Jump to content
Shipfriends

Η πτώχευση της Hanjin


Recommended Posts

τον μικροκοσμο μας δεν τον εχει απασχολησει ακομηB), αλλα εδω και 10 μερες περιπου η διεθνης ναυτιλια ταρακουνιεται απο το κανονι της κορεατικης Hanjin.

πλοια τιγκα στα γεματα containers, ειτε ειναι με arrest σε λιμανια, ειτε παραμενουν στην ανοιχτη θαλασσα για να αποφυγουν το arrest, απο καθε λογης κοσμο που εχει λαμβανειν  απο την εταιρεια (εταιρειες καυσιμων, τραπεζες, εταιρειες ρυμουλκων κλπ).

στη χειροτερη θεση ειναι οι ιδιοκτητες των φορτιων που βρεθηκαν ξαφνικα με ενα τεραστιο αγγουρι, χωρις να φταινε.

μια αχτιδα φωτος ειχαμε στις ΗΠΑ χτες, οταν ενα δικαστηριο εβγαλε αποφαση για προσωρινη προστασια ορισμενων πλοιων, δινοντας τους τη δυνατοτητα να πιασουν ντοκο και να ξεφορτωσουν

 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, proud_ionian said:

τον μικροκοσμο μας δεν τον εχει απασχολησει ακομηB), αλλα εδω και 10 μερες περιπου η διεθνης ναυτιλια ταρακουνιεται απο το κανονι της κορεατικης Hanjin.

Απασχολεί και τον μικρόκοσμο μας. Ουκ ολίγα από αυτά τα πλοία ανήκουν σε Έλληνες, σε κάμποσα δουλεύουν και Έλληνες. Οι ζημιές και οι φόβοι δεν έχουν τελιεωμό.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω gtogias. πολλοι μιλουν για τη Lehman της ποντοπορου (και της ελληνοκτητης).

το σχολιο μου εχει να κανει με το οτι και στο shipfriends και στα υπολοιπα sites του χωρου μας, ελαχιστα εχει σχολιαστει το ζητημα

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, proud_ionian said:

το σχολιο μου εχει να κανει με το οτι και στο shipfriends και στα υπολοιπα sites του χωρου μας, ελαχιστα εχει σχολιαστει το ζητημα

Ίσως γιατί ο χώρος μας κυριαρχείται από ανθρώπους που η μεγαλύτερη σχέση τους είναι με την ακτοπλοΐα και τα τεκταινόμενα σε αυτή. Η ποντοπόρος φαντάζει λίγο μακρυνή. Εκτός αν έχει κάποιος δικούς του ανθρώπους που δουλεύουν σε αυτή, και στη θάλασσα και στη στεριά.

Link to comment
Share on other sites

Μια εταιρεία που μπορεί να έχει θέματα με τη κήρυξη πτώχευσης της Hanjin είναι η Danaos. Το 20% των συμβολαιοποιημένων εσόδων συνολικού ύψους 2,8 δισ. δολ. αντιπροσωπεύουν για την Danaos Corporation τα συμφωνηθέντα ναυλοσύμφωνα που έχει υπογράψει με την κορεατική υπό πτώχευση ναυτιλιακή εταιρεία Hanjin Shipping και αφορούν οκτώ containerships.

Link to comment
Share on other sites

On 10/9/2016 at 0:27 PM, gtogias said:

Απασχολεί και τον μικρόκοσμο μας. Ουκ ολίγα από αυτά τα πλοία ανήκουν σε Έλληνες, σε κάμποσα δουλεύουν και Έλληνες. Οι ζημιές και οι φόβοι δεν έχουν τελιεωμό.

Εννοείς ότι τα πλοία αυτά είναι ναυλωμένα στην Hanjin,υποθέτω.

Και φαντάζομαι ότι εκτός απ'την διεθνή ναυτιλία,και οι διεθνείς μεταφορές εν γένει ταρακουνιούνται απ'την ιστορία αυτή,διότι τα containers στα οποία είναι τίγκα τα ακινητοποιηθέντα κοντεϊνεράδικα είναι φορτωμένα όχι με χασίς-που λέει και ο Καββαδίας-αλλά με εμπορεύματα γιά εκατοντάδες εταιρίες.....

Τώρα το πώς κατάφερε μιά μεγάλη Κορεάτικη εταιρία να πτωχεύση,είναι άλλο ζήτημα.Μήπως κανείς απ'τους managers τής εταιρίας λέγεται Τσίπρας; :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο ενδεχόμενο η Hyundai Merchant Marine Co Ltd να αγοράσει πέντε πλοία της Hanjin μέσης ηλικίας 8-10 ετών έναντι 15-18 εκατομμυρίων δολαρίων έκαστο αλλά και να εισέλθει στο σέρβις Ασίας-ΗΠΑ που διατηρούσε η Hanjin. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο shipspotting ο Andreas Sporri , έκατσε και έγραψε μια λίστα με όλες τις μετανομασίες πλοίων της Hanjin. Έχουμε και λέμε

Hanjin Algeciras IMO 9443047 renamed EXPRESS SPAIN
Hanjin Ami IMO 9630391 renamed SEASPAN AMAZON
Hanjin Argentina IMO 9632765 renamed IN ARGENTINA
Hanjin Belawan IMO 9412828 renamed BELAWAN
Hanjin Bosal IMO 9630420 renamed SEASPAN ELBE
Hanjin Boston IMO 9290464 renamed SEAMAX NORWALK
Hanjin Brazil IMO 9493066 renamed HL BRAZIL
Hanjin Buddha IMO 9630365 renamed SEASPAN GANGES
Hanjin Buenos Aires IMO 9443011 renamed EXPRESS ARGENTINA
Hanjin Chennai IMO 9532276 renamed ST ISLAND
Hanjin Chiba IMO 9566461 renamed ROYAL CHIBA
Hanjin Chittagong IMO 9359715 renamed CHITTAGONG
Hanjin Constanza IMO 9443059 renamed EXPRESS BLACK SEA
Hanjin Croatia IMO 9723277 renamed CROATIA
Hanjin Czech IMO 9723241 renamed CZECH
Hanjin Dalian IMO 9532288 renamed ST BLUE
Hanjin Dallas IMO 9295220 renamed CONTI VENICE
Hanjin Düsseldorf IMO 9431692 renamed TANJA RICKMERS
Hanjin Florida IMO 9631125 renamed LORI
Hanjin Geneva IMO 9215646 Renamed EVA
Hanjin Germany IMO 9484924 renamed EXPRESS BERLIN
Hanjin Greece IMO 9484948 renamed EXPRESS ATHENS
Hanjin Gwanseum IMO 9630418 renamed SEASPAN HUDSON
Hanjin Hinase IMO 9604768 renamed HINASE
Hanjin Hirose IMO 9442536 renamed HARBOR HIROSE
Hanjin Ho Chi Minh IMO 9350159 renamed HO CHI MINH
Hanjin Hungary IMO 9723253 renamed HUNGARY
Hanjin Indonesia IMO 9632753 renamed IN INDONESIA
Hanjin Isabel IMO 9626314 renamed RESOLUTE BAY
Hanjin Italy IMO 9484936 renamed EXPRESS ROME
Hanjin Jebel Ali IMO 9536973 renamed ST GREEN
Hanjin Jungil IMO 9630377 renamed SEASPAN THAMES
Hanjin Liverpool IMO 9626302 renamed STRATEGIC TENACITY
Hanjin Manzanillo IMO 9536985 renamed ST EVER
Hanjin Matsuyama IMO 9576296 renamed WINNING PROGRESS
Hanjin Mexico IMO 9632777 renamed KOTA MACHAN
Hanjin Milano IMO 9431680 renaed MILANO
Hanjin Mimitsu IMO 9527958 renamed MIMITSU
Hanjin Namu IMO 9630389 renamed SEASPAN YANGTZE
Hanjin New Jersey IMO 9631113 renamed LYME BAY
Hanjin Nhava Sheva IMO 9470765 renamed OCEAN NHAVA SHEVA
Hanjin Port Adelaide IMO 9363429 reanmed PORT ADELAIDE
Hanjin Qingdao IMO 9359727 renamed QINGDAO
Hanjin Sajio IMO 9513749 renamed HL SAJIO
Hanjin Samarinda IMO 9537551 renamed HL SAMARINDA
Hanjin Santos IMO 9443023 renamed EXPRESS BRAZIL
Hanjin Seto IMO 9614983 renamed AFRICAN SSETO
Hanjin Shimanami IMO 9691618 renamed HL SHIMANAMI
Hanjin Tabul IMO 9630406 renamed SEASPAN ZAMBEZI
Hanjin Tacoma IMO 9079145 renamed HL TACOMA
Hanjin Turkey IMO 9632741 renamed KOTA MANIS
Hanjin Veracrut IMO 9515606 renamed MILLENIUM BRIGHT
Hanjin Versailles IMO 9443035 renamed EXPRESS FRANCE
Hanjin Yantian IMO 9295218 reanmed CONTI LE HAVRE

Hajin Fos, IMO 9454515 renamed N FOS
Hanjin Switzerland, IMO 9723265 renamed SWITZERLAND

HANJIN CALIFORNIA         now    CALI
HANJIN NINGBO             now    RYUJIN NAKIRA

Hanjin Matsue IMO 9514030 renamed MATSUE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προφανώς και δεν είναι ευχάριστο το γεγονός, και επηρρεάζει όντως και την χώρα μας. Βέβαια, δεν είναι κεραυνός εν αιθρία. Οι φήμες για την πτώχευση είναι στην αγορά εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον, ήταν κάτι δρομολογημένο και ο λόγος που καθυστέρησε ήταν ώστε να προετοιμαστούν οι ίδιοι οι Κορεάτες για τις συνέπειες. Το γεγονός ότι υπήρχαν τελικά ελάχιστοι κραδασμοί και όπως βλέπουμε και παραπάνω τα πλοία ελευθερώθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα, καταδεικνύει το γεγονός πως υπήρχε μια κάποια προεργασία, ήταν απλά θέμα χρόνου το πότε θα τραβούσαν τη σκανδάλη.

 

Με λίγα λόγια, κανείς που έχει κλείσει μαζί τους τα τελευταία 2 χρόνια ειδικά, δεν έχει δικαίωμα να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του πως του την έφεραν ή ήλθε πρό εκπλήξεως.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η βρώμα στην αγορά είναι πως οσονούπω η εταιρεία χάνει την δικαστική προστασία που έχει από το αντίστοιχο πτωχευτικό κώδικα της Κορέας και θα έχουμε νέο γύρο arrests.

Link to comment
Share on other sites

59 πλοία είχε η...μακαρίτισσα :) εταιρία.Και αναρωτιέμαι άν η πτώχευση οφείλεται,μεταξύ άλλων,και σε αδυναμία εξεύρεσης μεταφορικού έργου γιά τόσο πολλά βαπόρια (που βεβαίως τα εξοδάκια τους γιά μισθούς πληρωμάτων και πετρελαίου τα είχαν.....)

Δέν λέω,καλό είναι να έχης βαπόρια,αλλά πρέπει να δουλεύουν και να μεταφέρουν εμπορεύματα,όχι να κάθωνται ανενεργά στα αγκυροβόλια...

ΥΓ.Με την απώλεια τής δικαστικής προστασίας,μάλλον θα γίνη...τής Κορέας (που λέγαμε όταν ήμασταν μικροί).

 

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τα containers, δεν είμαι ο κατάλληλος να εκφέρει γνώμη, για τα dry πλοία τους, μια ματιά στα indexes των 3 τελευταίων ετών, θα σε πείσει για το πόσα λεφτά έχουν χάσει. Αλλά όπως και με κάθε τι Κορεάτικο, είναι κι αυτό μια περίπλοκη ιστορία. Η βάση του προβλήματος είναι στη χώρα τους και στο power game που παίζεται εκεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο επίλογος της χρεοκοπίας της Hanjin Shipping με τη βούλα του Δικαστηρίου

Quote

Αυλαία σήμερα μετά από παρουσία σαράντα ετών για την Hanjin Shipping, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων , με την οριστική απόφαση του Δικαστηρίου της Ν. Κορέας που επικύρωσε την πτώχευση. Η κατάρρευση που σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2016 ουσιαστικά προκάλεσε ένα ισχυρό σοκ στον τομέα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και την αλυσίδα των logistics με ένα χωρίς προηγούμενο χάος στα λιμάνια με «παγιδευμένα» εμπορευματοκιβώτια, διακινητές στα όρια της νευρικής κρίσης, ναυλωτές και όχι μόνο "παγωμένους" κλπ.

Κατά τις ψυχραιμότερες των αναλύσεων το σοκ φαίνεται ότι σε πρώτη φάση επέδρασε θετικά καθώς οι ναυτιλιακές εταιρίες του τομέα μπροστά στον κίνδυνο να ακολουθήσουν την «τραγική πορεία της εταιρίας» αναθεώρησαν στρατηγικές για με γεωμετρική πρόοδο νέες ναυπηγήσεις, για ανοίγματα σε νέες αγορές χωρίς τους απαραίτητους «τοπικούς συμμάχους» αλλά και έθεσαν επί τάπητος τα όποια σχέδια έκτακτης ανάγκης για την αντιμετώπιση κατά στάσεων που ενώ μέχρι πρότινος ήταν απλά στη σφαίρα των «επί χάρτου» σχεδίων φωτίστηκαν επαρκώς στην πράξη από της καταρρεύσεως και εντεύθεν της Hanjin.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Απίστευτες καταγγελίες για υπεξαίρεση 2,26 εκατ. ευρώ από τον πρόεδρο της Hanjin Shipping

Quote

Ένταλμα για τη σύλληψη του Cho Yang-ho, προέδρου του ομίλου Hanjin, που κατέρρευσε πέρυσι, ζητά από την εισαγγελία η νοτιοκορεατική αστυνομία, κατηγορώντας τον για υπεξαίρεση χρημάτων από τον ναυτιλιακό όμιλο προκειμένου να ανακαινίσει το σπίτι του.

Ο Cho και η σύζυγός του, Lee Myung-hee, ανακρίθηκαν από την αστυνομία τον προηγούμενο μήνα για την υπόθεση, η οποία αφορά σε ένα ποσό της τάξεως των 2,26 εκατομμυρίων ευρώ που προορίζοντας για την ανέγερση ενός ξενοδοχείου στην πόλη Incheon, όμως οι δυο τους φέρονται να τα υπεξαίρεσαν από τη Hanjin για εργασίες ανακαίνισης του σπιτιού τους το 2013. Αμφότεροι αρνήθηκαν τις κατηγορίες, δηλώνοντας άγνοια.

“Είμαστε έκπληκτοι μετά τις πρόσφατες εξελίξεις και ελπίζουμε ότι οι εισαγγελείς θα πάρουν τη σωστή απόφαση”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Hanjin.

Τον περασμένο Οκτώβριο ο Cho ισχυρίστηκε από το βήμα του κοινοβουλίου της χώρας ότι είχε κάνει ό,τι μπορούσε για να διασώσει τη Hanjin, υποστηρίζοντας πως η εταιρεία θα είχε σωθεί αν βοηθούσαν οι πιστωτές της, οι οποίοι απέρριψαν ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης ύψους 450 εκατομμυρίων δολαρίων, με αποτέλεσμα η Hanjin να ζητήσει δικαστική προστασία και τελικά να πτωχεύσει, προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση στην παγκόσμια ναυτιλία, καθώς επρόκειτο για μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...