Jump to content
Shipfriends

Ασφάλιση Μεταφερομένων (ατόμων, οχημάτων) από Ε/Γ- Ο/Γ πλοία


Recommended Posts

Τα ΙΧ βρίσκονται σε άλλο ντεκ από τα φορτηγά, αλλά και στις περιπτώσεις που ενα γκαραζ είναι μικτό και γινόταν κάτι, δόξα τω Θεώ, ασφαλισμένα είναι.

Ρωτα την ασφαλεια σου τι θα σου δωσει σε τετοια περιπτωση, πριν το ζησεις!

Δε σε πληρωνει η ασφαλιστικη σου για ζημια σε πλοιο. Ποσο πιο λιανα το θες;

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

ΜILTIADIS, ποιός υπεραπλουστεύει; Σε διαβεβαιώνω ότι δεν έχω οποιαδήποτε οικογενειακή, επαγγελματική ή άλλου είδους σχέση με την ναυτιλιακή βιομηχανία ή τα στελέχη της και δεν υπερασπίζομαι οποιονδήποτε (θα έχεις διαβάσει τα σχόλιά μου για το Norman Atlantic). Αλλά να πετάγεται σαν άντε-να μην-πώ-τί ο πάσα ένας και να βγάζει συμπεράσματα για γεγονός υπό έκτακτες συνθήκες, εκεί όπου όλα κρίνονται στο φτερό, πάντα μου θυμίζει την αντιφώνηση "δεξιότερα Κουροπάτκιν". Μόνο στα καθ' ημάς ο καθείς θεωρεί τον εαυτό του ειδικό σε οποιoδήποτε άλλο τομέα εκτός εκείνου της αρμοδιότητάς του, εξ ού και οι αναφορά μου σε αυτούς που κλείνουν το δρόμο επειδή βαρέθηκαν να βάλουν αλυσσίδες (ή που προσπερνούν στις στροφές του Πλαταμώνα το φορτωμένο βυτιοφόρο, ή που ταξιδεύουν με 90 km/h στην αριστερή λωρίδα της Εθνικής-όριο 120 km/h- και σου υποδεικνύουν οργίλοι να τους προσπεράσεις από αριστερά, κοκ).

Τώρα, αν φταίει ο καπετάνιος ή η Εταιρεία που αποφάσισαν να συνεχισθεί το ταξίδι, ποιός ξέρει, μπορεί και να φταίνε επειδή εκτίμησαν λάθος την τοπική κατάσταση, αυτό όμως που ξέρω είναι ότι παρά τον χαλασμό,  καταστράφηκαν μεν μερικές νταλίκες και επικαθήμενα, αλλά το πλοίο έδεσε με ασφάλεια και μάλλον αποφεύχθηκαν τα χειρότερα][

Link to comment
Share on other sites

Είναι ασφαλισμένο; Το ίδιο και το πλοίο απο την εταιρεία; Τι συζητάμε τώρα; Ο καθένας διαλέγει την κατα την κρίσην του αξιόπιστη ασφαλιστική. Μην τρελαθούμε τώρα για το τι θα δώσει! Ότι είναι, θα καλυφθεί ανάλογα το τι περιέχει το συμβόλαιο!!!

αλλά ψάξε για πακέτα και μετά διάλεξε εσύ όποιο θες. υπάρχει κανονικότατα. ίσως όχι σε όλες τι ασφαλιστικες, αλλα υπάρχει. δεν το συνεχίζω, είναι ανούσιο...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Για αυτές τις ζημιές μέσα στο πλοίο καλύπτονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες των πλοιων, εάν υπάρξει υπαιτιοτητα του πλοίου. Οι ασφάλειες των αυτοκινήτων νομίζω ότι δεν καλύπτουν ζημιές που θα γίνουν και μέσα στο λιμάνι

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των οχημάτων ΔΕΝ καλύπτουν οποιαδήποτε ζημιά δημιουργείται εκτός ασφαλτοστρωμένου οδικού δικτύου. Ούτε σε υπαίθριο πάρκινγκ, ούτε σε κλειστό χώρο, ούτε σε πλοίο.

Πέρα όμως από αυτό, και πέρα από την ενίοτε κακή φόρτωση του φορτίου στο φορτηγό, δε μπορεί να είναι άμοιρο ευθυνών το πλοίο και οι συντελεστές του για ατυχήματα εντός του πλοίου. Μην είμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως.

Στο φινάλε αν για οποιονδήποτε λόγο ένα όχημα δεν πληρεί τις προϋποθέσεις (φθορές στη θέση έχμασης, ελλατωματικό ψυγείο, κακοφορτωμένο, υπέρβαρο κλπ κλπ) για να ταξιδέψει ας το αφήσουν εκτός. Και πάλι η ευθύνη του πλοίου και των συντελεστών.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μιλάμε για πλοία και όχι για τον δρόμο, ας δούμε τί ισχύει απο το νόμο! ;)

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2575/98 έχει συσταθεί στο ΝΑΤ ίδιος κλάδος ασφάλισης επιβατών και οχημάτων που μετακινούνται με καταβολή ναύλου μεταξύ ελληνικών λιμένων με κάθε τύπου επιβατηγά-οχηματαγωγά και φορτηγά οχηματαγωγά πλοία ως και ίδιο κεφάλαιο με τον τίτλο Κεφάλαιο ασφάλισης επιβατών και οχημάτων (ΚΑΕΟ) και έχει ως σκοπό την αποζημίωση των επιβατών και οχημάτων σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.

Το ασφάλιστρο καταβάλλεται υποχρεωτικά από τους διακινούμενους επιβάτες και οδηγούς οχημάτων, μαζί με το ναύλο (εισιτήριο), στην μεταφορική εταιρεία και με ευθύνη της αποδίδεται στο ΝΑΤ, και ορίζεται σε 6,5% επί του εκάστοτε ισχύοντος ναυλολογίου.

Σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος και συγκεκριμένα όταν αυτό προήλθε από ναυάγιο, προσάραξη, σύγκρουση, πυρκαγιά και έκρηξη (αρθ.3, πργ.2, Π.Δ.91/79) καλύπτονται ασφαλιστικά οι επιβάτες και τα πάσης φύσεως οχήματα που μεταφέρονται με το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των οχημάτων ΔΕΝ καλύπτουν οποιαδήποτε ζημιά δημιουργείται εκτός ασφαλτοστρωμένου οδικού δικτύου. Ούτε σε υπαίθριο πάρκινγκ, ούτε σε κλειστό χώρο, ούτε σε πλοίο.

Πέρα όμως από αυτό, και πέρα από την ενίοτε κακή φόρτωση του φορτίου στο φορτηγό, δε μπορεί να είναι άμοιρο ευθυνών το πλοίο και οι συντελεστές του για ατυχήματα εντός του πλοίου. Μην είμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως.

Στο φινάλε αν για οποιονδήποτε λόγο ένα όχημα δεν πληρεί τις προϋποθέσεις (φθορές στη θέση έχμασης, ελλατωματικό ψυγείο, κακοφορτωμένο, υπέρβαρο κλπ κλπ) για να ταξιδέψει ας το αφήσουν εκτός. Και πάλι η ευθύνη του πλοίου και των συντελεστών.

Το υπέρβαρο φορτηγό έχει ελεχθει πριν την είσοδο στο πλοίο με τη ζύγιση του που είναι υποχρεωτική στα λιμάνια της ενδοχώρας, γιατί στα λιμάνια των νησιών δεν γίνεται κάτι τέτοιο!! Εαν είναι υπέρβαρο το φορτηγό θεωρητικά δεν φορτώνεται στο πλοίο μιας και δεν υπάρχει το ζυγολόγιο (υπάρχει περίπτωση να ταξιδέψει με υπεύθυνη δήλωση του οδηγού ότι δεν είναι υπέρβαρο σε περίπτωση που δζυγεν προλαβαίνει να πάει στη πλάστιγγα 

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω απλά για να υπάρχει, μία σφαλιστική που περιλαμβάνει από πλευράς οχήματος ασφάλιση για

  • Ίδιες ζημιές του οχήματος μετά από πρόσκρουση, εκτροπή, ανατροπή,  κατακρήμνιση, καθώς και κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, φόρτωσης ή εκφόρτωσης  του σε τρένα, επιβατικά  πλοία ή πορθμεία που εκτελούν κανονικό δρομολόγιο.

Για αποφυγή διαφήμισης δεν την αναφέρω. Όποιος θέλει more info --> pm

 

 

Φυσικά βέβαια ισχύει η κάλυψη από την εταιρεία

 

Για αυτές τις ζημιές μέσα στο πλοίο καλύπτονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες των πλοιων, εάν υπάρξει υπαιτιοτητα του πλοίου. 

Link to comment
Share on other sites

  • Ίδιες ζημιές του οχήματος μετά από πρόσκρουση, εκτροπή, ανατροπή,  κατακρήμνιση, καθώς και κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, φόρτωσης ή εκφόρτωσης  του σε τρένα, επιβατικά  πλοία ή πορθμεία που εκτελούν κανονικό δρομολόγιο.

Μονο που αυτο αφορα μικτη ασφαλιση

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 years later...
2 hours ago, d1969 said:

Ταξίδεψα χθες απο Πειραιά για Πάρο και  Δυστυχώς καμμία τήρηση των μέτρων κατά του κορονοιου από μεγάλο μέρος των επιβατών. Παρέες νεαρών χωρίς μάσκες ακόμα και στους εσωτερικούς χώρους.  Δυστυχώς στο Γκαραζ δεν βάζουν τακους στα αυτοκίνητα και στο πίσω αυτοκίνητο  από το δικό μου δεν έπιασε το χειρόφρενο και το αποτέλεσμα ήταν να φύγει από την θέση του και να κολλήσει πάνω στο δικό μου ( ήταν μικρό φορτηγάκι). Παρόλο που τα είχαν βάλλει με ανάποδη φορά από την κίνηση του πλοίου Δεν έβαλαν τακους. Έκανα παράπονα στην εταιρεία αλλά μου απάντησαν ότι τα αυτοκίνητα μεταφέρονται με ευθύνη των οδηγών.  Περαστικά μας.

 

IMG_20210721_215243-2.jpg

Εν τω μεταξύ, εχω την εντύπωση πως ουτε και αν έπαιρνες τα στοιχεία από Τ φορτηγάκι θα έβγαζες άκρη, διότι η ασφαλιστική θα σ έλεγε ότι δεν δικαιουσαι αποζημίωση επειδή δεν είναι σε δρόμο Τ αμαξι αλλά εν πλω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 7/13/2023 at 9:58 AM, SAMAINA said:

Και φυσικά θα πρέπει ο ίδιος να αποζημιώσει τους παθόντες, καθώς οι ασφαλιστικές (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου) δεν αποζημιώνουν ζημιές που γίνονται σε οχήματα σε γκαραζ πλοίων.

Πολλές ασφαλιστικές καλύπτουν την μεταφορά με "πορθμείο" όπως περιγράφεται.

Link to comment
Share on other sites

Οι ασφαλιστικές των πλοίων καλύπτουν ατυχήματα μέσα στο γκαράζ αρκεί οι οδηγοί να ακούνε τις οδηγίες του πληρώματος. Οι ασφαλιστικές των οχημάτων συνήθως δεν καλύπτουν ζημιές που έχουν γίνει μέσα σε πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Οι ασφαλιστικές των πλοιων καλύπτουν ζημιές οχημάτων όταν υπαίτιο της ζημιάς είναι το πλοίο, το πλήρωμα κλπ. όταν δεν είναι δεν έχουν υποχρέωση . την ζημιά την πληρώνει η ασφάλεια του υπαίτιου η αν δεν καλύπτεται για την συγκεκριμένη περίπτωση τότε ο υπαίτιος θα πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη . 

Link to comment
Share on other sites

Επ ευκαιρία της συζητήσεως μας στον κάτωθι σύνδεσμο αναφέρει αναλυτικά το τι γινεται σε αυτές τις περιπτώσεις και τι τρικ μπορει να σκαρφιστούν οι ασφαλιστικές για να υπεκφύγουν 

https://www.voicels.gr/2023/07/blog-post_605.html?m=1

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...