Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 617
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δελτίο Περάματος 21-02-09

Από φορτηγά είχαμε το San Remo II στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος, το εφοδιαστικό Sekavin, και την υδροφόρα Προμηθεύς, πλαγιοδετημενα δυτικά στη προβλήτα 1, τo Hull 342 ή Docevenus , το Boe West (ΙΜΟ Νο: 7900285), το Panagia I (ΙΜΟ Νο: 7518331) (νομίζω ότι το πλοίο ανήκει στην εταιρεία του Μιμη Αγουδημου), το Qingdao Reefer ex Reefer Tiger (ΙΜΟ Νο: 8312033), το Ella (IMO No: 9186742), το Ekoleader (ΙΜΟ Νο: 8201040), το Nelly.

Από επιβατηγά είχαμε το Ionian Sky, το Κρήτη ΙΙ, το Samundhar Shikhara, το Έλλη Τ, το Μακεδονία, το Ionian Spirit , το Ιεράπετρα Λ & το Θεόφιλος και το Ro-Ro Carrier Sea Anemos.

Στη βάση των δελφινιών είχαμε 4 δελφίνια της Aegean Flying Dolphin στα βάζα (FD Athina, FD Venus, FD Zeus πλέον έχουν τοποθετηθεί οι άξονες που έλειπαν τη προηγουμένη φορά) και το FD Venus I στη θάλασσα και 6 δελφίνια της Hellenic Seaways, το FD 3 & 21 που είναι παροπλισμένα (το FD 21 είναι ακουμπισμένο πλέον στο ντόκο), το FD 4, το FD 10, το FD 17, και το FD 29 (με βγαλμένους τους δυο άξονες) στα βάζα από τα εν ενεργείας.

Στα καρνάγια του Περάματος είχαμε τη παντόφλα Kuntuala (IMO No: 7721653) με σημαία Παναμά, πρόκειται για το πρωην Παναγία Τ (από τη γραμμή Αγία Μαρίνα Νέα Στυρα) στα Ναυπηγεία Καραγεώργη, το νέο αμφιπλωρο της Samso Linien Kanhave. Έχει ξεκινήσει η κατασκευή του δεύτερου σκάφους της Samso Linien στο ναυπηγείο του Φραντζή, η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο) στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη αλλα και η κατασκευή μιας δεύτερης αμφιπλωρης παντόφλας στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη, η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο που προορίζεται για τη γραμμή Ωροπός Ερέτρια με το όνομα Άννα Μαρία), στο ναυπηγείο του Γλυνού και άλλη μια αμφιπλωρη παντόφλα στο ναυπηγείο Medra.

Η παντόφλα Αλέξανδρος Μ, τη παντόφλα Δημητράκης από τη γραμμή Πόρο-Γαλατά, το ιστορικό Γιωργής παρατημένο στη μοίρα του, τη παντόφλα Νηρέας ex Ευρώπη ex Αιδηψός Εξπρές και μια νέα παντόφλα που κατασκευάζεται δίπλα στην παντόφλα Ευρώπη (μάλλον προορίζεται για τη γραμμή Αγία Μαρίνα Νέα Στυρα με το όνομα Αποστόλης Τ), τη παντόφλα Άγιοι Ανάργυροι. Στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ έβγαινε στα βάζα η παντόφλα Χρήστος (πρωην Αίας) από τη γραμμή Ρίο-Αντίρριο

Στα καρνάγια προς τη γερμανική Σκάλα, είχαμε το Blue Velvet (που τελείωσαν οι εργασίες προσθήκης βολβού στο Ναυπηγείο του Δουλόπουλου), το Αλέξανδρος (που τελείωσαν οι εργασίες προσθήκης βολβού και ενός νέου καταπέλτη στο Ναυπηγείο ΑΤΛΑΣ),

το Ύδρα Ι πρώην Κεραυνός ΙΙ στα βάζα, που έχει αλλάξει η εξωτερική εμφάνιση από τις εργασίες που γίνονται στο πλοίο στο ναυπηγείο του Χαλκιτη.

Ενώ στο ναυπηγείο του Κουταλη προχωράει η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο), όπως και στο ναυπηγείο του Ψυχαλη προχωράει η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο).

Μπροστά από τα καρνάγια ήταν αραγμένα αρκετά μικρά φορτηγά πλοία (διαφόρων τύπων) το Alkistis (ΙΜΟ Νο: 8132952), το εφοδιαστικό Alpha II, το εφοδιαστικό Jet XV, το Captain Spyros (IMO No: 7516711) και το εφοδιαστικό Παράσχος Χ.

Να σημειώσω ότι τα φορτηγά Blue Spirit (IMO No: 9113032), το Antigoni B (IMO No: 7601578), το S D Progress (IMO No: 8806034), το Niki (IMO No: 8607842), το Efdim Junior, το Mediterranean (ex DBL 152) έχουν φύγει από το Πέραμα. Επίσης έχουν φύγει τα δελφίνια Flying Dolphin 15, το Flying Dolphin 19 από την επισκευαστική βάση του Περάματος. Επίσης έχουν φύγει το Ελ. Βενιζέλος (για τη κρουαζιέρα στη Βενετία, η θέση του έχει μείνει κενή για να επιστρέψει) και η παντόφλα Ναντη

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Περάματος 09-03-09

Στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος είχαμε το Θεόφιλος.

Από φορτηγά είχαμε το εφοδιαστικό Sekavin, την υδροφόρα Προμηθεύς και το Hellas Liberty, πλαγιοδετημενα δυτικά στη προβλήτα 1. Το ρυμουλκό Πανορμίτης, τo Hull 342 ή Docevenus , το Boe West (ΙΜΟ Νο: 7900285), το Qingdao Reefer ex Reefer Tiger (ΙΜΟ Νο: 8312033), το Ekoleader (ΙΜΟ Νο: 8201040), το Med Dignity (ΙΜΟ Νο: 8307739), το Nelly.

Από επιβατηγά είχαμε το Ionian Sky, το Κρήτη ΙΙ, το Ελ. Βενιζέλος, το Samundhar Shikhara, το Έλλη Τ, που άρχισε να φοράει τα νέα σινιάλα της εταιρείας, το Μακεδονία, το Ionian Spirit , το Ιεράπετρα Λ και το Ro-Ro Carrier Sea Anemos.

Στη βάση των δελφινιών είχαμε 4 δελφίνια της Aegean Flying Dolphin στα βάζα (FD Athina, FD Venus, FD Zeus πλέον έχουν τοποθετηθεί οι άξονες που έλειπαν τη προηγουμένη φορά) και το FD Venus I στη θάλασσα και 6 δελφίνια της Hellenic Seaways, το FD 3 & 21 που είναι παροπλισμένα (το Flying Dolphin 21 είναι ακουμπισμένο πλέον στο ντόκο), το Flying Dolphin 4, το Flying Dolphin 10, το Flying Dolphin 17 και το Flying Dolphin 29 (με βγαλμένους τους δυο άξονες) στα βάζα από τα εν ενεργείας.

Στα καρνάγια του Περάματος είχαμε το ρωσικό επιβατηγό Διόνυσος Εξπρές, τη παντόφλα Kuntuala (IMO No: 7721653) με σημαία Παναμά, πρόκειται για το πρώην Παναγία Τ (από τη γραμμή Αγία Μαρίνα Νέα Στυρα) στα Ναυπηγεία Καραγεώργη, το νέο αμφιπλωρο της Samso Linien Kanhave. Έχει ξεκινήσει η κατασκευή του δεύτερου σκάφους της Samso Linien στο ναυπηγείο του Φραντζή, η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο) στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη αλλά και η κατασκευή μιας δεύτερης αμφιπλωρης παντόφλας στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη, η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο που προορίζεται για τη γραμμή Ωροπός Ερέτρια με το όνομα Άννα Μαρία), στο ναυπηγείο του Γλυνού και άλλη μια αμφιπλωρη παντόφλα στο ναυπηγείο Medra.

Τη παντόφλα Αλέξανδρος Μ, τη παντόφλα Σοφια Π από τη γραμμή Ρίο-Αντίρριο, το ιστορικό Γιωργής παρατημένο στη μοίρα του, μια νέα παντόφλα που κατασκευάζεται (μάλλον προορίζεται για τη γραμμή Αγία Μαρίνα Νέα Στυρα με το όνομα Αποστόλης Τ), τη παντόφλα Άγιοι Ανάργυροι. Στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ στα βάζα είχαμε τη παντόφλα Αγ. Γεωργιος Αιδ. από τη γραμμή Ρίο-Αντίρριο

Στα καρνάγια προς τη γερμανική Σκάλα, είχαμε το Ύδρα Ι πρώην Κεραυνός ΙΙ στα βάζα, που έχει αλλάξει η εξωτερική εμφάνιση από τις εργασίες που γίνονται στο πλοίο στο ναυπηγείο του Χαλκιτη. Το ρυμουλκό Posejdon (IMO No: 7741861), που μας έφερε το Hellas Liberty

Ενώ στο ναυπηγείο του Κουταλη προχωράει η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο), όπως και στο ναυπηγείο του Ψυχαλη προχωράει η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο).

Μπροστά από τα καρνάγια ήταν αραγμένα αρκετά μικρά φορτηγά πλοία (διαφόρων τύπων) το Alkistis (ΙΜΟ Νο: 8132952), το Πανορμίτης, Αγ. Νεκτάριος, το εφοδιαστικό Alpha II, το εφοδιαστικό Jet XV, το Captain Spyros (IMO No: 7516711) και το εφοδιαστικό Παράσχος Χ.

Να σημειώσω ότι τα φορτηγά Panagia I (ΙΜΟ Νο: 7518331) & το Ella (IMO No: 9186742) έχουν φύγει από το Πέραμα. Επίσης έχουν φύγει η παντόφλα Δημητράκης από τη γραμμή Πόρο-Γαλατά, η παντόφλα Νηρέας ex Ευρώπη ex Αιδηψός Εξπρές για τη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα, η παντόφλα Χρήστος (πρωην Αίας) για τη γραμμή Ρίο-Αντίρριο. Καθώς και τα μικρά επιβατηγά Blue Velvet και Αλέξανδρος .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να και δυο φωτο εξω απο τη Συρο.Πρεπει να εφαγε καλα το βαπορακι στο ανεβασμα διοτι στο Καβο Ντορο ειχε ενα μικρο σουελακι το οποιο ηταν αρκετο για να το ταλαιπωρησει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δελτίο Περάματος 28-03-09

Στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος είχαμε το Chios Liberty.

Από φορτηγά είχαμε το εφοδιαστικό Sekavin, το εφοδιαστικό Σύρος, το εφοδιαστικό Afros IV, την υδροφόρα Προμηθεύς και το Hellas Liberty, πλαγιοδετημενα δυτικά στη προβλήτα 1. Τo Hull 342 ή Docevenus , το Angora (IMO No: 8502183), το Qingdao Reefer ex Reefer Tiger (ΙΜΟ Νο: 8312033), το Ekoleader (ΙΜΟ Νο: 8201040), το Med Dignity (ΙΜΟ Νο: 8307739), το Conquer (ΙΜΟ Νο: 8307739) και το Lord (ex Nord Vision) ντανιασμένα και τα τρία μαζί, το OXL BLUE SEA (IMO Νο: 9144445), το Nelly. Ενώ εκείνη τη στιγμή αναχωρούσε το Sea Charm με τη βοήθεια του ρυμουλκού Ταξιάρχης.

Από επιβατηγά είχαμε το Ionian Sky, το Θεόφιλος, το Κρήτη Ι & το Κρήτη ΙΙ, το Samundhar Shikhara, το Έλλη Τ, το Μακεδονία, το Ionian Spirit, το Ιεράπετρα Λ, το Ro-Ro Celtic Sun και το Ro-Ro Carrier Sea Anemos.

Στη βάση των δελφινιών είχαμε 3 δελφίνια της Aegean Flying Dolphin στα βάζα (FD Venus I, FD Venus, FD Zeus και 6 δελφίνια της Hellenic Seaways, το FD 3 & 21 που είναι παροπλισμένα (το Flying Dolphin 21 είναι ακουμπισμένο πλέον στο ντόκο), το Flying Dolphin 4, το Flying Dolphin 10, το Flying Dolphin 17 και το Flying Dolphin 29 (με βγαλμένους τους δυο άξονες) στη θάλασσα από τα εν ενεργείας.

Στα καρνάγια του Περάματος είχαμε το νέο αμφιπλωρο της Samso Linien Kanhave. Έχει ξεκινήσει η κατασκευή του δεύτερου σκάφους της Samso Linien στο ναυπηγείο του Φραντζή (χωρίς ιδιαίτερη πρόοδο), η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο) στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη αλλά και η κατασκευή μιας δεύτερης αμφιπλωρης παντόφλας στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη, η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο που προορίζεται για τη γραμμή Ωροπός Ερέτρια με το όνομα Άννα Μαρία), στο ναυπηγείο του Γλυνού και άλλη μια αμφιπλωρη παντόφλα στο ναυπηγείο Medra.

Τη παντόφλα Αλέξανδρος Μ, τη παντόφλα Ευγενία Π, το ιστορικό Γιωργής παρατημένο στη μοίρα του, μια νέα παντόφλα που κατασκευάζεται (μάλλον προορίζεται για τη γραμμή Αγία Μαρίνα Νέα Στυρα με το όνομα Αποστόλης Τ), τη παντόφλα Άγιοι Ανάργυροι. Στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ στα βάζα είχαμε το ρυμουλκό Αγία Ελένη & το τουριστικό Galileo.

Στα καρνάγια προς τη γερμανική Σκάλα, είχαμε στο Ναυπηγείο του Παπίλια το τουριστικό Νικόλαος Χ από τη Ρόδο (κάνει ημερήσιες εκδρομές Ρόδο Σύμη), το τουριστικό Δημοσθένης Κ από τη Ζακυνθο. Στο ναυπηγείο του Χαλκιτη ειχαμε το Ύδρα Ι πρώην Κεραυνός ΙΙ στα βάζα, έχοντας μετακινηθεί λίγο από τη θέση του, για να χωρέσουν δίπλα του το ρωσικό επιβατηγό Βικυ Φ και το τουριστικό Μανταλένα.

Ενώ στο ναυπηγείο του Κουταλη προχωράει η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο), όπως και στο ναυπηγείο του Ψυχαλη προχωράει η κατασκευή ενός Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (μάλλον αμφίπλωρο). Μπροστά από τα ναυπηγεία αυτά στη παρέα των ρώσικων επιβατηγών Agios Nikolaos & Chrissi Express, προστέθηκε το Διόνυσος Εξπρές , που άλλαξε θέση (πριν ήταν στο Ναυπηγείο Καραγεώργη)

Μπροστά από τα καρνάγια ήταν αραγμένα αρκετά μικρά φορτηγά πλοία (διαφόρων τύπων) το ρυμουλκό Posejdon (IMO No: 7741861), που μας έφερε το Hellas Liberty, το Golden Elpida, το εφοδιαστικό Jet XIV, το εφοδιαστικό Jet XV, το εφοδιαστικό Aegean Breeze I, το African Zebra (IMO Νο: 8315920), το Alianthos (IMO No: 7104336), το Action (IMO No: 8210261), το Edro I, το Πάραλος, το Slops 8, το Vassilios XVIII με έντονη κλίση προς τα αριστερά, όπου γινόταν λαμαρινοδουλεια και το Tracarrier.

Να σημειώσω ότι τα φορτηγά Boe West (ΙΜΟ Νο: 7900285), το Alkistis (ΙΜΟ Νο: 8132952) και το εφοδιαστικό Αγ. Νεκτάριος, έχουν φύγει από το Πέραμα. Επίσης έχουν φύγει η παντόφλα Αγ. Γεώργιος Αιδ., η παντόφλα Σοφία Π, η παντόφλα Kuntuala (IMO No: 7721653) (πρώην Παναγία Τ).

Link to comment
Share on other sites

Τη θέση του Κρήτη Ι πήρε στο Πέραμα το ομοσταυλο του Λατώ. (Αυτές τις δυο θέσεις που είναι τα πλοία της ΑΝΕΚ της έχουν πάρει προίκα δεν εξηγείται αλλιώς να είναι δικά τους πλοία από το Σεπτέμβριο εκεί).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...