Jump to content
Shipfriends

Πυρκαγιά καταστέφει το Highspeed 5 στο Κερατσίνι


Recommended Posts

Και γω το βλέπω να φτιάχνεται... Μπορεί και να κάνουμε λάθος όλοι οι προλαλήσαντες αλλά τα σαλόνια φτιάχνουν, και αν αναλάβει η austal η γέφυρα μπορεί να έπαθε πολύ μεγάλες ζημιές αλλά δεν είναι ακατόρθωτο να αλλάξει. Όπως είπε και ο proud ολα παίζουν στο τι θα καλύψει η ασφαλιστική

Link to comment
Share on other sites

Nα παει αυστραλια λιγο δυσκολο...παρα μονο αν φορτωθει σε κανενα αλλο πανω...πραγμα που το θεωρω απιθανο...Πιο πιθανο κοβω να κατασκευαστεί πχ ενα κομματι στα austal και να ερθει εδω να κουμπωσει.  Βεβαια γενικοτερα εφοσον επισκευαστει που η λογικη αυτο λεει δυσκολα να κατασκευασουμε κατι αλουμινενιο εδω στη χωρα μας,οχι επειδη δεν εχουμε τεχνογνωσια αλλα επειδη τα austal και τα incat ειναι λιγο tailormade ισως θελουν απο αυτους οτι επισκευαστει.

Link to comment
Share on other sites

To καλό με την Austal είναι ότι τα πάντα τα κόβει υπολογιστής, έτσι θα τραβήξουν τα σχέδια από το αρχείο, και απλά θα κόψουν ότι χρειαστεί, και το πιο πιθανό είναι αυτό που είπε ο Petros παραπάνω, θα μας στείλουν την υπερκατασκευή έτοιμη, ίσως και με όλο τον εξοπλισμό της γέφυρας.

Και για το κόλλημα, αν δεν έρθει εδώ συνεργείο να κολλήσει τα αλουμίνια, η finciantieri δίπλα στην Ιταλία αλλά και άλλες εταιρείες σε Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, και βόρεια Ευρώπη έχουν πλούσια πείρα σε αλουμινένια σκάφη.

Link to comment
Share on other sites

Ολα θα κριθουν απο 2+1 παραγοντες .Ο πρωτος ειναι καθαρα τεχνικος,δηλαδη η κατασταση της λαμαρινας σε σημεια του σκαφους,που ναι μεν ΔΕΝ εχουν παρει φωτια, αλλα ισως εχουν υποστει αλλοιωσεις ,και κατι τετοιο σημαινει "αντιο ζωη'. Το δευτερο ειναι οικονομικο-εφοσον το πρωτο εχει θετικη καταληξη- και αφορα την σχεση ζημιας/ τιμης ασφαλειας του σκαφους. Και ο τριτος παραγοντας ειναι...εξωαγωνιστικος,και αφορα τις συννενοησεις του "αιμοδοτη" με την ασφαλεια....

Link to comment
Share on other sites

το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αλουμινίου στα επιβατηγά πλοία επιβεβαιώθηκε πληρως, δίοτι εχει πολύ χαμηλή αντοχή σε συνθήκες τέτοιες ίσως ισάξιες με κάποια πλαστικά,για το αν θα φτιαχτεί εγώ θα το έβλεπα απο τη μηχανική πλευρά το καλό είναι ότι σε τέτοια ταχύπλοα το μεγαλύτερο μέρος της αξίας είναι το μηχανολογικό οπότε ας ελπίζουμε

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έκανε εντύπωση χθές λίγο πριν το μεσημέρι, οτι δεν υπήρχε ψυχή στο ταχύπλοο....εκτός απο ένα περιπολικό του Λιμενικού που ήταν στην πρύμνη, δεν υπήρχε άνθρωπος, και ούτε ενοχλήθηκε κανείς που το φωτογράφησα απ' άκρη σ' άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Οταν η κατασκευαστρια εταιρεια σου λεει μη το φτιαξεις, δε συμφερει, προφανως τα δεδομενα ειναι διαφορετικα!

Link to comment
Share on other sites

Kρίμα πραγματικά...1,5 ωρα φωτιά αχρηστεύει ενα πλοίο..στερεί ζωή...Και όλα αυτά λίγο πριν να είναι απολύτως έτοιμο για επάνοδο στη δράση... Π100 η εκτίμηση για το δυσοίωνο μέλλον ξέρεις απο τι ακριβώς προήλθε? Εννοώ αφου καταστράφηκε γέφυρα,πάνω και κάτω deck..δεν έφτασε μέχρι το νέο deck επιβατών/παλιό άνω γκαράζ ?

Link to comment
Share on other sites

Οι λαμαρίνες ισιώνονται, τα πλοία ξαναχτίζονται και τα δρομολόγια καλύπτονται, το τραγικό της υπόθεσης είναι η απώλεια ενός ανθρώπου. Για συμπεράσματα και προβλέψεις είναι ακόμα πολύ νωρίς, ας κάνουμε λίγο υπομονή και ας μην αναλωνόμαστε σε υποθέσεις.

 

Από εκεί και πέρα, η HSW ήδη ενημέρωσε τα πρακτορεία για την δρομολόγηση του Highspeed 4 στη γραμμή του Ηρακλείου από την 1η Μαΐου που ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει το Highspeed 5, συνεπώς έχει περιθώριο να βρει λύση μέχρι τις 15 Ιουνίου που ξεκινούσαν να εκτελούν δρομολόγια και τα 3 Highspeed.

Link to comment
Share on other sites

Orestis, εύχομαι να μας έχεις ευχάριστα νέα αναφορικά με την αντικατάσταση του 5 (που είναι "αναντικατάστατο" και σα shipfriend θα ήθελα να το δω να ταξιδέυει πάλι, έστω του χρόνου). Ορμώμενος από το " η Hellenic έχει περιθώριο να βρει λύση μέχρι τις 15 Ιουνίο" που έγραψες.he 

 

Για τον άνθρωπο ότι και να πούμε, είναι λίγο, δεν "επιτρέπεται" κιόλας κι ευτυχώς στον συγκεκριμένο ιστότοπο δεν το κάναμε... μεσημεριανή εκπομπή.

Link to comment
Share on other sites

οι πρωτοι που θα επρεπε να ερθουν ειναι ;)

η ασφαλεια θα ζητησει τη γνωμη εμπειρογνωμονων και στην προκειμενη περιπτωση η πραγματογνωμοσυνη των κατασκευαστων πιστευω οτι θα βαρυνει πολυ

Link to comment
Share on other sites

Οι πραγματογνώμονες της εταιρείας θα ερευνήσουν και τα αίτια της φωτιάς ή θα εκτιμήσουν μόνον το κόστος της ζημιάς και την δυνατότητα αποκατάστασης?

 

Και μια ερώτηση γενικότερου ενδιαφέροντος: το ύψος της αποζημίωσης εξαρτάται μόνο από το ύψος της ζημιάς ή λαμβάνονται υπ' όψη και τα αίτια και το κατα πόσον υπήρξαν λάθη  ή παραλείψεις σε ζητήματα ασφάλειας εργασιών?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...