Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με βλάβη το πλοίο σταματημένο στην Τήνο.Απο το πρωί πήγαινε κομμένο στα 24-25kn και το απόγευμα λιγο εξω απο την Τήνο έμεινε με 2 μηχανές,και με ταχύτητες 14kn.Αληθεια το πλοίο εχει 4 μηχανές και μια τουρμπίνα ή 2 μηχανές και μια τουρμπίνα;;;

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Έφυγε από Τήνο περίπου τα μεσάνυχτα. Το πλοίο έφτασε περίπου στις 20:15. οι επιβάτες και τα οχήματα επιβιβαστηκαν στο Σουπρφερρυ ΙΙ. Ξέρει κανείς αν ήταν όντως (μόνο) βλάβη; 

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2016 at 1:27 AM, Superfast VI said:

 Ξέρει κανείς αν ήταν όντως (μόνο) βλάβη; 

Προφανώς αναφέρεσαι στις φήμες για arrest του πλοίου από προμηθευτή καυσίμων, θέμα το οποίο πρέπει να διευθετήθηκε άμεσα και έτσι το πλοίο συνέχισε τα δρομολόγια του.

Link to comment
Share on other sites

Με βλάβη (και αυτό) το πλοίο από τις 9. Έκανε Μύκονος - Πάρος - Μύκονος - Τήνος με 16-17 κόμβους και τώρα πάει Ραφήνα με την ίδια ταχύτητα. Στη Μύκονο πάντως που ταξίδευε γνωστή μου η εταιρεία τους είπε ότι αν μπουν θα ταξιδέψουν με δική τους ευθύνη γιατί μπορεί να τους σταματήσουν στην Τήνο λόγω της βλάβης... 

Προσωπικά πάντως δεν το αποκλείω να βάλουν στη θέση του ένα απ'τα μικρά μέχρι το τέλος της σεζόν και το Master να μείνει στο απογευματινό των Δυτικών.

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εμπλοκή κάβου στο Ε/Γ-Ο/Γ-ΚΑΤ Paros Jet είχαμε στη Ραφήνα τη Τρίτη 26/07/16

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ – Τ/Χ «ΠΑΡΟΣ ΤΖΕΤ» σημαίας Κύπρου, ότι κατά την διαδικασία πετρέλευσης, λόγω καιρού ενεπλάκη κάβος στο πρωραίο έλικα ελιγμών (BOW THRUST) του πλοίου.

Το ανωτέρω πλοίο είχε προγραμματισμένο απόπλου στις 16:00 από Ραφήνα για Τήνο – Μύκονο – Πάρο – Νάξο – Θήρα –Ίο.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά η συνέχισης πλόων του «ΠΑΡΟΣ ΤΖΕΤ» ενώ μετά την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης και αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα το πλοίο απέπλευσε στις 17:47 με 380 επιβάτες για την εκτέλεση του εγκεκριμένου δρομολογίου του.

Πηγή: ΥΕΝ

Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ-ΚΑΤ Paros Jet είχαμε στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Τήνου και Ραφήνας τη Δευτέρα 29/08/16

Quote

Ενημερώθηκε πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, Λιμενική Αρχή Ραφήνας, για μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ-ΚΑΤ “PAROS JET” σημαίας Κύπρου κατά τη διάρκεια του πλου του από το λιμένα Τήνου, προς το λιμένα Ραφήνας.

Στο ανωτέρω Ε/Γ-Ο/Γ ΚΑΤ, το οποίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από  Πάρο για Μύκονο – Τήνο – Ραφήνα, επέβαιναν διακόσιοι είκοσι δύο (222) επιβάτες, σαράντα τρία (43) Ι.Χ.Ε. οχήματα και δώδεκα (12) δίκυκλα. 

 Το  PAROS JET” κατέπλευσε στη Ραφήνα αποβιβάζοντας τους επιβάτες  με ασφάλεια, ενώ από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Πηγή: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

On 9/30/2016 at 0:31 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ-ΚΑΤ Paros Jet είχαμε στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Τήνου και Ραφήνας τη Δευτέρα 29/08/16

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το πλοίο είχε βλάβη από το Μύκονος - Πάρος και έκανε το Μύκονος - Πάρος - Μύκονος - Τήνος με βλάβη αλλά προφανώς την ανακοίνωσαν στο λιμεναρχείο μετά την Τήνο....

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Λιγάκι δύσκολα να μην έφυγε λόγω καιρού το Paros Jet, όταν ταξιδεύουν τα Super Jet και Sea Jet 2 που κόβονται σε λιγότερα μποφόρ!! Άμα είναι κόβεται ένα δρομολόγιο ταχύπλοο την 1η Αυγούστου για μειωμένη κίνηση, τότε τόσο καιρό που ταξιδεύει τι κουβαλάει μύγες?? Όποτε για εμένα το πιθανότερο να είναι κάποιο πρόβλημα στο πλοίο.

Τώρα που πήγε να απαγκιάσει στα νότια της Νάξου σημαίνει ότι είτε ήταν επισφαλής η παραμονή στο λιμάνι της Νάξου, είτε ζήτησε το λιμεναρχείο τη θέση για τα υπόλοιπα πλοία που ταξιδεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινησε πριν λιγο και με ταχύτητες που δεν δικαιολογουν βλαβη.

Αν υπηρξε βλαβη πιθανον να διορθωθηκε οση ωρα ηταν στη ραδα

Link to comment
Share on other sites

Όταν έφυγε από τη Νάξο μέχρι να πάει στη νότια πλευρά της Νάξου, η ταχύτητα του ήταν περίπου 21 κόμβους. Τώρα ανεβαίνει με φυσιολογικές ταχύτητες αλλά χωρίς να προσεγγίσει στη Νάξο ούτε στη Πάρο!! Μάλλον θα πάει στη Μύκονο έτσι ώστε να κάνει το τμήμα του δρομολόγιου του από τη Μύκονο για Πάρο και Νάξο. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το συγκεκριμένο δρομολόγιο πάει πολύ καλά κυρίως με ξένους τουρίστες αλλά και με τους γρήγορους από/προς Μύκονο και με εισιτήριο ταχυπλόου(και βάλε..). Ανέκαθεν η μεσημεριανή αναχώρηση από Ραφήνα δούλευε πάρα πολυ καλά

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Λιγάκι δύσκολα να μην έφυγε λόγω καιρού το Paros Jet, όταν ταξιδεύουν τα Super Jet και Sea Jet 2 που κόβονται σε λιγότερα μποφόρ!! Άμα είναι κόβεται ένα δρομολόγιο ταχύπλοο την 1η Αυγούστου για μειωμένη κίνηση, τότε τόσο καιρό που ταξιδεύει τι κουβαλάει μύγες?? Όποτε για εμένα το πιθανότερο να είναι κάποιο πρόβλημα στο πλοίο.

Και η σχετική ανακοίνωση:

 Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ- Τ/Χ  πλοίου στη Νάξο

    Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα η Λιμενική Αρχή Νάξου για την αδυναμία εκκίνησης της 4ης κύριας μηχανής του Ε/Γ-Ο/Γ- Τ/Χ ''ΠΑΡΟΣ ΤΖΕΤ''  σημαίας Κύπρου, κατά την διαδικασία προετοιμασίας απόπλου από τον οικείο λιμένα με 112 επιβάτες.
    Το “ΠΑΡΟΣ ΤΖΕΤ” προερχόμενο από λιμένα Ραφήνας είχε προγραμματισμένο  κυκλικό δρομολόγιο από Νάξο για Πάρο - Μύκονο – Τήνο– Ραφήνα και επιστροφή.
    Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του ανωτέρω  Ε/Γ-Ο/Γ- Τ/Χ  πλοίου και οι επιβάτες του προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
    Στην συνέχεια μετά την προσκόμιση βεβαιωτικού κλάσης από τον παρακολουθούντα το εν λόγω πλοίο νηογνώμονα, επετράπη από το Λιμεναρχείο Νάξου η συνέχιση των εγκεκριμένων κυκλικών ταξιδιών του μεταξύ λιμένων Νάξου – Ραφήνας με ενδιάμεσους σταθμούς Πάρο- Μύκονο- Τήνο, έως την Πέμπτη 03-08-2017 και απέπλευσε απογευματινές ώρες σήμερα, κενό επιβατών και φορτίου, για λιμένες Μυκόνου – Πάρου και επιστροφή στη Νάξο

Btw πόσες μηχανές έχει το πλοίο;

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Σωστα. Οι δυο ακριανες ειναι steering και εχουν bucket για αναποδα (δηλαδη η μανουβρα γινεται με αυτες τις δυο) ενω οι 2 μεσαιες πανε στο μεσαιο τζετ το οποιο ειναι μονο booster δηλαδη για προωση χωρις να μπορει να κανει αναποδα η να παιξει το ρολο του τιμονιου.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει και πάλι το πλοίο αφού έξω από το λιμάνι της Τήνου έπλεε με μειωμένη ταχύτητα και γύρισε στην Μύκονο ως πιο ασφαλές λιμάνι για να δέσει έστω και με δυσκολία!

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Paros Jet στη Σητεία

Quote

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Σητείας από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ πλοίου «PAROS JET» σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμένα Ρόδου για Χάλκη – Διαφάνι – Κάρπαθο - Κάσου με τελικό προορισμό το λιμένα Σητείας με 61 επιβάτες, 7 Ι.Χ., 1 Φ/Γ, 13 Δ/Κ και 28 μέλη πληρώματος, ότι παρουσίασε μηχανική βλάβη (ηλεκτρολογικής φύσεως, ενώ έπλεε 13,5 ν.μ. βορειοανατολικά Σητείας ν. Κρήτης.

Το ανωτέρω πλοίο κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμένα Σητείας, όπου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι επιβάτες, ενώ από το Λιμεναρχείο Σητείας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...