Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με αφορμή την πολύ ωραία συζήτηση για το επίπεδο service των εταιρειών που έχουμε ξεκινήσει εδώ πέρα, θεωρώ ενδιαφέρον να μοιραστώ μαζί σας ορισμένες σκέψεις-εντυπώσεις-συναισθήματα :P, για τη μια εκ των δύο μεγαλυτέρων Ισπανικών εταιρειών(Balearia είναι ο έτερος Καππαδόκης).

 

Περιληπτικά κι επιγραμματικά να πούμε πως η εταιρεία δραστηριοποιείται σε όλη τη νότια Ισπανία και στα Κανάρια. Από τη Βαρκελώνη ξεκινούν γραμμές και καθημερινές συνδέσεις με τα 3 μεγάλα νησιά των Βαλεαρίδων(Mallorca, Menorca και Eivissa) και τα αντίστοιχα μεγάλα επιβατικά λιμάνια τους(Palma, Mahon, και Ibiza), ενω από Βαλένθια υπάρχουν καθημερινές συνδέσεις με Ibiza και Palma, η μικρή νήσος Formentera(νότια της Eivissa) είναι με μετεπιβίβαση. Από τη Malaga και την Almeria ξεκινούν οι γραμμές για Melilla/Nador(είναι η ίδια πόλη επί της ουσίας, κομμάτι Ισπανία και κομμάτι Μαρόκο), και για Ghazaouet, όπως επίσης και για Oran(και τα δυό Αλγερία). Από το Algeciras ξεκινά η γραμμή για το Tanger Med ενώ τέλος από το όμορφο Cadiz αναχωρεί πλοίο 1 φορά την εβδομάδα για τα Κανάρια Νησιά. Αυτό το τελευταίο είναι ταξίδι για καραβολάτρες με καρύδια. Εσύ κι ο Ατλαντικός!

 

Η γνωριμιία η δική μου με την εταιρεία έγινε στη γραμμή Valencia - Ibiza, επάνω στο Scandola(θα κάνω ξεχωριστό αφιέρωμα). Η μάλλον ξεκινησε ψάχνοντας στο site της εταιρείας πως θα φτάσω με αυτοκίνητο από τη Valencia στη Βαρκελώνη μέσω Βαλεαρίδων. Να μην τα πολυλογώ, οι τιμές απλά αστρονομικές. Δύο άτομα με καμπίνα στο πήγαινε, χωρίς καμπίνα στο έλα και ένα αυτοκίνητο έφταναν για πλάκα 500-600 ευρώ και μάλιστα μιλάμε για τέτοιες μέρες πρίν 2 χρόνια, ούτε καν για Αύγουστο. Τελικά καταλήξαμε να επιστρέψουμε το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο στην Βαλένθια, να πάμε πεζοί, και να νοικιάσουμε άλλο από τη Βαρκελώνη, απλά ήταν υπερβολικά μεγάλη δαπάνη. Βλέποντας λοιπόν τέτοιες τιμές, περίμενα κι εγώ να δω πως θα ήταν το service γενικότερα.

 

Δεν χρειάζεται να μπείς όμως στο πλοίο για να καταλάβεις τι έρχεται. Επιβατικός σταθμός Βαλένθια όπου φτάσαμε 3 ώρες πρίν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου(2200) ενώ το ίδιο το Scandola ήρθε στις 1930. Ο σταθμός αυτός είχε 10 καθίσματα στην κυριολεξία και ένα αυτόματο μηχάνημα πώλησης αναψυκτικών και πατατακίων. Αυτά. Nada mas(τίποτε άλλο), που λένε και στις όχθες του Guadalquivir. Ακριβώς δίπλα εν τω μεταξύ, η ντάνα με τα ΙΧ πρός επιβίβαση. Όμως ούτε εμείς μπορούσαμε να βγούμε έξω, ούτε κι αυτοί να μπούνε μέσα, παραλογισμός. Αυτό που ολοκλήρωσε τη μιζέρια μας, ήταν πως η επιβίβαση, Περιμέναμε κι εμείς πως αφού το πλοίο ήρθε στις 1930, θα επιβιβαζόμασταν σύντομα για να πάμε να ξεκουραστούμε και να σκοτώσουμε τη βαρεμάρα. Γράψτε λάθος. Μας επετράπη η επιβίβαση στις 2130, μισή ώρα πρίν φύγουμε. 

 

Θα πεί κανείς, καλά, γιατί δεν σας ανέβαζαν επάνω να δουλέψουν και τα μπάρ κλπ? Πεστε μου εσείς. Αν και καταλάβαμε όταν ανεβήκαμε. Υπάρχει μόνο ένα self service που ανοίγει 1 ώρα. Πληρώνεις 15 ευρώ για όσο χωράει το πιάτο από κυρίως πιάτο, πράσινη σαλάτα και γλυκό σε μικρά, πλαστικά κουπάκια. Το πιο οικτρό φαγητό που έχω φάει σε βαπόρι, κι έχω φάει και στο Δημητρούλα :D ! Αίσχιστο πραγματικά. Η επόμενη απογοήτευση ήταν όταν ρωτήσαμε τη reception αν γίνεται να μέναμε μέχρι τις 0700 το πρωί στην καμπίνα, δεδομένου ότι το πλοίο φτάνει στην Ibiza στις 0430 το πρωί, και αναχωρεί στις 1130 για πίσω στη Βαλένθια. Τον pullman, δεν έπαιζε τέτοιο πράγμα. Ευτυχώς που ήταν Ibiza και την κάναμε κατ' ευθείαν με την αποβίβαση για το David Guetta.

 

Δεύτερο ταξίδι από Ibiza για Barcelona με το Fortuny. Εννοείται πως με αναχώρηση 1100, μας έβαλαν μέσα στις 1050, χωρίς ίχνος υπερβολής. Το βαπόρι έπαιρνε καταπέλτη κι εμείς περπατούσαμε στη φυσούνα. Ανεξήγητο και τρομερά εκνευριστικό, τρομερά. Τέλος πάντων, μεγάλο βαπόρι το Fortuny, επιβατηγό κι όχι φορτηγατζίδικο όπως το Scandola, περιμέναμε κι εμείς κάτι καλύτερο για τον επιβάτη. Φτηνο-κατασκευή γενικά, καλοί χώροι όμως και ωραίο βαπόρι. Από service όμως, άστο καλύτερα. Ακριβώς τα ίδια χάλια στο φαγητό, ακριβώς το ίδιο μενού, ακριβώς η ίδια χάρτινη σαλάτα, ξαναζεσταμμένα φιλετάκια στο microwave, αχυρένια ζυμαρικά με ψύγματα φτηνής σάλτσας. Αν κάποιος ταξιδέψει στο μέλλον, φτιάξτε σάντουιτς και κεφτεδάκια απ' το σπίτι. Ή μη φάτε καθόλου, περιμένετε να φτάσετε στη Βαρκελώνη και θα σας στείλω εγώ σε ένα δικό μου μαγαζί :D. Σε κάποια στιγμή πήγα να πάρω καφέ από το μπάρ, ανοιχτό μεν, χωρίς άνθρωπο δε. Μου ήρθε να μπώ από πίσω και να φτιάξω εγώ καφέ, έλεος. Και για το τέλος, φτάνουμε στη Βαρκελώνη, μισή ώρα για να συνδέσουν τη φυσούνα και να βγούμε έξω από το πλοίο. Γιαβάς-γιαβάς, ανατολίτικα πράγματα, μερακλίδικα.

 

Αυτά σε γενικές γραμμές, γεύση από τα ίδια τα πλοία θα πάρουμε σε ξεχωριστό αφιερωματάκι. Το ρεζουμέ είναι πως για μένα αυτή είναι κλασσική περίπτωση εταιρείας που και τα μπικικίνια ζητάει σε υπερβολικό βαθμό, αλλά και από service, μάντολες. Απολύτως καμιά σχέση με Corsica και Moby Lines. Τουλάχιστον εκεί παίρνεις κάτι πίσω. Μεγάλο βγήκε πάλι το post, ευχαριστώ όλους όσους με υπομονή διάβασαν ως εδώ κάτω. Για να δώσω κι εγώ κάτι πίσω στον πελάτη, στείλτε μου πμ και κερδίζετε το 5-τομο αριστούργημα του Γιάννη Βαρουφάκη, "Προβοκατορισμός και Ουζοκατανυκτική Υποκουλτούρα" :D   

 

   

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

 

Για να δώσω κι εγώ κάτι πίσω στον πελάτη

Υιοθέτησες την τακτική της εταιρείας, δηλαδή "ικανοποιημένοι πελάτες"? :eek: Περίμενε τώρα αμέσως σου στέλνω p.m.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 8 months later...

ACCIONA sells Trasmediterranea to naviera Armas Group

  • The transaction responds to ACCIONA's strategy of adjusting and strengthening its business model, focused in sustainable infrastructure and renewable energy 
  • The transaction values the company at 419 million euros, which could potentially reach 435 million euros

ACCIONA has reached an agreement to sell its 92.7% stake in Trasmediterranea to the Naviera Armas Group. ACCIONA's stake is being sold for 260.4 million euros, and the buyer will assume 127.3 million euros of debt owed by Trasmediterranea to ACCIONA group companies. The final price could increase by up to 16 million euros as a function of the combined group's future EBITDA performance. This transaction sets the company's enterprise value (100%) at  between 419 and 436 million euros.

The deal will foreseeably be completed in the first quarter of 2018, once it has been approved by the Spanish competition authorities.

The disposal responds to ACCIONA's goal of concentrating on its core strategic lines of business: sustainable infrastructure and renewable energy.

ACCIONA Chairman, José Manuel Entrecanales, stated: "This transaction enables ACCIONA to adjust and strengthen its business model, focused in the areas of sustainable infrastructure and renewable energy, in line with market expectations. Consequently, it was decided to close this deal at an opportune time as the shipping sector is entering a recovery phase, and following a process of improving the company's operating efficiency; the buyer is a Spanish industry player that is very familiar with the market, which will undoubtedly contribute to enhancing Trasmediterranea's competitive position."

The combination of Trasmediterranea and Naviera Armas will give rise to an operator with complementary markets, with no overlaps and greater flexibility to consolidate its leadership position in the highly competitive Spanish shipping market.

Since it was acquired by ACCIONA in 2002, Trasmediterranea has become firmly established as Spain's largest shipping company and one of Europe's leading passenger ferry and roll-on/roll-off operators. It sails a total of 32 routes, mainly linking mainland Spain with the Balearic Islands, North Africa and the Canary Islands. It also provides logistics, shipping agency and cruise ship handling services, and operates five port terminals. Last year, it transported 2.5 million passengers (+2.3%), 5.8 million linear metres of cargo (+2.3%) and 576,000 vehicles (+5.7%).

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, δε γίνονται μόνο στην Ελλάδα αυτά. Στρατηγικά είναι πολύ καλό fit θεωρώ γιατί επί της ουσίας οι 2 εταιρείες δεν ανταγωνίζονται σε καμιά γραμμή. Στη Μεσόγειο η Naviera έχει παρουσία μόνο από το Motril πρός Βόρειο Αφρική, λιμάνι που δεν εξυπηρετεί η Acciona. Η μοναδική γραμμή που κοντράρονται, και πάλι όχι κάτι τρομερό, είναι Ηπειρωτική Ισπανία - Κανάριοι Νήσοι. Η Acciona έχει 1 αναχώρηση την εβδομάδα από το Cadiz, και η Naviera από τη Huelva. Nada mas.

Link to comment
Share on other sites

Η Trasmediterranea θα βάλει Romy Trader (IMO No9150080) στη γραμμή Seville-Κανάρια Νησιά. Το Romy Trader έχει κτιστεί το 1997 στη Γερμανία, έχει μήκος 132.3 μητέρα και πλάτος 20 μέτρα, με χωρητικότητα 624 containers και ταχύτητα 16 κόμβων μέχρι να επιστρέψει στο Volcano of Teneguia που είναι για εργασίες στο ναυπηγείο Astican στο Las Palmas.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Η εξαγορά της Trasmediterranea από την Naviera Armas υποτίθεται ότι θα ολοκληρωνόταν στο πρώτο τρίμηνο του 2018, εάν είχε εγκριθεί από την Ισπανική επιτροπή ανταγωνισμού, αλλά ακόμα δεν έχει βγει κάποια απόφαση. Ενώ η Balearia έχει εναντιωθεί σε αυτή την εξαγορά, καθώς θα προκαλούσε μονοπωλιακή κατάσταση στις γραμμές Nador, Melilla και Κανάρια νησιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Στα πλαίσια της έγκρισης της εξαγοράς της Trasmediterranea, η Naviera Armas θα αφήσει τη γραμμή Motril-Melilla & Huelva-Κανάριους Νήσους από τον Ιούλιο στη FRS. Έτσι η FRS θα ναυλώσει το Volcan De Tauce για τη γραμμή Motril – Melilla και το Volcan De Teide για τη γραμμή Huelva-Κανάριους Νήσους.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Να δούμε και στην Trasmediterranea τι παίζει εν μέσω κορωνοιού:

 

Παροπλισμένα:

Alcantara Dos (στην Almeria από τις 31 Ιανουαρίου)

Almariya (στην Almeria από τις 23 Μαρτίου)

Almudaina Dos (στην Almeria από τις 9 Μαρτίου)

Ciudad Autonoma Melilla (στη Malaga από τις 15 Απριλίου)

Ciudad de Ceuta (στο Algeciras από τις 24 Μαρτίου)

Ciudad de Granada (στην Almeria από τις 18 Μαρτίου)

Jose Maria Entrecanales στο Las Palmas

Juan J Sister (στο Cadiz από τις 26 Μαρτίου)

Super-Fast Balearias (στο Alicante από τις 13 Μαρτίου)

Super-Fast Levante (στη Valencia από τις 28 Μαρτίου)

Villa de Agaete (στην Τενερίφη)

Volcan de Tijarafe (στη Βαρκελώνη από τις 16 Μαρτίου)

Volcan de Tinamar (στη Βαρκελώνη από τις 16 Μαρτίου)

 

Εν ενεργεία:

Ciudad de Ibiza στη γραμμή Palma - Valencia

Ciudad de Mahon στη γραμμή Barcelona - Mahon

Ciudad de Malaga στη γραμμή Algeciras - Tanger Med

Ciudad de Palma στη γραμμή Cadiz - Canarias

Forza στη γραμμή Barcelona - Palma

Las Palmas de Gran Canaria στη γραμμή Algeciras - Tanger Med

Tenacia στη γραμμή Palma - Valencia

Villa de Teror στη γραμμή Almeria - Melilla

 

Εδώ βλέπουμε σε γενικές γραμμές πως ταξιδεύουν τα απολύτως απαραίτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Τα radar του Shipfriends είναι πάντα ανοιχτά και φαίνεται τελικά ότι οι πληροφορίες για τα οικονομικά προβλήματα της Armas, δεν ήταν ανακριβείς. Στο post μου πιθανολογούσα πωλήσεις πλοίων, τελικά φαίνεται πως η Armas σκοτώνει την Trasmediterranea ολόκληρη. Μάλλον δείγμα του μεγέθους του προβλήματος που αντιμετωπίζει.

 

Με τα φτωχά μου ισπανικά και περιληπτικά, να πούμε πως οι ενδιαφερόμενες εταιρείες σύμφωνα με το άρθρο είναι η γνωστή μας Balearia, η Grupo Boluda που επίσης ξέρουμε στο Shipfriends από τα ρυμουλκά και τα container, όπως και 2 ιταλικές εταιρείες. Θεωρώ δεδομένο πως η μία εξ' αυτών είναι η Grimaldi, δεν μπορώ να φανταστώ πως η άλλη είναι η Moby, οπότε κατά πάσα πιθανότητα μιλάμε για τη GNV. H Transmediterranea φέρεται να έχει ήδη κάνει αίτηση σε κάποιο Ισπανικό ταμείο στήριξης τουλάχιστον για 100 εκατομμύρια ευρώ ενώ έχει ήδη λάβει 75 από το ίδιο πρίν κάποιο καιρό(κρατικό ταμείο εννοείται). Και λίγα είναι, γιατί το άρθρο εικάζει πως το συνολικό χρέος της Armas αγγίζει τα 900 εκατομμύρια ευρώ. Δεν έχει μόνο στην Ελλάδα φούσκες. Σκεφθείτε πως υπάρχουν bonds αξίας 232 εκατομμυρίων ευρώ που πρέπει να αποπληρωθούν το 2023 και άλλα 300 εκατομμύρια το 2024.

 

Το άρθρο αναλύει λίγο την Grupo Boluda και τα οικονομικά της στοιχεία, στεκόμενο στο ότι αγόρασε πρόσφατα το μεγάλο όμιλο ρυμουκλών της Smit Kotug(μιλάμε για τεράστια επένδυση, ασχέτως αν στην Ελλάδα δεν το πήρε χαμπάρι άνθρωπος). Την ερχόμενη Πέμπτη μάλιστα αναφέρεται πως υπάρχει κανονισμένη μια συνάντηση που κατά την ΟΚ Diario μπορεί να αποβεί καθοριστική για την ανάληψη του control της Tradmediterranea από την Boluda. Για την Balearia το ενδιαφέρον είναι προφανές, θέλει να μείνει μονοπώλιο και να τους εξαφανίσει από το χάρτη, ενώ όσον αφορά τους Ιταλούς είναι χρυσή ευκαιρία να βάλουν πόδι στις εσωτερικές και επιδοτούμενες γραμμές της Ισπανίας με σχετικά μικρό κόστος, αφού θα βρούν την Armas σε ανάγκη.

 

Τα δικά μου σχόλια είναι τα εξής:

α) Να δώσουν οι Ισπανοί την εταιρεία στους Ιταλούς? Δεν το βρίσκω πολύ πιθανό, ειδικά από την στιγμή που η εταιρεία χρωστάει λεφτά και έχει επιδοτούμενες γραμμές από το Ισπανικό κράτος. Οπότε σίγουρα θα παίξει χοντρή μπάλα η Ισπανική κυβέρνηση.

β) Σκέφτεστε να αγόραζε η Grimaldi την Trasmediterranea? Σκεφθείτε πόσο απόλυτη θα γινόταν η κυριαρχία της στη Μεσόγειο, mare nostrum κατάσταση. Και σκεφτείτε επίσης πόσες τράμπες και αναδιατάξεις θα μπορούσε να προκαλέσει κάτι τέτοιο εν Ελλάδι.

γ) Προσωπικά βλέπω πολύ χλωμό να πάρει την πρόκριση η Balearia, όσον αφορά τις αρχές ανταγωνισμού κάτι τέτοιο θα ήταν τρομερά προβληματικό. Η τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι, όπως το βλέπω εγώ σαν εξωτερικός παρατηρητής.

δ) Αν η μπίλια καθόταν στην GNV(υπό την αίρεση πως είναι αυτή η δεύτερη ιταλική εταιρεία που ενδιαφέρεται, κι όχι το καραφλό αγόρι Vincenzo Onorato), τότε θα ήταν μια ηχηρότατη δήλωση από πλευράς Aponte όσον αφορά το πόσο σοβαρά βλέπει τον τομέα των ferries σαν επενδυτικό πεδίο. Όχι πως απλά και μόνο το πιθανό ενδιαφέρον, δεν είναι ήδη ηχηρή δήλωση.

 

Όπως και να έχει το πράγμα, πολύ ζουμερές εξελίεις ante portas. Τη σήμερον ημέρα είναι αφελέστατο να νομίζει κανείς πως η ελληνική ακτοπλοία είναι κάτι το αυτόφωτο και αυτοτελές.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε συνέχεια των παραπάνω και για να δούμε πως παει το πράγμα, να πούμε ότι το Ferrybalear αναφέρει πως ξεκίνησε η διαδικασία των ετήσιων -νομίζω- επιδοτήσεων στη γραμμή της Melilla από την Almeria και το Motril. Και μας λέει πως η Trasmediterranea δεν κατάφερε καν να καταθέσει την απαιτούμενη εγγυητική, ενώ δε για την επιδότηση του Malaga - Melilla η εγγυητική που κατέθεσε κάλυπτε μόνο το 3% της συνολικής αξίας της σύμβασης. Οπότε τουλάχιστον το Almeria/Motril - Melilla καταλήγει αποκλειστικά στην Balearia. Στην Ελλάδα θα λέγαμε κλάφτα Χαράλαμπε, στην Ισπανία θα λένε κλάφτα Χοσέ:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Ferrybalear τη λέει αισχρά στην εταιρεία, κατηγορώντας τους πως ζούν σε παράλληλο σύμπαν. Αφορμή το γεγονός ότι ενώ δεν έχουν λεφτά για την εγγυητική όπως βλέπουμε παραπάνω, αυτοί κάνουν αναφορές στο αδελφό του Volcan de Tagoro που υποτίθεται πως θα τους παραδοθεί το καλοκαίρι. Και αναρωτιέται πως συμβαδίζουν τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 4/13/2021 at 1:20 PM, MILTIADIS said:

Ο Γκριμαλντι ειναι πλεον ιδιοκτητης ακομα μια ναυτιλιακης καθως σημερα ανακοινωθηκε η απο καιρο φημολογουμενη εξαγορα της Ισπανικης Armas Transmediterranea

https://www.shippingitaly.it/2021/04/13/grimaldi-mette-le-mani-su-navi-terminal-e-linee-spagnole-di-armas-trasmediterranea-group/

 

On 4/13/2021 at 1:45 PM, Nick the Greek said:

Βασικά αγοράζει τις γραμμές των Βαλεαρίδων + 5 πλοία, που είναι τα ακόλουθα:

Ciudad de Palma

Ciudad de Granada

Ciudad de Mahon

Volcan del Teide (το αδελφό του στη φωτο)

Volcan de Tijarafe (αδελφό στη φωτο)

 

Οπότε στην Trasmediterranea μένουν οι γραμμές από των Στενών και της Melilla από Motril/Almeria/Malaga που είναι επιδοτούμενες, όπως επίσης και τα Κανάρια.

 

Η κατάσταση στην Trasmediterranea μετά το νταραβέρι με τον Grimaldi, μου θυμίζει ένα τραγούδι του Στράτου Διονυσίου, το "Τελειώσαμε και Μείναμε Μονάχοι" :D

 

Εν πάση περιπτώση προσπαθούν να δούν τι θα κάνουν με ό,τι τους απόμεινε, μάλιστα ίσως να έχουν και παραπάνω πλοία από όσα χρειάζονται. Σημειωτέον πως ενώ έχουν ένα τεράστιο στόλο από ταχύπλοα, ο Grimaldi κατά τα φαινόμενα δεν ενδιαφέρθηκε για κάποιο από αυτά. Τα πρώτα νέα που βγαίνουν είναι πως εξετάζουν την πιθανότητα μια γραμμής ανάμεσα στο Cadiz και την Tanger Med. Όπως επίσης και την προσθήκη τρίτου πλοίου στη γραμμή ανάμεσα στο Cadiz και τα Κανάρια Νησιά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Αφού είδαμε το line up της Armas, ας δούμε τώρα της άλλης εταιρείας του ομίλου, το οποίο έχει αλλάξει λίγο, λόγω της ναύλωσης του Ciudad de Malaga στη Peregar.

Ciudad de Valencia: Cadiz - Arrecife - Puerto del Rosario - Las Palmas - Tenerife - Santa Cruz de La Palma

Ciudad Autonoma Melilla: Malaga - Melilla

Ciudad de Ibiza: (Tenerife) - Las Palmas - Puerto del Rosario

Juan J Sister: Almeria - Nador

Las Palmas de Gran Canaria: Motril - Nador & Al Hoceima

Almariya: Almeria - Melilla & Oran

ΤΑΧΥΠΛΟΑ

Villa de Agaete: Las Palmas - Morro Jable

Ciudad de Ceuta: Algeciras - Ceuta

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...