Jump to content
Shipfriends

Προσάραξη του Βιτσέντζος Κορνάρος στο Λιμενοβραχίονα της Κάσου


Recommended Posts

Και το κωμικο της υποθεσης καλα κρατει: 35.000 ευρω δαπανη απο την Οικονομικη Επιτροπη Περεφερειας Νοτιου Αιγαιου για την σιτιση και μεταφορα των 227 επιβατων στην Κασο απο τα οποια 35 χιλιαρικα τα 20 ειναι για τροφιμα. 20.000/227=88 ευρω το κεφαλι.

Κατα πρωτον τα εξοδα να βαρυνουν τον πλοικτητη και δευτερον με 88 ευρω τρωει μια οικογενεια για 2;;-3;; εβδομαδες;;

 

Συγχωρεστε με αλλα κλαιω απο τα γελια.

Edited by Harry
Link to comment
Share on other sites

Με ολο το σεβασμο,αν ησουν κατω στους 227 δε θα εκλαιγες καθολου απο τα γελια...Επειδη ειμαστε καραβολατρες μηπως να δουμε την ουσια τουθεματος αφηνωντας ανακοινωσεις (ναι η  ΑΝΕΚ δε το εχει,HSW , ΒSF και Μινωικες ειναι σωστες ) κτλ...Το πλοιο σε λιγες ωρες αντε αυριο το πολυ θα ξερουμε τι ζημια εχει παθει..αμα μπορει να ερθει μονο του πανω (λογικα δε θα μπορει) και κυριως ποιος θα το αντικαταστησει αφου το Πρεβελης κατεβαινει τη Δευτερα το πρωι λογικα και τα νησια ζητανε...ερχεται και Πασχα..άραγε το Πρεβελης ειναι 100% ετοιμο να αναλαβει δραση απο Δευτερα?Τα Κυθηρα ο,τι μπορεσει το μικρο Πορφυρουσα?

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο το βασικό νομίζω είναι να βγουν οι επιβάτες γτ μπορεί οι συμπολίτες μας να γκρινιάζουν με το παραμικρό συνήθως αλλά απο χθες το πρωι μέχρι τώρα είναι και 30 ώρες παραπάνω και έχουν κάθε δίκιο πλεον... Φυσικά δεν φταίει ο καπετάνιος που προφανώς δεν υπάρχει τρόπος ή σκάφος να κατεβούν στην Κάσο

 

Ολο το βάρος αυτου του κωμικοτραγικού σκηνικού φέρει ο θαλαμος επιχειρήσεων του υπουργείου που υποτίθεται συντονίζει... Το πλοίο καλώς ή κακώς έκατσε. Το πως θα βγει και πότε όμως είναι δικό τους μέλλημα. Είναι προφανές ότι με την φορά του αέρα ένα ρυμουλκό απο ρόδο που θα ταξίδευε κοντά κοντά σε ρόδο κάρπαθο θα χε φτάσει....

Link to comment
Share on other sites

Γιατί από Σούδα δεν 'χανε φτάσει τα ρυμουλκά; Το θέμα Ρ/Κ είναι που έχει κάνει την όλη υπόθεση να συζητιέται. Τα ανοιχτής θαλάσσης που είναι; Αν συνέτρεχε κίνδυνος για το βαπόρι τι θα γινόταν; Θα καθόταν στην λεκάνη της Κάσου; Πολλά τα ερωτήματα κι ακόμα το βαπόρι κάθεται στα μπλόκια..

Link to comment
Share on other sites

Η ταπεινή μου γνώμη είναι πως αν η ΑΝΕΚ ήθελε να κρατήσει ό,τι της απόμεινε από όνομα, αξιοπιστία, κύρος, θα είχε κινήσει γη και ουρανό να στείλει πολλά (όχι μόνο ένα!) ρυμουλκά, από οποιοδήποτε λιμάνι αφετηρίας αυτών, για να λήξει αυτή η περιπέτεια. Αλλά τι λέω και εγώ τώρα, εδώ για άλλα και άλλα δεν νοιάστηκε τον τελευταίο καιρό η πάλαι ποτέ κραταιά εταιρεία...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ολοκληρώθηκε επιτυχώς πριν από λίγα λεπτά η προσπάθεια αποκόλλησης του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» από το λιμενοβραχίονα της Κάσου, εκεί όπου βρίσκεται από το βράδυ της περασμένης Τετάρτης.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες εκτιμήθηκε μετά την αυτοψία που έκαναν οι δύτες, ότι το πλοίο μπορεί να αποκολληθεί με ιδία μέσα, κάτι το οποίο πραγματοποίησε με επιτυχία ο καπετάνιος του πλοίου.

Πλέον κατευθύνεται στο λιμάνι της Κάσου, δίνοντας προσωρινό τέλος στην ταλαιπωρία των επιβατών.

Σε δηλώσεις του πριν από λίγο στην "Ροδιακή" ο αντιπεριφερειάρχης κ. Φιλήμονας Ζαννετίδης, τόνισε ότι τρεις τόνοι τρόφιμα τα οποία ζήτησε η Δήμαρχος της Κάσου κ. Μαίρη Σορώτου-Τσανάκη, είναι έτοιμα και περιμένουν το "πράσινο φως" από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για να μεταφερθούν έτσι με ελικόπτερο στο νησί.

Πηγή : Αποκολλήθηκε το «Βιτσέντζος Κορνάρος» και κατευθύνεται στο λιμάνι της Κάσου | Η ΡΟΔΙΑΚΗ http://www.rodiaki.gr/article/306706/apokollhthhke-to-bitsentzos-kornaros-kai-kateythynetai-sto-limani-ths-kasoy#ixzz3VbuYtYZf 
 

Link to comment
Share on other sites

Εχει γραφτει νομιζω στη Ροδιακη οτι εχει χτυπησει ελαφρα μονο το ενα φτερο της μιας προπελας. Σχεδον σιγουρα ειναι η δεξια.

Πριν την αποκολληση.Τωρα μπορει να εφαγε και τιποτα ακομα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν την αποκολληση.Τωρα μπορει να εφαγε και τιποτα ακομα.

 

Ειναι πιθανο αλλα συμφωνα με πολυ εγκυρες πηγες, το βαπορι ακουμπουσε πολυ ελαφρα στα βραχια. Δεν χρειαστηκε ιδιαιτερα μεγαλη προσπαθεια για να βγει μολις επεσε ο πολυ δυνατος ανεμος που το κρατουσε κολλημενο.

 

Λογικα δεν θα εχει αλλαξει κατι δραματικα.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι ο πλοίαρχος ήθελε να βεβαιωθεί απο τους δύτες πως η μεσαία προπέλα και το τιμόνι μπορούν να δουλέψουν χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να γίνει ζημιά ώστε να μπορέσει να ξεκολλήσει την πρύμνη

Link to comment
Share on other sites

Εχει τιμονι, μια χαρα δουλευει και χωρις τη μεσαια μηχανη.

 

Απλα στη μανουβρα αν δεν δουλευει η μεσαια μηχανη δεν υπαρχει δινη νερου που να πεφτει με δυναμη στο τιμονι και ειδικα οταν το βαπορι εχει ριξει την ταχυτητα δυσκολευει η μανουβρα του, δεν εχει την ιδια ελικτικη ικανοτητα. Το τιμονι ομως σαν τιμονι δουλευει κανονικοτατα.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτο είπα να μπορεί να γυρίσει η μεσαία προπέλα χωρίς να χτυπήσει πουθενά και με δεξιά τιμόνι να ξεκολλήσει η πρύμνη.

Το προπελακι νομίζω ειναι εξαρτημένο στη μεσαία μηχανή

Link to comment
Share on other sites

 

Εχει δυο προπελακια ενα 500 και ενα 600 ιππων. Αυτο των 600 ειναι πανω στη shaft generator της μεσαιας μηχανης οπως λες. Το αλλο των 500 νομιζω μπορει να παρει τροφοδοσια και απο τις ηλεκτρομηχανες και απο τη shaft.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου καπεταν Δημητρη. Εξαιρετικα γλυκος οπως παντα...

Ειπε ακριβως αυτο που ισχυει μετα την επεκταση του κυματοθραυστη της Κασου και το ελεγε πολλα χρονια πριν, δεν αρχισε να το λεει τωρα.

Παρακατω το ανεμομετρο του βαποριου με αποθηκευμενη την μεγιστη τιμη του ανεμου, η οποια καταγραφηκε την ωρα της μανουβρας, 71.2 κομβοι...

 

Το ανεμομετρο του Κορναρο απο το ατυχημα στην Κασο.

 

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που τελείωσε, όπως τελείωσε, η περιπέτεια των επιβατών, αναρωτιέμαι:

α) η εταιρεία έπραξε όσα ώφειλε να πράξει για το πλοίο και τους επιβάτες?

β) ο κρατικός μηχανισμός λειτούργησε, όπως ώφειλε να λειτουργήσει?

 

Όσον αφορά την ίδια την προσάραξη, την θεωρώ δευτερεύουσας σημασίας, πάντα και παντού συμβαίνουν και θα συμβαίνουν τέτοια ατυχήματα. Το μείζον ζήτημα είναι η διαχείριση τους από όλους τους εμπλεκόμενους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...