Jump to content
Shipfriends

Vizzavona (IMO 9138006)


Recommended Posts

και εγω αυτης της αποψης ειμαι.

οι βορειοευρωπαιοι που ειναι τακτικοι επιβατες της γραμμης τα καλαοκαιρια (δεν ειναι παρα πολλοι, πια, αλλα δεν ειναι αμελητεος ο αριθμος), στολιζουν με οχι τοσο κολακευτικα σχολια το ξενοδοχειακο και το ολο service, των euroferry egnazia/olympia

Link to comment
Share on other sites

Μα και πώς να μη στολίζουν ...; ;)

Η διαφορά μεταξύ των πλοίων όσο ταξίδευαν επί (φινλανδικής) Finnlines και τώρα, είναι όπως μεταξύ Mediterranean Sky του 1981 και Ζάκυνθος Ι επί πλοιοκτησίας Grimaldi :P

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πρώτο ταξίδι με το Corfu. Αναχώρηση απο το  Brindisi στην ώρα του (13.00 ώρα ιταλική) άφιξη στην ηγουμενιτσα στις 22.00 (μισή ώρα καθυστέρηση). Κατά την φόρτωση περί τα 80 με 100 φορτηγά και περί τα 40 αυτοκίνητα. Η φόρτωση αργή και λιγο άτσαλη, η εκφόρτωση αρκετά γρήγορη. Το πάνω γκαράζ γεμάτο, όσο για το κάτω δεν μπόρεσα να δω. Το πλοίο είναι σε αρκετά καλή κατάσταση και αρκετά καθαρό, εκτός απο τις κοινές τουαλέτες  (ως συνήθως βουλομενες και με κακοσμία). Εχει αρκετές θέσεις αεροπορικού τύπου σε δυο καταστρώματα. Το μοναδικό μπαρ και το self service μοιράζονται την κοινή αίθουσα με τα τραπεζοκαθίσματα τα οποία έχουν θέα την πλώρη του καραβιού. Όσον αφορά το ξενοδοχειακό δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη διότι δεν είχα καμπίνα. Το πλήρωμα ανάμεικτο, στα γκαράζ Ιταλοί και στο μπαρ/εστιατόριο Έλληνες και Ιταλοί. Ταξίδευε με 19 κόμβους περίπου (θα έλεγα πολυτέλεια γι αυτήν την γραμμή). Οι εντυπώσεις θετικές,  σαφώς το καλύτερο καράβι των τελευταίων ετών σε αυτήν την γραμμή, εάν παραμείνει. 

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Μονο που το τελευταιο δεν ηταν ποτε στο Μπριντιζι..Οποτε ας μην το συγκρινουμε τοσο..καλοπροαιρετα:rolleyes:με οτι πλοιο υπαρχει οπως βλεπω κ γινεται εδω κ μερες απο δω κ απο κει :P κι ας δουμε πως θα τα παει.

Link to comment
Share on other sites

Απεναντίας, η γραμμή δε μετράει στην προκειμένη περίπτωση ;)

Και τα δύο είναι της ίδιας φιλοσοφίας, κοντά στα χρόνια, ναυπηγήθηκαν για την ίδια εταιρεία και δραστηριοποιούνται τώρα επίσης και για την ίδια εταιρεία. Στη δε Finnlines, ταξίδευαν και στις ίδιες και/ή παρόμοιες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

@Ariadne, αυτό που σου εξηγεί o @MILTIADIS είναι ότι συγκρίνεις ένα πλοίο Αγκώνας με ένα πλοίο Βρινδησίου, γραμμές με διαφορετικά χαρακτηριστικά και απαιτήσεις. Euroferry Corfu και Europalink είναι πράγματι σχεδόν ίδιας φιλοσοφίας, αλλά το πρώτο  είναι και 8 χρόνια μεγαλύτερο από το δεύτερο. Δεδομένου του ότι σε νεότερα πλοία ίδια φιλοσοφίας πάντα υπάρχουν βελτιώσεις, δεν είναι πολύ μικρή η διαφορά ηλικίας. To accommodation του Europalink είναι περισσότερο ropax φάση. Ακόμα και αν το Corfu είναι υποδεέστερο του Europalink, για τη γραμμή του Brindisi είναι ξεκάθαρη αναβάθμιση σε σχέση με τα Egnazia/Olympia, κάτι που φάνηκε να αναγνωρίζουν οι οδηγοί ήδη, αναφορικά με το πλοίο το ίδιο, κι όχι την παρεχόμενη υπηρεσία απαραίτητα. Eίναι ιδιαίτερα αξιοπρεπές για τέτοιας κατηγορίας πλοίο, με πολλές και καλές καμπίνες και άνετο εστιατόριο-μπαρ, αρκετά και νέα αεροπορικά με usb στο καθένα παρακαλώ. Καμία σχέση σε άνεση με τα Euroferry. Πήραμε μια γεύση από τις φωτογραφίες του @rapezaΠροσπαθώ να ανεβάσω κάποιες κι εγώ, μα "κούτσα-κούτσα" γιατί έχουν τρέξιμο οι μέρες.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, διαβάστε καλύτερα τι έγραψα ;)

Σίγουρα το Corfu είναι αναβάθμιση συγκριτικά με τα Egnazia/Olympia.

Είπα απλώς, πως έχοντας ταξιδεύσει και με τα δύο στη Βαλτική, τα Europalink είναι σαφώς ανώτερα για τον επιβάτη.

Χίλιες φορές καλύτερο το Corfu από το Egnazia στο Μπρίντιζι, αλλά το Europalink θα ήταν ακόμα καλύτερο.

Αυτό εννοούσα και τίποτα παραπέρα.

Εάν ήθελα να θίξω κάτι, θα έγραφα πως το Corfu θα ήταν αναβάθμιση και σε σχέση με τα Cruise στην Αγκώνα, αλλά άστο καλύτερα γιατί θα γίνει το σώσε :D

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε καταλάβει τι λες και προσωπικά έχω την ίδια άποψη με σένα, αλλά δεν καταλαβαίνω την παρακάτω σύγκριση, με κοινό παρονομαστή το Brindisi:

46 minutes ago, Ariadne said:

Χίλιες φορές καλύτερο το Corfu από το Egnazia στο Μπρίντιζι, αλλά το Europalink θα ήταν ακόμα καλύτερο.

 Kαι δεν την καταλαβαίνω για τον απλούστατο λόγο του ότι αυτή τη στιγμή θα ήταν και περιττό-υπερβολικό ένα πλοίο σαν το Europalink στο Brindisi :) Καλύτερο θα ήταν, όσο και αχρείαστο (για την ώρα έστω).

*Τα Cruise νομίζω γίνονται προσπάθειες να "διορθωθούν" με τις ακινησίες τους τώρα.

**Αχρείαστο με πολύ μεγαλύτερο γκαράζ από το ήδη μεγάλο του Corfu και με λιγότερο πρωτόκολλο επιβατών.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ήταν απλώς η γνώμη μου ;) Όπως το Corfu είναι καλύτερο από το Egnazia, έτσι και το Europalink είναι καλύτερο από το Corfu.

Και η εστίαση στη συγκεκριμένη γραμμή έγινε, επειδή πολύ απλά είναι πλοία του ίδιου σχεδιαστικού τύπου και ανήκουν στην ίδια εταιρεία. Οπότε, θα μπορούσε άνετα να είχε βάλει ή να βάλει μελλοντικά το Europalink στη γραμμή.

Mερικές φορές τα γραφόμενα εννοούν αυτά ακριβώς που διαβάζει κανείς. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο ...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ariadne said:

Και η εστίαση στη συγκεκριμένη γραμμή έγινε, επειδή πολύ απλά είναι πλοία του ίδιου σχεδιαστικού τύπου και ανήκουν στην ίδια εταιρεία. Οπότε, θα μπορούσε άνετα να είχε βάλει ή να βάλει μελλοντικά το Europalink στη γραμμή.

Ε, ναι, θα μπορούσε άνετα να είχε βάλει το Europalink με το κατά σχεδόν 70% μεγαλύτερο γκαράζ (4200 lanes meters) από το Euroferry Corfu των 2500. Φαντάζομαι δεν θα απασχολούσε την εταιρεία μια τέτοια "ευκαταφρόνητη" διαφορά. Άμα είναι ίδια η "φιλοσοφία", ο "σχεδιαστικός τύπος" και άμα έχει ωραιότερο φινίρισμα στο accommodation το Europalinκ, ποιός θα δώσει σημασία σε μεγέθη, δυναμικότητα, ταχύτητες και καταναλώσεις; :D

Να θυμίσουμε εδώ ότι το Corfu έχει και αδελφά πλοία, πιθανώς διαθέσιμα να το διπλώσουν, δεν χρειάζεται να ξεθάβουμε το Europalink που έχει γραμμή και δεν καίγεται να γυρίσει. 

Πάμε, λοιπόν, να δούμε το Euroferry Corfu. Έχουμε:

Αυτά, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο! LOL!

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ειναι βαπορας, και πολυ καλο για την Αδριατικη.

ΥΓ1: Μονιμη απορια, οι δικοι μας δε μπορουσαν να φτιαξουν/αγορασουν ενα τετοιο?

ΥΓ2: Απο κινηση σε μεσο ορο ανα βδομαδα περιπου τι κανει?

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

@Neptune, στο πήγαινε 22/12 είδα το γκαράζ μισογεμάτο, στο γύρνα 24/12 δεν νομίζω να είχε ελεύθερο χώρο για άλλες νταλίκες, ίσως μόνο για ΙΧ στο κατώτερο γκαράζ. Όπως φαίνεται και στη φωτό εδώ, είναι "πίτα" το ανώτερο γκαράζ, ενώ "φίσκα" ήταν και το κλειστό, από πλώρα μέχρι καταπέλτη. Με τέτοια κίνηση σε freight τέτοιες μέρες, και χωρίς ειρωνική διάθεση, μπορεί και να χρειαστεί γκαράζ Europalink στην πορεία, που αρέσει στον @Ariadne και σε μένα λίγο παραπάνω από το Corfu :) Πάντως, ακούγεται ότι θα έρθει αδερφάκι του. 

Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσω εξ' αρχής πως δεν έχω μπεί σε κανένα από τα 2, οπότε δεν έχω προσωπική γνώμη για τα συγκεκριμένα πλοία. Όπως όμως έλεγε κάποτε και ο Χαρίλαος ο Φλωράκης, η κουβέντα ανάμεσα σε Europalink και Euroferry Corfu εμένα μου φαίνεται ψευτό-δίλημμα. Επί της ουσίας πρόκειται για ένα 20χρονο φέρρυ(με λίγο καλύτερο ξενοδοχειακό κατά τα φαινόμενα) να αντικαθιστά ένα 25χρονο, και τα 2 με την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, δηλαδή προτεραιότητα στον επαγγελματία οδηγό και το όχημά του.

 

Το θέμα με τη συγκεκριμένη εταιρεία όμως δεν είναι αυτό. Σύμφωνα με τη δική μου ταξιδιωτική εμπειρία, είναι το επίπεδο συντήρησης, συνέπειας δρομολογίων και σεβασμού στον επιβάτη. Αν δεν βελτιωθούν αυτά και μάλιστα κατά πολύ, δεν έχει και πάρα πολλή σημασία για τον επιβάτη ποιό θα είναι στη γραμμή. Οι τουαλέτες θα παραμένουν βουλωμένες και με κακοσμία, όπως είπε και ο rapeza λίγο νωρίτερα.  

Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greek, παρότι λίγα τα έτη διαφοράς στην ηλικία, τo εστιατόριο και οι καμπίνες του νεότερου είναι αισθητά καλύτερα από αυτά των Egnazia/Olympia, ακόμα και από τις νέες καμπίνες που προστέθηκαν στο δίδυμο θα έλεγα. Σχετικά με την τελευταία παράγραφό σου --->

On 12/27/2017 at 12:54 PM, .voyager said:

Κάτι που φάνηκε να αναγνωρίζουν οι οδηγοί ήδη, αναφορικά με το πλοίο το ίδιο, κι όχι την παρεχόμενη υπηρεσία απαραίτητα

 

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο βαπόρι το Corfu, με ωραίες γραμμές και σίγουρα εργαλείο για την γραμμή και για πολλές άλλες, αλλά όπως την είχε καταντήσει την γραμμή ο όμιλος θα ήθελε πολλή προσπάθεια να φέρει πλοίο που να μην την αναβαθμίσει. Απλά η γραμμή πήγε από ένα δίδυμο μετριότατων για τον επιβάτη - οδηγό πλοίων, σε ένα τέτοιο και ένα αξιοπρεπές. Όσον αφορά στα υπόλοιπα, τα είπε όλα ο Nick στην δεύτερη παράγραφό του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...