το κρατήσουν, θα το πουλήσουν εν ευθέτω χρόνω στον κατάλληλο υποψήφιο. Το άρθρο θυμίζει λίγο Ελλάδα υπό την έννοια ότι ο δημοσιογράφος είναι σίγουρος πως ο "Κανάριος" χαρακτήρας της εταιρείας θα χαθεί. Όταν όμως δεν κάνεις χρηστή διαχείριση, αυτά συμβαίνουν. Υπάρχει και μια υποβόσκουσα παρότρυνση πρός την κυβέρνηση να μείνει σε ισπανικά χέρια τουλάχιστον η εταιρεία. Για να δούμε μήπως γίνει τουλάχιστον αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Συνεχίζεται το πανηγύρι γύρω από το ιδιοκτησιακό της Armas. Ομολογώ δεν διαβάζω κάθε μέρα ισπανικές εφημερίδες για να έχω συνεχή πληροφόρηση αλλά έχει ενδιαφέρον το τελευταίο άρθρο της OK Diario. Αν καταλαβαίνω καλά, το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της εταιρείας έχει περιέλθει σε μια συμμαχία επενδυτικών funds(JP Morgan, Barings, Cheney Capital, Bain Capital και Tresidor). Αυτοί λοιπόν προσπαθουν να εκμεταλλευθούν κάτι σαν το Άρθρο 44 του Πτωχευτικού Κώδικα που είχε χρησιμοποιήσει πρίν 20 χρόνια η ΑΕΚ και να σβήσουν το δανειακό χρέος 64.5 εκατομμυρίων ευρώ που έχει η εταιρεία σε τρείς ισπανικές τράπεζες(Santander, CaixaBank και Banco Sabadell), πράγμα που για να γίνει πρέπει επικυρωθούν από το δικαστήριο κάποιες προυποθέσεις σχετικά με το πως κατηγοριοποιείται το χρέος που έχει η Armas απέναντι στις τράπεζες, και φυσικά να γίνει αποδεκτό το σχέδιο διάσωσης των μετόχων. 

 

Μέχρι τώρα τα funds μετοχοποίησαν ένα χρέος της τάξεως των 446 εκατομμυρίων ευρώ σε bonds και έβαλαν 201 εκατομμύρια στην εταιρεία, πράγμα που σημαίνει πως η εταιρεία εξακολουθεί να χρωστά "μόλις" 178 εκατομμύρια ευρώ σε bonds. Άλλα 73 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με το σχέδιο διάσωσης πρόκειται να μπούν υπό μορφή ρευστού στην εταιρεία και φυσικά πρόκειται να αναδιοργανωθεί και η εταιρεία σαν οργανισμός αλλά και η διοίκηση. Τρομερά λεφτά βασικά, καταλαβαίνει κανείς πως δεν είχαν μαντήλι να κλάψουν. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας δούμε πως είναι διαμορφωμένο το -χειμερινό θα 'λεγε κανείς- line up της Armas:

Volcan de Tinamar: Huelva - Arrecife - Las Palmas - Tenerife

Volcan de Tamadaba: Las Palmas - Arrecife, Las Palmas - Puerto del Rosario

Volcan de Tamasite: Algeciras - Tanger Med

Volcan de Timanfaya: Almeria - Melilla, Almeria - Ghazaouet

Volcan de Taburiente: Los Cristianos - La Palma

Volcan de Tindaya: Playa Blanca - Corralejo

Al Andalus Express: (Tenerife) - Las Palmas - Puerto del Rosario

Ταχύπλοα

Volcan de Taidia & Tagoro: Tenerife - Las Palmas

Volcan de Teno: Los Cristianos - La Gomera

Volcan de Tirajana: Los Cristianos - Puerto de La Estaca

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Από τις 19 Απριλίου η Armas σταματά να κάνει δρομολόγια πρός τα Κανάρια από την Huelva, αντιθέτως μεταφέρει τις αναχωρήσεις αυτές στο Cadiz όπου και ήδη κάνει δρομολόγια η Trasmediterranea πρός τα νησιά. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...