Neptune Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Με δεδομενο οτι στην ακτοπλοια κυριος μετοχος, επισημα η ανεπισημα ειναι οι τραπεζες και κυριως η Πειραιως, ποσο θα επιρρεασει τις εταιριες η διαφαινομενη πιστολα που ερχεται? Θα πανε στον πατο μια ωρα αρχυτερα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 (edited) όχι απαραίτητα. Edited July 2, 2015 by pathfinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 για τη μετοχικη και δανειακη σχεση τραπεζων και κυριως τραπεζης πειραιως και ακτοπλοϊκων εταιρειων, εχουμε γραψει αναλυτικα εδω. μια πιθανη εξελιξη σε περιπτωση οριστικης χρεωκοπιας που θα συμπαρασυρει και τις τραπεζες, ειναι η πληρης κρατικοποιηση του τραπεζικου συστηματος, εστω και προσωρινα. τι μορφη θα παρει αυτο ειναι αγνωστο. πχ μπορει να παραμεινουν οι υφισταμενες τραπεζες με αλλες διοικησεις, μπορει να γινει μια bad bank που να παρει ολα προβληματικα στοιχεια (επιδικα δανεια, μη τραπεζικα περιουσιακα στοιχεια, ακινητα, επενδυσεις σε μη τραπεζικες εταιρειες κλπ) και μία ή δυο "καλες" που θα παρουν τις καταθεσεις (ή οτι εχει επομεινει) και τα μη επιδικα δανεια. νομιζω οτι ειτε ανηκουν στην πειραιως, ειτε στη bad bank, οι ακτοπλοϊκες θα συνεχισουν να ειναι υπο αναδιαρθωση/συγχωνευση (οπως και τωρα) μεχρι να σταθεροποιηθει η κατασταση και να μπορεσουν να πουληθουν. δεν συμφερει κανεναν να δεσουν τα πλοια Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 ότι και να γίνει με τις τράπεζες οι μετοχές -αν ανήκουν στην τράπεζα- είναι απλά ένα περιουσιακό στοιχείο το οποίο αν χρειαστεί αποτιμάται και μεταβιβάζεται αυτοτελώς σε οποιονδήποτε τρίτο (περιλαμβανομένης μιας "καλής" τράπεζας). αν είναι όμως στα χέρια της σαν ενέχυρο συνδέονται με τον δανεισμό (και τον ακολουθούν) εκτός αν γίνει διακανονισμός με τον ιδιοκτήτη των μετοχών. Το κρίσιμο ερώτημα νομίζω είναι τι γίνεται αν παράλληλα με την κατάρρευση της τράπεζας υπάρχει ανάγκη δανεισμού της ακτοπλοϊκής το οποίο δεν είναι απίθανο. Προφανώς αν δεν βρεθεί άλλος δανειστής (η δεν γίνει ΑΜΚ) θα έχει πρόβλημα και η ναυτιλιακή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now