Jump to content
Shipfriends

Media & Ναυτιλία


Recommended Posts

"ΛΑΧΤΑΡΗΣΑΝ οι 1000 επιβάτες του πλοίου ΜΑΡΙΝΑ όταν το είδαν να παίρνει μεγάλη κλίση......." Δελτίο ΣΤΑΡ 1300.
Οι υπόλοιποι ήταν ποιό ψυχραιμοι.
Όταν τα media δημιουργούν πανικό ,τότε τα πλοία έχουν προβλημα με κλίση.... μιας μοίρας, τα αεροπλάνα έχουν με ψύλλου πήδημα βλάβες και λαχταρούν οι επιβάτες και αθώοι βραζιλιάνοι δολοφονούνται σαν τα σκυλιά στο αμπέλι από αστυνομικούς ως τρομοκράτες της Αλ Κάιντα.
Ποιός τελικά θα μας προστατεύσει από τους προστάτες μας?????
Μήπως δημιουργούν ψυχολογία πανικού?
ΥΓ. Αν και εκτός θέματος αν δεν μας είχαν πρήξει με την άνοδο της τιμής του αργού πετρελαίου διεθνώς τότε οι "έξυπνοι " βενζινάδες θα είχαν βάλει μικρότερο καπέλο στην τιμή της βενζίνης.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

συμπληρώνω το πολυ σωστό μήνυμα του ΣΑΜΑΙΝΑ

Δεν υπάρχει ούτε ένας να κανει μήνυση για διασπορά ψευδών ειδήσεων?

Την εταιρία του πλοίου δεν την αφορά αυτή η δυσφήμιση ωστε να λάβει μέτρα εναντίον των καναλιών?

Αυτος ο γελοίος καραγκιόζης που πηρε τηλέφωνο για να κανει καταγγελία για κλίση του πλοίου που ειναι?

Δεν μπορεί η θυγόμενη εταιρία να τον βρεί και να του κανει μια αγωγή ζητώντας 100.000.000 για διαφυγόντα κέρδη?

Οποιος γουστάρει κανει μια καταγγελία και ταλαιπωρεί τόσους ανθρώπους λογω της μ.....ας του?

ο gpan θύμωσε παλι :mad:B)

Link to comment
Share on other sites

Προς τον "πολύ θυμωμένο" gpan :)

Το πλοίο δεν το καθήλωσε 3 ώρες στο λιμάνι "ο γελοίος καραγκιόζης", αλλά το Λιμεναρχείο.

Το θέμα είναι αν πρέπει το κάθε Λιμεναρχείο να δίνει πίστη στον κάθε ευάνταστο ή φοβισμένο επιβάτη.

Επίσης το θέμα είχε και συνέχεια:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σάββατο, 27 Αυγούστου 2005

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνέχεια ενημέρωσης για το Ε/Γ - Ο/Γ «ΜΑΡΙΝΑ»

Το Ε/Γ - Ο/Γ «ΜΑΡΙΝΑ» Ν.Π. 9726 κατέπλευσε ασφαλώς στο λιμάνι του Πειραιά την 09.30 σήμερα, όπου άμεσα διενεργήθηκε έκτακτος έλεγχος από επιθεωρητές της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, χωρίς να διαπιστωθεί κάποια αντικανονικότητα.

Το Ε/Γ - Ο/Γ θα συνεχίσει κανονικά την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων του.

Από το ΑΠΕ.

Τι σημαίνει "κατέπλευσε ασφαλώς"? Το πλοίο ταξίδευε με ανασφάλεια?

Έφυγε με κάποιο πρόβλημα από την Σάμο ή του παρουσιάσθηκε κάτι στην διαδρομή?

Εκτός εάν οι λέξεις έχουν χάσει πλέον το νόημά τους!

Επίσης σκεφθείτε ότι έγινε έκτακτος έλεγχος σε πλοίο του Αγούδημου (μετά από όσα έχουν γίνει και ειπωθεί) και τα βρήκε όλα εντάξει!

Αυτό σημαίνει ότι το "πρόβλημα" ήταν εντελώς αβάσιμο!

Πλάκα-πλάκα, με αυτά που κάνουν στον Αγούδημο, στο τέλος θα μου γίνει συμπαθής! Νομίζω ότι το έχουν παρακάνει ορισμένοι.

ΥΓ. Διαφωνώ πλήρως με τα όσα γράφει παραπάνω ο samaina.

Το πρόβλημα δεν είναι ότι τα ΜΜΕ δημιουργούν πανικό, αλλά η κακή λειτουργία των θεσμικών οργάνων.

Όταν ο πολίτης χάνει την εμπιστοσύνη του στο κράτος και στους θεσμούς του, τότε ο κάθε επιβάτης γίνεται καπετάνιος, ναυπηγός, νηογνώμονας κ.ο.κ.

Οι δε αρμόδιοι των θεσμικών οργάνων σύρονται σε αυτή την κατάσταση, αδύναμοι να λειτουργήσουν σωστά, γιατί κατά βάθος γνωρίζουν πολύ καλά ότι έχουν και οι ίδιοι το δικό τους μερίδιο ευθύνης στην όλη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ ΝΗΡΕΑ

συμφωνώ πλήρως με τις απόψεις σου για την λειτουργία των θεσμικών οργάνων. Εγώ αναφέρθηκα μόνο στα ΜΜΕ απλά για να θίξω την ψυχολογία, το κλίμα και ενδεχομένως τον πανικό που δημιουργούν στον πολίτη που απλά δεν έχει ασχοληθεί όσο εσύ και εγώ με το θέμα.

Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι τις επόμενες ημέρες πρόκειται να ταξιδεψω με το συγκεκριμένο πλοίο μαζί με κάποιον συγγενή μου, ο οποίος μόλις άκουσε την "είδηση" με πήρε τηλέφωνο και με ρώτησε εάν θα φτάσουμε στον Πειραιά, και δεν έκανε πλάκα!!!!

ΥΓ. Μάλλον έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμακαι θα μας τα "χώσει" ο διαχειριστής.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το τοπικ αλλαξε να πω και γω ορισμενα πραματα...

Οι δημοσιογραφοι και ειδικα κατι Λιαγκες, Τραγκες, Κουικ, Κουικαρες, κτλ προσπαθουν να εντυπωσιασουν και να βγαλουν ειδηση απο το χ...σιμο της μυγας... Σε αλλους αρεσει αυτο σε αλλους οχι.. Εγω προσωπικα οταν θελω να ενημερωθω βαζω ενα κρατικο και βλεπω ειδησεις... Οχι τι μαγιω φορεθηκαν το καλοκαιρι (αν και δεν ειναι ασχημα χρειαζονται κι αυτα) Αλλα δε μπορω να ακουω και το δημοσιογραφο που το παιζει ειδικος και εμπειρογνωμονας να ρωταει πλοιαρχο γιατι δεν πατησε το φρενο να αποφυγει τη συγκρουση... Εκει οσο να ναι τα παιρνεις... Γιατι ακουνε και ασχετοι και δημιουργουνται εντυπωσεις... Ο ρολος των ΜΜΕ ειναι πολυ σοβαρος αλλα καποιοι χαρην νουμερων γινονται οι ιδιοι νουμερα

Link to comment
Share on other sites

Η κλίση μίας μοίρας του ΜΑΡΙΝΑ συζητήθηκε σήμερα ακόμη και στο Press Room!

Παράθεση χωρίς περιττά σχόλια.

Συνιστώ νηφαλιότητα και αυτοσυγκράτηση σε όσους το διαβάσουν!

Αθήνα, 30 Αυγούστου 2005

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΘΕΟΔΩΡΟ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ.

ΒΛΑΧΟΣ: Θέλω να επιμείνω, γιατί πριν από λίγες ημέρες είχαμε το εξής φαινόμενο: Ένα πλοίο να ξεκινά από ένα νησί και στη διάρκεια του διάπλου του Ικάριου Πελάγους, το πλοίο ταξίδευε με κλίση. Δηλαδή, έφτασε στο λιμάνι, επειδή απλώς είχε την τύχη να μην υπάρχουν κακές καιρικές συνθήκες. Δεν συγκινήθηκε κανείς. Το διαβάσατε;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Εφόσον αυτό συνέβη, είναι ένα απαράδεκτο γεγονός. Πιστεύω ότι θα συμφωνήσουν όλοι μαζί μας. Επίσης, πιστεύω πως θα συμφωνήσετε ότι για πρώτη φορά επιβλήθηκαν μια σειρά από πρόστιμα σε εταιρείες που είχαν παραλείψεις του είδους που αναφέρατε προηγουμένως, οι οποίες όχι απλώς βλάπτουν την εικόνα της τουριστικής Ελλάδας, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδεχομένως, έθεταν και σε κίνδυνο τη ζωή άλλων συνανθρώπων μας. Η Πολιτεία επαγρυπνεί. Κάνει αυτό που πρέπει να κάνει. Επιβάλλει τα πρόστιμα που πρέπει και κάνει τους ελέγχους. Στις περιπτώσεις αυτές που αναφέρατε, τα πρόστιμα ήταν υπέρογκα σε σχέση με άλλες περιπτώσεις του παρελθόντος. Τα προβλήματα δεν τελειώνουν και σίγουρα δεν μπορεί μέσα σε ένα χρόνο η κυβέρνηση να τα λύσει όλα. Ελπίζω τα πράγματα να είναι πολύ καλύτερα του χρόνου.

ΒΛΑΧΟΣ: Θέλω να επιμείνω. Τι να το κάνω το πρόστιμο, εάν το πλοίο έχει βουλιάξει; Η Πολιτεία παίρνει μέτρα πριν. Μετά τι να το κάνει το πρόστιμο;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Βεβαίως και η Πολιτεία λαμβάνει μέτρα πριν. Όταν, λοιπόν, έρχεται μια εταιρεία και λέει ότι χάλασε η μηχανή του καραβιού την πρώτη και τη δεύτερη ημέρα, οφείλει η Πολιτεία να κάνει κάτι. Δεν μπορεί η Πολιτεία να φτιάξει τη μηχανή. Θέλει, λοιπόν, να κάνει τον επιχειρηματία να καταλάβει ότι δεν μπορεί να συμπεριφέρεται με τρόπο που εν τέλει θα είναι βλαπτικός για τη συγκοινωνία και τους πολίτες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν αυτό το μέσο. Αυτό τον τρόπο έχει η Πολιτεία.

http://www.minpress.gr/cgi-bin/hwebnews.exe?-A=17827&-V=mme_cyber&-w=&-P

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και ο Βλάχος (ο οποίος διακρίνεται και για την εμμονή του σε ερωτήσεις της πλάκας και στις οποίες η μόνη απάντηση που μπορεί κάποιος να του δώσει είναι να τον στείλει στον αγύριστο) και ο Ρουσόπουλος είναι άσχετοι με τα ακτοπλοϊκά. Ειδικά ο δεύτερος απαντάει γενικόλογα ή λέει οτι δεν γνωρίζει (στα περί απελευθέρωσης). Επί της ουσίας μηδέν εις το πηλίκο. Γιαυτό και ο κάθε καραγκιόζης δημοσιογράφος (όχι όλοι) λέει ότι του καπνίσει.

Πάγια τακτική των ΜΜΕ ειδικά τώρα το καλοκαίρι που πολλοί δημοσιογράφοι είναι σε άδεια βάζουν άσχετους να καλύψουν τα γεγονότα. Π.Χ ο Άλφα έβαλε γυναίκα δημοσιογράφο του οικονομικού ρεπορτάζ (Μάρθα Λεκάκου) να καλύψει το δυστύχημα με το κυπριακό αεροπλάνο από τον τόπο μάλιστα του συμβάντος. Την ίδια δημοσιογράφο την είχε πριν λίγες μέρες να "κράζει" τον Αγούδημο και τις ΡομιλντοΔημητρούλες και Ροδάνθες από το λιμάνι του Πειραιά. Έλεος που λέει ο Γεωργίου

Link to comment
Share on other sites

αληθεια για να γινει κανεις πολιτικος πρεπει να υποστει λοβοτομη ή καποια εγκεφαλικη βλαβη;

ο Ρουσοπουλος οταν ηταν δημοσιογραφος ηταν μεν συνετος και σοβαρος, αλλα απο την αλλη ειχε ευχαριστο λογο και καλη αισθηση του χιουμορ.

αφ'οτου εγινε πολιτικος και ειδικα απο περσυ που ειναι υπουργος νομιχω οτι ακουω την ελληνοφωνη εκπομπη του ραδιο μοσχα στα μετεμφυλιοπολεμικα χρονια.

ξυλινα ανουσια ελληνικα και μια εικονα ανθρωπου που νιωθει ξενος με αυτο που κανει.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Η ενοτητα "φακελος" της σαβαβτιατικης Ελευθεροτυπιας εχει θεμα "δεν εχει πλοιο για σε, δεν εχει αιδω".

γινεται μια επιφανειακη παρουσιαση της καταστασης (ειδικα για τις δυτικες) και μετα εχει φετιβαλ γκρινιας απο τους δημαρχους. (μεχρι και ο δημαρχος παρου κλαιει).

εχει και κατι πινακες (μονο στην εντυπη εκδοση) με τα πλοια που αποσυρθηκαν και αποσυρονται λογω οριου ηλικιας. εκει μεσα στα πλοια που θα αποσυρθουν τα επομενα χρονια απο την ακτοπλοϊα φιγουραρουν τα... λευκα ορη:mad: (αποσυρονται το 2022).

μαθαινουμε επισης οτι το 2004 αποσυρθηκαν λογω οριου ηλικιας απο την ακτοπλοια το blue horizon:confused: , το blue sky και το... ευτυχια. απο αυτα καταλαβαινετε ποσο σχετικος με το αντικειμενο ειναιι οι 3 συντακτες που ασχοληθηκαν με το φακελο.

edit

σε πινακες με ενδεικτικες τιμες ανα προορισμο που εχει αναφερεται ως πηγη η HSW, με υπενθυμιση οτι η εταιρεια κανει εκπτωσεις. επισης σε αλλη σελιδα υπαρχει εμφανης διαφημιση της δελφινομορφου κορης

Link to comment
Share on other sites

Το διαβασα κ εγω.Ειναι ενα καταπτηστο δημοσιευμα που τους μονους που εξυπηρετει ειναι τους δημαρχους που εν οψει εκλογων βρηκαν τροπο να κανουν το κομματι τους κ μαλιστα τσαμπα!!!Να χαιρονται την εγκυρη δημοσιογραφια τους οι κυριοι της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ.Εγω θα στειλω επιστολη διαμαρτυριας στην εφημεριδα.

ΥΓ.Ας τους πει καποιος πως το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ επεστρεψε κανονικα στα δρομολογια του κ μαλιστα 7 ημερες την εβδομαδα!Αργα θυμηθηκαν να μας τα πουν.Δε θελω να πολιτικολογησω ουτε να θυμισω επι των ημερων ποιας κυβερνησης δημιουργηθηκαν μονοπωλια

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου, γνωρίζεις την έννοια του κατάπτυστου? Μπορείς να το χαρακτηρίσεις ελλιπές, ανακριβές κλπ, αλλά όχι και κατάπτυστο!

Αναμένω με ενδιαφέρον την επιστολή διαμαρτυρίας σου στην εφημερίδα.

Πάνω σε αυτά που έγραψε παραπάνω ο proud, έχω να πω ότι οι πίνακες αναφέρονται σε πλοία που αποσύρθηκαν από την Ελληνική ακτοπλοϊα (εσωτερικές γραμμές) και όχι μόνο λόγω ορίου ηλικίας, γι' αυτό και έχει και το BS1.

Κατά τα λοιπά και εγώ δεν κατανοώ την χρησιμότητα που έχει ένας πίνακας που αναφέρεται σε πλοία που αποσύρθηκαν και στον οποίο συνυπάρχουν πλοία που πήγαν για σκραπ (πχ. Εξπρές Ολύμπια), πλοία που πήγαν Αδριατική, πλοία υπό κατάσχεση (Διαγόρας κλπ), αλλά...και παντόφλες που αποσύρθηκαν. Λες και το πρόβλημα της ακτοπλοϊας μας είναι οι παντόφλες.

Επίσης, θα διαφωνήσω με τον συσχετισμό σου μεταξύ περιεχομένου του αφιερώματος και παρακείμενης ρεκλάμας της HSW.

Τον βρίσκω άδικο.

Αλλά συγχρόνως θα πω ότι με ξένισε η συγκεκριμένη ρεκλάμα, η οποία μας λέει να πάμε Κυκλάδες και αναφέρει τους προορισμούς για Κυκλάδες, αλλά στη φωτό φιγουράρει το Ν. Μύκονος εν μέσω 2 Χάισπιντ. Συμπέρασμα: το εικονιζόμενο πλοίο πάει Κυκλάδες!

Όσον αφορά τους Νομαρχαίους και τους Δημαρχαίους, αυτοί (όντας εκλεγμένοι εκπρόσωποι) εκφράζουν κατά τεκμήριο τις τοπικές κοινωνίες και συνεπώς είναι απαραίτητη η γνώμη τους σε ένα τέτοιο αφιέρωμα. Τώρα εάν αυτοί δεν την εκφράζουν με τον σωστό τρόπο...ε, εκλογές έρχονται και θα κριθούν από τους νησιώτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αναφερθηκαμε τις τελευταιες μερες σε διαφορα τοπικς στο πως παρουσιαστηκαν οι βλαβες απο τα διαφορα media. απο το πληρες ξεμπροστιασμα σε καποια αντιπολιτευομενα μεχρι τη γαργαρα της βλαβης του HS3 και του Θεοφιλου απο καποια καναλια.

για αλλη μια φορα θετικη εντυωση μου εκανε το sky. τη δευτερα (10/7) λιγο μετα τις 20.00 σε ενημερωτικη εκπομπη οι δημοσιογραφοι (κουφοπουλος & κακαβας νομιζω) ασχοληθηκαν αρκετα με την ακτοπλοϊα. αφου ανεφεραν ολα τα γνωστα γεγονοτα του σαββατοκυριακου χωρις "να αποκρυψουν τι:D " σχολιασαν για ωρα οτι ειναι πολυ συχνο το φαινομενο τα ταχυπλοα να ταξιδευουν με μειωμενη ταχυτητα (ειτε λογω βλαβης ειτε λογω οικονομιας) και ο επιβατης να πληρωνει κανονικα το εισητηριο του ταχυπλοου. σχολιασαν με βαρια λογια το γεγονος οτι ουτε σε περιπτωση βλαβης δεν επιστρεφεται μερος του εισητηριου.

μετα περιελαβαν τα κυλικεια τον πλοιων και ειπαν πολλα και διαφορα περιστατικα. κατεληξαν λεγοντας μεταξυ σοβαρου και αστειου οτι με μια τυροπιτα εναν καφε και ενα κουτι τσιχλες θες πανω απο 10ευρω

Link to comment
Share on other sites

Η επικεφαλίδα του topic είναι λάθος. Βεβαίως και αρνούνται να λειτουργήσουν οι θεσμοί, αλλά σιγά μην τους υποκαθιστούν τα ΜΜΕ. Τις τελευταίες ημέρες βρισκόμαστε ενώπιον μιας τρομοκρατικής εκστρατείας του τύπου "χαλάει ο καιρός-χιόνια στο Σύνταγμα" ή "έρχεται η άνοιξη-θερίζουν οι αλλεργίες". Οι βλάβες του "Άγιος Γεώργιος" και του HS3 και η καθυστέρηση του "Θεόφιλος" έχουν γίνει το απόλυτο must των ημερών. Σιγά μην τους νοιάζει για το τι στην πραγματικότητα σημαίνει μέσα στο κατακαλόκαιρο ή Κάσος να έχει δύο δρομολόγια την εβδομάδα ή πόσα δρομολόγια είχε η Τήλος απευθείας από τον Πειραιά το χειμώνα. Όλο το ζουμί βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα του 'Βήματος' και του 'Έθνους' και στα prime time ρεπορτάζ του Mega. Φαίνεται ότι εκείνη η αποζημίωση (€220.000) που επιδικάσθηκε στον Μανώλη και που πρέπει να πληρώσουν Μπόμπολας & Σια πονάει πολύ. Δεν ήλθε δα και το τέλος του κόσμου με δυό βλάβες και μία καθυστέρηση! Και η ακτοπλοϊα στην Ελλάδα έχει πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από το δίωρο της καθυστέρησης του υπουργού στην Πάρο! Γι΄ αυτό και προτείνω: μην ασχολείσθε με τους ανόητους, όπου και αν αυτοί ευρίσκονται.

Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη πλάκα είναι ότι σε όλα τα ράδια (που λένε και στο χωριό μου) όταν μιλάνε για τα προβλήματα της ακτοπλοϊας, μιλάνε συνέχεια για Δημητρούλες και για Ρομίλντες!!! Τα οποία μέχρις στιγμής δεν έχουν παρουσιάσει κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Αντιθέτως μπαλώνουν τις τρύπες των άλλων που έχουν βλάβες!!!

Θα φταίει μετά ο Άρχοντας να τους κηρύξει ανεπιθύμητους στα πλοία του? :D

Link to comment
Share on other sites

Tο θεμα ειναι οτι τα ΜΜΕ λενε τοσες ανακριβειες σε βαθμο αηδιας.Ακουσα σε μια απο τις πρωινες εκπομπες (ΑΝΤΕΝΝΑ) να λενε οτι το HS3 πηγαινε με 1 μηχανη,να αναφερονται στο 3 και να δειχνουν το 4 (απ'τα πιο καρχτα) και βεβαια ειναι εκνευριστικο να βλεπουμε και να ακουμε τον καθε δημοσιογραφο και σχολιαστη που δεν ξερει οχι ακτοπλοοια τι ειναι ,αλλα που ειναι η πλωρη και που η πρυμη να καθονται να αναλυουν και να λενε οτι τους ερχεται.Απλα αναρωτιεμαι πλεον τι φουμαρα μας σερβιρουν σε τοσα αλλα θεματα που δεν ειμαστε γνωστες και κατα ποσο μας ενημερωνουν ή τελικα μας καροιδευουν:D

Link to comment
Share on other sites

Απίθανης ωραιότητος συζήτηση :D αυτή τη στιγμή στο Δελτίο Ειδήσεων του Mega με ανάλυση των αιτίων των βλαβών κλπ προβλημάτων ακτοπλοϊας από τον Ναυπηγό-Συνδικαλιστή κο Χ. Πρωτόπαππα, τον Μηχανολόγο-Εισαγγελέα κο Λιάρο και λοιπούς ειδικούς (Μανουσογιαννάκη, Γεωργιάδη). Απορώ γιατί ο καπτά-Γάτος συμμετέχει-δεν καταλαβαίνει ότι είναι το άλλοθι που τους χρειάζεται; Η τηλεόρασή μου τη γλύτωσε την τελευταία στιγμή επειδή είναι σχετικά καινούργια και γουστάρω το design της, αλλιώς...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου. Αν και δεν συνηθιζω να βλεπω δελτια ειδησεων(ουτε και τον Μακη τον ειδα σημερα), απο την στιγμη που τα πλοια του μεχρι τωρα(χτυπα ξυλο) πανε καλα, δεν εχει κανενα λογο να βγαινει στο γυαλι και να φθειρεται, απολογουμενος γι αυτους που εχουν τα προβληματα. Σοβαρο επικοινωνιακο λαθος κατα τη γνωμη μου...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ για ένα πράγμα χάρηκα χτες τον Αγούδημο.Που είπε στον Μανουσογιαννάκη ο οποίος δεν άφηνε άνθρωπο να μιλήσει αλαλάζοντας όλη την ώρα ότι δεν δέχεται μαθήματα για τους ναυτικούς από άνθρωπο που δεν που δεν έχει σχεδόν ποτέ ταξιδέψει.

Κι έτσι είναι.Οι περισσότεροι που συμμετέχουν στα σωματεία είναι καρεκλοκένταυροι με ελάχιστη θαλάσσια υπηρεσία οι οποίοι διαχρονικά δεν πέτυχαν σχεδόν τίποτα και πολλοί εξ αυτών κυκλοφορούν με μερσεντές.

Πως είναι δυνατόν τέτοιοι άνθρωποι να προασπίσουν τα συμφέροντα του Έλληνα ναυτικού?

Κατα τα ΄΄αλλα το υπόλοιπο πάνελ ήταν σκέτη συντριβή.Είναι όπως τα λέει ο Γεωργιος εξπρες.Πρωτόπαπας,Λιάρος,Μανουσογιαννάκης και Γεωργιαδης προσπάθησαν να κάνουν τους ειδικούς εκμεταλευόμενοι μια δύσκολη και σοβαρή κατάσταση προς ιδίον πολιτικό όφελος ο καθένας.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω κάποιους συνταξιδιώτες να απορούν γιατί ο Καπτά Μάκης εμφανίζεται στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων (?)…απορώ που απορούν!Αγαπητοί εν φόρουμ αδελφοί, όπως λέτε και εσείς, ένα από τα πολλά παρατσούκλια του είναι και Καπτά Γάτος.

Τι σημαίνει, άραγε, Γάτος? Απλούστατα ένας έξυπνος και ευέλικτος επιχειρηματίας, ο οποίος κόβει σωστά κατά που πάνε τα πράγματα και πράττει αναλόγως, αρπάζοντας τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Ε, αυτό κάνει και ο Καπτά Μάκης, εμφανιζόμενος κατά συρροή στο «κουτί». Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο!

Τι καλύτερη ευκαιρία για ένα Γάτο από αυτή? Η κυβέρνηση με την πλάτη στον τοίχο (λόγω ακτοπλοϊκού) και τα πλοία του Καπτά Μάκη…τζάμι, ούτε κιχ (χτύπα ξύλο). Άσε που έχει δεί και κατά που γέρνει το ματς. Μπορεί η μια ομάδα να είναι η Βραζιλία που σέρνεται (εμφανέστατη η πίκρα μου για την σερνεσάο :eek: ), αλλά παίζει με…τον Ακράτητο!!! Εσείς σε ποιον θα στοιχηματίζατε? Στον Ακράτητο?

Δεν είναι και άσχετη με τα παραπάνω και η επίθεση της κας Τσουρή κατά του Άρχοντα. Και - πιστεύω - ο λόγος δεν ήταν τα σηθρού και τα ψηλοτάκουνα, αλλά η πικρία από το φαρμάκι που τους ποτίζει ο Άρχοντας.

Είπαμε…Καπτά Γάτος! Όχι Καπτά Βλάκας ή Καπτά Βόδι!

ΥΓ. Μπορεί να διαφωνείτε με την τακτική και την εν γένει παρουσία του, αλλά δεν το κάνει από αφέλεια…πιάνει πόρτα για τον χειμώνα (που λένε και στο χωριό μου), χώρια που τα κονέ στους διαύλους θα χρειαστούν και στην «κακοκαιρία».

Link to comment
Share on other sites

Παντως εχω την εντυπωση οτι τα περισσοτερα ΜΜΕ περιμενουν στην γωνια το πρωτο βαπορι του Αγουδημου που θα παθει αβαρια.

Σημερα που επεστρεψα με το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ με περε τηλεφωνο συγγενης μου να με ρωτησει αν εφτασα γιατι λεει στον ΑΝΤΕΝΝΑ και στο MEGA εχουν απευθειας συνδεση με λιμανι και λενε οτι το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ακομα να φανει και το ρεπορταζ συνοδευοτανε και με αλλα ειρωνικα σχολιακια.Αυτο εγινε περιπου στις 7.15.Στα φαναρια ειμασταν 5.50 και στο λιμανι μπηκαμε 6.40 λογω κινησης με ωρα αφιξης 5.30.Δεν μπορω να φανταστω οτι ειναι τοσο ασχετοι που να μην μπορουν να δουν αν το βαπορι εχει ερθει ή οχι.

Link to comment
Share on other sites

δε συμφωνω 100% μαζι του, αλλα ειναι ενα απο τα ελαχιστα κειμενα που εχω δει να ειναι γραμμενα απο ανρθωπο με σοβαρη και τεκμηριωμενη αποψη.

Πάλι περί ακτοπλοϊας

Eπιτρέψτε μου να ασχοληθώ και σήμερα με το θέμα της ακτοπλοΐας. Θέμα το οποίο ελάχιστοι γνωρίζουν και με το οποίο πολλοί -και συνήθως άσχετοι- ασχολούνται. Ασχετοι, κατέχουν «μαρκούτσια» και «παράθυρα» και πετούν την κάθε «παρόλα» χωρίς να σκέπτονται ότι υπάρχει κόσμος που τους παίρνει στα σοβαρά! Ακουσα δημοσιογράφο, και σήμερα «εκδότη», να εισηγείται απλώς για να δικαιολογήσει τον μισθό του «πύκνωση των δρομολογίων και κάλυψη όλων των νησιών μας ανεξάρτητα από τη ζήτηση»! Χωρίς να γνωρίζει στοιχεία για την κακοδαιμονία ενός κλάδου ιδιαιτέρως σημαντικού για τη χώρα, αλλά σχεδόν υπό συνεχή και απηνή διωγμό από την αδιάφορη έως καταστροφική πολιτική της τελευταίας εικοσαετίας. Και δεν αντιλαμβάνονται όλοι αυτοί οι κυνηγοί εκατομμυρίων, ότι προκειμένου να γεμίζουν τη δική τους τσέπη, δυσφημούν μια χώρα που βασίζει την επιβίωσή της στον τουρισμό, συνδεδεμένο με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας! Είμαι απολύτως βέβαιος ότι οι υλακτούντες «μαρκουτσάδες» του καλοκαιριού δεν έχουν συναίσθηση της καταστροφής που προκαλούν. Ουδείς αναφέρει ότι το ηλίθιο μέτρο του «εκσυγχρονισμού» θέτει αυτομάτως εκτός νηολογίου τα πλοία που συμπληρώνουν τα 35 χρόνια! Ούτε ότι μέχρι το 2010 (αύριο, δηλαδή) θα πρέπει να αντικατασταθούν τα περισσότερα πλοία της ακτοπλοΐας, χωρίς να έχει ακόμη βρεθεί τρόπος να αντικατασταθούν! Βγαίνει ο κάθε δήμαρχος του κάθε νησιού και ζητεί «περισσότερα πλοία». Και δεν λέει ότι το νησί του δεν έχει λιμάνι και πως οι εταιρείες και οι καπεταναίοι κάνουν «τον Ταρζάν» για να πρυμνο - ή- πλαγιοδετήσουν! Και δεν λέει ότι πήρε τα λεφτά από την Ε.Ε. -επί αλήστου μνήμης Ανδρέα- κι αντί να τα κάνει λιμάνι τα έκανε… πάρκινγκ! Βγαίνει στην τηλεόραση στρατιά «αγανακτισμένων επιβατών» και καταριούνται «το κράτος και τους εφοπλιστές» και κανένα από τα «μαρκούτσια» δεν τολμά να πει ότι το ελληνικό πλοίο είναι το ακριβότερο -σε κόστος- της Ευρώπης! Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που «χρεώνει» ως ναυτικούς το ξενοδοχειακό πλήρωμα! Γιατί δεν λέμε αυτά, άραγε; Αλλά μήπως βοηθά η Αριστερά; Αυτή βλέπει παντού «κεφάλαιο» και «εφοπλιστές». Κι έχει καταλάβει (το ΚΚΕ) τα σωματεία και τα ’χει μετατρέψει σε εξαρτήματα του Περισσού! Στην εποχή της ελεύθερης οικονομίας και της παγκοσμιοποιήσεως, η κατ’ εξοχήν παγκοσμιοποιημένη οικονομική δραστηριότητα της χώρας ελέγχεται από οπαδούς του σοβιετικού μοντέλου! Ας συνεχίσει έτσι το ΚΚΕ (και οι ναυτικοί) και να δούμε πόσα βαπόρια θα μείνουν στην ελληνική σημαία κι αν οι Ελληνες επιχειρηματίες θα παίρνουν πλέον Ελληνες ναυτικούς! Μπορεί ν’ ακούγονται σκληρά τα γραφόμενα και να σοκάρουν, αλλά αυτή είναι η αλήθεια! Η ακτοπλοΐα χρειάζεται πλοία, αλλά δεν έχει λεφτά! Η κατάσταση θα επιδεινωθεί αν δεν υπάρξει λύση γρήγορα. Πρώτο μέτρο, η κατάργηση της «35ετίας». Αν συνεχισθεί η κατάσταση, θα βρεθούν οι τολμηροί και με βάση τη διεθνή νομοθεσία (συνθήκη 3577/92 της Ε.Ε.), θα δρομολογήσουν βαπόρια άνω των 35 ετών, αλλά με σημαία άλλης ευρωπαϊκής χώρας, σεβόμενοι τους νόμους της χώρας μας ως προς τη στελέχωση και… θα ησυχάσουμε! Αν δεν γίνει αυτό, θ’ αρχίσουμε να νοσταλγούμε τη «Δημητρούλα» και τη «Ροδάνθη», για να μη θυμηθώ τη «Μυρτιδιώτισσα», τον «Καραϊσκάκη» ή το «Γεώργιος Φ»!

του Δ Καπρανου απο την Καθημερινη

Link to comment
Share on other sites

Ας μου επιτραπεί να διαφωνήσω με τον (πολύ έμπειρο περί τα ακτοπλοϊκά πράγματα) κ Καπράνο. Στο σημείωμά του (δικαίως) επιτίθεται κατά των μαρκουτσοφόρων λαϊκιστών και παντογνωστών και κατά των κομματικών συνδικαλιστών....αλλά, δεν μας λέει τι και ποιός μας έφτασε εδώ, στο χείλος του γκρεμού. Ο Τράγκας ή ο Νταλακογιώργος ή μήπως ο κοινοτάρχης του τάδε νησιού που έφαγε τα λεφτά της ΕΟΚ? Αυτοί φταίνε για όλα? Και η μόνη διέξοδος είναι η κατάργηση της 35ετίας και η απελευθέρωση των συνθέσεων?

Επειδή, ο κ. Καπράνος αρθρογραφεί συχνά για θέματα ακτοπλοϊας, και δεν τα παρακολουθώ συστηματικά, ενδεχομένως να έχει αναλύσει σε άλλα σημειώματα το "τις πταίει?". Αλλά όποιος διαβάσει μόνο το παραπάνω καταλαβαίνει ότι για όλα φταίνε οι "υλακτούντες" μαρκουτσοφόροι παντογνώστες. Και, σίγουρα, δεν είναι αυτή η πραγματικότητα!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ας μου επιτραπεί να συμφωνήσω με τον κ. Καπράνο. Οι "υλακτούντες" μαρκουτσάδες του καλοκαιριού, πράγματι δεν έχουν συναίσθηση της καταστροφής που προκαλούν. Άλλωστε δεν πληρώνονται για να έχουν συναίσθηση, αλλά για να γεμίσουν τον ακριβό τηλεοπτικό χρόνο με μιζέρια. Γιατί η μιζέρια, η καταστροφή, το αίμα, πουλάνε. Γιατί ?? Γιατί ο φουκαράς που κάθεται και βλέπει από το δέκτη του όλα αυτά, ικανοποιείται επειδή δεν συνέβησαν σ' αυτόν και λέει "Δόξα τω Θεώ, καλά είμαστε". Δεν ενδιαφέρουν κανένα οι ανακρίβειες. Μόνο αυτούς που ξέρουν. Αλλά είναι τόσο λίγοι!!

Θα συμφωνήσω όμως και με το Νηρέα. Δε φταίνε μόνο αυτοί. Η Ακτοπλοΐα κατά τη γνώμη μου είναι τόσο ευρύ, παλιό αλλά συγχρόνως και επίκαιρο θέμα, που μπορεί ο καθένας να το προσεγγίσει από διαφορετική οπτική και να επιχειρηματολογίσει. Και τα επιχειρήματα να ακούγονται λογικά. Σ' αυτές τις περιπτώσεις, η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.

Και για την ιστορία, και συγχωρήστε με που πάω σε άλλο θέμα, ήταν το 1996 όταν ο κ. Καπράνος εξαπέλυε μύδρους με τα άρθρα του στην Καθημερινή, εναντίον των Αμερικάνων (Carnival) που ήρθαν να αλώσουν την Ελληνική κρουαζιέρα (Ηπειρωτική) και να αφήσουν τους Έλληνες ναυτικούς χωρίς δουλειά. Η Carnival έφυγε τότε από την Ηπειρωτική και την Ελλάδα, αλλά και η Ελληνική κρουαζιέρα κατέρευσε. Γι αυτό σας λέω, τίποτα δεν είναι ανιδιοτελές. Παντού υπάρχουν σκοπιμότητες.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ DIDO, εν τέλει συμφωνούμε απόλυτα! Γιατί κι εγώ δεν αρνήθηκα τον άκρως βλαπτικό (και ενίοτε καταστροφικό) λόγο των (δημοσιογραφούντων) μαρκουτσοφόρων και όχι μόνο στα θέματα της ακτοπλοϊας! Αντιθέτως! Απλώς επεσήμανα ότι δεν φταίει ο Τράγκας για τις "μη επενδύσεις" σε νέα πλοία ούτε ο Νταλακογιώργος για τις πανάκριβες λάθος επενδύσεις σε αχρείαστα πλοία, αλλά ούτε και ο κοινοτάρχης του Μικρού Γαϊδουρονησίου, γιατί δεν υπάρχουν λιμάνια. Σε κάθε ευνομούμενη πολιτεία υπάρχει κυβέρνηση, η οποία (οφείλει να) χαράσσει πολιτική και επιχειρήσεις οι οποίες (οφείλουν να) επενδύουν σωστά.

Και κατά την γνώμη μου εκεί θα πρέπει να αναζητηθούν οι βαθειές και πραγματικές αιτίες. H απόδοση ευθυνών σε μη "θεσμικά" πρόσωπα, κατά την γνώμη μου είναι το δαχτυλάκι πίσω από το οποίο κρυβόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

H aktoploia einai ena mikro plokami apo thn pagkosmia dynamh ths nautilias. To xrhma pou yparxei apo pisw se genikes grammes einai polu. Sthn aktoploia polu ligotero. Se ka8e epixeirhsh, kybernhsh, kinhsh h opws 8es onomaseto yparxoun oi kales kai oi kakes ependyseis, strathgikes klp.

To 8ema apo edw kai empros einai panw sta kaka na mhn basistoun kai epitrapoun wste perissoteroi na fane alla oute k ta kala na by8izonte panw se symferonta allwn. H kakkh dhmosiografia ephreazei thn Ellada kai me to 8ema ths Aktoploias exei ginei eukolh moda. To 8ewrw egklhma.

Apo ekei kai pera ti ginetai? Mpalwste ta la8h tou parel8ontos, mhn sysxetisete kinhseis ths ka8e kybernhseis me politika kosth kai boh8hste sthn or8opodhsh. Oxi aparaithta me epidothseis alla me nomo8etika plaisia pou 8a epitrepsoun ston efoplisth na kanei ependysh foboumenos ton antagwnismo kai oxi mhn afhnontas ton na agorasei deutero xeri ploio giati den 8a 3erei pote 8a lh3ei.

Oloi ftaine alla as koita3oume mprosta kalytera. ftanei h apodosh eu8ynwn kai oi gyalisteroi omoi pou glystrane oi ypoxrewseis kai peftoun sto patwma an oxi sto plhrwma. an synexisoume etsi trofh 8a prosferoume sta MME kai ston ka8e asxeto bouleyth pou 8elei na fanei energos ston arxhgo tou.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...