Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 (edited) Το δεύτερο πλοίο της Bastø Fosen AS που κατασκεύασε στο ναυπηγείο Cemre , Τουρκία είναι το Basto IV (IMO No: 9771420) και στις 07/12/16 ξεκίνησε το ταξίδι του την Τουρκία με προορισμό το Horten της Νορβηγίας. Οι διαστάσεις του πλοίου είναι μήκους 142,90 μέτρα και πλάτος 21 μέτρα Αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Horten - Moss στις αρχές του 2017. Edited February 18, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2016 Author Share Posted December 19, 2016 Χθες το Basto IV έφτασε στο Horten της Νορβηγίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2017 Author Share Posted January 15, 2017 Τη Πέμπτη 12/01/17 έγινε η τελετή παράδοσης του Basto IV στο Horten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2017 Author Share Posted January 21, 2017 Στις 17/01/17, το Basto IV ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Horten-Moss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2017 Author Share Posted January 25, 2017 Να κάνουμε μια διόρθωση στο Basto IV ότι χτίστηκε στο ναυπηγείο Sefine και όχι στο ναυπηγείο Cemre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 Το Basto IV έχει μήκος 142,9 μέτρα, πλάτος 21,0 μέτρα, ολική χωρητικότητα 7870, πρωτόκολλο επιβατών 600 άτομα και γκαράζ για 200 ΙΧ αυτοκίνητα. Η πρόωση του πλοίου γίνεται με δυο Rolls Royce azimuth ελικοπηδάλια και δυο μηχανές General Electric που μπορούν να του δώσουν ταχύτητα 18 κόμβων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 Ένα βίντεο από τη καθέλκυση του Basto IV στο ναυπηγείο Sefine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 2, 2019 Author Share Posted April 2, 2019 Έφτασε η ώρα για το πρώτο δεξαμενισμο του Basto IV στο ναυπηγείο Fayard στο Lindoe της Δανίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2019 Author Share Posted April 9, 2019 Το Basto IV ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμου του χθες και αναχώρησε για το Horten της Νορβηγίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 14, 2020 Share Posted August 14, 2020 Συνεχίζουμε με πορθμεία της Νορβηγίας και περνάμε στο Basto IV (9771420) με το οποίο μάλιστα είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω πέρυσι από το Moss για το Horten. Οπότε καλή ευκαιρία να το δούμε κι από μέσα. Η επιβίβαση γίνεται αφού έχει πληρώσει κανείς σε αυτόματο ταμείο με κάρτα και αφού τα αυτοκίνητα και φορτηγά έχουν ντανιαριστεί στο χώρο που υπάρχει αμέσως πρίν τη θέση πρόδεσης. Μια που είπα πρόσδεση, αυτή γίνεται χωρίς τη συμμετοχή καβοδετών, αφού το πλοίο είναι κατασκευασμένο να εφαρμόζει απόλυτα στις λιμενικές εγκαταστάσεις οι οποίες έχουν και σύστημα που αγκιστρώνει αυτόματα το πλοίο, καθιστώντας αδύνατη τη μετακίνησή του. Το πέρασμα είναι κανένα μισάωρο, ίσως και κάτι λίγο παραπάνω, δεν θυμάμαι ακριβώς, οπότε θα περίμενα να δεί κανείς κάτι σαν τα δικά μας αμφίδρομα με εστίαση τύπου ΚΨΜ. Πλήν όμως η φιλοσοφία είναι πως το πλοίο είναι σαν κομμάτι ξεκούρασης από την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, οπότε υπάρχει ένα μικρό fast food επάνω στο πλοίο όπου οι επιβάτες/οδηγοί μπορούν να φάνε κάτι και να κάτσουν σε μια αίθουσα σαν κι αυτή. Φυσικά υπάρχουν και τα καθίσματα αεροπορικού τύπου ενώ όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν, οι τολμηροί επιβάτες(πρωτόκολλο 600 το καλοκαίρι)μπορούν να κάτσουν και έξω, χαζεύοντας το γκαράζ του πλοίου και κάποια από τα 200 ΙΧ που χωρά. Αυτά τα βλέπουμε και στο πλάνο του πλοίου, ενώ στο φουγάρο του υπάρχει το Τ της πλοιοκτήτριας εταιρείας του, που λέγεται T-Finans. Συνολικά από τα καλύτερα πορθμεία που έχω περάσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now