Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ το δέχομαι πως ο Βενιζέλος είναι ακατάλληλος για τη γραμμή και πως το Prince αποτελεί μια πιο ορθολογική επιλογή. Πορθμείο ήταν όλα του τα χρόνια, λογική κίνηση μου ακούγεται, και σίγουρα πιο φτηνό σε opex από το Βενιζέλο. Αυτό που είναι μεγαλύτερη ένδειξη κατά τη γνώμη μου για το πως πάει το εγχείρημα, είναι πως μέχρι πρότινος κυκλοφορούσαν διάφορα για πλοία τύπου BS1, BS Delos, BS Patmos. Και εγέννετω Prince. Για να δούμε αν και κατά πόσο θα γίνει και η περίφημη επέκταση και σε άλλες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω κάποια πληροφορία... μήπως τα προαναφερθέντα πλοία παίζουν ακομη; θεωρητικά με βάση την ανακοίνωση της εταιρείας, το Διαγορας επρόκειτο να επαναγοραστει άρα ενδεχομένως και να επιστρέψει.

 

παρεπιπτοντως, οι επιδόσεις της aml δεν θα επρεπε να ειναι μέρος των στοιχείων που εξέδωσε η Attica.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 16/2/2017 at 4:17 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Σύμφωνα με το Ferrybalear, το Morocco Star μπορεί να ξεκινήσει από την 1η Απριλίου στη γραμμή Almeria Nador.

Από ότι φαίνεται η  AML εγκαταλείπει προσωρινά τα σχέδια της για να ξεκινήσει τη γραμμή Almeria-Nador από την 1η Απριλίου, επειδή στερείται την απαραίτητη δομή για να αντιμετωπίσει το νέο έργο, με εγγυήσεις αξιοπιστίας. Έτσι το Morocco Star θα συμπληρώσει τον Διαγόρα στη γραμμή Algeciras-Tangier Med.

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή νόμιζα πως η μετάφραση του google ήταν βλαμμένη, διαβάζοντας το ισπανικό κείμενο είναι έτσι ακριβώς γραμμένο. Μου θυμίζει απόσπασμα από λόγους του Αντρέα σε στύλ "Βάσει της ετεροχρονισμένης δομικής αντιπαλότητας" :P. Nador δεν έχω πάει, αλλά η Almeria έχει όλη την υποδομή, πιστέψτε με. Οπότε για μένα όλα αυτά είναι τρίχες, η AML εξετέθη με πολλή αρθρογραφία για πολλά και θαυμαστά, τελικά τα κουκιά μάλλον δεν βγαίνουν και πρός το παρόν κάνουν μόνο την κλασσική γραμμή, με μεταχειρισμένο του Αρκουμάνη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω την αξιοπιστία του συγκεκριμένου site. Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι το nador ηταν στα πλάνα της εταιρείας για αυτό το πλοίο.

 

το Morocco star θεωρώ ότι ταιριάζει καλύτερα στη γραμμή του Algeciras ενώ παράλληλα η εταιρεία του χρειαζόταν δυο πλοία ώστε να καλύπτει επαρκώς τις απαιτήσεις της γραμμής αυτής, οπότε και διπλώνει τα πλοια της. Κατι που κάνουν αλλωστε και όλες οι άλλες εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

εριξα μια ματιά στο site και μου δημιουργήθηκε μια απορία. Αν και σίγουρα η γαλλική είναι πολύ διαδεδομένη στο Μαρόκο δεν θα ήταν χρήσιμο στο site να υπάρχει και η επιλογή της αραβικής γλώσσας?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως καμία άλλη εταιρεία δεν εχει επιλογή αραβικών... Έως πολυ πρόσφατα η εξάπλωση των Γαλλικών ηταν τέτοια που και τα μαθήματα στα σχόλια γινόταν στα γαλλικά, ένα τα μαροκινα ειναι αρκετά διαφορετικα απο τα κλασσικά αραβικά και νομίζω ότι κάποιος Άραβας θα εχει μεγάλη δυσκολία να τους καταλάβει... πως γίνεται καλή ώρα με του Κύπριους όταν μιλάνε μεταξύ τους...

 

παρολα αυτά όμως, αυτή η κατάσταση τείνει να αλλάξει και μου κανει εντύπωση η μη ύπαρξη τους...

Link to comment
Share on other sites

από τα λίγα που ξέρω στο Μαρόκκο (και άλλες γειτονικές χώρες) είναι πολύ διαδεδομένη η Βερβερική (ενώ επίσημες διδασκόμενες είναι τα "κλασικά" Αραβικά και τα Γαλλικά) αλλά δεν ξέρω πόσο διαφέρουν στον γραπτό λόγο  (στις δικές μας διαλέκτους οι διαφορές στα γραπτά συρρικνώνονται π.χ. το νησιώτικο "τσεφαλή"  θα γραφεί κεφαλή).

Υποθέτω ότι θα ήταν χρήσιμο αν όχι απαραίτητο να προσθέσουν τα αραβικά.

 

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά τα είπατε κύριοι. Τα αραβικά που μιλούν σε Μαρόκο και Αλγερία/Τυνησία είναι κράμα αραβικών, βερβερικής γλώσσας αλλά και γαλλικών. Με συνέπεια σε σύγκριση με τα mainstream αραβικά που ομιλούνται στις χώρες του Κόλπου για παράδειγμα, να υπάρχουν μεγάλες διαφορές και να μην συνεννοούνται μεταξύ τους, απ' ότι έμαθα σε πολύ πρόσφατή μου επίσκεψη. Ειδικά οι ομιλούντες την βερβερικήν, είναι πολύ υπερήφανοι και για την καταγωγή, αλλά και για την γλώσσα τους με συνέπεια να ανθίστανται σθεναρά σε πολιτισμικό επίπεδο, στην "εισβολή" της αραβικής γλώσσας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η εταιρεία εχει βγάλει τα προσωρινά δρομολόγια για τη νεα χρόνια. Διαγορας και Morocco star φαίνονταν να δουλεύουν μαζι απο τις αρχές του επόμενου μήνα.

 

αρα όπου να ναι οδεύει και ο Διαγορας για δεξαμενισμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ζημιές € 4,9 εκ. ήταν τα καθαρά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2016, γεγονός αναμενόμενο αφού ήταν η πρώτη χρονιά λειτουργίας (μισή στην πραγματικότητα), σε μια εντελώς νέα αγορά με σημαντικές ιδιαιτερότητες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν νομίζω ότι AML θα φέρει αλλά 4 πλοία στις γραμμές του Μαρόκου μέσα στο καλοκαίρι που αναφέρεις Marios Superfast στο θέμα του Vastervik.

16 hours ago, Marios Superfast said:

Δεν νομίζω,η εταιρεία έχει "μπλέξει" άσχημα στην  Ισπανία, χρειάζονται 4 πλοία ακόμα,οπότε  αν ισχύουν όντως οι φήμες θέλει ακόμα 3

Σίγουρα ψάχνει για ένα επιπλέον βαπόρι για φέτος το καλοκαίρι!! Τώρα εάν δεν είναι το Vastervik που αναφέρουν στην Ιταλία, εγώ πιστεύω ότι μπορεί να είναι το Sardinia Vera που σε λίγες ημέρες τελειώνει η ναύλωση στη Balearia και πιστεύω ότι θα είναι διαθέσιμο για αυτήν!!!

Link to comment
Share on other sites

την παρασκεσκευη που μας περασε ειχαμε διπλα εγκαινια. εγκαινιαστηκαν τα νεα γραφεια της εταιρειας στην Ταγγερη, αλλα και το Morrocco Star.

ο γενικος δερβεναγας της εταιρειας, εκθειασε το MS  (παλιο, αλλα εξαιρετικο και πληρως ανακαινισμενο και αγοραστηκε λογω ελλειψης χρονου), ειπε οτι το καλοκαιρι θα εχουν και τριτο, ναυλωμενο, πλοιο και "αποκαλυψε" οτι η εταιρεια (η attica μαλλον, για λογαριασμο της), ειναι σε προκαταρκτικες συζητησεις με ναυπηγεια, ωστε μεχρι το 2020-2021 να εχει η εταιρεια εξι πλοια στις γραμμες της. (δεν ξεκαθαριζει αν θα ειναι εξι μονο τα νεοτευκτα ή εξι ολα μαζι, παλια και νεα).

λεπτομερειες εντος, στη γλωσσα του Macron.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο άρθρο αναφέρει ότι ο κ. MFadel El Halaïssi (πρόεδρος της AML), ότι οι επιδόσεις της εταιρείας την πρώτη χρονιά λειτουργίας της (Ιούνιος 2016-Μαιος 2017), μετέφεραν συνολικά 262.000 επιβάτες, 57.500 οχήματα, 10.000 φορτηγά και 2.000 λεωφορεία. Για το 2017, ο στόχος που έχει τεθεί είναι αρκετά πιο μεγάλος, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να αυξήσει τις επιδόσεις της, μεταφέροντας συνολικά 634.000 επιβάτες, 158.000 οχήματα, 43.000 φορτηγά και 3.700 λεωφορεία για το διάστημα (Μάιος 2017-Μάιος 2018). Οι νέες γραμμές που ενδιαφέρουν την AML είναι Nador-Almeria, Tangier-Sète και Tangier-Genova, εάν αποκτήσουν τα πλοία που απαιτούνται για αυτές τις επεκτάσεις!! Προς το παρόν έχουν προχωρήσει στην υπογραφή συμφωνίας με το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών του Μαρόκου, προκειμένου να δημιουργηθούν αυτές οι νέες ακτοπλοϊκές συνδέσεις. Για αργότερα υπάρχουν σκέψεις για τη Μέση Ανατολή, Αίγυπτο-Σαουδική Αραβία. Τώρα για το πλοίο που ψάχνουν να ναυλώσουν για φέτος το καλοκαίρι, πιστεύω ότι θα καταλήξουν σε ένα γνώριμο τους πλοίου από τη περσινή σεζόν (Aylah)!!

Link to comment
Share on other sites

On 6/8/2017 at 9:42 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Προς το παρόν έχουν προχωρήσει στην υπογραφή συμφωνίας με το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών του Μαρόκου, προκειμένου να δημιουργηθούν αυτές οι νέες ακτοπλοϊκές συνδέσεις. 

Έτσι για την ιστορία, και οι 3 γραμμές υφίστανται ήδη και εξυπηρετούνται από άλλες εταιρείες εδώ και πολλά χρόνια. Nador - Almeria κάνει η Acciona, Tangier - Sete κάνει η GNV και Tangier - Barcelona - Genova κάνει πάλι η GNV. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
On 6/8/2017 at 10:42 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι νέες γραμμές που ενδιαφέρουν την AML είναι Nador-Almeria, Tangier-Sète και Tangier-Genova, εάν αποκτήσουν τα πλοία που απαιτούνται για αυτές τις επεκτάσεις

Tελικά γύρω στις 15.10 ξεκινά το Nador-Almeria με "Διαγόρας"; Kαι αν ναι, ποιο θα το ακτικαταστήσει στο Algeciras-Tanger Med;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...