Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η Baleària και η Fred.Olsen Express υπόγραψαν συμφωνία για κοινοπραξία για τη σύνδεση της χερσονήσου της Ισπανίας με τα Κανάρια Νησιά πριν το τέλος του έτους 

Quote

Ο πρόεδρος της Baleària, Adolfo Utor, και ο γενικός διευθυντής του Fred. Η Olsen Express, Andrés Marín, υπόγραψαν συμφωνία για να ξεκινήσουν από κοινού δρομολόγια μεταξύ της Χερσονήσου και των Καναρίων Νήσων, μέσω της Canary Bridge Seaways (CBS) που θα ξεκινήσει στα μέσα Νοεμβρίου.

Η CBS θα προσφέρει αρχικά τρεις συνδέσεις εβδομαδιαίως μεταξύ της χερσονήσου και των Καναρίων Νήσων, με δύο πλοία που θα εγγυηθούν μια ολοκληρωμένη, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα οχήματα και για τη μεταφορά εμπορευμάτων.

Ο πρόεδρος της Baleària, Adolfo Utor, επιβεβαίωσε ότι η συμμαχία αυτή αποτελεί "ευκαιρία για τις δύο εταιρείες" που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, αλλά με τις οποίες είναι ενωμένες", τη σοβαρότητα, την καινοτομία και την αριστεία στη θεραπεία και φροντίδα των ομάδων συμφερόντων, ιδιαίτερα των πελατών ". "Αντιμετωπίζουμε αυτή τη νέα πρόκληση μαζί με μια μεγάλη εταιρεία, Fred.Olsen Express, και το κάνουμε με ενθουσιασμό και με την πεποίθηση ότι στο κοινό μας μέλλον, το καλύτερο δεν έχει έρθει ακόμη», παρατήρησε ο Utor.

Ο γενικός διευθυντής του Fred. Η Olsen Express, Andrés Marín, δήλωσε ότι "στο έργο εντάσσονται δύο εταιρείες που έχουν την ίδια φιλοσοφία και επικεντρώνονται στην επιδίωξη της αριστείας, με μοναδικό σκοπό να προσφέρουν στους πελάτες τους μια ποιοτική εξυπηρέτηση αλλά και να προσφέρουν μια παγκόσμια υπηρεσία καθ ' αυτό θα σημαίνει πριν και μετά στη ναυτιλία στην Ισπανία και όχι μόνο σε αυτή τη διαδρομή που πρόκειται να γίνει πραγματικότητα ». Και πρόσθεσε ότι« δεν θα μπορούσε να βρει έναν καλύτερο εταίρο για αυτή τη νέα περιπέτεια παρά ναυτιλιακή εταιρεία τόσο σημαντική όσο η Baleària ", την οποία ευχαρίστησε δημοσίως, και τον πρόεδρό της Adolfo Utor," τη συνολική συμμετοχή και προδιάθεση του σε αυτό το έργο ".

Η Fred.Olsen Express και η Baleària εργάζονται για την ενοποίηση των εμπορικών και διαχειριστικών συστημάτων τους για να διευκολύνουν την κράτηση των εισιτηρίων μέσω όλων των συνήθων καναλιών και των δύο εταιρειών. Παρομοίως, επωφελούνται επίσης από όλες τις πιθανές συνέργιες, τόσο στους εμπορικούς όσο και στους επιχειρησιακούς τομείς και στη διαχείριση, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα την παροχή υπηρεσιών υψηλότερης ποιότητας στους πελάτες.

Το έργο αυτό επικεντρώνεται αρχικά στην κίνηση Χερσονήσου-Κανάριων, μεταξύ δύο εταιρειών που λειτουργούν σε απομακρυσμένες γεωγραφικές περιοχές και οι οποίες έρχονται μαζί για να ξεκινήσουν μια νέα κυκλοφορία. Με αυτή τη συμμαχία, και οι δύο ναυτιλιακές εταιρείες θα αποκτήσουν ανταγωνιστικότητα στις αντίστοιχες αγορές τους, προσφέροντας άριστες ολοκληρωμένες υπηρεσίες μεγαλύτερης ποιότητας και αξιοπιστίας στους επιβάτες και τους πελάτες διανομής τους.

 

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια εγκαθίσταται μονοπώλιο, και η σύνδεση από 3 πλοία που απασχολούνται σήμερα(Albayzin και Volcan de Teneguia από Cadiz και Volcan de Teide από Huelva) πέφτει στα 2. Τα 3 δρομολόγια δεν ξέρω πως προκύπτουν, εκτός αν το 1 είναι μέχρι το Las Palmas και πίσω, με το άλλο να πιάνει περισσότερα λιμάνια στα Κανάρια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η κυβέρνηση του Πουέρτο Ρίκο έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα που επιδιώκει βιώσιμες και αποτελεσματικές εναλλακτικές λύσεις για την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς στους νήσους Vieques και Culebra και μεταξύ Cataño και San Juan. Πέντε εταιρείες ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν στη διαδικασία:

1) Balearia Caribbean Inc.
2) HMS Ferries, Inc.
3) Priority Roro Services, Inc.
4) Puerto Rico Fast Ferries, LLC
5) Seastreak, LLC

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Fred. Olsen Express και η Balearia, μέσω της Canary Bridge Seaways (CBS), θα ξεκινήσουν τη νέα διαδρομή μεταξύ των Καναρίων Νήσων και της Huelva. Θα υπάρχουν τρεις εβδομαδιαίες αναχωρήσεις με δύο πλοία που θα εγγυηθούν μια ολοκληρωμένη, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Η διαδρομή θα είναι τριγωνική μεταξύ των λιμένων Huelva, La Luz στο Λας Πάλμας της Γκραν Κανάρια και της Santa Cruz de Tenerife. Οι αναχωρήσεις από τη χερσόνησο θα γίνονται κάθε Τρίτη, Παρασκευή και Κυριακή στις 8:00 μ.μ., ενώ από τις Καναρίους Νήσους θα γίνονται κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή στις 12:00 μ.μ. από το Λας Πάλμας και στις 8:00 μ.μ. από την Τενερίφη. Αυτά τα δρομολόγια εγγυώνται συνδέσεις με τις υπόλοιπες γραμμές κυκλοφορίας μεταξύ νησιών, παρέχοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Δύο σκάφη προορίζονται για τη διαδρομή, ένα αποκλειστικά για τη μεταφορά φορτίου, το Clipper Pennant και ένα άλλο που επιτρέπει τη μεταφορά επιβατών, οχημάτων και φορτίου, του Martín I Soler.

Link to comment
Share on other sites

Η Ευρωπαϊκή Ένωση χαρακτήρισε ως "άριστο" το έργο που υπέβαλε η Baleària στην πρόσκληση των κεφαλαίων CEF (Connecting Europe Facility), στόχος της οποίας είναι η μετασκευή πέντε πλοίων του στόλου της ώστε να μπορούν να τροφοδοτηθούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χορήγησε στη ναυτιλιακή εταιρεία επιχορήγηση ύψους 11.797.424 ευρώ κατ 'ανώτατο όριο (από τα αιτούμενα 15 εκατομμύρια ευρώ), ποσό που αντιπροσωπεύει το 20% της επένδυσης που θα πραγματοποιήσει η Baleària σε αυτές τις πέντε μετασκευές (Napoles, Abel Matutes, Sicilia, Bahama Mama και Martín Ι Soler), η οποία θα πραγματοποιηθεί από το τέλος φέτος έως το 2021.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά και τη μετονομασία του Visemar One σε Hedy Lamarr, το Finnclipper που έγινε Rosalind Franklin, το Cecilia Payne, και τα καινούρια Hypatia de Alejandria και Marie Curie, είναι προφανές πως η Balearia αλλάζει πολιτική -τουλάχιστον εν μέρει- στην ονοματοδοσία των πλοίων της και τους δίνει ονόματα σημαντικών γυναικείων προσωπικοτήτων της ιστορίας.  Να επίκεινται μετονομασίες και για τα Sicilia, Napoles άραγε? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Πάμε να δούμε τι παίζει και με τη Balearia όσον αφορά την κατάσταση με τον κορωνοιό:

 

Παροπλισμένα:

Avemar Dos (σε δεξαμενισμό στο Γιβραλτάρ)

Bahama Mama (στο Algeciras από τις 3 Απριλίου)

Bimini Blue Marlin (στο Fort Lauderdale της Florida)

Cecilia Payne (στη Denia από τις 17 Μαρτίου)

Formentera Direct (στο Sant Antoni από τις 14 Μαρτίου)

Hedy Lamarr (στη Βαρκελώνη από 23 Μαρτίου)

Jaume I (στο Algeciras από τις 16 Μαρτίου)

Jaume III (στη Denia από τις 14 Μαρτίου)

Martin i Soler (στη Βαρκελώνη από 4 Απριλίου)

Nixe (στη Denia από τις 23 Φεβρουαρίου)

Ramon Llull (στη Denia από τις 19 Μαρτίου)

Regina Baltica (στη Valencia)

Sicilia (σε δεξαμενισμό στο Viana do Castello από τις 27 Φεβρουαρίου)

Eco Aire, Eco Aqua, Eco Lux (στην Ibiza)

 

Εν ενεργεία:

Abel Matutes στη γραμμή Barcelona - Alcudia - Ciutadella

Denia Ciutat Creativa στη γραμμή της Melilla από Malaga και Almeria

Hypatia de Alejandria στη γραμμή Barcelona - Ibiza

Jaume II στη γραμμή Port Everglades, Florida - Freeport, Bahamas

Marie Curie στη γραμμή Huelva - Canarias

Napoles στη γραμμή Barcelona - Ibiza

Passio Per Formentera στη γραμμή Algeciras - Ceuta

Poeta Lopez Anglada στη γραμμή Algeciras - Tanger Med

Posidonia στη γραμμή Ibiza - Formentera

Rosalind Franklin στη γραμμή Palma - Valencia

 

Χοντρικά τα μισά ταξιδεύουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Να και μια σύντομη ματιά στο πιο cool κομμάτι του στόλου της Balearia, πρόκειται για το αμφίπλωρο Virot (IMO 7315337). Το πλοίο είναι 47 ετών, χτισμένο το 1973 στο Smedvik Mekaniske Verksted(38) του Tjorvag της Νορβηγίας. Όπως μαρτυρά και το σουλούπι του, μέχρι και το 2015 που το αγόρασε η Balearia ήταν πορθμείο στη Νορβηγία σαν Storfjord μέχρι το 2009 και σαν Vefsna μέχρι την πώλησή του. Μήκος 64 μέτρα, χωρητικότητα 50 ΙΧ και μια μηχανή Wichmann Motorfabrikk AS των 1,249 ίππων. Για όσους αναρωτιούνται πως κατέληξε να το αγοράσει η Balearia, το πλοίο λειτουργεί σαν roro ανάμεσα στην Ibiza και τη Formentera, πρέπει να κάνει ένα δρομολόγιο την ημέρα. Κάνει την ίδια δουλειά με το Ofiusa Nova/Σταμάτιος Φ. Η φωτογραφία τραβηγμένη τον Απρίλιο του 2019 στην Ibiza.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 9 months later...
  • 5 months later...

Στα 80 εκατομμύρια ευρώ το ύψος του δανείου που σύμφωνα με την Tradewinds ολοκλήρωσε η Balearia με όμιλο τραπεζών των οποίων ηγείται η Caixabank. Μιλάμε φυσικά για πράσινο ναυτιλιακό δάνειο που συνδέεται τόσο με την κατασκευή του αμφίπλωρου που έχει παραγγείλει η εταιρεία στα Astilleros Armon, όσο και με την μετατροπή κατά τα φαινόμενα άλλων τριών πλοίων από το στόλο της εταιρείας ώστε να δύνανται να κάψουν LNG. Σύμφωνα με τις πληροφορίες το επιτόκιο του δανείου είναι κυμαινόμενο και εξαρτάται από τον αριθμό eco πλοίων που θα διαχειρίζεται η εταιρεία αλλά και από τον αριθμό πλοίων που όταν είναι δεμένα στο λιμάνι, συνδέονται με το δίκτυο ηλεκτροδότησης της στεριάς. Με λίγα λόγια, δικαιούνται να βάλουν μπανεράκι.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ο Ισπανικός τύπος αναφέρει πως η Balearia προτίθεται να ξεκινήσει μια γραμμή ανάμεσα στο Motril και το Tanger Med, χρησιμοποιώντας το Volcan de Tauce. Η συχνότητα θα είναι 6 ημέρες την εβδομάδα με αναχωρήσεις στις 12 το μεσημέρι από το Motril και στις 2359 από το Μαρόκο. Το πλοίο βέβαια ανήκει στην Naviera Armas, δεν ξέρω αν πρόκειται για αγορά ή ναύλωση, και διαθέτει 1,100 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Υπενθυμίζω πως και παλιότερα για περίπου 2 χρόνια, το ίδιος δρομολόγιο ακριβώς έκανε και η FRS με το Al-Andalus Express. Ο λόγος που επιμένουν είναι πως αν επισκεφθεί κανείς την περιοχή, ειδικά αν οδηγήσει ανάμεσα στην Almeria και το Motril θα δεί αχανείς εκτάσεις με θερμοκήπια και τεράστιες ποσότητες λαχανικών, οπωροκηπευτικών και φρούτων. Άρα και πολύ προιόν πρός εξαγωγή.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Για μία ακόμη χρονιά, η Balearia κέρδισε κρατική επιχορήγηση για την γραμμή εθνικού συμφέροντος Algeciras - Ceuta που φτάνει σε ύψος 1.26 εκατομμύρια ευρώ. Στην γραμμή απασχολούνται σταθερά το ταχύπλοο Avemar Dos και το συμβατικό Passio Per Formentera.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τις τελευταίες μέρες είχαμε τις εξής αλλαγές:

Marie Curie: επέστρεψε από δεξαμενισμό στο Γιβραλτάρ, κλασικά Huelva-Santa Cruz de Tenerife-Las Palmas de Gran Canaria
Sicilia: αντικαθιστούσε το Marie Curie, πλέον Almeria-Melilla και Motril-Melilla
Napoles: αντικαταστάθηκε από το Sicilia και πήγε Algeciras-Tanger Med 
Visborg: μετά από λίγα δρομολόγια Motril-Tanger Med πλέον εκτελεί Almeria-Nador
Tom Sawyer: Barcelona-Ibiza & Valencia-Ibiza
Martin i Soler: ομοίως
Bahama Mama: κάποιες μέρες πρωινό Denia-Ibiza-Palma και άλλες Valencia-Mostaganem
Regina Baltica: Sete-Nador
 Wasa Express: εκτός δρομολογίων στην Almeria
Cecilia Payne: Barcelona-Ciutadella-Alcudia

Τα υπόλοιπα, ως έχουν. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ας δούμε σε ποιες γραμμές απασχολούνται τα πλοία της Balearia, με τα περισσότερα δρομολόγια να είναι ακόμα στην καλοκαιρινή τους μορφή:

Abel Matutes: Barcelona - Alcudia - Ciutadella & Barcelona - Palma (Από αυτή τη εβδομάδα φαίνεται να σταματάει τις προσεγγίσεις στην Palma και να επικεντρώνεται σε Alcudia και Ciutadella)

Hypatia de Alejandria: Barcelona - Palma & Barcelona - Alcudia - Ciutadella (Από αυτή την εβδομάδα σταματάει τις προσεγγίσεις σε Alcudia και Ciutadella και επικεντρώνεται στην Palma)

Martin I Soler: Barcelona - Ibiza

Kerry & Hedy Lamarr: Valencia - Palma

Denia Ciutat Creativa: Valencia - Ibiza

Bahama Mama: Denia - Ibiza - Palma & Valencia - Mostaganem

Wasa Expess & Visborg: Almeria - Nador

Sicilia: Motril - Melilla & Almeria - Melilla

Regina Baltica: Sete - Nador

Rusadir: Malaga - Melilla

Napoles, Poeta Lopez Anglada & Volcan de Tauce: Algeciras - Tanger Med

Tom Sawyer: Motril - Tanger Med

Passio per Formentera: Algeciras - Ceuta

Marie Curie: Huelva - Santa Cruz de Tenerife - Las Palmas de Gran Canaria

Ταχύπλοα:

Cecilia Payne: Barcelona - Ciutadella - Alcudia

Eleanor Roosevelt: Denia - Ibiza - Palma

Ramon Llull: Denia - Formentera - Ibiza

Nixe & Formentera Direct: Ibiza - Formentera

Jaume I: Algeciras - Tanger Med

Jaume II: Everglades - Bimini

Jaume III: Alcudia - Ciutadella

Avemar Dos: Algeciras - Ceuta

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία τα συνόψισες σύντροφε, εγώ να κάνω τη μικρή πρόσθεση του Cap de Barbaria(αμφίπλωρο) και των 4 μικρών Eco(Aire, Aqua, Lux και Terra) που συνδέουν και αυτά την Ibiza με τη Formentera.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Μέχρι να πάει στην Αβάνα πάντως, η εταιρεία ανακοίνωσε πως μέσα στο 2024 προτίθεται να ξεκινήσει μια καινούρια γραμμή στην Καραιβική, συνδέοντας το Puerto Rico με τη Δομηνικανή Δημοκρατία. Τέτοιες συνδέσεις υπάρχουν ήδη, η Balearia φιλοδοξεί να μειώσει όμως το χρόνο και τα πλεύσιμα μίλια. Κι αυτό γιατί το λιμάνι στη Δομηνικανή Δημοκρατία θα είναι το San Pedro de Macoris που βρίσκεται πιο ανατολικά από οτιδήποτε άλλο επάνω στο νησί, ενώ το λιμάνι στο Puerto Rico θα είναι το Mayaguez, που βρίσκεται στο πιο δυτικό σημείο του νησιού. Οι σχετικές παρουσιάσεις έχουν ήδη γίνει στις ενδιαφερόμενες χώρες ενώ η προβλεπόμενη για 6 μέρες την εβδομάδα σύνδεση πάει για έναρξη το επόμενο καλοκαίρι. Όπως βλέπει κανείς στην παρουσίαση, το πλοίο που απεικονίζεται είναι το Bahama Mama, πλήν όμως δεν θα έβαζα και στοίχημα ότι θα είναι αυτό τελικά που θα πάει στην Καραιβική.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε σύγκριση με το post του @BS CHIOS λίγο παραπάνω, η εταιρεία έχει επιστρέψει στους πλοιοκτήτες τους τα Tom Sawyer, Wasa Express και Visborg. Από την άλλη παραλαμβάνει το Margarita Salas, όμως ανοίγει και την καινούρια γραμμή στην Κραιβική. Οπότε αν υποτεθεί πως μία γραμμή θα καλυφθεί με ταχύπλοο, να αναμένουμε τουλάχιστον 2-3 καινούριες ναυλώσεις για το καλοκαίρι? Η Balearia είναι γνωστή για το ότι δε διστάζει να ναυλώσει και από την Ερυθρά, οπότε είμαι πραγματικά περίεργος ποιά πλοία θα δούμε με το πράσινο Β στο φουγάρο το επόμενο καλοκαίρι. 

Link to comment
Share on other sites

Μετά την ολοκλήρωση της ναύλωσης των Wasa Express, Tom Sawyer και Visborg το line up της εταιρείας έχει αλλάξει πάρα πολύ από την τελευταία φορά που τo είδαμε. Ας δούμε λοιπόν, την χειμερινή σύνθεση της εταιρείας.

Abel Matutes: Barcelona - Alcudia - Ciutadella

Sicilia: Barcelona - Palma, Valencia - (Ibiza) - Palma

Kerry: Valencia - Palma, Barcelona - Palma

Hedy Lamarr: Valencia - Palma

Martin I Soler: Valencia - Ibiza, Barcelona - Ibiza

Bahama Mama: Barcelona - Ibiza, Valencia - Ibiza, Valencia - Mostaganem

Regina Baltica: Almeria - Nador

Hypatia de Alejandria: Almeria - Melilla, Motril - Melilla

Rusadir: Malaga - Melilla

Volcan de Tauce: Motril - Tanger Med

Napoles: Algeciras - Tanger Med

Denia Ciutat Creativa: Algeciras - Tanger Med (στη θέση του Poeta Lopez Anglada)

Marie Curie: Huelva - Las Palmas - Tenerife

Passio per Formentera: Algeciras - Ceuta

Cap de Barbaria: Ibiza - Formentera

ΤΑΧΥΠΛΟΑ

Eleanor Roosevelt: Denia - Ibiza - Palma

Ramon Llull: Denia - Formentera - Ibiza

Cecilia Payne: Barcelona - Alcudia, Alcudia - Ciutadella

Avemar Dos: Algeciras - Ceuta

Jaume III: Alcudia - Ciutadella

Jaume II: Fort Lauderdale - Bimini & G. Bahama

Nixe: Ibiza - Formentera

Eco Aqua, Terra & Aire: Ibiza - Formentera

ΕΚΤΟΣ ΔΡΑΣΗΣ

Poeta Lopez Anglada (σταματάει σήμερα), Eco Lux (δεμένο στην Ibiza), Formentera Direct (δεμένο στη Denia), Virot (δεμένο στη Denia), Jaume I (δεμένο στο Algeciras)

Με βάση τα φετινά καλοκαιρινά δρομολόγια της Balearia, φαίνεται να χρειάζεται 3(?) επιπλέον πλοία. Δύο για τη γραμμή Almeria - Nador (φέτος είχαμε τα Wasa Express και Visborg) και ένα για το Στενό. Αν δε συνεχιστεί η ναύλωση του Volcan de Tauce από την Armas, θα χρειαστεί κι άλλο πλοίο. Μου φαίνεται απίθανο να μη δούμε το επόμενο καλοκαίρι ναυλώσεις. Πράγματι, θα έχει πολύ ενδιαφέρον ποια πλοία θα επιλέξουν. 

Για τη νέα γραμμή στη Καραιβική, υπάρχουν ακόμα πολλά ερωτηματικά. Το Margarita Salas, φαίνεται πως θα αντικαταστήσει το Cecilia Payne στη γραμμή Barcelona - Alcudia - Ciutadella. Έτσι θα μπορούσαν εύκολα να στείλουν το Cecilia στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Παρόλα αυτά, οι Ισπανοί καραβολάτρες πιστεύουν περισσότερο στο Bahama Mama. Αυτό περιπλέκει ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Έχουμε πολλά να δούμε ακόμα.

 

Edited by BS CHIOS
Link to comment
Share on other sites

Η Balearia φαίνεται πως είναι αρκετά κοντά στην ναυπήγηση και τρίτου ταχυπλόου της σειράς Eleanor, μετά τις επιτυχημένες ναυπηγήσεις των Eleanor Roosevelt και Margarita Salas. Φαίνεται πως και αυτό θα κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Armon Gijon, ενώ θα είναι ολοκληρωμένο μέχρι το τέλος του 2025. Αυτά μας αναφέρουν οι Ισπανοί, περιμένουμε την επιβεβαίωση από την Balearia τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...