Jump to content
Shipfriends

Σποράδες Σταρ (IMO 7207451)


Recommended Posts

  • Replies 832
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα πλοία με ελληνική σημαία και ελληνικού νηολογίου (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) όπως το επίμαχο,δεν πρέπει στην πρύμνη να γράφουν το όνομα με ελληνικούς χαρακτήρες ή κάνω λάθος? 

Ακόμη και εάν βγάζει μάτια όπως ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ ή ΕΤΖΙΑΝ ΓΚΛΟΡΥ ή ακόμη και το άπαιχτο ΑΚΤΕΑ ΟΕΣΑΡΒΗ:blink:

Link to comment
Share on other sites

Είστε σίγουροι για την υποχρέωση αναγραφής του ονόματος με ελληνικούς χαρακτήρες? Αν είναι έτσι, όλα τα πλοία της Attika γιατί τα γράφουν (τα ονόματα) με λατινικούς? Το αυτό και για τα πλοία της Golden, το Fast Ferries Andros και πολλά άλλα. Μόνο το λιμάνι (νηολόγιο) γράφουν με ελληνικούς χαρακτήρες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπάρχει υποχρέωση αναγραφής ουτε του ονόματος, ουτε και του νηολογίου με Ελληνικούς χαρακτήρες. Εξ άλλου το βλέπουμε αυτό να υπάρχει (δυστυχώς) σε αρκετά πλοία. 

Link to comment
Share on other sites

Υποχρέωση δεν υπάρχει, αλλά το λογικό και το όμορφο στο μάτι είναι τα ξενικά ονόματα να γράφονται με αγγλικούς χαρακτήρες και τα ελληνικά με ελληνικούς. Το αντίθετο δεν προσφέρει κάτι, μπορώ να πω ότι μπερδεύει κιόλας. Στα επίσημα χαρτιά του πλοίου, οκ, ας τα γράψουν όλα ελληνικά αν πρόκειται για ελληνικό πλοίο. Όμως το να γράφουν αντίθετα πάνω στο σκαρί που το βλέπει όλος ο κόσμος, αυτό χτυπάει άσχημα. Κατά τη γνώμη μου σωστά κάνει η Άττικα, η Golden και το ΑΝΔΡΟΣ που τα γράφουν αγγλικά αφού είναι ξένα ονόματα. Αλλά τώρα να μου γράφεις το ΑΙΟΛΟΣ με αγγλικούς χαρακτήρες κι από κάτω ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ε, πάει πολύ! Αν στο κάτω-κάτω επιμένεις να το γράψεις αγγλικά, γράψε τουλάχιστον PIRAEUS από κάτω. Θα είναι λιγότερο άσχημο...

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, proud_ionian said:

με... ερεθισμα:P την απορια του Ariadne, (σχετικα με ενα σεναριο μου), να ρωτησω μερικα πραγματακια:

  • ποση χωρητικοτητα εχει σε ΙΧ, φορτηγα και επιβατες; (το αδελφο MEDIA II πχ, δεν ειναι μεγαλο γκαραζ).

το αυτον και για τον αιολο.

On 20/10/2017 at 4:19 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στο Moby Love έχουν ξεκινήσει εντατικά τις εργασίες συντήρησης των μηχανικών τμημάτων και με ξηλώματα στο accommodation. Μάλλον θα δούμε να σκεπάζεται το ρεμετζο στη πρύμη του πλοίου με την επέκταση του καταστρώματος.

σε ποιο σημειο βρισκονται οι εργασιες;

Link to comment
Share on other sites

1) Οι εργασίες πρωχωράνε στο Αίολος εντατικά αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει πιθανότητα να είναι έτοιμο πριν το τέλος Ιανουαρίου.

2) Με τις ράμπες κατεβασμένες το Αίολος πρέπει να χωράει γύρω στα 210-220 ΙΧ, αλλιώς μόνο ΦΓ γύρω στα 30 Φ, όπως ήταν και το Εξπρές Σαντορίνη.

3) Η χωρητικότητα σε επιβάτες εξαρτάται από τα σωστικά που θα βάλουν!! Αλλά υπολογίζω γύρω στα 1200 άτομα θα τα έχει άνετα ενώ θα έχει σίγουρα κάποιες τετράκλινες καμπίνες (80 κρεβάτια).

Link to comment
Share on other sites

.

On 9/10/2017 at 6:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εγώ πιστεύω ότι η πρώτη του δουλειά θα είναι στην άγονη του Β. Α Αιγαίου αντικαθιστωντας το Εξπρές Πήγασος! :ph34r:

.

On 7/11/2017 at 10:48 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί έχεις μπερδευτεί Proud Ionian?? Το Moby Love θέλουν να ετοιμαστεί το συντομότερο δυνατό και η πρόθεση αυτή για εμένα πηγαίνει ότι ίσως το ήθελαν για να αντικαταστήσει το Εξπρές Πήγασος στην άγονη γραμμή του Λαυρίου στις αρχές του νέου έτος!! Τώρα με τις αλλαγές στο μετοχικό κεφάλαιο της HSW εάν βρουν άλλη λύση με τα πλοία του ομίλου ΑΤΤΙΚΑ, κάνεις δεν το γνωρίζει!! 

.

10 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Χθες πάρθηκε η απόφαση ότι το πλοίο που θα αντικαταστήσει το Εξπρές Πήγασος είναι το Νήσος Χίος!!! 

.

10 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Προς το παρόν το Νήσος Χίος θα πάει στο Λαύριο στην άγονη του Β.Α. Αιγαίου αντι για τη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη που είχε ακουστεί πρόσφατα!!!

.

συνεχιζονται οι εργασιες στο πλοιο μεν, παραμενει η απορια για που ετοιμαζεται δε. (ειδικα αν αληθευουν οι φημες οτι γλυφονται και αλλοι για αζορες)

Link to comment
Share on other sites

On 11/28/2017 at 2:44 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πρώην Portucalence γιατί πλέον φαίνεται σαν εταιρεία Med Lines!!

Med Lines για την ακρίβεια φαίνεται η πλοιοκτήτρια εταιρεία του όπως λέμε. Διεύθυνσή της η οδός Κύπρου στη Γλυφάδα, c/o Hellenic Mediterranean Ferries Shipping Co. Ποιά είναι αυτή η εταιρεία? Ο εμπορικός και τεχνικός διαχειριστής του Άιολου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...