Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διορθώθηκε ο χρόνος που θα μείνουν ανεκτέλεστα τα δρομολόγια από Κυλλήνη προς Πόρο από την Strintzis Ferries (εως 28/02/2011)

Από ότι ακούγεται ο λόγος της μεγάλης χρονικά ακινησίας του Κεφαλονια είναι η μειωμένη κίνηση των πλοίων της Strintzis Ferries
οπως εχω πει και στο τοπικ του κεφαλονια, εχει αρκετα θεματακια να τακτοποιησει. δε νομιζω οτι η strintzis ενθουσιαζεται να αφηνει τον πορο στην κοινοπραξια να παιζει μπαλλα μονη της.

ΥΓ: αφηστε που εινα οι γιορτες μπροστα και οσο να'ναι, κατι παραπανω θα εχει. αν ηταν μονο λογω πεσμενης κινησης, θα τραβαγαν τις ακινησιες πιο μετα.

Μάλλον δε φαίνεται να καίγονται τόσο να επανέλθει το συντομότερο δυνατό το Επτάνησος στη γραμμή της Κυλλήνης.

Υπάρχει πιθανότητα το πλοίο να μείνει δεμένο κατά τη περίοδο του 3ημερου της Καθαρής Δευτέρας :o . Εάν δε κάνω λάθος έχουν κάνει αίτηση στον ΟΛΠ ότι το πλοίο θα μείνει μέχρι τα μέσα Μαρτίου. Επιπλέον μετάθεσαν τον δεξαμενισμό του πλοίου για τις 18 Μαρτίου.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

νεα ωραια flyers της strintzis ferries, οπου αναγραφεται το λιμανι προορισμου (αυτα που τοποθετουνται στα παρμπριζ).

post-1817-0-53147000-1311102561_thumb.jp

(να το εδιναν και στο σωστο καραβι):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

post-1817-0-69795500-1311888148_thumb.jp

και flyers με τα δρομολογια της (συντομης) υψηλης σαιζον κυκλοφορησαν. μονο για την κεφαλονια βεβαια. η ιθακη στο κλασιμο<_< (με το συμπαθειο):unsure:

post-1817-0-62754300-1311888146_thumb.jp

ΥΓ: η φωτο του κεφαλονια ειναι αναποδα απεικονισμενη και με πολυ photoshop.;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

οπως υποψιαζομασταν απο την αρχη, η αλλαγη ειναι προσωρινη, το επτανησος στην πατρα μονιμο B), για να παραφρασω και την παλια διαφημιση του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με την επικείμενη αλλαγή στα δρομολόγια, όπου σύμφωνα με το Ithacanews.gr από Δευτέρα το πλοίο θα προσεγγίζει μόνο τον Πισαετό και επομένως θα κόψει τη διανυκτέρευση στο Βαθύ.

Ακόμα αναφέρει για περικοπή του διπλού δρομολογίου πέρα από το Σάββατο και την Τετάρτη

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το kefalonia press, απο 01/11 το κεφαλονια επιστρεφει στη φυσικη του γραμμη και το επτανησος θα δεσει.

αναμενομενη, για μενα, η ακομη πιο προωρη χειμερινη αποχωρηση της strintzis απο τον πορο (λογω μειωμενης κινησης), αλλα μου κανει εντυπωση που δενει πρωτο το επτανησος (που ξεκινησε το μαρτιο), παρ'ολο τον ντορο οτι ειναι οικονομικοτερο κλπ.

ετσι και αλλιως γιορταζουμε :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
να υποθεσω οτι θα γινουν και εδω δουλειες μεχρι να ανεβει το πλοιο πανω;

υγ: γιατι ακυρωθηκε ο δεξαμενισμος του;

το επτανησος ξεκινα την πεμπτη 29/12 στη θεση του κεφαλονια (εχει περαστει και στο συστημα).το επτανησος θα φυγει το μεσημερι απο πατρα και το κεφαλονια θα ανεβει για επισκευη.

περιεργα πραγματα. το επτανησος δενει νωριτερα του αναμενομενου, καθεται δυο μηνες και ξαναξεκινα ετσι.

ειμαι περιεργος για τη συνεχεια, γιατι πολλα λεγονται.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

η απορια η δικη μου (και οχι μον δικη μου) ειναι για ποσο καιρο ακομη θα υπαρχουν δυο εταιρειες στη γραμμη του πορου. περσυ η strintzis ελλειπε 4 μηνες και φετος στην καλυτερη να επιστρεψει το πασχα, ενω η καλοκαιρινη κινηση εδειξε οτι και με ενα μονο πλοιο βγαινουν τα δρομολογια (με εξαιρεση τις 3 εβδομαδες του αυγουστου).
εγκριση δρομολογησης του κεφαλονια στη γραμμη (θα φανει στην πορεια αν θα επιστρεψει ή θα μεινει το επτανησος)
περιεργα πραγματα. το επτανησος δενει νωριτερα του αναμενομενου, καθεται δυο μηνες και ξαναξεκινα ετσι. ειμαι περιεργος για τη συνεχεια, γιατι πολλα λεγονται.

αυτο που λεγεται απο το καλοκαιρι στην κεφαλονια, ειναι οτι η εταιρεια δεν ηταν ευχαριστημενη απο την κινηση στον πορο και οτι σκεφτοταν να αφησει τελειως την κυλληνη για να ενισχυσει τη θεση της στην γραμμη της πατρας. μαλλιστα οι ιδιες φημες ελεγαν οτι αν φυγει καποιο πλοιο αυτο δεν θα ειναι το κεφαλονια (που λογω ηλικιας φαινεται λογικοτερο), αλλα το επτανησος. τα γεγονοτα προς τα εκει εδειχναν (προωρο δεσιμο του επτανησος, δηλωση δρομολογησης του κεφαλονια στην πατρα, φημες και συζητησεις και στα τρια νησια, ακυρωση της επισκευης του επτανησος κλπ)

σημερα ηρθε και αυτο.

οποια εξελιξη και να υπαρξει ελπιζω να εχει θετικο αντικτυπο στην εταιρια και στην διασφαλιση της συγκοινωνιας των νησιων στις δυσκολες εποχες που ζουμε.

Link to comment
Share on other sites

Eπομένως, γύρισε (γυρνάει) το Eπτάνησος χωρίς να κάνει επισκευή, για να γίνει η επισκευή του Kεφαλονιά, μετά επιστρέφει το Kεφαλονιά στη γραμμή και το Eπτάνησος λέει αντίο; Aυτό είναι το φημολογούμενο σενάριο αυτή τη στιγμή;

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

ειλικρινα αναρωτιεμαι ποια θα ειναι η μετεπειτα πορεια της strintzis ferries μετα τη διαφαινομενη αποχωρηση του επτανησος.

μονοβαπορη στο νησι, με παρουσια μονο στη γραμμη σαμης/ιθακης και με μονο με το κεφαλονια που η χωρητικοτητα του γκαραζ του δεν ειναι η ιδανικοτερη για τις μερες αιχμης, θα αναγκαζεται να διωχνει πελατες

ολα τα χρονια μεχρι και το 2010. το κεφαλονια στην πατρα επαιρνε ολη την κινηση του θιακιου (οι διαρροες προς αστακο ηταν αμελητεες) και το υπολοιπο γκαραζ γεμιζε για σαμη. (ηταν συνηθισμενο σε αρκετα καλοκαιρινα δρομολογια να εχει περισσοτερα ιχ για θιακι παρα για σαμη). η πλεοναζουσα κινηση για κεφαλονια, διοχετευοταν στο επτανησος στον πορο, που δεν τιγκαριζε τοσο ευκολα.

το 2011 για λογους που εχουμε αναφερει εκτενως (μικροτερη ωριαια καταναλωση και μεγαλυτερο γκαραζ του επτανησος) ηρθε το επτανησος πανω. η τραμπα πετυχε γιατι η κινηση στον πορο (και λογω κρισης) ηταν κατα πολυ μειωμενη, ενω στην πατρα το επτανησος ηταν με τιγκα γκαραζ και πρωτοκολλο σε παρα πολλα δρομολογια.

φετος, αν τελικα ειναι μονο με το κεφαλονια στην πατρα, οσο μειωμενη και να ειναι η κινηση, τις μερες αιχμης θα βρεθει να διωχνει κοσμο.

λυσεις; αν η εταιρεια μεινει μονο στην πατρα, ειτε θα αναγκαστει καποια στιγμη να σκεφτει μεγαλυτερο βαπορι για να αντικαταστησει το κεφαλονια, ειτε καποιας μορφης συνεργασια με τους ζακυνθινους (οχι πολεμο τιμων, οχι πολεμο δρομολογιων). σε αλλη περιπτωση (να μεινει μονο στην πατρα, μονο με το κεφαλονια, χωρις συνεργασιες) δεν βλεπω μελλον.

ειχε ακουστει οτι, καποια στιγμη το 2011, υπηρξαν επαφες της strintzis ferries με την ionian ferries, αλλα τελικα δεν υπηρξε αποτελεσμα.

Link to comment
Share on other sites

στο site της εταιρειας στα δρομολογια του πορου, αναφερει οτι εχουν διακοπει μεχρι 31/01/2012 λογω εργασιων ετησιας επιθεωρησης. (μεχρι πριν λιγες μερες ελεγε ως 31/12/2011)

post-1817-0-18215700-1325262612_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

γιατι πουλαει το επτανησος κ δεν διωχνει το κεφαλλονια αφου το τανι εχει ολα τα πλεονεκτηματα σε σχεση με την ζωζω???

ποια πλεονεκτηματα???το καλο του ταξιδι???η "ζωζω" δεν καταλαβαίνει τιποτα!!!!και είναι και ποιο γρηγορη (και χωρις βολβο,οταν αλλα πρωην ομοσταυλα και συνιμηλικα πανε να βαλουν) με λιιιγο μεγαλυτερη κατανάλωση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η ημερα τσι ζακυνθος επαναφερει τα περι πωλησης του επτανησος στην golden star.

η ημερα παει ενα βημα πιο περα και εκφραζει προβληματισμους για το μελλον της strintzis ferries, παρομοιους με τους δικους μας.

η ημερα το παει μακρυα το πραγμα, προβλεποντας οτι θα μεινει μονο η ionian ferries σε ζακυνθο κεφαλονια και ιθακη. λιγο ευσεβης ποθος μου φαινεται αυτο βεβαια ;) .

το δημοσιευμα το αναπαραγει και το kefaloniapress που προσφατα ειχε δεχτει επιθεση για το θεμα.

νομιζω οτι η strintzis ferries πρεπει να ξεκαθαρισει τη θεση της με καποια φιλικη επιστολη/ανακοινωση στα κεφαλονιτικα (τουλαχιστον) μμε. απο το καλοκαιρι οργιαζουν οι φημες οτι θα αφησει τον πορο, ενω τον τελευταιο εναμισυ μηνα (πολυ πριν το πουμε εδω) επανερχεται η "φημη" περι πωλησης του επτανησος.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω τα του Iονίου, αλλά το άρθρο της Hμέρας φάσκει και αντιφάσκει...και δεν κατάλαβα τι υποστηρίζει για το μέλλον της εταιρείας (θα επανέλθει στη Kυλλήνη ή θα φύγει κι από την πάτρα?)...ούτε κατάλαβα εάν το πιθανό μονοπώλιο των Zακυνθινών θα είναι καλό ή κακό. Mου φαίνεται παράξενο να προσδοκούν μείωση τιμών από ένα μονοπώλιο. Oμολογώ ότι μπερδεύτηκα.

Link to comment
Share on other sites

ειπαμε ευσεβης ποθος. ισως να προσπαθουν να αποκαταστησουν και τις σχεσεις τους (η ημερα) με την ανμεz μετα τις προσφατες αψιμαχιες.

απο τη φημολογια για αποχωρηση της strintzis απο τον πορο που ειναι υπαρκτη στην κεφαλονια απο το καλοκαιρι και την προσφατη φημολογια για το μελλον του επτανησος, φτασαμε στο οτι θα μεινει μονο η ionian ferries και στα τρια νησια. λιγο μεγαλο το... αλμα.

προσωπικα δεν θα ηθελα να δω ενα μονοπωλειο, ουτε του ενος ουτε του αλλο. η strintzis εχασε τη δυνατοτητα να ισχυροποιησει την θεση της τον καλο καιρο, την εποχη του φτηνου πετρελαιου και της αυξημενης κινησης, φερνοντας ενα μικρο πλοιο στον πορο (σαν τον καλβο) και ενα μεγαλο (σε γκαραΖ) και γρηγορο (σε δρομο και φορτωεκφορτωση) στην πατρα ωστε να εχει ανταγωνιστικο πλεονεκτημα εκει. επισης ειναι λανθασμενη η σκληρη τιμολογιακη πολιτικη που προκαλει αντιδρασεις, ειδικα στους μονιμους κατοικους των νησιων.

@margaritis ποσο ευκολα θα μπορουσε να πουλησει και τα δυο πλοια της για να παρει το bsi που εχει τουλαχιστον διπλασια καταναλωση; μην μπαινουμε σε τετοια σεναρια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...