Jump to content
Shipfriends

Vizzavona (IMO 9138006)


Recommended Posts

On 11/10/2015 at 8:50 PM, Ariadne said:

Ο όμιλος κατεβάζει για το χειμερινό του πρόγραμμα, το Finneagle στη Μεσόγειο.

 

Αυτή τη στιγμή πλέει για το Vlissingen της Ολλανδίας. Λέγοντας Μεσόγειο εννοούμε και Ιόνιο-Αδριατική;

 

Όπως ανέφερε και ο φίλος "Ariadne", το πλοίο έχει ναυπηγηθεί στην Ισπανία για τη Stena το 1999, στα πλαίσια μιας παραγγελίας για 4 αδελφά πλοία, από τα οποία η εταιρεία κράτησε μόνο το ένα, το σημερίνο Stena Germanica (που το λες και τρομακτικό μετά την επιμήκυνση). 

____________________________________________________________________________________

(1999, ex- Finneagle, Euroferry Corfu)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την κάθοδο του Finneagle, ορίστε μια λίστα των τεσσάρων αδερφών.
Το Stena Germanica έχει βεβαίως μετασκευαστεί ριζικά, όπως θα μπορεί σίγουρα να μας πληροφορήσει καλύτερα ο φίλος Voyager ;)

Ναυπηγημένα όλα στα Ισπανικά ναυπηγεία Astilleros Espanoles στο Puerto Real.

 

IMO Πρώτο όνομα Αρ. ναυπ. Έτ. ναυπ. Τρέχον όνομα Τρέχουσα εταιρεία

 

9137997 FINNCLIPPER 78 1999 FINNCLIPPER FINNLINES
9138006 FINNEAGLE 79 1999 FINNEAGLE GRIMALDI LINES
9145164 STENA BRITANNICA 80 2000 FINNFELLOW FINNLINES
9145176 STENA HOLLANDICA 81 2001 STENA GERMANICA STENA LINE

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Δεύτερη σερί χρονιά το παπόρο στη Μεσόγειο για Savona - Barcelona - Tanger Med. Πέρυσι που κατέβηκε, η Grimaldi δεν μπήκε στον κόπο να του αλλάξει τα σινιάλα, όπως βλέπουμε και εδώ. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπούν σε τέτοια έξοδα, ούτε και φέτος. Πάντως στον απογευματινό ήλιο της Βαρκελώνης, το βαπόρι έδειχνε πολύ όμορφο

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τελείωσαν τα δρομολόγια του Finneagle στη Μεσόγειο και το πλοίο από χτές είναι στη Gdynia της Πολωνίας όπου και θα πραγματοποιήσει -υποθέτω- προσθήκη scrubbers για να συμμορφωθεί με τις επερχόμενες αλλαγές.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Οπως μας ενημερώνουν και οι συνασθενεις το FoNE  . Αρα μελλοντικό Euroferry? Οπως και τα υπόλοιπα που έχουν κάνει το ιδιο δρομολόγιο? (Egnazia,Olympia)

Quote

Finnlines Plc has sold the ro-pax vessel, MS Finneagle, to the Grimaldi Group following a strategy to optimise the use of Finnlines’ vessels and routes in order to improve its profitability. MS Finneagle was chartered out to the Grimaldi Group from June 2017. The delivery of the vessel to the Grimaldi Group will take place in October 2017.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διάφορα ιταλικά δημοσιεύματα αναφέρουν πως το πλοίο θα δραστηριοποιηθεί στην Δυτική Μεσόγειο. Κομματάκι παράδοξο αν σκεφτεί κανείς πως θα μετονομαστεί σε Corfu.

Link to comment
Share on other sites

Τις επόμενες ημέρες θα φύγει από Remontowa και πρώτα θα αντικαταστήσει άλλα πλοία του ομίλου κατά τα annual survey τους, για να έρθει έπειτα στην Αδριατική, εξού και το Euroferry Corfu.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Παρέλειψα να αναφέρω πως το πλοίο βρίσκεται ήδη στη Μεσόγειο και ξεκίνησε χτές νομίζω δρομολόγια μεταξύ Livorno και Olbia, στη θέση του Cruise Olbia που κάνει ετήσια συντήρηση στη La Spezia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κοιτάζω πάλι τα δρομολόγια της Grimaldi, δεν το βλέπω πουθενά μετά τις 2 Δεκέμβρη, ούτε στην Αδριατική αλλά ούτε και αλλού. Αυτό όμως δε σημαίνει τίποτα:D, μιλάμε για οργάνωση επιπέδου Ολυμπιακής Ταλαιπωρίας στα 80s. Αν όπως έχει αναφερθεί παραπάνω είναι να έρθει Αδριατική, θα μπορούσε να αντικαταστήσει ένα εκ των Eurocargo Patrasso και Eurocargo Trieste σε κάποια πιθανή τους ακινησία και γι αυτό να μη φαίνεται στο σύστημα. Η να αντικαταστήσει ένα απ' τα Euroferry, και απλά να μην έχουν ανανεώσει το σύστημα.

 

Το ερώτημα είναι για μένα τι θα κάνει το καλοκαίρι. Με δεδομένο πως οι θέσεις της Ανκόνα, του Μπρίντιζι και του Μπάρι είναι κλεισμένες, υποπτεύομαι πως θα το δούμε από καμιά Βενετία σε ανταγωνισμό με τα πλοία της ΑΝΕΚ. Outsider η Ravenna, πλήν όμως εδώ ο Grimaldi σε σχέση με τα δρομολόγια πρός Ελλάδα, ήλθε, είδε και απήλθε, οπότε δεν ξέρω γιατί να μην αφήσει να παν στην ευχή τα παλιά, που λέει κι ο Καζαντζίδης.

Link to comment
Share on other sites

Και είναι κρίμα, γιατί η Ραβέννα βόλευε/θα βόλευε πολλούς με Ι.Χ. για τη Βόρεια και Δυτική Ευρώπη, χωρίς τα προβλήματα στην Αγκώνα και τη Βενετία.

Link to comment
Share on other sites

Σε πρώτη φάση νομίζω είναι να κάνει τις ακινησίες των πλοίων του Brindisi, τα οποία ενδέχεται να αντικαταστήσει μαζί με ένα ακόμα από τα αδερφά του. Και κάπως έτσι ανοίγουν οι κλεισμένες θέσεις. Σε Βενετία θα είναι άλλα πλοία του ομίλου το καλοκαίρι, με τα τωρινά δεδομένα. Λαμβάνουν τελικές αποφάσεις στο εγγύς διάστημα.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Όταν έχεις τόσες γραμμές και τόσα πλοία, πολλά μπορείς να κάνεις. Ό,τι και να έχουν στο μυαλό τους να κάνουν πάντως, βλέπεις τον προγραμματισμό. H όποια αλλαγή θα γίνει σε 5 μέρες και φάνηκε στο σύστημα σήμερα νομίζω. Από τις 8 του μήνα λοιπόν στη γραμμή του Brindisi - Ηγουμενίτσα - (Πάτρα), το Euroferry το Corfu. Αναχώρηση ώρα 1300 από το Brindisi τη συγκεκριμένη ημέρα. 

Link to comment
Share on other sites

Σε γραμμικά μέτρα το γκαράζ του Euroferry Corfu (2459 γραμμικά μέτρα  είναι μικρότερο από το Euroferry Egnazia (3380 γραμμικά μέτρα), άσχετα εάν είναι 5 μέτρα μεγαλύτερο σε μήκος αλλά πιο στενό κατά 1,20 μέτρα. Ενώ έχει μεγαλύτερο πρωτόκολλο επιβατών κατά 250 άτομα. Μάλλον για καλοκαίρι το θεωρώ αναβάθμιση από τα άλλα δύο πλοία του Grimaldi που έχει στη γραμμή του Μπρίντιζι. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...