Jump to content
Shipfriends

Eurocargo Trieste (IMO 9131515)


Recommended Posts

On 6/10/2016 at 4:31 PM, .voyager said:

Δυστύχημα φαίνεται πως είχαμε στο πλοίο που είναι ελλιμενισμένο στο καινούριο, με νεκρό έναν οδηγό:(

Δημοσίευση προσωρινής Έκθεσης Διερεύνησης για το θάνατο οδηγού Φ/Γ εντός του γκαράζ του Φ/Γ-Ο/Γ "EUROCARGO TRIESTE" σημ. Μάλτας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Δεν κάνει μόνο Livorno - Palermo, τα δρομολόγιά του περιλαμβάνουν και το Salerno αλλά και τη Γένοβα. Μαζί του στο ίδιο δρομολόγιο είναι και το Eurocargo Ravenna.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όπως και για το Eurocargo Patrasso, το Eurocargo Trieste έχει μεταφερθεί από την Grimaldi στη γραμμή της Ισπανίας με την Ιταλία, αυτήν τη στιγμή στη Valencia προερχόμενο από Savona.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Όπως λέει το δημοσίευμα η φωτιά ξέσπασε στο μηχάνοστασιο και επέστρεψε ρυμουλκουμενο στο λιμάνι του Λιβόρνο. Μετά χρειάστηκε να το βγάλουν εκτός λιμένα γιατί η φωτιά αναζωπυρωθεί. Τα 25 άτομα πλήρωμα είναι καλά στην υγεία τους, ενώ δεν υπήρχαν επιβάτες στο πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με εργασίες να λαμβάνουν χώρα σε αυτό (όχι μόνο για την επιδιόρθωση των ζημιών από τη φωτιά), βλέπουμε το πλοίο στο Λιβόρνο την περασμένο Σάββατο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Με πάσα επιφύλαξη πρέπει το πλοίο να το φέρνει στην Αλιαγά το SeaBuffalo ,εν τω μεταξύ κάποια στιγμή πήγε Piombino...

Kαι αυτό παίρνοντας υποψη τη ζημια και το track του ρυμουλκου μαζί με το κλείσιμοτου AIS απο το E.T.

On 8/14/2017 at 2:31 PM, proud_ionian said:

πλεον ομορφαινει με την παρουσια του το ΝΜΔ

 

On 8/14/2017 at 2:38 PM, Nick the Greek said:

Τελικά αυτό συμβαίνει σε κάθε του ακινησία τα τελευταία χρόνια, και Δεκέμβρη και Αύγουστο. Και μου κάνει εντύπωση πως μπαίνουν στο έξοδο του να πλεύσει το πλοίο μέχρι τον Πειραιά και πάλι πίσω στην Πάτρα.

Στη τελευταία του επίσκεψη

 

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πέσει μέσα, είναι ενδιαφέρουσα εξέλιξη. Κι αυτό γιατί το πλοίο είχε πάρει φωτιά στις 22 Νοεμβρίου, δηλαδή 6 μήνες πρίν. Θεωρώ πως αν ήταν CTL θα το είχαν καταλάβει αρκετά σύντομα, οπότε για να φτάσουμε να πάει για σκράπ το Μάιο πρέπει να καθυστέρησε η διαδικασία λόγω της πανδημίας. Βέβαια την ίδια στιγμή άλλα πλοία του ομίλου πήγαν κανονικά στην Τουρκία. Οπότε η άλλη εκδοχή που καθιστά την περίπτωση ενδιαφέρουσα, είναι να μην ήταν CTL το πλοίο και να τράβηξαν τη σκανδάλη για να βρούν μια ένεση ρευστότητας. Έτσι κι αλλιώς αυτή η πορτάδα πλοίων έχει μεγάλες καταναλώσεις, θεωρώ με τον ερχομό των καινούριων ρορο του ομίλου, ήταν στα προτεινόμενα για αποχώρηση μαζί με τα παλιά Visentini.

Link to comment
Share on other sites

Λεπτομέρειες δεν ξέρουμε, ξέρουμε πως ήταν στο μηχανοστάσιο του πλοίου και δεν είχε σχέση με το φορτίο. Προφανώς υπήρξε επιθεώρηση εκ μέρους των ιταλικών Αρχών όταν έσβησε η φωτιά, επιθεώρηση της οποίας το πόρισμα δεν έχει δημοσιευθεί, εξ' όσων μπόρεσα να βρώ. Πλήν όμως, αυτό που βγήκε πρός τα έξω ήταν ότι η επιθεώρηση βρήκε πολλές παραλείψεις και προβλήματα όσον αφορά την ασφαλή λειτουργία του μηχανοστασίου και γενικότερα το safety επάνω στο πλοίο. Κι αυτό πρέπει μάλλον να σήκωσε αρκετό σούσουρο στην Ιταλία, σε σημείο που η Grimaldi βγήκε επισήμως να διαψεύσει αυτά τα σενάρια. Ο Έλληνας τεχνικός διευθυντής του πλοίου, Valiant Shipping, δεν βλέπω να έχει μιλήσει δημοσίως.

 

Η σύντομη περιγραφή του συμβάντος στο IHS Fairplay έχει ώς εξής:

Quote

BLAZE EXTINGUISHED BY CREW USING THE FIXED CO2 FIREFIGHTING SYSTEM. 3 FIRE FIGHTING TUGS ATTENDED THE SCENE AND ASSISTED WITH BOUNDARY COOLING. LOCAL FIRE SERVICE PERSONAL ALSO BOARDED THE VESSEL TO CHECK FOR HOT SPOTS. NO INJURIES OR POLLUTION REPORTED. TAKEN IN TOW BACK TO LIVORNO FOR DISCHARGE OF CARGO, INSPECTION AND REPAIRS. THE FIRE STARTED IN THE STARBOARD MAIN ENGINE AND A SECOND FIRE SUBSEQUENTLY OCCURRED IN THE EMERGENCY GENERATOR. CAUGHT FIRE IN ENGINE ROOM WHILST UNDERWAY IN THE TYRRHENIAN SEA 5 MILES SW OF LIVORNO, ITALY IN LAT. 43 31' 12"N, LONG. 010 12' 54"E AT 0226 HOURS LT (UTC+1) ON 21/11/19.

Σε απλά ελληνικά λέει πως η φωτιά ξεκίνησε από τη δεξιά κύρια μηχανή και σβήστηκε μέσω του CO2 συστήματος πυρόσβεσης. Επιπλέον αναφέρει πως σε δεύτερο χρόνο φωτιά ξέσπασε και στην emergency γεννήτρια. Το πλοίο βρισκόταν στα 5 μίλια από το Livorno, ευτυχώς για το πλήρωμα. 

 

Η επιθεώρηση από το Paris MOU που ακολούθησε αποκάλυψε 17 παρατηρήσεις, με 3 εξ' αυτών να δικαιολογούν απαγόρευση απόπλου, μια απαγόρευση που ήρθη μετά από 38 ημέρες στις 30 Δεκεμβρίου του 2019 με το πλοίο να παίρνει άδεια απόπλου με προορισμό κάποιο ναυπηγείο πρός αποκατάσταση των ζημιών. Κι έτσι πήγε το πλοίο στο "ναυπηγείο" του Piombino. Να και η γενική απεικόνιση των παρατηρήσεων, όπως βλέπετε οι παρατηρήσεις αφορούν πολλά και διάφορα με κυριότερα αυτών το ISM, τo fire safety και τη ναυσιπλοία.

 

Clip.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Παρακατω η τελικη εκθεση διερευνησης για την φωτια που ειχε ξεσπασει στο μηχανοστασιο του πλοιου το 2019. Εκθεση που οι μαλτεζοι ολοκληρωσαν εναν χρονο αργοτερα το 2020. Οι δικοί μας στην καλύτερη παλευουν να βγαλουν καμια προσωρινη εκθεση για ατυχηματα που εγιναν το 2019.

https://mtip.gov.mt/en/msiu/Documents/MV Eurocargo Trieste_Final Safety Investigation Report.pdf

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...