Jump to content
Shipfriends

Rigel II (IMO 7826788)


Recommended Posts

  Απο την 10ετία του 1990, η εταιρεία χρησιμοποιούσε το λιμάνι του Αιγίου για τον παροπλισμό και τις ΅ελαφριές΅ εργασίες των πλοίων της, αρά πλέον είναι θέμα παράδοσης :) !

 Το πιθανότερο πάντως θα έχει να κάνει με την  κίνηση στο λιμάνι και τα τέλη αυτού(Global Creta speaking),  καθώς και την προσβασιμότητα απο συνεργεία και προμηθευτές, καθώς είναι σχεδόν στο μέσο της απόστασης Πειραιά-Πάτρας αλλά και κοντύτερα προς το λιμάνι αναχώρησης (Hγουμενίτσα). 

Link to comment
Share on other sites

τα λιμανιατικα μπορει να ειναι, οπως και ενα... sense of privacy B)

η αποσταση απο αθηνα δεν ειναι τοσο σημαντικη. 80χλμ στο πηγαινελα και ετσι και αλλιως εχεις φαει το δυσκολο κομματι

 

 

για να επανελθουμε στα του πλοιου, δεν ειναι λιγο μεγαλουτσικο για τη γραμμη που κανει; χρειαζονται τοσες πολλες καμπινες?

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία ας το βάλουμε στην γκάλλερι με την προηγούμενη φορεσιά του, σαν Scandinavia για λογαριασμό της Polferries. Οι φωτογραφίες είναι από το καλοκαίρι του 2014 στο Nynashamn(το λιμάνι της Νίνας δηλαδή :D) της Σουηδίας. Για μένα το πλοίο έχει το Theofilos effect. Όμορφο δεν το λες με τίποτε, είναι όμως λόγω μεγέθους εντυπωσιακό. 

 

Όσον αφορά το ερώτημα του Proud, για να τις έχει θα χρειάζονται. Η Ventouris Ferries αν είναι κάτι για το οποίο δεν φημίζεται, είναι άστοχες επιλογές πλοίων. Το πλοίο αναχωρεί 2300 από το Bari, οπότε πρέπει να χρησιμοποιούνται αρκετά. Το ότι έχει βέβαια και τόσες πολλές δε σημαίνει πως είναι όλες διαθέσιμες, μπορεί να ανοίγουν μόνο ορισμένες κι αντίστοιχα το κόστος χρήσης τους και το επιπλέον πλήρωμα να είναι στο ελάχιστο δυνατό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καιει πολυ , κινουνται ολα τα πλοια με χαμηλες ταχυτητες αργα και χαλαρα στην γραμμη ! Δουλευει με οχι και τοσο μεγαλη ομαδα πληρωματος οποτε ολα ειναι ουσιαστικοτατα για την εταιρεια του. Το καλοκαιρι ρεφαρει πολυ δυνατα , πρωτοκολλο περσι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν παει και τοσο καλα το βαπορι απο πλευρας κινησης. Πεσαμε... Ο GNV με καλυτερες τιμες παιρνει την πιττα σιγα σιγα. Rigel I για scrap το φθινοπωρο.

Edited by oceanus
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Απο τα τεσσερα πλοια της εταιριας που εχουν ερθει σιγουρα ειναι το πιο εντυπωσιακο.Εφτασε το σαββατο γυρω στις 10 το πρωι και εδεσε με μια αργη μανουβρα και με λιγη βοηθεια απο το ρυμουλκο.Κορναρε και δυο φορες ετσι για το καλο.

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...