proud_ionian Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 τον μικροκοσμο μας δεν τον εχει απασχολησει ακομη, αλλα εδω και 10 μερες περιπου η διεθνης ναυτιλια ταρακουνιεται απο το κανονι της κορεατικης Hanjin. πλοια τιγκα στα γεματα containers, ειτε ειναι με arrest σε λιμανια, ειτε παραμενουν στην ανοιχτη θαλασσα για να αποφυγουν το arrest, απο καθε λογης κοσμο που εχει λαμβανειν απο την εταιρεια (εταιρειες καυσιμων, τραπεζες, εταιρειες ρυμουλκων κλπ). στη χειροτερη θεση ειναι οι ιδιοκτητες των φορτιων που βρεθηκαν ξαφνικα με ενα τεραστιο αγγουρι, χωρις να φταινε. μια αχτιδα φωτος ειχαμε στις ΗΠΑ χτες, οταν ενα δικαστηριο εβγαλε αποφαση για προσωρινη προστασια ορισμενων πλοιων, δινοντας τους τη δυνατοτητα να πιασουν ντοκο και να ξεφορτωσουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 47 minutes ago, proud_ionian said: τον μικροκοσμο μας δεν τον εχει απασχολησει ακομη, αλλα εδω και 10 μερες περιπου η διεθνης ναυτιλια ταρακουνιεται απο το κανονι της κορεατικης Hanjin. Απασχολεί και τον μικρόκοσμο μας. Ουκ ολίγα από αυτά τα πλοία ανήκουν σε Έλληνες, σε κάμποσα δουλεύουν και Έλληνες. Οι ζημιές και οι φόβοι δεν έχουν τελιεωμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 10, 2016 Author Share Posted September 10, 2016 συμφωνω gtogias. πολλοι μιλουν για τη Lehman της ποντοπορου (και της ελληνοκτητης). το σχολιο μου εχει να κανει με το οτι και στο shipfriends και στα υπολοιπα sites του χωρου μας, ελαχιστα εχει σχολιαστει το ζητημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 2 minutes ago, proud_ionian said: το σχολιο μου εχει να κανει με το οτι και στο shipfriends και στα υπολοιπα sites του χωρου μας, ελαχιστα εχει σχολιαστει το ζητημα Ίσως γιατί ο χώρος μας κυριαρχείται από ανθρώπους που η μεγαλύτερη σχέση τους είναι με την ακτοπλοΐα και τα τεκταινόμενα σε αυτή. Η ποντοπόρος φαντάζει λίγο μακρυνή. Εκτός αν έχει κάποιος δικούς του ανθρώπους που δουλεύουν σε αυτή, και στη θάλασσα και στη στεριά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 Μια εταιρεία που μπορεί να έχει θέματα με τη κήρυξη πτώχευσης της Hanjin είναι η Danaos. Το 20% των συμβολαιοποιημένων εσόδων συνολικού ύψους 2,8 δισ. δολ. αντιπροσωπεύουν για την Danaos Corporation τα συμφωνηθέντα ναυλοσύμφωνα που έχει υπογράψει με την κορεατική υπό πτώχευση ναυτιλιακή εταιρεία Hanjin Shipping και αφορούν οκτώ containerships. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 On 10/9/2016 at 0:27 PM, gtogias said: Απασχολεί και τον μικρόκοσμο μας. Ουκ ολίγα από αυτά τα πλοία ανήκουν σε Έλληνες, σε κάμποσα δουλεύουν και Έλληνες. Οι ζημιές και οι φόβοι δεν έχουν τελιεωμό. Εννοείς ότι τα πλοία αυτά είναι ναυλωμένα στην Hanjin,υποθέτω. Και φαντάζομαι ότι εκτός απ'την διεθνή ναυτιλία,και οι διεθνείς μεταφορές εν γένει ταρακουνιούνται απ'την ιστορία αυτή,διότι τα containers στα οποία είναι τίγκα τα ακινητοποιηθέντα κοντεϊνεράδικα είναι φορτωμένα όχι με χασίς-που λέει και ο Καββαδίας-αλλά με εμπορεύματα γιά εκατοντάδες εταιρίες..... Τώρα το πώς κατάφερε μιά μεγάλη Κορεάτικη εταιρία να πτωχεύση,είναι άλλο ζήτημα.Μήπως κανείς απ'τους managers τής εταιρίας λέγεται Τσίπρας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Εδώ μπορείτε να δείτε που και σε τι φάση βρίσκεται το κάθε (ναυλωμένο) πλοίο της Hanjin . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Στο ενδεχόμενο η Hyundai Merchant Marine Co Ltd να αγοράσει πέντε πλοία της Hanjin μέσης ηλικίας 8-10 ετών έναντι 15-18 εκατομμυρίων δολαρίων έκαστο αλλά και να εισέλθει στο σέρβις Ασίας-ΗΠΑ που διατηρούσε η Hanjin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Κλείνει γραφεία της στην Ευρώπη η Hanjin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Στο shipspotting ο Andreas Sporri , έκατσε και έγραψε μια λίστα με όλες τις μετανομασίες πλοίων της Hanjin. Έχουμε και λέμε Hanjin Algeciras IMO 9443047 renamed EXPRESS SPAIN Hanjin Ami IMO 9630391 renamed SEASPAN AMAZON Hanjin Argentina IMO 9632765 renamed IN ARGENTINA Hanjin Belawan IMO 9412828 renamed BELAWAN Hanjin Bosal IMO 9630420 renamed SEASPAN ELBE Hanjin Boston IMO 9290464 renamed SEAMAX NORWALK Hanjin Brazil IMO 9493066 renamed HL BRAZIL Hanjin Buddha IMO 9630365 renamed SEASPAN GANGES Hanjin Buenos Aires IMO 9443011 renamed EXPRESS ARGENTINA Hanjin Chennai IMO 9532276 renamed ST ISLAND Hanjin Chiba IMO 9566461 renamed ROYAL CHIBA Hanjin Chittagong IMO 9359715 renamed CHITTAGONG Hanjin Constanza IMO 9443059 renamed EXPRESS BLACK SEA Hanjin Croatia IMO 9723277 renamed CROATIA Hanjin Czech IMO 9723241 renamed CZECH Hanjin Dalian IMO 9532288 renamed ST BLUE Hanjin Dallas IMO 9295220 renamed CONTI VENICE Hanjin Düsseldorf IMO 9431692 renamed TANJA RICKMERS Hanjin Florida IMO 9631125 renamed LORI Hanjin Geneva IMO 9215646 Renamed EVA Hanjin Germany IMO 9484924 renamed EXPRESS BERLIN Hanjin Greece IMO 9484948 renamed EXPRESS ATHENS Hanjin Gwanseum IMO 9630418 renamed SEASPAN HUDSON Hanjin Hinase IMO 9604768 renamed HINASE Hanjin Hirose IMO 9442536 renamed HARBOR HIROSE Hanjin Ho Chi Minh IMO 9350159 renamed HO CHI MINH Hanjin Hungary IMO 9723253 renamed HUNGARY Hanjin Indonesia IMO 9632753 renamed IN INDONESIA Hanjin Isabel IMO 9626314 renamed RESOLUTE BAY Hanjin Italy IMO 9484936 renamed EXPRESS ROME Hanjin Jebel Ali IMO 9536973 renamed ST GREEN Hanjin Jungil IMO 9630377 renamed SEASPAN THAMES Hanjin Liverpool IMO 9626302 renamed STRATEGIC TENACITY Hanjin Manzanillo IMO 9536985 renamed ST EVER Hanjin Matsuyama IMO 9576296 renamed WINNING PROGRESS Hanjin Mexico IMO 9632777 renamed KOTA MACHAN Hanjin Milano IMO 9431680 renaed MILANO Hanjin Mimitsu IMO 9527958 renamed MIMITSU Hanjin Namu IMO 9630389 renamed SEASPAN YANGTZE Hanjin New Jersey IMO 9631113 renamed LYME BAY Hanjin Nhava Sheva IMO 9470765 renamed OCEAN NHAVA SHEVA Hanjin Port Adelaide IMO 9363429 reanmed PORT ADELAIDE Hanjin Qingdao IMO 9359727 renamed QINGDAO Hanjin Sajio IMO 9513749 renamed HL SAJIO Hanjin Samarinda IMO 9537551 renamed HL SAMARINDA Hanjin Santos IMO 9443023 renamed EXPRESS BRAZIL Hanjin Seto IMO 9614983 renamed AFRICAN SSETO Hanjin Shimanami IMO 9691618 renamed HL SHIMANAMI Hanjin Tabul IMO 9630406 renamed SEASPAN ZAMBEZI Hanjin Tacoma IMO 9079145 renamed HL TACOMA Hanjin Turkey IMO 9632741 renamed KOTA MANIS Hanjin Veracrut IMO 9515606 renamed MILLENIUM BRIGHT Hanjin Versailles IMO 9443035 renamed EXPRESS FRANCE Hanjin Yantian IMO 9295218 reanmed CONTI LE HAVRE Hajin Fos, IMO 9454515 renamed N FOS Hanjin Switzerland, IMO 9723265 renamed SWITZERLAND HANJIN CALIFORNIA now CALI HANJIN NINGBO now RYUJIN NAKIRA Hanjin Matsue IMO 9514030 renamed MATSUE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 3, 2016 Share Posted December 3, 2016 Προφανώς και δεν είναι ευχάριστο το γεγονός, και επηρρεάζει όντως και την χώρα μας. Βέβαια, δεν είναι κεραυνός εν αιθρία. Οι φήμες για την πτώχευση είναι στην αγορά εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον, ήταν κάτι δρομολογημένο και ο λόγος που καθυστέρησε ήταν ώστε να προετοιμαστούν οι ίδιοι οι Κορεάτες για τις συνέπειες. Το γεγονός ότι υπήρχαν τελικά ελάχιστοι κραδασμοί και όπως βλέπουμε και παραπάνω τα πλοία ελευθερώθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα, καταδεικνύει το γεγονός πως υπήρχε μια κάποια προεργασία, ήταν απλά θέμα χρόνου το πότε θα τραβούσαν τη σκανδάλη. Με λίγα λόγια, κανείς που έχει κλείσει μαζί τους τα τελευταία 2 χρόνια ειδικά, δεν έχει δικαίωμα να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του πως του την έφεραν ή ήλθε πρό εκπλήξεως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 Η βρώμα στην αγορά είναι πως οσονούπω η εταιρεία χάνει την δικαστική προστασία που έχει από το αντίστοιχο πτωχευτικό κώδικα της Κορέας και θα έχουμε νέο γύρο arrests. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 59 πλοία είχε η...μακαρίτισσα εταιρία.Και αναρωτιέμαι άν η πτώχευση οφείλεται,μεταξύ άλλων,και σε αδυναμία εξεύρεσης μεταφορικού έργου γιά τόσο πολλά βαπόρια (που βεβαίως τα εξοδάκια τους γιά μισθούς πληρωμάτων και πετρελαίου τα είχαν.....) Δέν λέω,καλό είναι να έχης βαπόρια,αλλά πρέπει να δουλεύουν και να μεταφέρουν εμπορεύματα,όχι να κάθωνται ανενεργά στα αγκυροβόλια... ΥΓ.Με την απώλεια τής δικαστικής προστασίας,μάλλον θα γίνη...τής Κορέας (που λέγαμε όταν ήμασταν μικροί). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Όσον αφορά τα containers, δεν είμαι ο κατάλληλος να εκφέρει γνώμη, για τα dry πλοία τους, μια ματιά στα indexes των 3 τελευταίων ετών, θα σε πείσει για το πόσα λεφτά έχουν χάσει. Αλλά όπως και με κάθε τι Κορεάτικο, είναι κι αυτό μια περίπλοκη ιστορία. Η βάση του προβλήματος είναι στη χώρα τους και στο power game που παίζεται εκεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Ο επίλογος της χρεοκοπίας της Hanjin Shipping με τη βούλα του Δικαστηρίου Quote Αυλαία σήμερα μετά από παρουσία σαράντα ετών για την Hanjin Shipping, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων , με την οριστική απόφαση του Δικαστηρίου της Ν. Κορέας που επικύρωσε την πτώχευση. Η κατάρρευση που σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2016 ουσιαστικά προκάλεσε ένα ισχυρό σοκ στον τομέα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και την αλυσίδα των logistics με ένα χωρίς προηγούμενο χάος στα λιμάνια με «παγιδευμένα» εμπορευματοκιβώτια, διακινητές στα όρια της νευρικής κρίσης, ναυλωτές και όχι μόνο "παγωμένους" κλπ. Κατά τις ψυχραιμότερες των αναλύσεων το σοκ φαίνεται ότι σε πρώτη φάση επέδρασε θετικά καθώς οι ναυτιλιακές εταιρίες του τομέα μπροστά στον κίνδυνο να ακολουθήσουν την «τραγική πορεία της εταιρίας» αναθεώρησαν στρατηγικές για με γεωμετρική πρόοδο νέες ναυπηγήσεις, για ανοίγματα σε νέες αγορές χωρίς τους απαραίτητους «τοπικούς συμμάχους» αλλά και έθεσαν επί τάπητος τα όποια σχέδια έκτακτης ανάγκης για την αντιμετώπιση κατά στάσεων που ενώ μέχρι πρότινος ήταν απλά στη σφαίρα των «επί χάρτου» σχεδίων φωτίστηκαν επαρκώς στην πράξη από της καταρρεύσεως και εντεύθεν της Hanjin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Απίστευτες καταγγελίες για υπεξαίρεση 2,26 εκατ. ευρώ από τον πρόεδρο της Hanjin Shipping Quote Ένταλμα για τη σύλληψη του Cho Yang-ho, προέδρου του ομίλου Hanjin, που κατέρρευσε πέρυσι, ζητά από την εισαγγελία η νοτιοκορεατική αστυνομία, κατηγορώντας τον για υπεξαίρεση χρημάτων από τον ναυτιλιακό όμιλο προκειμένου να ανακαινίσει το σπίτι του. Ο Cho και η σύζυγός του, Lee Myung-hee, ανακρίθηκαν από την αστυνομία τον προηγούμενο μήνα για την υπόθεση, η οποία αφορά σε ένα ποσό της τάξεως των 2,26 εκατομμυρίων ευρώ που προορίζοντας για την ανέγερση ενός ξενοδοχείου στην πόλη Incheon, όμως οι δυο τους φέρονται να τα υπεξαίρεσαν από τη Hanjin για εργασίες ανακαίνισης του σπιτιού τους το 2013. Αμφότεροι αρνήθηκαν τις κατηγορίες, δηλώνοντας άγνοια. “Είμαστε έκπληκτοι μετά τις πρόσφατες εξελίξεις και ελπίζουμε ότι οι εισαγγελείς θα πάρουν τη σωστή απόφαση”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Hanjin. Τον περασμένο Οκτώβριο ο Cho ισχυρίστηκε από το βήμα του κοινοβουλίου της χώρας ότι είχε κάνει ό,τι μπορούσε για να διασώσει τη Hanjin, υποστηρίζοντας πως η εταιρεία θα είχε σωθεί αν βοηθούσαν οι πιστωτές της, οι οποίοι απέρριψαν ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης ύψους 450 εκατομμυρίων δολαρίων, με αποτέλεσμα η Hanjin να ζητήσει δικαστική προστασία και τελικά να πτωχεύσει, προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση στην παγκόσμια ναυτιλία, καθώς επρόκειτο για μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now