Jump to content
Shipfriends

Seira (IMO 9032006)


Recommended Posts

Εκτός από το Royal Star άλλο ένα πλοίο της Acciona κάνει καριέρα στην Κορέα. Σχεδόν καθόλου δεν έχει αλλάξει από τότε που δούλευε στη Μεσόγειο, μέχρι και τα χρώματα της Acciona κράτησαν οι κορεάτες. 

Συνδέει το Jeju με το Busan και αναχωρεί κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή από το Jeju και Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο από το Busan. Φεύγει στις 19:00 και φτάνει την άλλη μερα το πρωί στις 7:00.

Τις Κυριακές ξεκουράζεται στο Jeju.

._______________________________________________________

(1994, ex-Santa Cruz de Tenerife, Seokyung Island, Red Star)

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Περιποιημένο το έχουν. Φαντάζομαι τι θα γινόταν αν κυκλοφορούσε στα μέρη μας έτσι.

Μου κάνει όμως εντύπωση, πίστευα ότι οι Κορεάτες ήταν πιο μεθοδικοί και οργανωμένοι.

Link to comment
Share on other sites

Παντως το πουλάνε το συγκεκριμένο . Το εχω δει απο ενα σωρό fareastιανους brokers .Εχουμε ιδέα πως ειναι μέσα; Αν έχουν ξηλώσει τα οποια σαλόνια για να κάνουν dormitories?

Link to comment
Share on other sites

Γενικα πιστευω πως δεν μπορουμε να βγαζουμε συμπερασματα για την κατασταση ενος πλοιου απο το αν εχει τρεξιματα ή οχι, αν ηταν τόσο απλα τα πραγματα θα αρκουσαν 2-3 φωτογραφιες για ενα condition survey. Οι Ιάπωνες που είναι απο τους πιο μεθοδικους και οργανωμενους τα βαπορια τους τα εχουν μες στα τρεξιματα.

Ωστόσο οι Κορεάτες αν και εχουν πολυ καλες υποδομες, δρόμους, αεροδρόμια, τρένα κλπ. σε κάποιους τομεις εχουν τα θεματακια τους κι αυτοι. Ενας απο αυτους τους τομεις πιστευω είναι η ακτοπολοϊα τους κι αυτο φάνηκε και με το ναυαγιο του SEWOL.

Πέτρο, είχα κι εγω την ιδια απορία αλλά απ' οτι είδα στο site της εταιρειας του μάλλον τα έχουν ξηλώσει.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω σε ολο τον κοσμο εκτος απο την Ελλαδα τα βαπορια βαφονται σε καθε υποχρεωτικο δεξαμενισμο (δηλαδη σχεδον καθε 2,5 χρονια) Για τον υπολοιπο κοσμο δεν υπαρχει λογος να βγει το βαπορι νωριτερα για βαψιμο, η για δεξαμενισμο. Το θεωρουν περιττο εξοδο. Γι αυτο και οταν πλησιαζει ο καιρος για τη δεξαμενη τα βαπορια εχουν αυτα τα "χαλια" εξωτερικα.

Χαρακτηριστικο ειναι το παραδειγμα αγορας ελληνικου πλοιου που δεν αγοραστηκε τελικα γιατι τους φανηκε πολυ υποπτο οτι ανεβαινε για δεξαμενισμο καθε χρονο...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Το Seokyung Island είναι κατασκευασμένο το 1994 με το όνομα Santa Cruz De Tenerife και για 19 χρόνια διατήρησε το ίδιο όνομα μέχρι που πουλήθηκε στη Κορέα και πήρε το όνομα Seokyung Island. Το καλοκαίρι του 2016 άλλαξε το όνομα του σε Red Star.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Πολύ ομορφα βίντεο όλα τους!

Ακόμα και στην Ινδονησία είναι πιο προχωρημένοι κατά τη φόρτωση και δεν στραπατσάρουν τα νεύρα και τα αυτοκίνητά μας ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...