Jump to content
Shipfriends

Διάφορες ασυνήθιστες ναυτικές ειδήσεις


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ.

Recommended Posts

Απο τη μια ο Γουνκερ, απο την αλλη το Μαρακι.. Καταλαβαινουμε πως η Ευρωπη εχει χασει εντελως τη σοβαροτητα της..

Αν πω τωρα πως μονο απο την επιλογη ηγεσιας ο συγκεκριμενος οργανισμος βρωμαει, θα με πειτε προκατειλημενο :-P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

συμφωνα με τα yahoogroups, στο πλοιο Norræna, κατασχεθηκε δονητης B)   που ηταν γεμισμενος με μαριχουανα :eek:

 

διπλη η χαρα για την (ή τον) κατοχο :D:P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τη προηγουμένη Τρίτη περνώντας από το λιμάνι είδα ένα νιόπαντρο ζευγάρι (ο γαμπρός με το κοστούμι και η νύφη με το νυφικό), να βγάζει φωτογραφίες καθήμενο στη μπιντα που δίνει το πλωριό κάβο το πλοίο των Μινωικών

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 4 weeks later...

Ο καπετάν Τάσος (Τρέσσος) σήκωσε δύο κούπες!

 

Ο καπετάνιος της καρδιάς μας! Θα μπορούσε να ήταν τίτλος σε κινηματογραφική ταινία ή σε τραγούδι. Όμως δεν είναι τίποτα από όλα αυτά. Πρόκειται για τον καπετάν Τάσο Τρέσσο, που είναι ιδιαίτερα αγαπητός σε όλους τους ραφηνιώτες.

Και πιο πολύ στους φίλους της Τριγλίας. Άλλωστε κι εμείς είχαμε κάνει θέμα, για το ότι όποτε κερδίζει η ομάδα ο καπετάνιος σφυρίζει τρεις φορές μόλις φθάνει στο λιμάνι της Ραφήνας. Το ίδιο έκανε και χθες που η Τριγλία πήρε το Κύπελλο.

Και δεν έφτασε εκεί ο καπεταν Τάσος. Ήρθε στην πλατεία και συμμετείχε στους πανηγυρισμούς των φίλων της ομάδας, σηκώνοντας μάλιστα και τα δύο κύπελλα!

Πηγη: I-Rafina.gr

post-1850-0-43960800-1456479812_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Να υπενθυμίσω ότι ο συγκεκριμένος είναι ο αρχαιότερος εν ενεργεία πλοίαρχος τής ακτοπλοϊας και,όπως είχα δεί σε συνέντευξή του στο arxipelagos,έχει κυβερνήσει μέχρι τώρα 25 πλοία (πέραν αυτών στα οποία έχει εργαστεί ώς αξιωματικός).

 

Πάντως δέν πρέπει να είναι ο μόνος "φανατικός" φίλαθλος στην ακτοπλοϊα.Ενδεικτικώς,έτερος δημοφιλής πλοίαρχος,ο Διαμαντής Παπαγεωργίου έχει κι'αυτός το ίδιο μικρόβιο (ένθερμος οπαδός τού ΠΑΟΚ,άν θυμάμαι καλά-η συνέντευξή του στο ίδιο site είχε γίνει στην καμπίνα του η οποία έφερε πλουσίαν διακόσμησιν με λάβαρα τής ομάδας)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εξηνταπεντάχρονη Αγγλίδα τουρίστρια διασώθηκε από τη θάλασσα σε κατάσταση υποθερμίας αφού προσπάθησε να φτάσει κολυμπώντας το κρουαζιερόπλοιο που απέπλευσε χωρίς αυτήν, το βράδυ του Σαββάτου από το λιμάνι του Φουνσάλ, στη Μαδέρα της Πορτογαλίας.

Πηγή: Cycladesvoice

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Πλοιο ξεκολαει φορτηγο
 

Quote

 

Ένα τετρακίνητο φορτηγό με «παπαγαλάκι», όπως αυτό του video, το φανταζόμαστε να ξεκολλάει κολλημένα αυτοκίνητα, όχι να κολλάει το ίδιο.

Όμως αυτό ακριβώς συνέβη στην περίπτωσή μας. Και το χειρότερο ήταν ότι δεν υπήρχε ο χώρος για να έρθει άλλο φορτηγό ή τρακτέρ να το τραβήξει, αφού σε λίγα μέτρα μπροστά από το φορτηγό υπήρχε κανάλι!

Όμως ο οδηγός του φορτηγού στάθηκε τυχερός, αφού την κρίσιμη στιγμή περνούσε από το κανάλι η ολλανδική φορτηγίδα “Stolt Variante” που ήταν πρόθυμη να προσφέρει βοήθεια.

Έριξε έναν από τους κάβους της και ο οδηγός τον έδεσε στο φορτηγό. Αρχικά η επιχείρηση διάσωσης δεν φαινόταν να προχωρεί, όμως όταν η μαούνα πήρε φόρα και απομακρύνθηκε από την όχθη, τράβηξε το φορτηγό σαν να ήταν πούπουλο. Πάλι καλά που δεν το τράβηξε και μέσα στο νερό…

Με το φορτηγό να πατάει άσφαλτο, ο οδηγός του δεν είχε παρά να λύσει τον κάβο, να τον πετάξει στη μαούνα και να ευχαριστήσει το σωτήριο πλήρωμά της με μια χειρονομία ευγνωμοσύνης.

Σύμφωνα με το κανάλι ShippingHarbors” του YouTube, η φορτηγίδα «ταξίδευε στο κανάλι όταν είδε το κολλημένο φορτηγό και αποφάσισε να βοηθήσει». Να λοιπόν που δεν υπάρχει αλληλεγγύη μόνο μεταξύ ναυτικών ή μεταξύ αυτοκινητιστών, αλλά και ανάμεσα στους δύο κλάδους!...

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο Άνθρωπος που βλέπει τον Κόσμο σχεδόν τσάμπα ταξιδεύοντας με Κοντέινερ. Ο Thor Pederson έχει φέρει εις πέρας κατά το ήμισυ την προσπάθειά του να πατήσει το πόδι του σε όλες τις χώρες του κόσμου χωρίς να πετάξει καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια ιστορία αγάπης στην γέφυρα του "Επτάνησος" 

 

Quote

14 Φεβρουαρίου, των ερωτευμένων – λένε (λες και όσοι αγαπιούνται γιορτάζουν μόνο μια μέρα τον χρόνο…). Τηρώντας το έθιμο και επειδή η εποχή μας είναι πεζή, μίζερη και σκοτεινή, ας ταξιδέψουμε σήμερα, με χρώματα ροζ και γαλάζια, μέσα από ιστορίες αγάπης, που όσο «παραμυθάκια» κι αν ακούγονται, είναι και όμορφες και αληθινές. Άλλωστε ποιος δεν έχει ανάγκη να ακούσει ωραία πράγματα.

Αυτό που θα διηγηθώ το έζησα προσωπικά πριν από χρόνια και είπα μπράβο στο πρωταγωνιστή της ιστορίας. Ήταν αληθινός άνδρας, λεβέντης και ριψοκίνδυνος…

Τέλη Ιουλίου. Το καλοκαιράκι στα καλύτερα του. Παρασκευή απόγευμα και το «Επτάνησος» ετοιμάζεται για το απογευματινό δρομολόγιο, με προορισμό την Άνδρο. Στην Ραφήνα κόσμος και κακό. Όλοι θέλουν να αποδράσουν από μια Αθήνα που καίγεται και να δροσιστούν με το κυκλαδίτικο μελτέμι.

Στις 7.15, το πλοίο σαλπάρει γεμάτο από ταξιδιώτες και αυτοκίνητα. Οι περισσότεροι στα καταστρώματα απολαμβάνουν το δειλινό, που σιγά-σιγά αρχίζει να βάφει την θάλασσα με χρώματα υπέροχα

Είμαι στην γέφυρα και συζητώ με φίλους και τον καπεταν Κώστα Τζώρτζη. Το «Επτάνησος» μόλις εχει περάσει γιαλό-γιαλό τους Πεταλιούς, όταν ξαφνικά ακούγεται ένας δυνατός και χαρακτηριστικός θόρυβος. Από το πουθενά δίπλα στην γέφυρα, λίγα μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας, έρχεται και αιωρείται ένα ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού. Είναι τόσο κοντά στο βαπόρι που διακρίνονται οι πιλότοι του που χαμογελούν.

Στο VHF, ακούγεται μια φωνή:

-Επτάνησος ακούει το ελικόπτερο;

Ο καπεταν Κώστας απαντά:

-Καλησπέρα σας, ακούμε.

-Καλησπέρα και σε σας κ. πλοίαρχε. Μπορώ να σας ζητήσω μια χάρη;

-Βεβαίως απαντάει ο Τζώρτζης. Ότι θέλετε.

-Ανάμεσα στους επιβάτες σας βρίσκεται και μια κυρία ονόματι….. Μπορείτε να την καλέσετε να ανέβει στην γέφυρα;

Ο καπεταν Κώστας σκοτεινιάζει. Ανήσυχος ρωτάει:

-Τι συμβαίνει; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

-Όχι, όχι τίποτα το κακό. Απλώς κάντε μου την χάρη. Όταν την εντοπίσετε και έρθει επάνω, ξανακαλέστε με παρακαλώ στην ίδια συχνότητα.

Αμέσως μετά το ελικόπτερο του Ναυτικού, παίρνει ύψος και απομακρύνεται. Σε λίγο ακούγεται από τα μεγάφωνα του πλοίου η χαρακτηριστική αναγγελία:

-Προσοχή παρακαλώ. Η κυρία……  παρακαλείται να επικοινωνήσει με την ρεσεψιόν.

Σε λίγα λεπτά ανοίγει η πόρτα της γέφυρας και εμφανίζεται ο αρχικαμαροτος, που συνοδεύει μια εντυπωσιακή κοπέλα: ψηλή, μελαχρινή, πανέμορφη. Είναι εμφανώς τρακαρισμένη και τα έχει χαμένα.

-Τι συμβαίνει, ρωτάει…

Ο Τζωρτζης χαμογελάει και της ζητά να κάνει λίγο υπομονή. Μετά με το VHF καλεί το ελικόπτερο. Σε δευτερόλεπτα εμφανίζεται ξανά και από τον θόρυβο της μηχανής του αναγκάζει σχεδόν όλους τους επιβάτες να βγουν στα καταστρώματα.

-Κύριε πλοίαρχε, λέτε παρακαλώ στην κυρία να βγει στο αριστερό φτερό της γέφυρας, ακούγεται η φωνή του πιλότου.

Το κορίτσι βγαίνει και τότε γίνεται το ανεπανάληπτο. Το ελικόπτερο φτάνει πάνω από το πλοίο, χαμηλώνει, ανοίγει το παράθυρο του cockpit και μια τεράστια ανθοδέσμη πέφτει στην γέφυρα ενώ ο… ερωτοχτυπημένος «ιπτάμενος και τζέντλεμαν» αξιωματικός, χαιρετά στέλνοντας φιλιά.

Ο Τζώρτζης αρχίζει τα σφυρίγματα, ο κόσμος χειροκρότει, η κοπέλα δακρύζει. Μια ατμόσφαιρα μεσοπέλαγα πανέμορφη και μεγαλειώδης, αφού περιέχει τα πάντα: ρομαντισμό, πρωτοτυπία, απίστευτο ρίσκο, δύναμη και τρυφεράδα μαζί.

Τα σφυρίγματα του πλοίου και το χειροκρότημα δεν σταματούν. Το ελικόπτερο παίρνει ύψος και χάνεται στα βουνά της Ευβοίας. Η κοπέλα ξαναμπαίνει στην γέφυρα ψιθυρίζοντας:

-Μόλις παντρευτήκαμε…

Ωραία ιστορία θα πείτε για να φτιάξει την μέρα. Δεν είναι η μόνη ωστόσο.

Η κανονιοφόρος του ΠΝ που σταμάτησε το υπερωκεάνιο στον Κάβο Μαλιά...

Quote

Αυτοί οι «ναυταίοι» του Πολεμικού Ναυτικού έχουν παράδοση… «ηρωικών πράξεων» στα πεδία των ερωτικών μαχών. Από γενιά σε γενιά αξιωματικών περνάει το κατόρθωμα του Θ.Μ., που πολλά χρόνια πριν έκανε το εξής εκπληκτικό:

Ερωτευμένος μέχρι τα μπούνια με την κόρη ενός διπλωμάτη, όταν είδε το κορίτσι του να φεύγει από την Ελλάδα, επειδή οι γονείς του ήθελαν να το απομακρύνουν από αυτόν, πήρε το πλοίο που κυβερνούσε, μια κανονιοφόρο και έστησε καρτέρι στον Κάβο Μαλιά.

Μόλις εμφανίστηκε το υπερωκεάνιο, διέταξε τον καπετάνιο του να κάνει «κράτει» μεσοπέλαγα. Κι έστειλε βάρκα με άγημα ναυτών και επικεφαλής τον ύπαρχο, να της παραδώσουν λουλούδια και μια φλογερή επιστολή.

Έγινε μεγάλο σούσουρο, αλλά επειδή στο Ναυτικό η αγάπη δεν τιμωρείται, αλλά επιβραβεύεται, ο νεαρός υποπλοίαρχος, συνέχισε την καριέρα του και έφτασε ναύαρχος.

Στιγμές πελαγίσιας αγάπης προς τιμήν της σημερινής μέρας…

Πηγή: Enandro

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μια ιστορία αγάπης στην γέφυρα του "Επτάνησος" 

 

Η κανονιοφόρος του ΠΝ που σταμάτησε το υπερωκεάνιο στον Κάβο Μαλιά...

Πηγή: Enandro

.....και με τζαμπα καυσιμα για το ελικοπτερο και την κανονιοφορο ακομα καλυτερα....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

καποιος μας τρολαρειB)

στο παλιο Αρσακειο της Πατρας, στη μια πλευρα, καποιος εγραψε χτες βραδυ, με τεραστια γραμματα και μαυρη μπογια: X R T C.:D

πρεπει να ηταν πανω απο ωρα στο πρεβαζι (6 μετρα απο το δρομο).

ελπιζω να μην ειχε μεθυσει ο captain banker^_^

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το πλοίο φάντασμα που ανακαλύφθηκε 15 μέτρα κάτω από τη γη, 132 χρόνια μετά τη βύθισή του. Ήταν θαμμένο μέσα στη λάσπη, που το προστάτεψε από τη φθορά του χρόνου. Εντυπωσιακές φωτογραφίες με τα ευρήματα

Quote

Το 1987, μια ομάδα από κυνηγούς θησαυρών ανακάλυψε ένα ατμόπλοιο θαμμένο βαθιά κάτω από τόνους λάσπης στο Κάνσας. Ήταν το ατμόπλοιο «Αραβία», το οποίο βυθίστηκε στις 5 Σεπτεμβρίου του 1856 βόρεια της πόλης του Κάνσας, όταν η καρίνα του διαπεράστηκε από έναν χοντρό κορμό δέντρου. Το κουφάρι του πλοίου παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά του ποταμού. Εξαφανίστηκε και πολύ σύντομα σταμάτησε κάθε έρευνα. Μόνο οι θρύλοι και οι ιστορίες που διαδίδονταν από στόμα σε στόμα και από γενιά σε γενιά, παρέμειναν να υπενθυμίζουν την ύπαρξη του. - Το χρονικό της βύθισης Το 1856, το ατμόπλοιο «Αραβία» είχε ξεκινήσει από το Σαιντ Λούις, δυτικά από το Μισούρι, για να παραδώσει εμπόρευμα σε 16 παραμεθόριες πόλεις, βάρους 200 τόνων. Ο καιρός ήταν πολύ καλός, και τίποτα δεν προμήνυε ότι θα ήταν το τελευταίο του ταξίδι. Καθώς το ατμόπλοιο πήγαινε κανονικά την πορεία του, προσέκρουσε σε ένα χοντρό κορμό καρυδιάς, ο οποίος προκάλεσε ρήγμα και το πλοίο άρχισε να μπάζει νερά. Τα ανώτερα καταστρώματα του πλοίου παρέμειναν πάνω από το νερό, όλοι οι επιβαίνοντες κολύμπησαν και έφτασαν ασφαλείς στις όχθες του ποταμού και το μόνο θύμα ήταν ένα μουλάρι, που ήταν δεμένο. Το «Αραβία» σκεπάστηκε γρήγορα από τη λάσπη και μέχρι το επόμενο πρωί φαίνονταν μόνο τα φουγάρα και η γέφυρα του καπετάνιου. Παρ’ όλες τις προσπάθειες διάσωσης, τις επόμενες μέρες τα σημάδια του πλοίου εξαφανίστηκαν εντελώς, καθώς παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά του ποταμού Μισούρι. Με την πάροδο του χρόνου, ο ποταμός μετατοπίστηκε μισό μίλι ανατολικά και 132 χρόνια μετά, το ναυάγιο ανακαλύφθηκε στην σημερινή πόλη του Κάνσας. - Στη δεκαετία του 1860, η Ελίζα Σόρτορ αγόρασε το ακίνητο στο οποίο είχε θαφτεί το ατμόπλοιο και διάφοροι θρύλοι κυκλοφορούσαν για το «πλοίο – φάντασμα», όμως το χαρακτήριζαν. Το 1987, ο Μπομπ Χάλει από το Κάνσας παρέα με τους γιους του, αποφάσισαν να ψάξουν για το θρυλικό «Αραβία». Χρησιμοποίησαν παλιούς χάρτες και ένα μαγνητόμετρο πρωτονίου για να ανακαλύψουν την πιθανή θέση του, και τελικά το εντόπισαν μισό μίλι από το ποτάμι και 15 μέτρα κάτω από το έδαφος σε μια αγροτική περιοχή του Κάνσας. Ζήτησαν την άδεια από την ιδιοκτήτρια του κτήματος και εκείνη δέχτηκε με την προϋπόθεση ότι οι εργασίες πρέπει να ολοκληρωθούν πριν από την δεντροφύτευση, την άνοιξη. Οι εργασίες άρχισαν αμέσως, με μπουλντόζες, εκσκαφείς, τρυπάνια ενώ μίσθωσαν και μια εταιρεία γεωτρήσεων για να σκάψει ένα πηγάδι 20 μέτρων χάρη στο οποίο μπορούσαν να απομακρύνουν 20.000 λίτρα νερού το λεπτό. Κάθε μέρα που περνούσε η τρύπα που έσκαβαν όλο και μεγάλωνε. Στις 26 Νοεμβρίου του 1988, το πρώτο μέρος του «Αραβία» εμφανίστηκε! Τέσσερις μέρες αργότερα άρχιζαν να εντοπίζονται διάφορα αντικείμενα από το εμπόρευμα που μετέφερε, με πρώτη μια ελαστική γαλότσα Goodyear. Η λάσπη φάνηκε ότι ήταν ένα πολύ δυνατό συντηρητικό, καθώς δεν άφηνε τον αέρα να περάσει, και εκτός από τα αντικείμενα που βρέθηκαν άθικτα, βρέθηκαν και τρόφιμα έτοιμα προς κατανάλωση. Ο «θησαυρός» του πλοίου περιλάμβανε καπέλα από κάστορα, αξεπέραστης ποιότητας και αδιάβροχα, πάνω από 4.000 παπούτσια και μπότες μέσα σε κουτιά έτοιμα για παράδοση, ένα βαρέλι μπύρα από το 1856, διάφορα εισαγόμενα γαλλικά αρώματα που ακόμη μύριζαν, βαμβακερά αραβικά υφάσματα και φορέματα, πορσελάνινα σερβίτσια και φάρμακα εποχής Όλα τα ευρήματα που βρέθηκαν στο ναυάγιο στεγάζονται σήμερα με ένα μικρό μουσείο στο Κάνσας, που ονομάζεται «Ατμόπλοιο Αραβία». Από το 2013, το μουσείο συνέχισε να προσελκύσει περισσότερους από 80.000 επισκέπτες ετησίως. Περιγράφεται από την εφημερίδα «Wall Street Journal» ως «συναρπαστικό» μουσείο με μια «συναρπαστική» ιστορία. Η έκθεση «US News & World Report» το κατατάσσει νούμερο ένα στη λίστα του με τα «καλύτερα πράγματα που μπορεί να κάνει όποιος επισκέπτεται την πόλη του Κάνσας». Λίγα λόγια για την ιστορία του Το «Αραβία» κατασκευάστηκε το 1853 στην Πενσυλβάνια και είχε μέγιστη ταχύτητα πάνω από πέντε μίλια την ώρα. Αρχικά ταξίδευε στους ποταμούς του Οχάιο και του Μισισίπι, μέχρις ότου το αγόρασε ο καπετάνιος Τζον Σόου, ο οποίος το χρησιμοποιούσε μόνο σε ταξίδια στον ποταμό του Μισούρι. Το πρώτο ταξίδι του ήταν να μεταφέρει 109 στρατιώτες από το Fort Leavenworth στο Fort Pierre, το οποίο βρισκόταν επάνω στον ποταμό στη Νότια Ντακότα. Την άνοιξη του 1856, το σκάφος πωλήθηκε στον καπετάνιο Γουίλιαμ Τερίλ και έκανε δεκατέσσερα ταξίδια πάνω-κάτω στο Μισούρι κατά τη διάρκεια της ιδιοκτησίας του. Τον Μάρτιο, το πλοίο συγκρούστηκε με ένα εμπόδιο και σχεδόν βυθίστηκε, έχοντας καταστραφεί το πηδάλιο του. Το πλοίο επισκευάστηκε κοντά στο Πόρτλαντ και ήταν έτοιμο για το επόμενο ταξίδι, το οποίο όμως έμελλε να είναι και το τελευταίο του.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχουμε ακούσει για σύγκρουση αυτοκινήτων, για σύγκρουση σκαφών ή και καραβιών αλλά… σύγκρουση αυτοκινήτου με σκάφος είναι κάτι που δύσκολα συμβαίνει!

Quote

Το Σάββατο το απόγευμα, ΙΧ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με αλιευτικό σκάφος στο μικρό λιμάνι του νησιού. Ο οδηγός του ΙΧ στην προσπάθεια του να βρει ένα χώρο να παρκάρει, κατέληξε στο μικρό λιμάνι, τόπος που χρησιμοποιείται ως πάρκινγκ, αλλά και ως αγκυροβόλιο για τα αλιευτικά και άλλα σκάφη.

Το αυτοκίνητο ξέφυγε από τον έλεγχο του οδηγού με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με αλιευτικό σκάφος που ήταν δεμένο στον προβλήτα! Μάλιστα, λες και το είχε βάλει σημάδι ο οδηγός, έπεσε ακριβώς πάνω σε δυο λάστιχα από ρόδες που κρέμονταν στο αλιευτικό!

Το αυτοκίνητο έμεινε το μισό στον αέρα κι αν δεν ήταν εκεί αγκυροβολημένο το σκάφος, το πιο πιθανό θα ήταν να είχε καταλήξει στη θάλασσα…

Υ.Γ: Άραγε τον καλύπτει η ασφάλεια για αυτό το ατύχημα??:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

το μικρο product tanker, skaw provider... καμακωσε με την αγκυρα του, τορπιλη του WWII. το εσωσε ομαδα πυροτεχνουργων του Βρετανικου Ναυτικου.

η αριστερη ειχε πιασει την τοπριλη. φουνταραν τη δεξια για να σταθεροποιηθει το πλοιο και μετα μαϊναραν την αριστερη με την τορπιλη μαζι, για να την εξουδετερωσουν κοντα στο βυθο.

(η φωτο απο το Royal Navy)

DMBd6oDX0AUgTFF.jpg:large

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H τραγική ιστορία πίσω από το σκίτσο του Blue Star 2

Quote

Ένα σκίτσο του Σπύρου Λ. προς τον καπετάνιο του αγαπημένου του πλοίου. Ο Σπύρος ήθελε να το δώσει στον καπετάνιο, αλλά δεν τον άφησαν στο πλοίο.

Το παιδί έμεινε με το παράπονο. Τέτοια περιστατικά έχουν συμβεί πολλές φορές στα πλοία. Μέσα στο φόρτε του Αυγούστου είναι εύκολο να συμβούν. Οι άνθρωποι ταξιδεύουν αδιάκοπα νύχτα-μέρα. Αλλά το παιδί έμεινε με το παράπονο.

Σήμερα στην παρέλαση της μικρής μας πόλης έμαθα πως ο πατέρας του παιδιού, λίγες ημέρες μετά το ταξίδι στη Σύρα, εισήχθη στο νοσοκομείο. Ο άνθρωπος δίνει έναν τιτάνιο αγώνα επιβίωσης στη ζωή.

Κώστα, αγάντα γερά. Όλα θα πάνε καλά. Και θα ξαναπάς στη Σύρα.

Και ο καπετάνιος αυτή τη φορά θα σας δεχτεί σίγουρα στη γέφυρα.

Μερικές φορές μια άδεια για επίσκεψη στη γέφυρα έχει την άξια του !!!

On 27/10/2017 at 4:59 PM, proud_ionian said:

εδω ειναι το ερωτημα. ασχετα απο ικανοτητες και δεξιοτητες, μπορουν ολοι της HSW, να φορεσουν τη στολη της Attica, που οπως και να το κανουμε ειναι σε πιο "στενη" γραμμη;

θα μπορουν οσοι εχουν μαθει στις γεφυρες ισπανικο πανδοχειο, να προσαρμοστουν στην γεφυρα... NSA της Attica (και εδω ειναι κανα δυο πλοιαρχοι με πιο ανοικτες τις πορτες, αλλα ειναι εξαιρεση ;) )

 

blue_star_ferries_skitso.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...