proud_ionian

Μακαρία η οδός για το πεφιλημένο Hengist

104 posts in this topic

Στην τριακοστη επετειο του Chernobyl, ο Αη Γιωργης, το Παναγια Εκατονταπυλιανη (το και οχι ο :D) εκατσε στα αβαθη του Αη Διονυση, με υπουργειο, ΟΛΠ, πλοιοκτητη και ΝΑΤ να παιζουν σαϊτοπολεμο ανακοινωσεων.

 

 

Μπερδευτηκαν και οι δημοσιολογουντες και εβαλαν απο το original παναγια τηνου, μεχρι τον παλιο αη γιωργη (ξιφια)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχως αναμενομενη εξελιξη. Οσο εμενε στο λιμανι αυξανοταν οι πιθανοτητες να συμβει κατι τετοιο. Και ειναι τυχεροι που το βυθισμα εκει ειναι 7-8 μετρα, το βαπορι την κρισιμη στιγμη ακουμπηκε κατω, λιγο το ρυμουλκο λιγο ο καβος απο αριστερα, το βοηθησαν να κατσει με κλιση και οχι μπαταρισμενο κατι που θα απαιτουσε διπλασιο ή και τριπλασιο χρονο για την ανελκυση του. Η οποια ισως (μαλλον σιγουρα) θα κοστισει πολυ παραπανω απο την αξια του, οπως σιγουρα θα κοστισει πολυ παραπανω απο μια απλη ρυμουλκηση σε μια ντανα. Για αλλη μια φορα φανηκε η ανυπαρξια ολων μα ολων ανεξαιρετως.

 

Τρεις φωτο απο τo κουνουπι το απογευμα του συμβαντος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανακοίνωση από το ΥΕΝ για τη κλίση λόγω εισροής υδάτων του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» Ν.Π. 9913, εντός Λιμένα Πειραιά τη Μεγάλη Τρίτη 26/4

Για περιστατικό κλίσης λόγω εισροής υδάτων από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία του Ε/Γ – Ο/Γ “ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ”, το οποίο είναι πρυμνοδετημένο πλησίον της πύλης Ε4 του Λιμένα Πειραιά, ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, το Κέντρο Επιχειρήσεων του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Άμεσα, υπό το συντονισμό του Κ.ΕΠΙΧ., στην περιοχή έσπευσαν πέντε (05) ρυμουλκά προκειμένου συνδράμουν στην επιχείρηση σταθεροποίησης και επαναφοράς του πλοίου, ενώ πλωτό φράγμα ποντίστηκε προληπτικά πέριξ του πλοίου.

Επιπρόσθετα, ενεργοποιήθηκε άμεσα το τοπικό σχέδιο αντιμετώπισης περιστατικών ρύπανσης της Λιμενικής Αρχής Πειραιά και ελήφθησαν μέτρα για την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος. Στο πλαίσιο αυτό, δύτες καταδύθηκαν στην περιοχή προς εκτίμηση της κατάστασης.

Για το περιστατικό, ενημερώνεται διαρκώς ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Θοδωρής Δρίτσας, ενώ στο σημείο μετέβη ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχος Λ.Σ. Ράπτης Σταμάτιος.

Στην περιοχή δεν έχει παρατηρηθεί μέχρι στιγμής θαλάσσια ρύπανση. Προανάκριση, για το περιστατικό, διενεργείται από το Α’ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ενώ εξελίξεις επιχείρησης θα γνωστοποιηθούν με νεότερο Δελτίο Τύπου.

 

Η ανακοίνωση του ΟΛΠ για το περιστατικό
 

Αιφνίδια κλίση παρουσίασε σήμερα το πρωί το Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» Ν.Π. 9913 το οποίο παρέμεινε στο κεντρικό λιμάνι Πειραιά ακινητοποιημένο και κατασχεμένο από τον ΝΑΤ, χωρίς η πλοιοκτήτρια  εταιρεία του, αν και είχε εκ του Νόμου υποχρέωση, να φροντίσει να εξαλείψει τους κινδύνους, παρά το γεγονός ότι έχει ειδικώς προσκληθεί από τη Διοίκηση του Οργανισμού.

Οι ενέργειες του Οργανισμού υπήρξαν άμεσες και αποτελεσματικές, τοποθετήθηκαν προληπτικά πλωτά φράγματα για την προστασία και παρακολούθηση από οποιαδήποτε διαρροή, ανατέθηκε σε συνεργείο δυτών ο έλεγχος της κατάστασης του πλοίου και ανέθεσε στην κοινοπραξία ρυμουλκών τη λήψη κάθε απαραίτητης ενέργειας για τη διάσωση του πλοίου, με αποτέλεσμα η κατάστασή αυτού να έχει σταθεροποιηθεί.

Καθ’ολη τη διάρκεια της επιχείρησης ήσαν παρόντες με συντονιστικό ρόλο τόσο ο Αρχηγός Λιμενικού Σώματος, ο Κεντρικός Λιμενάρχης Πειραιά όσο και ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής και η Διοίκηση και στελέχη του Οργανισμού.

Η νέα κατάσταση του πλοίου επανεκτιμάται ήδη από τον Οργανισμό για την περαιτέρω πρόοδο της διαδικασίας απομάκρυνσής του.

Ο Οργανισμός εφαρμόζοντας την κείμενη νομοθεσία έχει επιτύχει την απομάκρυνση πάνω από 100 εγκαταλελειμμένων και ημιβυθισμένων τα τελευταία έτη και ιδιαίτερα όσων ήσαν στον Κεντρικό Λιμένα, η δε μέριμνα του για την ασφαλή κατάσταση του λιμένα είναι διαρκής. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια λεπτομέρεια από τα χείλη του υπουργού, που μπορεί να κάνει τη διαφορά:

 

Φύλακας είχε οριστεί με τον επίσημο τρόπο στο πλοίο από το ΝΑΤ, δύο φύλακες. Χθες το πρωί ο φύλακας ο υπεύθυνος, δήλωσε ο ίδιος κάποια αδιαθεσία και έφυγε να πάει στο νοσοκομείο. Εκείνη την ώρα που συνέβη το γεγονός, αυτή η γρήγορη δηλαδή εξέλιξη, ο φύλακας δεν ήταν στο πλοίο, αυτό επίσης έχει κατατεθεί στη δικογραφία, είναι μια πληροφορία που σας την μεταφέρω. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεκτα ολα αυτα, αλλα εγω βλεπω συμφερον μονο απο την εταιρια που θα αναλαβει την ανελκυση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως τελευταία σε αρκετά παρατημένα πλοία έχουν μπεί αθίγγανοι και παίρνουν τα πάντα που είναι απο μπρούντζο...όχι μονο στην Αττική. Σε πλοίο που το προλάβανε το βρήκανε χωρίς βάνες και στις θέσεις του ξύλα (κλαδιά,δοκοί κτλ)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την ώρα που κατέβηκα στο λιμάνι να το δω βλέποντας όλο και περισσότερη κλίση στα δελτία (περί τις 13.30), το πλοίο είχε φτάσει στο μέγιστο της κλίσης που πήρε με τα ύφαλα του απο αριστερά να έχουν βγει στην επιφάνεια σε μεγάλο ποσοστό και τους διάφορους ναυτικούς γύρω γύρω να λένε ότι πλέον δεν σώζεται. Ως θαύμα (όχι επείδη το λένε Παναγιά μην πλανάσθε ^_^ )τα επόμενα λεπτά έκατσε κάτω και επιτέλους κατάφερε το ρυμουλκό που είχε αναλάβει σιγά σιγά να το επαναφέρει...

 

Γενικά σαν συμπέρασμα απο το συμβάν πέραν της γελοίας κατάστασης του να φτάσουμε ως εδώ, μπορώ να πω ότι μεγάλο φαουλ ήταν που δεν μπορεσαν εγκαίρως να μπουν σε αυτό να δώσουν κάβους στα ρυμουλκά αλλά όλα παλεύανε εναλλάξ με τον πλωριο αριστερό κάβο και ελάχιστα με τον πρυμνιο κάποια στιγμή. Ποιος ο λόγος κινητοποίησης τόσων ρυμουλκών που στην ουσία κοιτούσαν μη μπορώντας να προσφέρουν κάτι. Όσο για το πως έγινε, η υπόθεση βρωμάει απο παντού

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως απο κοντα το θεαμα ειναι αποκαρδιωτικο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταγγελίες του εφοπλιστή Ευάγγελου Βεντούρη κατά του ΝΑΤ. Σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε ο κ. Βεντούρης το πλοίο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» έχει κατασχεθεί στο λιμάνι του Πειραιά από το ΝΑΤ. Μάλιστα όπως αναφέρει στην ανακοίνωση ο Πρόεδρος του ΝΑΤ τον διαβεβαίωσε ότι το ΝΑΤ έχει ασφαλίσει το πλοίο (για τα πάντα όπως μου είπε), και να μην ανησυχώ για τα θέματα ασφαλείας του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ποιος εχει την ευθυνη φυλαξης και ασφαλιστικης καλυψης ενος κατασχεμενου και παροπλισμενου πλοιου θα μπορουσε να μας εξηγησει πολλα.

 

η νομοθεσια ειναι δαιδαλωδης, αν γνωριζει καποιος ας μας διαφωτισει

 

αν πχ υπευθυνος για τη φυλαξη και την ασφαλιστικη καλυψη (για ζημεια/απωλεια, αλλα και αστικη ευθυνη προς τριτους) ειναι ο κατασχων και οχι ο πλοιοκτητης εχουμε πολλα να δουμε και να ακουσουμε.

 

φανταστειτε πχ τον βεντουρη να ζητα αποζημειωση απο το ΝΑΤ (εκει που μας χρωστουσανε θα μας παρουν και το βοδι).

 

ολοι παντως εχουν την απορια πως κουρελια εμειναν για χρονια ορθια σε ντανες, με καιρους και θαλασσες και ο αη γιωργης βουλιαξε σαν βοτσαλο

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο καταπελτης εχει κλεισει κ κανουν κ απαντληση νερου απο μεσα!με την γεννητρια δινουν ρευμα στο πλοιο κ δουλευουν τα δικα του φωτα στο ρεμετζο κ στα σαλονια 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...κουρελια εμειναν για χρονια ορθια σε ντανες, με καιρους και θαλασσες και ο αη γιωργης βουλιαξε σαν βοτσαλο...

 

Ποιος να ξέρει... 

Δύο φωτογραφίες από κινητό συγγενικού μου προσώπου, πρώτου (πιο πρώτου δεν γίνεται) βαθμού που ήταν αυτόπτης μάρτυς

 

(Ερώτηση (δική μου): Και γιατί δεν πήγες πιο κοντά να βγάλεις καμιά καλύτερη φωτογραφία. Είχε λιμενικό και δεν σε άφησαν; Απάντηση: Όχι απλώς βιαζόμουν,'Όλοι κι'  όλοι δύο λιμενοφύλακες ήταν και ένας σκύλος και το έβλεπαν. Ερώτηση: Σκύλος του Λιμενικού; Απάντηση: Είσαι καλά; ένας λιμανίσιος ήταν, από αυτούς που πηγαινοέρχονται από Άγιο Διονύσιο μέχρι Ηλεκτρικό)

 

 

post-1907-0-43776900-1462030602_thumb.jp

post-1907-0-73139700-1462030634_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ολοι παντως εχουν την απορια πως κουρελια εμειναν για χρονια ορθια σε ντανες, με καιρους και θαλασσες και ο αη γιωργης βουλιαξε σαν βοτσαλο

και να σκεφτειτε οτι αλλο περιμεναμε καποτε

γιατι το βλεπω artificial reef στον αγιο σπυριδωνα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τί έχει ακουστεί για τα αίτια της εισροής υδάτων?

 

ΥΓ Όσοι έχουν το κληρονομικόν χάρισμα, βλέπουν κάπως μακρύτερα :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μειοδοτικός διαγωνισμός για την απομάκρυνση του πλοίου «Παναγία Τήνου»

 

Τη διενέργεια διαγωνισμού για την εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση του ημιβυθισμένου πλοίου «Παναγία Τήνου» από την προβλήτα της πύλης Ε4 στο λιμάνι του Πειραιά, αναμένεται να εγκρίνει το Σάββατο, κατά τη συνεδρίασή του, το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ.

Εν όψει του δ.σ. του ΟΛΠ, σταμάτησαν προσωρινά οι εργασίες για την απομάκρυνση του πλοίου.

Σύμφωνα με στελέχη του ΟΛΠ, το «Παναγία Τήνου» κρίνεται επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, ενώ λόγοι δημοσίου συμφέροντος επιβάλλουν την άμεση απομάκρυνσή του με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Όπως ανέφεραν τα ίδια στελέχη, ο Οργανισμός από την πρώτη στιγμή που το πλοίο παρουσίασε κλίση 40 μοιρών, έλαβε τα απαραίτητα περιβαλλοντικά μέτρα, ενώ οι εργασίες λόγω του επείγοντος της υπόθεσης είχαν ανατεθεί αρχικά σε ιδιωτική εταιρεία που προχώρησε σε σφράγιση και στεγανοποίηση του καταπέλτη του πλοίου.

Στελέχη εταιρειών εξειδικευμένων σε ναυάγια, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανέφεραν ότι το εκτιμώμενο κόστος για την απομάκρυνση του «Παναγία Τήνου» κρίνεται ιδιαίτερα υψηλό και πιθανόν ξεπερνά την αξία του.

Η επιχείρηση της απάντλησης των υδάτων από το εσωτερικό του πλοίου αναμένεται να ξεκινήσει από τη νέα εταιρεία που θα αναλάβει το έργο τις επόμενες ημέρες, με την κατάθεση και των σχετικών αδειών στο κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά.

Το «Παναγία Τήνου» ήταν παροπλισμένο εδώ και καιρό στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς το ΝΑΤ είχε προχωρήσει σε κατάσχεση λόγω οφειλών.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις και με βάση τα σχέδια του πλοίου, το «Παναγία Τήνου» έχει γεμίσει από τη μία πλευρά με 25.000 τόνους νερού.

Γύρω από το πλοίο έχει τοποθετηθεί αντιρρυπαντικό φράγμα ενώ έως τώρα δεν έχει παρατηρηθεί θαλάσσια ρύπανση.

 

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουν σημαδεψει με μπογια απο την δεξια μερια για να βλεπουν την κλιση!

Τα παραθυρα στα σαλονια γιατι τα εχουν σπασει???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από χθες δεν υπάρχει κάποιο ρυμουλκο επιφυλακής δίπλα από το πλοίο. Σήμερα το πρωί έχει έρθει ένα απορρυπαντικο σκάφος και ενεργεί γύρω από το πλοίο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα που ανέβηκα για δουλειές Πειραιά και είδα το πλοίο, είναι απαράδεκτη εικόνα να βλέπεις στο κεντρικό λιμάνι της χώρας, μπαταρισμένο το πλοίο και δίπλα 2 λιμενικοί σε τραπεζάκι κάτω από λευκή ομπρέλα με καρεκλίτσες, καφεδάκι και να το κοιτάνε χωρίς να γίνεται κάποια επιχείρηση!! Απαράδεκτο!!

Υπάρχει στα δεξιά του πλοίου και το καραβάκι της Αντιρρυπαντικής, αλλά 12 η ώρα που ήμουν λιμάνι, δεν υπήρχε καμία κινητικότητα!

Ελλάς το μεγαλείο σου-δυστυχώς!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και τελευταία δε βλέπω και κανένα ρυμουλκό όπως ήταν μέχρι και την Παρασκευή που μας πέρασε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εάν καταφέρουν και το βγάλουν πρίν το τέλος της καλοκαιρινής σεζόν θα είναι μικρό θαύμα με τη γραφειοκρατια του ΟΛΠ!! Εάν θυμάμαι καλά το Ποσειδών Ελλάς το είχαν σηκώσει και απομακρύνει από τη Πάρο περίπου 3 μήνες μετά το ναυάγιο του. Εδώ η περίπτωση του Παναγία Τήνου είναι αρκετά πιο εύκολη σαν ανελκυση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περίπου τόσο έκανε Π100, το Ποσειδών Εξπρές όχι Ελλάς​  ;)

Ας ελπίσουμε σύντομα να βγεί και το Παναγία Τήνου από το λιμάνι και να μην υπάρχει αυτή η εικόνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ εξακολουθώ να έχω την απορία "πώς γκένεν αυτό;" που λέει και ο Ογκουνσότος.

 

Εχοντας διαβάσει και το θέμα με το Grecia Express,όπου πάλι απουσίαζεν ο watchman,μού εισέρχονται ψύλλοι στα ώτα,διότι,τί διάολο,από σφουγγάρι είναι οι λαμαρίνες τού πλοίου;

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και μας έπιασε μια retroλαγνεία, το ΑΝΝΑ V το 1996 είχε ανελκυστεί σε λιγότερο από μήνα από την Πάτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδη εχουμε 4 πλοια της ευρυτερης οικογενειας βεντουρη, απο διαφορετικες ομως εταιρειες, που ειχαν περιπου την ιδια καταληξη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλες εποχές τότε, αλλά βάλε κάνα παραπάνω να είμαστε μέσα. 

 

Και τον Αγιο Βασίλειο στο τσακ τον είχαν προλάβει.

 

M/V “AG. VASSILIOS” ex. “CLYDESDALE”

31/3/2000 - 12/4/2000

Casualty: Flooding & Pollution – Salvage Operation

 

While laid up at BAKOPOULOS SHIPYARDS (Elefsis) for repairs, uncontrollable water ingress in the engine room and machinery spaces of the PASSENGER SHIP ‘AGIOS VASSILIOS’ was reported. Instructed by hers shipowners Messrs “CLYDESDALE SHIPPING CORPORATION”, POSEIDON was mobilized to avoid possible sinking of vessel as well as environmental pollution. Works included deployment of oil containment booms, regular visual inspections to check vessel’s hull condition, water-tightening of all suction and discharge openings, pumping out seawater from flooded compartments and finally cleaning and preserving main engines and affected machinery.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now