Jump to content
Shipfriends

Aνατροπή φορτηγών οχημάτων στο γκαράζ του Superfast II λόγω κακοκαιρίας


Recommended Posts

καλοπερασαν οσοι ανεβαιναν για μπαρι με το ΙΙ.

 

γυρισαν νταλικες μεσα στο γκαραζ και γενικως ειδαν το χριστο φανταρο.

 

post-1817-0-29473400-1422702766_thumb.jppost-1817-0-95569300-1422702766_thumb.jp

 

απο το ηπειρος TV οι φωτο

 

το πλοιο παραμενει ακομη στην ηγουμενιτσα.

 

κατι ηξεραν οι αλλοι που περασαν απ'εξω.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Δε μιλαμε για ιμαντες που αγοραζουμε απο τη λαικη. Δε θελω λοιπον να φανταζομαι τι εγινε εκει μεσα. Παρομοιο περιστατικο ειχε και το Ι στην αρχη της καριερας του

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ο καιρός ήταν ιδιαίτερα άγριος. Και φυσικά οι ιμάντες δεν είναι της λαϊκής. Έχουν προδιαγραφές και πιστοποιήσεις. Όμως το ζητούμενο είναι να εξασφαλίζεται η ΑΣΦΑΛΕΙΑ του πλοίου και των επιβατών στο οποίο προφανώς υπήρξε "αστοχία" και το οποίο είναι ευθύνη της εταιρείας, του πλοίου, του πλοιάρχου και του πληρώματος. Για να γίνει "χαμός" είτε είχε χρησιμοποιηθεί μη επαρκής αριθμος weblash (και πιθανόν όχι στα σωστά lashing points),  είτε δεν είχε γίνει σωστή χρήση (πιθανον να μην είχαν την σωστή τάση), είτε η κατάσταση των ιμάντων δεν ήταν όσο καλή θα έπρεπε κλπ. Δυστυχώς τα λάθη και οι "εκπτώσεις" σε θέματα ασφαλείας κοστίζουν ενίοτε και ανθρώπινες ζωές. Ακόμη και αν ισχύει αυτό που ανέφερε ο margaritis24 ότι δηλαδή η Attica έχει υψηλότερα standards από τους ανταγωνιστές της, εντουτοις στην προκειμενη περίπτωση τα μέτρα ήταν προφανώς ανεπαρκή.

Link to comment
Share on other sites

Εχει αναφερθει παλαιοτερα οτι τα συγκεκριμενα εχουν γρηγορη επαναφορα και ισως για αυτο να εγιναν οι ζημιες στο II.Τετοια περιστατικα συμβαινουν και στις καλυτερες οικογενειες.Και φαινονται συνεχως τα υψηλα στανταρ ασφαλειας της αττικα.Σε ολα της τα βαπορια με πληρωμα δεμενο,εμπειρο ελληνικο και οχι μεικτο.

Link to comment
Share on other sites

Ειτε ελληνικο ειτε μικτο ειτε ιταλικο, οταν δε ξερεις ποσο κανει ενα κ ενα το αποτελεσμα ειναι το ιδιο σε ολες τις εταιρειες. Δε μπορεις συνεχως να λες οτι δε θα συμβει σε σενα τιποτα. Οσο για τα υψηλα στανταρτς εδω κ λιγους μηνες ειναι στον πατο... Κρητη, Ιεραπετρα, Norman, II.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει minoan αυτο που λες αφορα την Ανεκ ομως.

 

Η Αττικα μονο την υποθεση με το ΧΙ στη Αγκωνα ειχε προσφατα.

 

Ομως οταν εχει εκδοθει εκτακτο δελτιο και οι συναδελφοι σου αποφευγουν μια περιοχη στην οποια πνεουν ανεμοι τετοιας εντασης εχεις ευθυνη ως πλοιαρχος για την ενεργεια σου να περασεις με ρισκο να φτασεις το πλοιο στα ορια του.Και αν σε εξαναγκασε η εταιρεια να πιασεις Ηγουμενιτσα για να μη χασεις τα φορτηγα τοτε ναι εχει ευθυνη κι αυτη.Γιατι μαλλον κατι τετοιο εγινε δε νομιζω να πηγαινε στα τυφλα ο πλοιαρχος..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Εχει η Attica τα Κρητη, Ιεραπετρα και Norman? Μη λεμε και οτι θελουμε

Προφανως Μιλτιαδη και η εντολη δοθηκε απο το γραφειο και δεν πηγαινε στα κουτουρου ο πλοιαρχος.. Οπως αντιστοιχα δοθηκε εντολη στα υπολοιπα να μην πανε Ηγουμενιτσα

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Φίλε minoan συγνώμη αλλά διακρίνω μία εμπάθεια σε σχέση με το οτιδήποτε έχει να κάνει με την Attica ή είναι ιδέα μου ;)

Τι σχέση έχουν τα Standards ασφαλείας της εν λόγω εταιρίας με τα ατυχήματα των ΚΡΗΤΗ, ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ και NORMAN; Και μη μου πεις τώρα τα περί κοινοπραξίας γιατί ειδικά στα δύο πρώτα δεν υφίσταται και στο τρίτο δεν έχει καμία σχέση με την επάνδρωση του πλοίου.

Επέτρεψέ μου πάντως να σου πω, ότι αυτά τα περιβόητα standards που αναφέρεις, όσο και η ετοιμότητα του πληρώματος φαίνεται ακριβώς σε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις. Το πλοίο έπεσε σε θύελλα, ανετράπησαν φορτηγά και το φέρανε ασφαλώς και το δέσανε στην Ηγουμενίτσα. Και το ατύχημα του XI στην Αγκώνα πάλι με τον καιρό είχε να κάνει. Πόσα τέτοια έχουν γίνει στο παρελθόν για να πέφτουμε τώρα ξαφνικά από τα σύννεφα;

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Πιστεψε μας δεν εχουμε κανενα συμφερον. Μαθε εσυ τι σημαινει κοιπραξια, και σε ποιους τομεις συνεργαζονται οι εταιριες και ξαναπες μας  ;)

Μπορει να εχεις δικιο με το οτι οι εταιρεις (ολες) δεν ειναι οπως πριν 5 χρονια αλλα ετσι που το λες χανεις το δικιο σου και βγαζεις εμπαθεια

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον οι φορτηγατζηδες λένε ότι δεν είχαν δεθεί καλά γιατί δεν το έλεγαν στους αξιωματικούς του πλοίου, ότι δεν έχει γίνει σωστά η εχμαση των φορτηγών τους?? Έκτος εάν δεν έγινε σωστά η εχμαση εξαιτίας της κακής κατάστασης των φορτηγών στη θέση που προβλέπεται να μπουν οι αλυσίδες ή οι ιμάντες!!! Όπως και να μην ήταν σωστά φορτωμένα τα φορτία στα συγκεκριμένα φορτηγα!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και γιατί να ακούσω και να θεωρήσω ως αξιόπιστη αυτή την πηγή που ονομάζεται "οδηγός νταλίκας";
Μου έχει αποδείξει περίτρανα την υπεροψία του, την αλαζονεία του και την εμπάθειά του προς οτιδήποτε μη αποδεκτό για αυτόν.

Φυσικά δεν τους τσουβαλιάζω όλους, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία.... Άστους να γκρινιάζουν ξανά και ξανά.

Αν κάποιος από όλους τους θεωρεί οτι η κατάσταση της θάλασσας σε τέτοιο καιρό είναι αντιμετωπίσιμη χωρίς γραντζουνιά, μάλλον πλανάται πλάνην. Θα μου πεις εσύ κακέ, "γιατί έφυγε τότε;". Αμέ, και έφυγε, και θα πήγαινε. Το βαπόρι ταξιδεύει και στα 11 και στα 12. Το οτι εσύ σαν νταλίκα θα έχεις φορτώσει όπως εσύ θες το φορτίο σου και σε μία γρήγορη επαναφορά θα διπλαρώσεις, δεν φταίει ουδείς εκ του πλοίου. 

Το να κατηγορούμε τους ιμαντες κλπ είναι άσκοπο. Θα έπρεπε να τυλίγονται από παντού οι νταλίκες για να μην κουνιούνται;

 

Τώρα εαν τα προβλεπόμενα για την έχμαση δεν καλύπτουν έναν καιρό όπως αυτόν, τι να πω. Αλήθεια, πόσε φορές έχει γίνει αυτό στην Αδριατική που "βράζει" το μεγαλύτερο διάστημα του έτους;

Link to comment
Share on other sites

καλα, ας μην φτανουμε στο αλλο ακρο ;)

δεν φταινε οι ντλικερηδες που γυρισαν 15 φορτηγα.

αν καταλαβα καλα, το τζερτζελο εγινε ενω το καραβι επλεε δυτικα της λευκαδας

Link to comment
Share on other sites

καλα, ας μην φτανουμε στο αλλο ακρο ;)

δεν φταινε οι ντλικερηδες που γυρισαν 15 φορτηγα.

αν καταλαβα καλα, το τζερτζελο εγινε ενω το καραβι επλεε δυτικα της λευκαδας

 

Όχι, δεν φταίνε. Αλλά όχι να βγουν κι απο πάνω :)

Να μετρήσουμε τις φορές που έκλεισε η Εθνική ή η Εγνατία επειδή κάποιος Νεάντερνταλ έκρινε ότι μπορεί να οδηγ(α)ει χωρίς αλυσσίδες;

Αυτό. ;)

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν φταίνε. Αλλά όχι να βγουν κι απο πάνω :)

Δεν ειμαι σιγουρος αν θα ελεγες τα ιδια αν στο γκαραζ ηταν το ΙΧ σου και το πλακωνε μια νταλικα για παραδειγμα. ^_^

 

Οι φορτηγατζηδες δεν ταξιδευουν για πλακα και ολες αυτες οι ζημιες στις περιουσιες τους μπορουν να τους στοιχισουν απο πολυ τρεξιμο μεχρι σπασιμο συμβολαιων με προμηθευτες και κατ' επεκταση τεραστια οικονομικη ζημια(αναφερω αυτα που δεν αποζημειωνονται απο καμια εταιρεια και καμια ασφαλεια).

Να μετρήσουμε τις φορές που έκλεισε η Εθνική ή η Εγνατία επειδή κάποιος Νεάντερνταλ έκρινε ότι μπορεί να οδηγ(α)ει χωρίς αλυσσίδες;

Επισης για ο,τι συμβει ενω οδηγανε εχουν ευθυνη,οχι ομως και οταν εχουν τα οχηματα τους σε ενα κλειστο γκαραζ(με ολο το σεβασμο αλλα νομιζω οτι ειναι ατυχης ο παραλληλισμος του georgios express)

 

Θα πρεπει καποτε να σταματησει αυτη η υπεραπλουστευση των παντων για χαρη της'Αγιας και παντα ηρωικης Πλοιαρχιας' ;) Στο κατω κατω ο καθε καπετανιος και το καθε πληρωμα ξερουν να υπερασπιζονται μονοι τους τους εαυτους τους και δεν περιμενουν καθε φορα να υπαρξουν 2-3 καλοθελητες για να τους εξωραισουν.Γενικο σχολιο το προηγουμενο και οχι για τους υπο παραθεση γραφοντες,αλλα οπως και να το κανουμε τη γενικη ευθυνη πανω σε ενα πλοιο την εχουν οι ανθρωποι που το απαρτιζουν και το διοικουν ειτε ειναι Ελληνες ειτε Κογκολεζοι.Στη δυσκολη ωρα δεν εχει καμια διαφορα

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Μου έχουν αποδείξει περίσσιες φορές το επίπεδο τους και μπορώ να υποστηρίζω αυτά που λέω.

Τα ΙΧ βρίσκονται σε άλλο ντεκ από τα φορτηγά, αλλά και στις περιπτώσεις που ενα γκαραζ είναι μικτό και γινόταν κάτι, δόξα τω Θεώ, ασφαλισμένα είναι.

Ναι, θα με χαλούσε που το αμάξι μου θα έβγαινε off, ναι θα με χαλούσε που θα ταλαιπωριόμουν, αλλά ήταν εις γνώσιν μου ο καιρός.
Ναι, δεν μπορούσε να αναβληθεί το ταξίδι μου στην Ιταλία και έπρεπε να πάω, κι ας είχε άσχημο καιρό. Αλώβητοι δεν θα βγαίναμε.

 

Να τις γραψω όλες τι υποπεριπτώσεις; Δεν θα μας φτάσει η νύχτα. Πάντα κάπου θα πρέπει να συμβιβαστούμε με αναπόφευκτες συνέπειες. Όχι να μην κανουμε ενέργειες πρόληψης, αλλά να αφήνουμε πάντα ανοιχτό το ενδεχόμενο πως όση πρόληψη κι αν έχουμε, αυτό το 0,0001% (αν ειμαστε και τοσο βεβαιοι) μπορεί να συμβεί. Δεν είναι 0%, είναι 0, κάτι ;)

Link to comment
Share on other sites

Παντως με την τουμπα φυγανε πετρελαια λαδια και γω δε ξερω τι αλλο και η κατασταση θα μπορουσε για πλακα να εξελιχθει πολυ ασχημα. Αγιο ειχαμε παλι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...