Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μονο με το νομικο και τη Fragline θα τους συνεκρινα.

 

Οταν ειδαν οτι ο ανταγωνισμος χοντραινει στις γραμμες που δραστηριοποιουνταν εκλεισαν και εφυγαν.

Οι αγαπητοι "εξαναγκαστηκαν" να "πουλησουν" στην MFD (δεν ειναι του παροντος thread, αλλα τα γεγονοτα της εποχης εχουν γραφτει απειρες φορες).

Η Strintzis Ferries ηταν προσφατη εταιρεια, απο παλια ακτοπλοϊκη οικογενεια, που κατεληξε να φυγει νυχτα με τα πλοια της δεμενα για μεγαλο διαστημα, τα νησια να μην εξυπηρετουνται (θυμηθειτε το χειμωνα 2012-2013) και τους μετοχους να επικοινωνουν μονο με δικηγορο (τα εχουμε πει αναλυτικα στο thread της εταιρειας και των γραμμων της).

 

Η οικογενεια τυρογαλα αποχωρει συντεταγμενα και με το κεφαλι ψηλα, χωρις οικονομικες εκκρεμοτητες προς τριτους, χωρις να δινουν τροφη σε κουτσομπολια οι σχεσεις των μετοχων, χωρις διαρροες και χωρις να εχει μεινει η Ζακυνθος στα κρυα του λουτρου.

 

Το σταρ εξακολουθει να εξυπηρετει τα ιδια νησια και πηγε σε εταιρεια που του εγγυαται αξιοπρεπες μελλον και το ιονις, τουλαχιστον για την επομενη διετια, θα εχει δραστηριοτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

οσο υπηρχε και η "γραμμαι επτανησου Ν.Ε." για οσο διαστημα το τανι ηταν στη ντανα.

μπορει να υπαρχει στα χαρτια αλλα δεν υπαρχει ενδεχομενο ενεργου επανεμφανισης

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έχει καμια σχέση επενδυτική ο Α.Τυρογαλάς με την Contships του Ν.Πατέρα η απλά δουλεύει εκει πλέον? Γιατι πέφτοντας στο προφίλ του στο linkedin βλέπω οτι ειναι στις εταιρείες του Ν.Π. ενω ταυτόχρονα είχαν τα ferries. Τελευταία τα κοντεηνεράδικα άλλαξαν τσιμινιέρα και απο εκει που ειχαν το ΝΠ έχουν πλέον κάτι που μοιάζει με τριφυλλι.

Link to comment
Share on other sites

ρωταω πάντως γιατι θα ηταν ενδιαφέρον και συνάμα ελπιδοφόρο μια οικογένεια , η οποια εχει φάει τη θαλασσα με το κουτάλι, να μεταπηδήσει απο την ακτοπλοΐα στην ποντοπόρο . Συνήθως το αντίθετο γινεται

Link to comment
Share on other sites

απ' όσο γνωρίζω έχει χαράξει την δική του ανεξάρτητη πορεία από την εταιρεία της ευρύτερης οικογένειας (Ferries) εδώ και χρόνια. Το αν έχει (ή έχουν) συμμετοχή στην Contships δεν το γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Με όσα ενδιαφέροντα είδαμε να γράφονται στο thread της Leve Ferries, άξιο λόγου είναι πως η οικογένεια δεν καταφέρνει να απεμπλακή από την ακτοπλοΐα.

Όταν και όπως ξεμπερδεύει το θέμα με το Ιονίς, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2017 at 5:53 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 

Πάντως ακόμα εμφανίζει ως πλοίο της το Ιονις!!! 

το οποιο δηλωνεται για τη σαιζον 17-18, στη γραμμη της αιγινας, απο την πλοιοκτητρια Δ.ΤΥΡΟΓΑΛΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΑΝΕ

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 year later...

εφυγε απο τη ζωη ο Διονυσης Τυρογαλας.

ο ανθρωπος που μαζι με τον αδερφο του Αγγελο, ξεκινησαν τη γνωστη εταιρια τη δεκαετια του 60, αρχικα με παντοφλες και απο το 1973 με κλειστου τυπου.

την εταιρια συνεχισε η επομενη γενια μεχρι το 2017 οποτε εφυγε το ιονις.

για εμας τους παλιοτερους, τυρογαλας = πρωτεας, με τα original πορτοκαλι σινιαλα. 

 

Link to comment
Share on other sites

το seanation, την αναρτηση του οποιου ειχαν κανει copy paste οι περισσοτεροι, τροποποιησε την αρχικη του αναρτηση (εννοειται χωρις να φαινεται οτι εχει τροποποιηθει), ενσωματωνοντας και πληροφοριες που ηταν μονο στη δικη μας αναρτηση ;) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...